Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder

27 mrt 2024 09:48 27 mrt 2024 09:49 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #106
Er gaan komende maanden dingen gebeuren waar wij fans weinig invloed op hebben. Maar ik lees hier wel al genoeg over donatie-/crowdfunding acties. Het meest belangrijke is dat we dit seizoen kunnen afmaken, hiervoor is 250k nodig. Afgelopen wedstrijden zaten er 5.000 mensen in De Geusselt (tegen R#da zelfs meer). Natuurlijk kan je niet iedereen meetellen (kleine kinderen bijvoorbeeld), maar laten we zeggen dat 50% eenmalig wel € 100 kan missen... Puur simpel / theoretisch gezegd: als 2.500 mensen eenmalig € 100 doneren heeft MVV die 250k al bij elkaar. Alle andere acties (liefst idd één grote) kunnen dan voor de langere termijn gehouden worden.

Verder vraag ik me af: zijn er nou écht geen vermogende mensen in Maastricht / deze regio te vinden die een hart hebben voor MVV? Waar zijn de rijke Maastrichtenaren die wat te verteren hebben? Zelfde geldt voor het bedrijfsleven. Maja, we zitten er al jaren op te wachten, dus wellicht is dit een retorische vraag...

Ik waardeer Laura's inzet en oproep van harte. Ik hoop dat ze genoeg partijen kan vinden om MVV uit deze precaire situatie te halen. Supporters kunnen inderdaad ook helpen, maar nogmaals: we kunnen niet alles beïnvloeden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 10:10 27 mrt 2024 10:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #107
Die vermogende mensen zijn er wel degelijk. Maar vergeet niet dat Maastricht en veel erom heen ondertussen voor de helft van buiten is om het zo maar even te zeggen. Naast ook een groep Maastrichtenaren zelf heeft ook deze groep per definitie niets of weinig met mvv of überhaupt met de sport voetbal. Anderen hebben afgelopen jaren al geld in mvv gestoken en zie wat er in de loop der jaren is gebeurd. Of is zelfs bij het bijna faillissement een gedeelte schuld destijds van verbrand/kwijtgescholden. Maar wat ook vaker speelt is dat zodra mensen er geld in gaan steken, willen ze ook meteen wat te zeggen hebben. Waar trek je de grens vwb geld en inspraak en hoe krijg je zo'n groep op één lijn waar dit geld naar toe gaat. Bij andere clubs als nac is er ook zo'n groep vermogende mensen, ook vaker problemen mee geweest. Die Ward Vleugels zal heus wel wat geld in mvv geduwd hebben (geen idee hoeveel), maar altijd maar net om mvv in leven te houden. Die had in zijn eentje mvv kunnen laten promoveren. Wesley, de naam die hier of in een ander topic ook voorbij kwam heeft mvv in mijn ogen 'misbruikt' om een eigen hotel te krijgen. Op een of andere manier gaan er dan ook andere belangen spelen. En dat zal nu niet anders zijn. Dat gaat ook spelen binnen de club zelf vwb posities behouden of bij kritisch kijken naar het nike contract of cateringcontract...daarom zou bij dit saneren een geroutineerd iemand naast Laura van Leeuwen moeten staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 11:45
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #108
Dat dit zou gebeuren daar heb ik al voor gewaarschuwd toen Noor aantrad. MVV zou die man persoonlijk aansprakelijk moeten stellen voor wanbestuur.
Ik hoor forumgebruiker Duin trouwens niet meer, die geen kwaad woord duldde over Noor. Ik hoop dat hij nu tevreden is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 14:28
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #109
Prima om extra kaarten te kopen, is snel gedaan en levert geld op. Maar daarnaast effe "out de box" denkend: Kunnen we de thuiswedstrijd tegen Willem 2 niet laten schieten in de Geusselt en in Tilburg spelen? Helaas dan geen MVV supporters, maar wel flink wat geld in het laatje want de recette is natuurlijk voor MVV. Is zomaar een gedachte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 14:32
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #110

Willems schreef : Prima om extra kaarten te kopen, is snel gedaan en levert geld op. Maar daarnaast effe "out de box" denkend: Kunnen we de thuiswedstrijd tegen Willem 2 niet laten schieten in de Geusselt en in Tilburg spelen? Helaas dan geen MVV supporters, maar wel flink wat geld in het laatje want de recette is natuurlijk voor MVV. Is zomaar een gedachte.


1 april valt vroeg dit jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 14:36
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #111

Willems schreef : Prima om extra kaarten te kopen, is snel gedaan en levert geld op. Maar daarnaast effe "out de box" denkend: Kunnen we de thuiswedstrijd tegen Willem 2 niet laten schieten in de Geusselt en in Tilburg spelen? Helaas dan geen MVV supporters, maar wel flink wat geld in het laatje want de recette is natuurlijk voor MVV. Is zomaar een gedachte.


Je denkt dat Willem 2 dit allemaal prima vind?
Gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Leuke fantasie maar niet realistisch.
Gewoon onze Geusselt volproppen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 18:21
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #112
zal inderdaad niet gebeuren. Maar het is wel zo dat in die wedstrijd Willem 2 wellicht kan promoveren. Volgens mij is de Gamin tribune enkele jaren geleden aan NEC "verkocht" toen die konden promoveren. Dat is natuurlijk veel realistischer en wel uitvoerbaar omdat voor de vaste mvv'ers op die tribune er voldoende ruimte is op andere tribunes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 18:40
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #113
Het is toch echt f**** niet te geloven dat MVV alweer in deze shit zit. Is er nu echt geen sinterklaas uit Turkije of Dubai die opeens een verstokte MVV-fan blijkt te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 18:49
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #114

Willems schreef : Volgens mij is de Gamin tribune enkele jaren geleden aan NEC "verkocht" toen die konden promoveren. Dat is natuurlijk veel realistischer en wel uitvoerbaar omdat voor de vaste mvv'ers op die tribune er voldoende ruimte is op andere tribunes


Zou een goede mogelijkheid zijn om extra tickets te verkopen ja. Denk alleen dat ook dit niet zal gebeuren vanwege alle ongeregeldheden die hebben plaatsgevonden…
Echt waar deze ‘supporters’ maken zoveel kapot bij ons clubje…..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:25 27 mrt 2024 19:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #115
Ach, dat realiseren die mannetjes zich niet eens. Durf te wedden dat de meesten geeneens een seizoenkaart hebben. Moet je eens nagaan op twee seizoenen hoeveel geld aan boetes en vernielingen (uit) is opgegaan, dan was een groot gedeelte van die 2.5 ton niet eens nodig geweest, zoveel invloed heeft dat. Of had je nu betere spelers gehad en meer kans op PO. Benieuwd wat deze actie oplevert. Jammer dat er voor sk houders geen mogelijkheid is om een extra kaart te kopen zonder dat dit direct aan een plaats gekoppeld is of je moet deze natuurlijk weggeven of de plek leeglaten. Bij de passe-partout steun je met een 4e niet bestaande kaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:30
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #116

Hill28 schreef : Dat dit zou gebeuren daar heb ik al voor gewaarschuwd toen Noor aantrad. MVV zou die man persoonlijk aansprakelijk moeten stellen voor wanbestuur.
Ik hoor forumgebruiker Duin trouwens niet meer, die geen kwaad woord duldde over Noor. Ik hoop dat hij nu tevreden is.


Oh? Is Noor de investeerder die eruit is gestapt?
Dat was me niet helemaal duidelijk.
Dank voor je toelichting!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:45
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #117
Stel we voetballen het seizoen uit, er komt een schuldsanering en dan volgend seizoen........ weer met de laagste begroting van de KKD, weer met net niet voetballers, weer een niets zeggend seizoen draaien zonder enige vorm van betekenis enz enz??? Ik ben er eigenlijk klaar mee met dit gebraggel met af en toe een leuk seizoen, zoek een investeerder, net als Fortuna en hoop er het beste van, want zonder structureel geld ieder seizoen en een rol van betekenis spelen, heb ik er eigenlijk niet meer veel zin in na 24j KKD.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #118

Vluuzak schreef : Stel we voetballen het seizoen uit, er komt een schuldsanering en dan volgend seizoen........ weer met de laagste begroting van de KKD, weer met net niet voetballers, weer een niets zeggend seizoen draaien zonder enige vorm van betekenis enz enz??? Ik ben er eigenlijk klaar mee met dit gebraggel met af en toe een leuk seizoen, zoek een investeerder, net als Fortuna en hoop er het beste van, want zonder structureel geld ieder seizoen en een rol van betekenis spelen, heb ik er eigenlijk niet meer veel zin in na 24j KKD.


Er zijn ook mensen die naar MVV komen om mensen daar te ontmoeten etc.
Tuurlijk willen we allemaal een goed MVV zien die mee doet voor de prijzen maar ik wil vooral dat MVV blijft bestaan voor de mensen die er zo veel mee bezig zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 19:58
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #119

CatenaccioMestreech schreef :

Vluuzak schreef : Stel we voetballen het seizoen uit, er komt een schuldsanering en dan volgend seizoen........ weer met de laagste begroting van de KKD, weer met net niet voetballers, weer een niets zeggend seizoen draaien zonder enige vorm van betekenis enz enz??? Ik ben er eigenlijk klaar mee met dit gebraggel met af en toe een leuk seizoen, zoek een investeerder, net als Fortuna en hoop er het beste van, want zonder structureel geld ieder seizoen en een rol van betekenis spelen, heb ik er eigenlijk niet meer veel zin in na 24j KKD.


Er zijn ook mensen die naar MVV komen om mensen daar te ontmoeten etc.
Tuurlijk willen we allemaal een goed MVV zien die mee doet voor de prijzen maar ik wil vooral dat MVV blijft bestaan voor de mensen die er zo veel mee bezig zijn.


Tuurlijk, sta ik 100% achter, maar merk aan mezelf en bij mijn vrienden, dat men gewoon genoeg heeft van de KKD , met de huidige sponsoren gaan we niet verder komen, in het huidige voetbal heb je een investeerder nodig anders blijf je braggelen rond de 10/12 plaats KKD, dat is gewoon de keiharde realiteit. Een investeerder brengt grote risico's met zich mee, voorbeelden genoeg, maar zonder kun je in de huidige tijd ook niet meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 20:39 27 mrt 2024 20:40 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #120

Vluuzak schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Vluuzak schreef : Stel we voetballen het seizoen uit, er komt een schuldsanering en dan volgend seizoen........ weer met de laagste begroting van de KKD, weer met net niet voetballers, weer een niets zeggend seizoen draaien zonder enige vorm van betekenis enz enz??? Ik ben er eigenlijk klaar mee met dit gebraggel met af en toe een leuk seizoen, zoek een investeerder, net als Fortuna en hoop er het beste van, want zonder structureel geld ieder seizoen en een rol van betekenis spelen, heb ik er eigenlijk niet meer veel zin in na 24j KKD.



Er zijn ook mensen die naar MVV komen om mensen daar te ontmoeten etc.
Tuurlijk willen we allemaal een goed MVV zien die mee doet voor de prijzen maar ik wil vooral dat MVV blijft bestaan voor de mensen die er zo veel mee bezig zijn.


Tuurlijk, sta ik 100% achter, maar merk aan mezelf en bij mijn vrienden, dat men gewoon genoeg heeft van de KKD , met de huidige sponsoren gaan we niet verder komen, in het huidige voetbal heb je een investeerder nodig anders blijf je braggelen rond de 10/12 plaats KKD, dat is gewoon de keiharde realiteit. Een investeerder brengt grote risico's met zich mee, voorbeelden genoeg, maar zonder kun je in de huidige tijd ook niet meer



Die zoektocht naar die investeerder zal verder gaan neem ik aan. Alleen het zal weer langer duren helaas

Maar mischien is het nu dan ook een mooi moment om te laten zien of mvv nog leeft onder de mensen en wat het allemaal los kan maken.
Dat kan een toekomstig investeerder ook over de streep trekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden