>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Been there, done that. (Al 22 jaar)Frank Salemans schreef : Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.
Wat mij betreft zou het een combinatie de aandacht verdienen: andere sponsorwerving, een beter eerste team en structureel geld naar de jeugdopleiding.
Jeugd is toch de levensader van een club; zeker bij MVV. Dat een armlastige club die keuze maakt om structureel verbetering aan te brengen in de jeugdopleiding, vind ik op zich geen verkeerde keuze. Maar het moet niet de enige investering zijn.
mvv4ever schreef :
Sjonnie schreef : Het geld zal voor een groot deel worden gebruikt om schulden af te lossen en om de MVV Academy te stutten. De jeugdopleiding is in de visie van de club immers de kurk waar MVV op zal gaan drijven in de toekomst. ???
Tuurlijk gebruik het geld maar om in de jeugdopleiding te steken . Wat op het veld staat is niet belangrijk .
Schulden dan vraag ik me af waardoor de schulden komen want toen Noor in MVV stapte hadden we 400.000 eigen vermogen.
En 3 spelers in de tussentijd zijn verkocht zijn Deom, Sürmeli en Schrooijen.
En waar ik het met je eens ben op het veld wat daar staat lijkt voor hun niet belangrijk. Terwijl dit voor ons wel zeer belangrijk is.
Dat ze daarin gaan investeren in plaats van alles in de jeugdopleiding te stoppen. Dat je wilt investeren in de jeugd prima... Maar dit lijkt nu voor hun prio nr 1 terwijl de fans niet komen voor de jeugd, maar voor het eerste van mvv.
Sjotelsplak schreef :
Been there, done that. (Al 22 jaar)Frank Salemans schreef : Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.
Wat mij betreft zou het een combinatie de aandacht verdienen: andere sponsorwerving, een beter eerste team en structureel geld naar de jeugdopleiding.
Jeugd is toch de levensader van een club; zeker bij MVV. Dat een armlastige club die keuze maakt om structureel verbetering aan te brengen in de jeugdopleiding, vind ik op zich geen verkeerde keuze. Maar het moet niet de enige investering zijn.
Enige optie die nog niet geprobeerd is: volledige verkoop van de club.
Frank Salemans schreef : Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.
Strucht schreef : Nu een groot percentage van (extra) geld in de jeugdopleiding steken is volgens mij gewoon geld weggooien. Iedereen die een bal 2x goed kan overspelen word direct door PSV weggehaald.