>
Ontvangen bedankjes 256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Den Bosch.
1 jaar terug waren de aandelen Den Bosch niets waard en stond de club 17e en geen kapitaal op het veld.
Na 1 jaar eindigde Den Bosch 11e, werden alle spelers vastgelegd en voor 1 miljoen werden Meerveld en Hornkamp verkocht. De jeugdopleiding is verbeterd en behoort tot de besten van het land
De selectie is dit jaar versterkt en play-offs waardig, de jeugdteams werden kampiioen en de club is verankerd in de stad en de tribunes zitten met de week voller en zo Kim Jung zijn de aandelen in waarde vertwee of driedubbeld.
Pure winst voor de investeerders
Napoleon schreef : Hierbij wil ik alle mensen die aan deze deal hebben gewerkt en tevens alle supporters en sponsoren feliciteren met het behaalde resultaat !
De_Lange schreef : Het is Noor dan toch gelukt om een investeerder te vinden echter ben ik toch nog altijd gematigd enthousiast.
Ze willen kennis en kunde overbrengen, leuk aspect voor kantoor zie ik hier zeker een voordeel in, daar kan veel verbeterd worden zeker ook op commercie maar hoe zit het dan met de recente samenwerking met de voetbalshop die tegenwoordig de merchandise doet. Als zij het alleenrecht hebben op dit moment is dit al snel een doodlopende weg. Ik heb echter geen idee hoe en wat voor een soort contract hier is opgesteld en voor welke termijn.
Voetbaltechnische kunde, je kunt niet verwachten dat halvel en kwart spelers (om in termen van de Bok te spreken) plotseling hele spelers worden door deze inbreng. Betere spelers zul je dus moeten aantrekken waarbij door het minimale spelersbudget hoge salarissen niet kunnen worden betaald aan betere spelers.
Enige wat ik zie is dan dat je met huurspelers uit deze holding gaat werken, waarbij het salaris niet op het budget leunt, echter is er recent weer een max aantal vastgezet mbt huurspelers.
Het zal dus met name gaan leunen op het aantrekken verbeteren van de jeugd en dat gaat tijd kosten. Meedraaien bovenaan rechterrijtje wordt denk ik dus nog steeds een utopie als andere KKD clubs je op alle fronten voorbij streven op de korte termijn.
Zoals gezegd voor kantoor zeker een plus, op het veld heb ik mijn twijfels. We gaan het zien.
Ik heb hem zelf hier gezet: Klik hierBen Salemans schreef : Ik heb de persconferentie opgenomen: een mp4-bestand van ongeveer 2 Gb. Te zien of te downloaden via: bit.ly/persconferentie-mvv-29-06-2022 .