>
Ontvangen bedankjes 578
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
CatenaccioMestreech schreef : Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat een stad met 120.000+ inwoners geen investeerder kan vinden.
Een rijke gemeente als Maastricht.
Mosae schreef : Als er écht een plan B is, dan werd dit nu al lang naar voren geschoven als plan A. Er is helemaal geen plan B.? Wat is plan B dan. Met de "noor" derzon vertrokken. Dat was niet voor niks.
Maosbrögk schreef :
CatenaccioMestreech schreef : Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat een stad met 120.000+ inwoners geen investeerder kan vinden.
Een rijke gemeente als Maastricht.
Bedoel je dan een lokale investeerder of een buitenlandse?
Hoe dan ook: ik vraag me juist altijd af waarom een investeerde überhaupt een Nederlandse club zou willen overnemen? Tenzij je een fantastische jeugdopleiding hebt waardoor je veel eigen talenten voor veel geld kunt verkopen, zie ik niet in wat de financiële meerwaarde voor een investeerder zou zijn.
Wat heeft MVV te bieden bijvoorbeeld? Een stadion zonder faciliteiten, geen kwaliteit op het veld, een armoedige organisatie, spelend in een divisie die zelfs in eigen land nauwelijks serieus wordt genomen, weinig "exposure" mogelijkheden.
En MVV heeft daarnaast natuurlijk de afgelopen jaaaaaaaaaren aangetoond niet een heel sterke organisatie te zijn.
Waarom zou je dan in godsnaam in MVV investeren?
Begrijp me niet verkeerd: ik zie het graag gebeuren hoor. Maar: what's in it for them?
The big American Dream blijkt nu dus een nachtmerrie te worden... ik zie het heel duister in. We hebben een mooi (ver) verleden, maar de toekomst...oef, van het laagste budget naar nóg lager...