Noor & 'de nieuwe investeerder'

09 juni 2022 20:09
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #106

Kletswief schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Pierrot schreef :

steefmestreech schreef : als er al iets bekend wordt en iemand instapt zal t om klein geld gaan dus iedereen die denkt dat de zilvervloot aankomt #dreamon.....

Niet dat ik veel verwacht, maar ik vraag me af waar jouw opmerking op gebaseerd is. Kun je dat uitleggen?

Je krijgt denk ik ook geen zilvervloot bij 24,9% van de aandelen. Daarbij zal er voor de investeerder toch een bepaald verdienmodel aan gekoppeld worden lijkt me. Los daarvan moet je ergens beginnen en kijken hoe het loopt. Kijk naar Vitesse nu en als Fortuna gedegradeerd was , was het daar volledig fout gegaan. Dat moet je ook niet willen.

Ik ben al tevreden met het verhogen van enkele tonnen van het spelersbudget waarbij jeugdspelers zich beter aan kunnen optrekken en niet verzuipen in de malaise zoals vorig jaar zoals bijvoorbeeld tegen VVV. Op de achtergrond moeten dan betere spelers onder beter voorwaarden de jeugd doorlopen. Klinkt eenvoudig , maar kennelijk hier nog nooit gelukt.

Het is wachten (zoals we al jaren doen) op vermogende mensen met een usmvvke hart en passie voor deze club en stad.

Die waren er al eerder. Leon Melchior, Benoit Wesly, Ward Vleugels. Ik denk dat er niets meer in het blik zit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2022 20:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #107
Na zol lang onderhandelen van MVV en de investeerder en NU nog geen intentie verklaring hebben waarin staat dat MVV Maastricht en de ? investeerder de intentie hebben om binnen een bepaalde tijd samen te gaan .....

..........................................

09 juni 2022 21:48 09 juni 2022 21:49 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #108

bokkesprongen schreef : Na zol lang onderhandelen van MVV en de investeerder en NU nog geen intentie verklaring hebben waarin staat dat MVV Maastricht en de ? investeerder de intentie hebben om binnen een bepaalde tijd samen te gaan .....

..........................................

Nog even geduld. Misschien volgende week, maar vermoedelijk voor 1 juli.

En anders wordt het met de herfst of de winter. Of de volgende lente.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

09 juni 2022 22:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #109
Zelf heb ik vanavond gekeken naar ‘Sneeuwitje & de zeven dwergen’. Dat liep gelukkig wél goed af.

09 juni 2022 22:07
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #110

Hill28 schreef : Zelf heb ik vanavond gekeken naar ‘Sneeuwitje & de zeven dwergen’. Dat liep gelukkig wél goed af.

Gelukkig, als dat jouw niveau is dan verklaard dat meteen de berichten die je constant plaatst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

09 juni 2022 22:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #111
Ik zal wel weer een azijnzeiker zijn . Maar wat moet je nu met een investeerder die 24% in handen krijgt ?? MVV is geen Barcelona of Chelsea die miljarden waard zijn . Wat heeft MVV aan waarde ?? Laat ik eens heel optimistisch zijn pak 2.5 miljoen , dan krijg je eenmalig 6 ton . Als dat dan ook nog grotendeels in de jeugd en schulden gaat ?? Sorry maar hier schiet je werkelijks niks mee op . Vooral niet nu clubs als Standaard Luik en Genk met hun jonge elftal in de 2e klasse gaan spelen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

09 juni 2022 23:14
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #112

Sjonnie schreef : Ik zal wel weer een azijnzeiker zijn . Maar wat moet je nu met een investeerder die 24% in handen krijgt ?? MVV is geen Barcelona of Chelsea die miljarden waard zijn . Wat heeft MVV aan waarde ?? Laat ik eens heel optimistisch zijn pak 2.5 miljoen , dan krijg je eenmalig 6 ton . Als dat dan ook nog grotendeels in de jeugd en schulden gaat ?? Sorry maar hier schiet je werkelijks niks mee op . Vooral niet nu clubs als Standaard Luik en Genk met hun jonge elftal in de 2e klasse gaan spelen .

De vraag die je moet stellen is. Hoe gaat hij ervoor zorgen dat zijn aandeel van 25% meer waard wordt als dat gene hij ervoor betaald heeft? Levert hij kennis? Talenten? Netwerk? Of extra geld om zijn investering te laten groeien?

Het zal nog even afwachten blijven tot we weten wie het is maar de sfeer vanavond was iig, nadat het officiële gedeelte afgerond was, gewoon goed. Bert van Marwijk wat meer invloed gaat hebben op de kwaliteit van onze jeugd trainers. Er werd over nieuwe samenwerkingsverbanden gesproken.

Al met al beter gevoel nu dan om 14:00 vanmiddag ondanks het uitblijven van de aankondiging van de investeerder.

09 juni 2022 23:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #113

Sjonnie schreef : Ik zal wel weer een azijnzeiker zijn . Maar wat moet je nu met een investeerder die 24% in handen krijgt ?? MVV is geen Barcelona of Chelsea die miljarden waard zijn . Wat heeft MVV aan waarde ?? Laat ik eens heel optimistisch zijn pak 2.5 miljoen , dan krijg je eenmalig 6 ton . Als dat dan ook nog grotendeels in de jeugd en schulden gaat ?? Sorry maar hier schiet je werkelijks niks mee op . Vooral niet nu clubs als Standaard Luik en Genk met hun jonge elftal in de 2e klasse gaan spelen .

Ik vermoed dat 6 ton nog hoog zal zijn. Uiteindelijk is dit gewoon tijd kopen en de supporters rustig houden. De enige echte oplossing wordt helaas al jarenlang tegengehouden door verschillende organen binnen de club.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

09 juni 2022 23:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #114

JulioB schreef :

Het zal nog even afwachten blijven tot we weten wie het is maar de sfeer vanavond was iig, nadat het officiële gedeelte afgerond was, gewoon goed. Bert van Marwijk wat meer invloed gaat hebben op de kwaliteit van onze jeugd trainers. Er werd over nieuwe samenwerkingsverbanden gesproken.

Mijn jaarlijkse MVV bingokaart is alweer bijna vol. Welk mogelijk nieuw samenwerkingsverband was het deze keer? Manchester United? Lierse SK? Trabzonspor? Standard Luik? KRC Genk? Arsenal?

10 juni 2022 00:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #115

Sjotelsplak schreef :

JulioB schreef :

Mijn jaarlijkse MVV bingokaart is alweer bijna vol. Welk mogelijk nieuw samenwerkingsverband was het deze keer? Manchester United? Lierse SK? Trabzonspor? Standard Luik? KRC Genk? Arsenal?

Of Sneeuwwitje en de zeven dwergen kijken. Ik heb gehoord dat daar gelukkig wel alles goed komt.

10 juni 2022 09:14
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #116

tuutsje schreef :

Hill28 schreef : Zelf heb ik vanavond gekeken naar ‘Sneeuwitje & de zeven dwergen’. Dat liep gelukkig wél goed af.

Gelukkig, als dat jouw niveau is dan verklaard dat meteen de berichten die je constant plaatst.

Ja dat ‘verklaard’ een hoop ja..

10 juni 2022 09:29
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #117
wij moeten t doen met punten en komma's en die club in wawawagebied heeft wel n groep clubmensen die weer meer gaan investeren........

10 juni 2022 10:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #118

steefmestreech schreef : wij moeten t doen met punten en komma's en die club in wawawagebied heeft wel n groep clubmensen die weer meer gaan investeren........

Geld in een put gooien is geen investeren

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

10 juni 2022 11:06
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #119
Werd er maar eens geld in de bodemloze put genaamd mvv gegooid ……..
Waarom kan het daar wel en hier niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange, Och jeh, Burgundian043, Pierrot

10 juni 2022 11:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #120

Hill28 schreef :

tuutsje schreef :

Ja dat ‘verklaard’ een hoop ja..

Iets over een pot en een ketel en “Sneeuwitje”?

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden