>
Ontvangen bedankjes 1156
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dat weet ik niet maar op dit moment speelt ook de overname van Vitesse. En met Russen daarbij betrokken zal de KNVB daar ook zwaar op inzetten. Mogelijk dat daardoor minder tijd en middelen beschikbaar zijn voor MVV.Mosae schreef : Is dit bij Fortuna en Gün ook gebeurd. Kan ik me niet herinneren. Het lijkt wel of dit binnen de week geregeld was.
Napoleon schreef : Voor supporters die meer willen lezen hoe de KNVB deze routes aanvliegt
www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb...chap-per-1-juli-2022
Verder zegt men dat er minstens 8 weken nodig zijn , en dat de club ( MVV) dus moet aantonen dat het geld zeg maar eerlijk verdiend is door de investereerders
Maar zoals gezegd lees het document maar eens
Wat ik ook niet snap , waarom MVV in 2022 of in 2021 geen gebruik heeft gemaakt van de WHAO regeling een speciale regeling die in corona tijd in t leven is geroepen .
Jacques schreef : www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-blokk...nse-overname-vitesse
De overname van Vitesse is na anderhalf jaar* onderzoek afgewezen door de KNVB. En Vitesse krijgt daarbovenop een boete voor misleiden licentiecommissie. Vitesse zou wel eens in grote problemen kunnen zitten.
Ben erg benieuwd wat dit voor ons betekent. Het is heel lastig in te schatten of de KNVB hier nu zo'n rare eisen stelt, of dat Vitesse/die overnemende partij luchtfietsers zijn.
*Uiteraard is er volgens mij niet daadwerkelijk anderhalf jaar lang gezocht, het is vooral de KNVB die om aanvullende documenten vraagt en Vitesse/de overnemende partij die die niet, of langzaam, leverden.
CatenaccioMestreech schreef : Weet dat de Amerikaanse investeerder bij Vitesse amper tot geen openheid van Financiën wilde geven.
Dat is bij ons volgens mij totaal niet het geval.