>
Ontvangen bedankjes 596
Boschpoort schreef : 9 juni is er een sponsoractiviteit. Dan zou de investeerder worden gepresenteerd.
We weten dat Noor dat inmiddels wel vaker voor zijn beurt gesproken heeft. Ik heb er niet veel vertrouwen in maar geef hem het voordeel van de twijfel. Tot 9 juni.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mr Sjaan schreef :
Boschpoort schreef : 9 juni is er een sponsoractiviteit. Dan zou de investeerder worden gepresenteerd.
We weten dat Noor dat inmiddels wel vaker voor zijn beurt gesproken heeft. Ik heb er niet veel vertrouwen in maar geef hem het voordeel van de twijfel. Tot 9 juni.
Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in (in alle opzichten) maar laat ik maar tot 9 juni wachten met het affakkelen van die praatjesmaker. Tot nu toe is er niets terecht gekomen van al zijn voorspellingen m.b.t. een investeerder en op commercieel en organisatorisch vlak is er ook geen vooruitgang geboekt.
Bromsnor-West schreef : Bij L1 werd gister vernoemd. Dat in de zomer gepresenteerd word zodat er extra geld is voor de selectie. Kijken of het serieus is of dat weer eens loze praat is.
CatenaccioMestreech schreef :
Bromsnor-West schreef : Bij L1 werd gister vernoemd. Dat in de zomer gepresenteerd word zodat er extra geld is voor de selectie. Kijken of het serieus is of dat weer eens loze praat is.
Ik weet wel dat als dit weer loos alarm is, en er weer niks gebeurd of we horen weer niks.
Dat ik persoonlijk het vertrouwen in hem kwijt ben.
Aangezien hij al vanaf 2021 roept dat ze bezig zijn met een investeerder, er gewoon weet ik veel hoelang we niks hebben gehoord.
Toen hoorde wij ineens dat ze nog/weer bezig waren en dat hij rond maart gepresenteerd zou worden.
Nu 2 maanden verder nog niks vernomen.
En nu is het opeens voor de zomer.
Ik ben benieuwd.
Mosae schreef : Als er geen investeerder is, dan zijn er geen (kwalitatieve) transfers. Maar je kunt het ook omdraaien. Als er geen (kwalitatieve) transfers zijn, dan is er ook geen investeerder gevonden. Zijn er kwalitatieve transfers? Nee. Conclusie?
CatenaccioMestreech schreef : Die investeerder is er ook nog niet?
Die komt nog of anders haakt hij af.
Hij is er nog nooit geweest dus kan hij ook geen nieuwe spelers gefinancierd hebben.
Zo makkelijk is het.
Sjonnie schreef : Het geld zal voor een groot deel worden gebruikt om schulden af te lossen en om de MVV Academy te stutten. De jeugdopleiding is in de visie van de club immers de kurk waar MVV op zal gaan drijven in de toekomst. ???
Tuurlijk gebruik het geld maar om in de jeugdopleiding te steken . Wat op het veld staat is niet belangrijk .