Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder

26 mrt 2024 15:39 26 mrt 2024 15:40 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #76

Sjarelke schreef : Nou Catenaccio, ik denk/ben bang dat als we een MVV hebben dat alleen maar voor spek en bonen meedoet in de onderste regionen van de KKD, ze mij niet meer zien. Dan houd ik het na tientallen jaren seizoenkaart echt voor gezien. Dat kan ik echt niet meer opbrengen. Zeker als je ziet dat die club in Sterfrade dit seizoen gaat promoveren (omdat ze elk jaar de gemeente voor het blok zetten en vervolgens een deel van de stadionhuur niet hoeven te betalen en voor dat geld duurdere spelers aantrekken). Dus een MVV dat voor de laatste plaats speelt, nee bedankt. Ik denk dat Napoleon gelijk heeft dat het al jarenlang incapabele bestuur helemaal weg moet om schoon schip te maken. Wellicht dat dat de deuren opent voor nieuwe investeerders...


Ik snap je helemaal.
En dat geld denk ik voor veel supporters helaas.
Maar het is voor mij veel belangrijker dat de club nog bestaat dan dat er geen MVV meer is.
Dan maar vanaf 0 beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 15:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #77
Bij mij rijst gelijk de vraag is die 250.000 euro die MVV is toegezegd door de Amerikanen en waardoor de totale investering inclusief aandelen aankoop 24% van 1000.000 euro wel betaalt ?

Verder weten wij dus niet wat de financiele inbreng in verhouding is van de 2 aandeelhouders die samen de 2,4 miljoen zouden ophoesten
Blijkbaar kan of wil de over gebleven aandeelhouder niet alles zelf aankopen en nam hij misschien maar slechts een heel klein gedeelte van de 2,4 miljoen voor zijn rekening ?

Ik ben het verder met ErikOranje oneens dat mensen het beste voor hebben met de club zeker als het gaat om Marcel Joris . Joris zal zeker niet doelbewust MVV willen schade , dat wil ik best aannemen maar met zijn beleid en visie heeft hij dat wel gedaan en daarmee heeft hij MVV naar de rand van de afgrond gebracht .
Ook de controle op het bestuur van de Stichting heeft in mijn ogen hopeloos gefaald. Bestuur ledenraad hadden moeten ingrijpen maar die zijn ook niet daadkrachtig geweest en het is ook lastig als er allemaal vriendjes zitten om die weg te sturen zo kon Joris en CO jarenlang zijn gang gaan
Het hele model hoe MVV het destijds heeft opgezet ledenraad , bestuur leden raad , bestuur Stichting het heeft allemaal gefaald . Ook de RVC is een wassen neus , Hoes en consorten en van Wijlen hebben er een pijnhoop van gemaakt . Toegestaan dat MVV verleden jaar verlies mocht maken , dit was bekend en berekend ( dat gaf de RVC ook aan)maar zonder harde dollars , wel toezeggingen van de Amerikanen maar wat heb je daaraan als die niet leveren . Bizar dat RVC het gewoon liet gebeuren onder goedkeuring van de Amerikanen maar nimmer op de rem trapte en de koste liepen maar op want als Noor ergens goed in was is het geld uitgeven wat er niet was !

MVV heeft op de pof geleefd , met losse beloftes en uiteindelijk (nog) geen geld , kunnen we alleen maar gaan saneren . Heel pijnlijk allemaal en nog pijnlijker is dat ook dit jaar maar geld is uitgegeven en begroot wat er gewoon weg niet was , en dan ook maar weer in het achterhoofd de dollars uit Texas die gingen komen . Die komen dus niet !

Stuitend allemaal , de hele zooi moet eruit ( dat schrijf ik makkelijker dan dat t in werkelijk gebeurd) maar van leden ( ledenraad) bestuur ledenraad, stichting bestuur en RVC . Alles weg !!! iedereen > Ook liefst Elsen en Ronny van Geneugden al gaat dat financieel niet maar ook die 2 hebben een sterke invloed op de club gehad en met hun achterban van Marwijk en Co hebben ze een hele sterke invloed op het beleid . Melinda ( de commerciele dame ) is blijkbaar onder druk van Ron Elsen en Ronny van G weg gemoeten .

Laura van leeuwen mag van mij nog blijven die heeft nog geen goed moment gekend bij MVV ( alleen maar gedoe) maar die moet met een intrim organisatie de boel gaan saneren maar zonder bovengenoemde ! Zolang deze mensen aan MVV verbonden zijn gaat het van kwaad tot erger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 17:55
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #78
Het moddergooien is in volle gang op het forum zie ik.
Waar ik niemand over hoor en wat ik me juist afvraag is WAAROM deze investeerdee ineens afhaakt?
Want volgens mij hebben alle mensen die hier weer clichematig voor de bus worden gegooid hier weinig invloed op, toch?

Het lijkt mij best plausibel dat de onrust van het afgelopen half jaar qua supportersgedrag en negatieve aandacht iemand kan doen beslissen om toch niet in te stappen.
Of is dat een optie die hier niet benoemd mag worden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kotspoejer, peeke, M-MVV, Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:00
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #79

Duin schreef : Het moddergooien is in volle gang op het forum zie ik.
Waar ik niemand over hoor en wat ik me juist afvraag is WAAROM deze investeerdee ineens afhaakt?
Want volgens mij hebben alle mensen die hier weer clichematig voor de bus worden gegooid hier weinig invloed op, toch?

Het lijkt mij best plausibel dat de onrust van het afgelopen half jaar qua supportersgedrag en negatieve aandacht iemand kan doen beslissen om toch niet in te stappen.
Of is dat een optie die hier niet benoemd mag worden?


En jij denkt serieus dat een investeerder zich zo te kakken laat zetten en zijn credibility te grabbel gaat gooien door mvv te laten zeggen dat zijn kredietwaardigheid op dit moment in Amerika onder druk staat. Man man. Get a life
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:05
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #80

webmastersfm schreef :

Duin schreef : Het moddergooien is in volle gang op het forum zie ik.
Waar ik niemand over hoor en wat ik me juist afvraag is WAAROM deze investeerdee ineens afhaakt?
Want volgens mij hebben alle mensen die hier weer clichematig voor de bus worden gegooid hier weinig invloed op, toch?

Het lijkt mij best plausibel dat de onrust van het afgelopen half jaar qua supportersgedrag en negatieve aandacht iemand kan doen beslissen om toch niet in te stappen.
Of is dat een optie die hier niet benoemd mag worden?


En jij denkt serieus dat een investeerder zich zo te kakken laat zetten en zijn credibility te grabbel gaat gooien door mvv te laten zeggen dat zijn kredietwaardigheid op dit moment in Amerika onder druk staat. Man man. Get a life


Lees eerst het persbericht fatsoendelijk voordat je op de teentjes getrapt bent:

'Omwille van privéredenen zou één van de belangrijkste nieuwe Amerikaanse investeerders de benodigde financiële middelen momenteel niet kunnen leveren'.

Als het tekstueel te ingewikkeld is dan laat maar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #81
Je leest wat je wilt lezen , en mocht je nog dubbelzinnige boodschappen vinden , dit komt uit de Limburger van vandaag.

"Omwille van privéredenen zou één van de belangrijkste nieuwe Amerikaanse investeerders de benodigde financiële middelen momenteel niet kunnen leveren. De Amerikanen zoeken op de achtergrond zelf nog of er andere investeerders zijn die de vrijgevallen positie kunnen overnemen. "

Mocht je tekstueel hier nog moeite mee hebben hoor ik het wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:21
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #82

Duin schreef : Het moddergooien is in volle gang op het forum zie ik.
Waar ik niemand over hoor en wat ik me juist afvraag is WAAROM deze investeerdee ineens afhaakt?
Want volgens mij hebben alle mensen die hier weer clichematig voor de bus worden gegooid hier weinig invloed op, toch?

Het lijkt mij best plausibel dat de onrust van het afgelopen half jaar qua supportersgedrag en negatieve aandacht iemand kan doen beslissen om toch niet in te stappen.
Of is dat een optie die hier niet benoemd mag worden?


Zou zomaar eens kunnen ja.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:21
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #83
Er gaan nu dingen achter de schermen gebeuren waar wij geen invloed meer op hebben. Het is hopen op een wonder. Club failliet is helaas een realistische optie, dit gun je geen enkele voetbal supporter toe. Zelfs onze grote vrienden uit Kerkrade niet.

Enige wat wij als supporters kunnen doen is massaal kaartjes kopen voor de thuiswedstrijden, en eventueel ergens doneren.

Laten we als fans nog een keer alle krachten bundelen. Dat we komende jaren wellicht laatste worden.. so be it. Maar de club mag nooit verdwijnen, we komen er wel weer bovenop!

Kom op!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:25
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #84

webmastersfm schreef : Je leest wat je wilt lezen , en mocht je nog dubbelzinnige boodschappen vinden , dit komt uit de Limburger van vandaag.

"Omwille van privéredenen zou één van de belangrijkste nieuwe Amerikaanse investeerders de benodigde financiële middelen momenteel niet kunnen leveren. De Amerikanen zoeken op de achtergrond zelf nog of er andere investeerders zijn die de vrijgevallen positie kunnen overnemen. "

Mocht je tekstueel hier nog moeite mee hebben hoor ik het wel.


Mooi dat je je ongelijk zelf.onderbouwd, maar het alleen niet in de gaten hebt.
Maar ik lees wel wat ik wil.
Lees.jij vooral ook wat je wil.

Joris, Noor en Elsen zullen het wel allemaal schuld zijn dat deze man zich ineens bedenkt. Ik zou eerder eens naar de heldhaftige capuchonnetjes die elke week in het nieuws zijn kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:27
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #85

Sander70 schreef :

Duin schreef : Het moddergooien is in volle gang op het forum zie ik.
Waar ik niemand over hoor en wat ik me juist afvraag is WAAROM deze investeerdee ineens afhaakt?
Want volgens mij hebben alle mensen die hier weer clichematig voor de bus worden gegooid hier weinig invloed op, toch?

Het lijkt mij best plausibel dat de onrust van het afgelopen half jaar qua supportersgedrag en negatieve aandacht iemand kan doen beslissen om toch niet in te stappen.
Of is dat een optie die hier niet benoemd mag worden?


Zou zomaar eens kunnen ja.


Gewaagd Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:39
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #86

Duin schreef :

webmastersfm schreef : Je leest wat je wilt lezen , en mocht je nog dubbelzinnige boodschappen vinden , dit komt uit de Limburger van vandaag.

"Omwille van privéredenen zou één van de belangrijkste nieuwe Amerikaanse investeerders de benodigde financiële middelen momenteel niet kunnen leveren. De Amerikanen zoeken op de achtergrond zelf nog of er andere investeerders zijn die de vrijgevallen positie kunnen overnemen. "

Mocht je tekstueel hier nog moeite mee hebben hoor ik het wel.


Mooi dat je je ongelijk zelf.onderbouwd, maar het alleen niet in de gaten hebt.
Maar ik lees wel wat ik wil.
Lees.jij vooral ook wat je wil.

Joris, Noor en Elsen zullen het wel allemaal schuld zijn dat deze man zich ineens bedenkt. Ik zou eerder eens naar de heldhaftige capuchonnetjes die elke week in het nieuws zijn kijken.


Ach jij, natte scheet. Dat je hier al jaren met een masker zit en een agenda is al lang duidelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:42 26 mrt 2024 18:44 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #87
www.l1nieuws.nl/sport/2608674/mvv-direct...enario%20%23l1nieuws

€250.000 nodig om het huidige seizoen af te kunnen maken………… we staan aan de rand van de afgrond.

Volgens Laura is het inmiddels ook definitief dat de investeerder is afgehaakt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:51
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #88
Ik zie het somber in. Wie gaat nu zijn geld in mvv steken ? Welke garantie kan mvv geven aan de schuldeisers? Wat gaat de gemeente met een leegstaand stadion doen ?

‘Noets de mood verloore heet’ …. Nou….komt wel dichtbij zo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 19:01
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #89
Het is al snel duidelijk dat dit inderdaad niet gezegd mag worden! Nee, bedrijven staan erop te springen om met MVV en het gedrag van (sommige) supporters geassocieerd te worden. Dream on…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 19:09
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #90
Laten we blij zijn dat dit niet door gaat. Als je alle info naast elkaar legt had deze deal ons ook niet echt verder gebracht misschien opent het nog andere deuren!

En als het geen andere deuren opent dan is betaald voetbal in Maastricht voorbij zo wil toch ook niemand verder.

Hoe is het toch mogelijk dat je een begroting maakt en 1 miljoen te kort komt ieder jaar? Schiet mij maar lek dan ben je toch geen knip voor de neus waard. Wat een slechte bestuurders hebben wij toch gehad hier in Maastricht op enkele besturen na die noodgedwongen alleen maar konden bezuinigen maar toen dat klaar was wisten ook zij het schip mvv niet in rustig vaar water te brengen.

Er zijn gewoonweg geen mensen met geld in Maastricht of mvv hart die hier echt willen investeren.

Hoe nu verder lastig als je hier echt iets van wil maken moet er toch echt iemand opstaan met geld moet de Maastricht de gemeente er achter gaan staan en alle hulp bieden die kan en dat hoeft geen geld te zijn maar dat kan ook op andere manieren.

Maar ik zie het allemaal niet meer gebeuren de hoofdstad van Limburg kan geen fatsoenlijke betaald voetbalclub creëren. Kan geen fatsoenlijke besturen aanstellen. Geen fatsoenlijke voetballers voortbrengen geen modern stadion nog geen supporters kaffee noem
maar op wat een ellende.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden