Noor & 'de nieuwe investeerder'

25 juni 2022 15:02 25 juni 2022 15:02 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #166

JulioB schreef : Misschien hoort dit eerder onder algemeen maar dit is een mooi nationaal merk dat zich aan MVV heeft verbonden.

www.mvv.nl/nieuws/gassan-en-mvv-maastric...mooi-partnership-aan

Inderdaad prima werk van Van Marwijk en Noor. Ook goed dat Noor opmerkt dat "de allure van de stad Maastricht" goed past bij een mooi bedrijf als de nieuwe sponsor Gassan. Graag meer van dit soort berichten, MVV! Nao väöre!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2022 15:18 25 juni 2022 15:19 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #167
Mooie deal met hopelijk leuk bedrag. Maar net zoals de business ruimte die zich op de begane grond bevindt wat verre van ideaal is. Heel jammer dat je aan dit soort partijen geen 'skybox' kunt aanbieden, toch 'n extra selling point. Wat dat betreft zijn er nog slagen te maken tbv grotere sponsoren. Slag gemist met het bouwen van die sporthal (had ook probleem uitvak opgelost) Misschien kan mvv ooit nog iets doen met de hoeken, die staan toch voor het grootste gedeelte te huur.

25 juni 2022 15:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #168

Roed en Wit 70 schreef : Mooie deal met hopelijk leuk bedrag. Maar net zoals de business ruimte die zich op de begane grond bevindt wat verre van ideaal is. Heel jammer dat je aan dit soort partijen geen 'skybox' kunt aanbieden, toch 'n extra selling point. Wat dat betreft zijn er nog slagen te maken tbv grotere sponsoren. Slag gemist met het bouwen van die sporthal (had ook probleem uitvak opgelost) Misschien kan mvv ooit nog iets doen met de hoeken, die staan toch voor het grootste gedeelte te huur.

Skyboxen zouden inderdaad echt mooi zijn..
Zie hier helaas weinig plek voor.
Maar wie weet in de toekomst.
Weet zeker dat grote sponsoren dan sneller toehappen en een box kopen.

25 juni 2022 16:49
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #169

Roed en Wit 70 schreef : Mooie deal met hopelijk leuk bedrag. Maar net zoals de business ruimte die zich op de begane grond bevindt wat verre van ideaal is. Heel jammer dat je aan dit soort partijen geen 'skybox' kunt aanbieden, toch 'n extra selling point. Wat dat betreft zijn er nog slagen te maken tbv grotere sponsoren. Slag gemist met het bouwen van die sporthal (had ook probleem uitvak opgelost) Misschien kan mvv ooit nog iets doen met de hoeken, die staan toch voor het grootste gedeelte te huur.

Ik denk dat MVV hier weinig tot geen inbreng in heeft. De Gemeente zal hier een eitje over moeten leggen.

26 juni 2022 17:38
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #170
En de volgende deal.

Nieuwe partner en geluidsinstallatie in Geusselt

Zondag 26 juni 2022

De huidige geluidsinstallatie in stadion De Geusselt, die enkele tientallen jaren oud is, vertoonde de laatste tijd de nodige mankementen. Ondanks dat het om een flinke investering gaat, vindt MVV nu toch dat het tijd is om een nieuwe installatie aan te schaffen. MVV gaat hiervoor in zee met Verjans AV. Het Valkenburgse bedrijf zal niet alleen de nieuwe luidsprekers en installaties leveren maar zal ook nog als MVV-businesspartner toetreden voor de komende drie jaar.

“Er is in De Geusselt nog veel werk aan de winkel wat de faciliteiten in het stadion voor de supporters betreft. We maken nu een mooie stap qua sfeer en beleving in samenwerking met Verjans AV”, zegt Erik Noor, algemeen directeur MVV Maastricht.

"Voor ons is het een mooi project waar we bijzonder trots op zijn dat wij dit mogen maken", zegt Harald Verjans, directeur van Verjans AV. "We gaan zorgen voor een betere spraakverstaanbaarheid in het stadion. We gaan hier onze Ecler outdoor stadion speakers voor inzetten."
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

28 juni 2022 13:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #171
Witte rook!

www.mvv.nl/nieuws/persconferentie-aandeelhouder-live-te-volgen

Dinsdag 28 juni 2022

Belangrijk nieuws vanuit de Geusselt. Woensdag om 17.20 uur houden we een persconferentie waar nieuws over de aandeelhouder bekend wordt gemaakt.

Wij willen natuurlijk iedereen zo goed mogelijk op de hoogte brengen en daarom gaan we deze persconferentie live uitzenden.

Hoe te volgen?

Vlak voor aanvang van de persconferentie delen wij via onze socials de link waarop je kan klikken en live van de partij bent!

We zouden zeggen: tot woensdag!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, VakD

28 juni 2022 13:47
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #172
Ben benieuwd, enige positiviteit is zeker welkom. Al komen we dit seizoen maar een klein beetje vooruit!

Laot goon!!!

28 juni 2022 14:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #173
Er zou meer nieuws zijn dan alleen een investeerder. Ik laat me verrassen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7

28 juni 2022 19:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #174

tuutsje schreef : Er zou meer nieuws zijn dan alleen een investeerder. Ik laat me verrassen!

Dat zal het Bert van Marwijk nieuws dan zijn

28 juni 2022 20:02
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #175

Boredass schreef :

tuutsje schreef : Er zou meer nieuws zijn dan alleen een investeerder. Ik laat me verrassen!

Dat zal het Bert van Marwijk nieuws dan zijn

Lijkt me niet…. Anders hadden ze dit wel tot morgen bewaard, denk je niet?

Voormalig bondscoach Bert van Marwijk uit Meerssen wil zijn ervaring delen met de trainers van MVV Maastricht. Hij zal niet alleen de trainers van het eerste team gaan begeleiden maar ook die van de teams onder -21 , -18 en onder 16 jaar.
De oud-speler van MVV gaf in maart al aan dat hij niet meer de ambitie heeft om trainer te worden van een club of land. Zondag werd de loopbaan van Van Marwijk nog bekroond met een oeuvreprijs.

Ervaring
Van Marwijk hoopt dat zijn kennis en kunde MVV verder kunnen helpen. “Ik hoop iets van mijn 40-jarige ervaring op ze over te brengen”, zegt Van Marwijk die met Feyenoord in 2002 de Europa Cup won en op een teen na in 2010 wereldkampioen werd met het Nederlands Elftal.

Jeugd
Bert van Marwijk vindt dat er in het verleden veel te weinig aandacht aan de eigen jeugd is geschonken. "Gelukkig is dit nu anders, getuige ook het onlangs gepresenteerde Visie-document. We willen met MVV een herkenbare speelstijl ontwikkelen, net zoals bij Ajax en AZ. Natuurlijk mogen trainers nog altijd hun eigen accenten leggen, echter moeten ze zich wel aan de herkenbare lijnen van de club gaan houden. Maar ik kan nu al concluderen dat we op de goede weg zijn om jonge talenten op een professionele wijze door te laten groeien om, als ze er klaar voor zijn, in het eerste van MVV te belanden.”

Budget
Van Marwijk kijkt af en toe met een schuin oog naar andere clubs. “In andere voetbalsteden zie je dat clubs flinke stappen kunnen maken. Kijk eens naar Helmond Sport dat het spelersbudget komend seizoen van 650.000 euro naar 1.8 miljoen euro weet te brengen. Top Oss groeit door van de laagste begroting in de Keuken Kampioen Divisie naar 1,2 miljoen euro. Het spelersbudget van MVV daarentegen is 750.000 euro . Maastricht is een prachtige stad met een evenzo mooie voetbalclub. Deze club hoort gewoon op het hoogste niveau thuis. Maar daar is geld voor nodig.”

29 juni 2022 08:57
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #176
Zou bert de aandeelhouder zijn?

29 juni 2022 09:37
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #177
Ik zie al de hele ochtend busjes van Brinks Geldtransport rondom De Geusselt rijden. Tonnen, nee, miljoenen die ze vervoeren! Op het moment suprem doet de stream het uiteraard niet.

Ik ben benieuwd wat de avond gaat brengen. In ieder geval staan onze Napoleon met zijn Cloud Angels en volledig misplaatste interpuncties weer op de voorgrond bij zijn echte liefde uit Venlo

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

29 juni 2022 13:14
Yannick
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #178
Wat een raar tijdstip voor een presentatie... 17.20u

Zou dit een hint zijn?
De aandeelhouder heeft 17.2% gekocht?
Hij heeft 1.72 miljoen in MVV gestoken?
Of zit in zijn bedrijfsnaam 172 verwerkt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

29 juni 2022 15:08 29 juni 2022 15:09 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #179
Of het is geen hint en het wordt een korte persconferentie , want 17.30 is etenstijd.

Gewoon effe afwachten joh, dan weten we meer.

29 juni 2022 15:18
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #180
Het verbaast me dat er nog geen enkele lek ofzo hiervan is geweest...kun je ook waarderen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden