Noor & 'de nieuwe investeerder'

01 juni 2022 15:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #61
Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.

Wat mij betreft zou het een combinatie de aandacht verdienen: andere sponsorwerving, een beter eerste team en structureel geld naar de jeugdopleiding.

Jeugd is toch de levensader van een club; zeker bij MVV. Dat een armlastige club die keuze maakt om structureel verbetering aan te brengen in de jeugdopleiding, vind ik op zich geen verkeerde keuze. Maar het moet niet de enige investering zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 16:11
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #62

Frank Salemans schreef : Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.

Wat mij betreft zou het een combinatie de aandacht verdienen: andere sponsorwerving, een beter eerste team en structureel geld naar de jeugdopleiding.

Jeugd is toch de levensader van een club; zeker bij MVV. Dat een armlastige club die keuze maakt om structureel verbetering aan te brengen in de jeugdopleiding, vind ik op zich geen verkeerde keuze. Maar het moet niet de enige investering zijn.

Been there, done that. (Al 22 jaar)

Enige optie die nog niet geprobeerd is: volledige verkoop van de club.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 16:20
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #63

mvv4ever schreef :

Sjonnie schreef : Het geld zal voor een groot deel worden gebruikt om schulden af te lossen en om de MVV Academy te stutten. De jeugdopleiding is in de visie van de club immers de kurk waar MVV op zal gaan drijven in de toekomst. ???



Tuurlijk gebruik het geld maar om in de jeugdopleiding te steken . Wat op het veld staat is niet belangrijk .


Schulden dan vraag ik me af waardoor de schulden komen want toen Noor in MVV stapte hadden we 400.000 eigen vermogen.
En 3 spelers in de tussentijd zijn verkocht zijn Deom, Sürmeli en Schrooijen.

En waar ik het met je eens ben op het veld wat daar staat lijkt voor hun niet belangrijk. Terwijl dit voor ons wel zeer belangrijk is.
Dat ze daarin gaan investeren in plaats van alles in de jeugdopleiding te stoppen. Dat je wilt investeren in de jeugd prima... Maar dit lijkt nu voor hun prio nr 1 terwijl de fans niet komen voor de jeugd, maar voor het eerste van mvv.


En daarvoor is vd hurk nog verkocht. Ik meen dat dit ook rond de 2ton is geweest. Deom lijkt op een verkapte ruildeal te zijn geweest.. ben bang dat we daar niet veel voor hebben gekregen. Maar wat je zegt klopt wel.
Noor begon met zeg 4ton aan eigen vermogen. Wel lastig jaar met corona natuurlijk.. maar het geld lijkt volledig weg. Hoe kan dit ? Ik vermoed dat MVV in de winterstop weer Kalezic heeft willen pleasen met wat te dure spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 16:47
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #64

Sjotelsplak schreef :

Frank Salemans schreef : Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.

Wat mij betreft zou het een combinatie de aandacht verdienen: andere sponsorwerving, een beter eerste team en structureel geld naar de jeugdopleiding.

Jeugd is toch de levensader van een club; zeker bij MVV. Dat een armlastige club die keuze maakt om structureel verbetering aan te brengen in de jeugdopleiding, vind ik op zich geen verkeerde keuze. Maar het moet niet de enige investering zijn.

Been there, done that. (Al 22 jaar)

Enige optie die nog niet geprobeerd is: volledige verkoop van de club.


Denk ook dat dit de enige optie is, zeker als je naar boven wil als MVV zijnde.
Dan zul je zien dat het op commercieel en voetballend gebied opeens gaat lopen.
Maar goed. Zo lang MVV dat niet wil gaat het of achteruit of blijven we hier hangen waar we staan.
Geld is de key tegenwoordig in het voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 20:52
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #65

Frank Salemans schreef : Als sponsoren uitblijven, zul je structureel anders moeten gaan werken. Nieuwe sponsoren werven op nieuwe manieren. Maar ook: andere bronnen aanboren. Een mogelijke bron is spelers op te leiden en die met meerwaarde verkopen.

Wat mij betreft zou het een combinatie de aandacht verdienen: andere sponsorwerving, een beter eerste team en structureel geld naar de jeugdopleiding.

Jeugd is toch de levensader van een club; zeker bij MVV. Dat een armlastige club die keuze maakt om structureel verbetering aan te brengen in de jeugdopleiding, vind ik op zich geen verkeerde keuze. Maar het moet niet de enige investering zijn.


Dan moet je de opgeleide spelers wel zien te verkopen, en voordat je daaraan kunt beginnen zul je een hele hele goede jeugd moeten hebben. En dat lijkt me lastig in deze regio met nog zoveel andere (grotere) clubs om je heen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 21:31 01 juni 2022 21:32 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #66
Juist daarom zul je er ooit aan moeten beginnen anders blijf je achterlopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 21:58
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #67
Natuurlijk is de jeugd ook belangrijk. Ik snap dat daar ook geïnvesteerd moet worden. Waarom zou een 19 of 18 jarige verdediger van bijvoorbeeld Charleroi of Eupen beter zijn dan eentje uit onze eigen opleiding? Maar nu de vraag, zit er in de jeugd een (of meerdere) grote uitschieter(s) die veel geld kan opleveren? Of zitten er alleen maar talentjes bij van het niveau Martina's, van Bommel, Kleinen die voor MVV misschien niks opleveren. Of zit er misschien een Mbuyamba verscholen die ons het geld kan opleveren? Overigens schat ik die oogst klein in dat MVV veel winst maakt op een eigen jeugdspeler. Neem bijvoorbeeld een RKC en Willem II. Die hebben flink geprofiteerd van de transfer van Frenkie de Jong van Ajax naar Barcelona en mocht Frenkie naar Man Utd gaan, zullen die clubs ook wel weer wat moois ontvangen.

Hopelijk gebeurd dat hier ook. Maar ik betwijfel het...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2022 22:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #68
Ben bang dat MVV een beetje laat is met de jeugd . Het is 1 min voor 12 . Als dit nog een jaar of 2 a 3 zo door gaat bestaat MVV mischien niet meer .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2022 10:12
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #69
De jeugd van MVV stelt niks voor. Alles speelt op divisie 4 of lager. Dat is tegen louter amateurclubs.

Toevallig behoren zowel Fortuna als Roda en MVV tot de slechtste jeugdopleidingen van Nederland. Er zijn een stuk of 10 amateurclubs die met hun teams hoger spelen dan deze drie clubs.

Kortom daar liggen nog kansen ga je met alle teams minimaal in divisie 2 spelen dan zullen de grote talenten van Roda en Fortuna ook voor MVV kiezen.

Maar op dit moment moet je niks verwachten van de opleiding, kleine kans dat er zo een Perr Schuurs ofzo komt opduiken uit de opleiding

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2022 11:50
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 803
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #70
Ik ben ook niet blij met de situatie waarin MVV verkeert. Maar de verbetering moet ergens beginnen en worden ingezet. Bijvoorbeeld bij o.a. de jeugd. Dat de huidige MVV-jeugd niet op een hoog niveau speelt, is geen goed argument om te besluiten om (daarom) maar niet in de jeugd te investeren. Integendeel, zou ik zeggen. Maar tegelijkertijd moet er natuurlijk ook een eerste team staan waarvoor je naar het stadion komt.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2022 12:38 02 juni 2022 12:46 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #71
Nu een groot percentage van (extra) geld in de jeugdopleiding steken is volgens mij gewoon geld weggooien. Iedereen die een bal 2x goed kan overspelen word direct door PSV/GENK weggehaald. In de situatie van MVV moet je eerst ervoor zorgen dat de prestaties komen en vervolgens ga je bouwen aan je organisatie. Als er nu extra geld werd gestopt in het belofte elftal waardoor MVV sneller afvallers van Genk/Luik etc kon vastleggen of extra spelers uit Randstad zelf kan huisvesten (zoals Oss) zou op kortere termijn veel meer opleveren. Maar goed we zullen het als supporter weer moeten zien, persoonlijk zie ik het donker in. Maar ik laat mij graag verassen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Sjonnie, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2022 11:55 05 juni 2022 11:56 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #72
Worden spannende dagen voor de Mvv supporter,dinsdag ledenraad en donderdag sponsor bijeenkomst ben benieuwd wie o wie word de nieuwe investeerder en wat is het toekomstplan als deze bekend gemaakt word aan de ,,buitenwacht,…mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2022 13:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #73
Ik ook opa. Hopen doen we altijd, maar ik verwacht er niet al te veel van. Ik heb het idee dat er een investering in de club wordt gedaan waarvan merendeels niet op het veld te zien zal zijn en een gedeelte gericht op de jeugd (wat prima is, maar niet direct effect heeft op wat wij graag willen zien). Daarnaast als er al geld naar de spelersbegroting gaat zal dit gezien alle andere clubs om ons heen niet de kansen vergroten. Daarmee bedoel ik niet alleen de clubs die erbij zijn gekomen, maar ook van de lagere clubs waarbij de begroting omhoog is gegaan.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2022 13:33
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #74

Strucht schreef : Nu een groot percentage van (extra) geld in de jeugdopleiding steken is volgens mij gewoon geld weggooien. Iedereen die een bal 2x goed kan overspelen word direct door PSV weggehaald.


dat is niks nieuws... toen Erik (te) goed speelde, kocht PSV hem ook weg...om hem vervolgens op de bank te zetten.... nog niets eens uitlenen...maar wel Meijer na een jaartje doorverkopen naar Liverpool.
Gerits; niemand durfde het aan hem een contract te geven...wij wel...en toen hij weer top bleek te zijn en juridisch OK was, waren ze er als de kippen bij.

Daar moeten we ons geen illusie over maken, zeker in de tegenwoordige tijd. Waren we wat "slimmer"geweest met bijv Perez, Chadli of Okita dan had je wat extra's gehad. Maar dan nog kun je met lege handen komen te staan: de Witte kreeg zijn kroeg oppe Vriethof, maar was (begrijpelijk) toch wat later pleitte...

Trost heeft met de jjeugd bewezen, dat als je niks te makken hebt, je daaruit als enige kunt putten....
naast huur vanuit Genk en Luik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 13:53 07 juni 2022 14:15 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 803
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #75
Zoals eerder gemeld, vindt vandaag, dinsdag 7 juni, een ingelaste spoedvergadering van de ledenraad van MVV plaats. Ingewijden gaan ervan uit dat de clubdirectie dan die raad zal informeren over de nieuwe investeerder. (Bron: www.limburger.nl/cnt/dmf20220531_95601260 ). Ik ben benieuwd of daar inderdaad iets bekend wordt gemaakt over de/een nieuwe investeerder. Zo ja, dan hoop ik dat daarvan iets naar buiten lekt.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden