Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder

26 mrt 2024 19:09 26 mrt 2024 19:16 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #91
Dit kan natuurlijk alleen bij MVV gebeuren. Een partij waar je al een jaar lang mee in gesprek bent en volgens beide partijen zeer zorgvuldig met de knvb procedure aan de slag bent, stapt oppeens uit een overeenkomst. Volgens mij zitten in een intentie verklaring(overeenkomst) altijd ontbindende factoren of anders kost het gewoon geld aan diegene die zich niet aan afspraak houd. De Amerikanen blijven gewoon gesprekspartner omdat zij anders ook de 9 ton sowieso kwijt zijn als minderheidsaandeelhouder. Het zullen spannende weken worden met veel sensatie berichten, ik ben bang dat wij rekening moeten houden met alle scenario's...( en de ware reden weten wij zeker nog niet )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 20:19 26 mrt 2024 20:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #92
Wat belangrijk wordt. Hoe bepaal je onder enorme tijdsdruk de juist te nemen stappen. Welke personen/organisaties wordt mee gepraat, welke personen menen zich hiermee te moeten bemoeien (bijv met de bezuinigingen) en leunen tegen Laura aan. Is zij dan wel in staat snel te bepalen wie betrouwbaar is en wie mvv zeker niet en wie mvv wel verder kan helpen. Zou in dit geval echt pleiten voor een onafhankelijke puinruimer die alles financieel en organisatorisch compleet doorlicht. Kijken naar personen, salarissen, uitgaven, contracten met diverse partijen. Niets moet heilig zijn. Uiteindelijk zal Laura zonder aanzien des persoons keiharde beslissingen moeten nemen. Maar als zij onder druk van binnenuit de commercieel manager heeft laten gaan terwijl de reden nog niet eens zo schokkend was, is het de vraag of zij dat wel kan. En nadat is gesaneerd, moet weer alles opgebouwd worden, een giga klus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 20:22
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #93
Zijn er al acties bekend om MVV te ondersteunen ? Ik heb in ieder geval naast mijn SC een extra kaartje gekocht. Zou graag meer horen over de overige acties waar Laura van Leeuwen het over heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 20:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 576
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #94
Ik heb ook van de aankomende thuis wedstrijden al extra kaartjes gekocht.
Alle kleine beetjes helpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 20:28
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #95
Zou mooi zijn om vanuit alle supportersgroepen een gezamenlijk inzamelingsactie te starten met een transparante opbrengstmeter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 20:31 26 mrt 2024 21:20 door Ben Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #96
Wat ik mooi aan Laura van Leeuwen vindt is dat ze open is en er geen doekjes omheen windt. Ze legt rustig uit hoe de zaken ervoor staan. Haar uitstraling is goed voor MVV. Alle huidige ellende ligt niet aan haar. Maar ze heeft wel alle steun van Maastricht en omgeving nodig, want in haar eentje redt ze het natuurlijk niet. Sponsoren, gemeente, supporters: laat zien wat je voor MVV wil en kunt betekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 21:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #97

Frank Salemans schreef : Wat ik mooi aan Laura van Leeuwen vindt is dat ze open is en er geen doekjes omheen windt. Ze legt rustig uit hoe de zaken ervoor staan. Haar uitstraling is goed voor MVV. Alle huidige ellende ligt niet aan haar. Maar ze heeft wel alle steun van Maastricht en omgeving nodig, want in haar eentje redt ze het natuurlijk niet. Sponsoren, gemeente, supporters: laat zien wat je voor MVV wil en kunt betekenen.



Dat ben ik met je eens Frank, ze doet dat gewoon goed en dat gaat zeker helpen om bepaalde handen op elkaar te krijgen.
Belangrijkste gaan zeker Gemeente en Fiscus worden , waarin de Gemeente ook maar eens met een helder oplossing moet gaan komen . Uitstel is al heel mooi maar er is meer nodig vanuit hun kant

Het zou idd al een heel mooi gebaar zijn als we nog 3 keer het stadion kunnen uitverkopen , al ga je niet ( beter natuurlijk van wel) maar dan laat Maastricht ook zien dat verder wil . Daarbij levert het een mooie som geld op !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 22:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 822
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #98
Inderdaad , zou een een geweldig zijn als De Geusselt uitverkocht is de laatste wedstrijden van dit seizoen .....

geen Halve supporter van Mvv maar Ganse ..... koop een ticket van MVV naast je gewone ticket .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 00:15
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 576
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #99

bokkesprongen schreef : Inderdaad , zou een een geweldig zijn als De Geusselt uitverkocht is de laatste wedstrijden van dit seizoen .....

geen Halve supporter van Mvv maar Ganse ..... koop een ticket van MVV naast je gewone ticket .......


Precies, en al kun je niet gaan.
Doe het voor de supporters die wel gaan!
Alles om us clubke te behouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 00:42 27 mrt 2024 00:43 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #100

Frank Salemans schreef : Wat ik mooi aan Laura van Leeuwen vindt is dat ze open is en er geen doekjes omheen windt. Ze legt rustig uit hoe de zaken ervoor staan. Haar uitstraling is goed voor MVV. Alle huidige ellende ligt niet aan haar. Maar ze heeft wel alle steun van Maastricht en omgeving nodig, want in haar eentje redt ze het natuurlijk niet. Sponsoren, gemeente, supporters: laat zien wat je voor MVV wil en kunt betekenen.

Ga er maar aan staan. Je wordt binnengehaald om de club te ontwikkelen maar nog geen jaar later moet je gaan bedelen bij schuldeisers.

De verantwoordelijke lijkt -zoals altijd- van de aardbodem verdwenen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 02:36
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #101
snoei berichten allemaal maar wat heeft mvv aan een uit verkocht stadion oke brengt geld op maar al ze aan de anderkant de stadion slopen ben je het geld ook weer zo kwijt , en tot de knvb dan zo lang laat wachten lijkt me meer als normaal tot ze dan mvv ook niet helpen dus die Amerikaan wilt snel handelen maar krijgt geen vinger aan de grond bij de knvb.

ik denk tot dat de rede is waarom hij zich terug trekt

ik hoop toch wel tot mvv nog wel geld bij elkaar vind,voor hun schuld te betalen :oops:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 03:08
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 576
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #102

peeke schreef : snoei berichten allemaal maar wat heeft mvv aan een uit verkocht stadion oke brengt geld op maar al ze aan de anderkant de stadion slopen ben je het geld ook weer zo kwijt , en tot de knvb dan zo lang laat wachten lijkt me meer als normaal tot ze dan mvv ook niet helpen dus die Amerikaan wilt snel handelen maar krijgt geen vinger aan de grond bij de knvb.

ik denk tot dat de rede is waarom hij zich terug trekt

ik hoop toch wel tot mvv nog wel geld bij elkaar vind,voor hun schuld te betalen :oops:


De stadions uitverkopen of zo ver mogelijk uitverkopen dat brengt MVV geld op.
En puur naar de tickets gekeken is dat ongeveer 80.000 euro per wedstrijd.
Doe dat x3 met Helmond, Willem 2 en VVV en dan zit je op 240.000 euro. Stel we verkopen hem uit dan is het misschien zelfs meer. Of het kan minder uitvallen.
Maar goed, dan ben je voor dit seizoen al een heel eind op weg.
Aangezien we 250.000 euro nodig hebben om het seizoen af te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 07:32
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #103
Het bereiken van de play offs kan ook zomaar cruciaal zijn voor het voortbestaan van de club !
Toch minimaal 1 extra thuiswedstrijd !
Hopelijk beseft de selectie & staff dit !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 07:48 27 mrt 2024 07:51 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #104
Weet niet of bepaalde spelers zich daar druk om maken. Er zijn spelers die straks geen contract meer hebben, anderen denken wellicht goedkoop weg te kunnen etc.

Vwb extra kaarten kopen. Begrijp dat een directeur dat roept. Mvv kan wellicht beter dan een extra optie op de website creëren, een donatiekaart voor elke tribune, los dus van een zitplaats. Dan kan iedereen een kaart naar keuze kiezen zonder dat dit lege plekken oplevert. Het heeft geen zin om bijv de Aside voor driekwart leeg te laten tegen vvv en Willem 2. Hoop dat men dit leest, maar ja, als je ziet dat ze bepaalde zaken die hier benoemd worden door supporters niet worden overgenomen, dan zal dat ook wel niet. En bij mails sturen, krijg je geen reactie.

Ik zag ook gisteren een donatielink voorbij komen van ene Sjeng City. Hoe weet je of dat betrouwbaar is...komt er nog iets vanuit de supportersgroepen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2024 08:09
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Intentieverklaring met nieuwe grootaandeelhouder #105

Roed en Wit 70 schreef : (...) Ik zag ook gisteren een donatielink voorbij komen van ene Sjeng City. Hoe weet je of dat betrouwbaar is...komt er nog iets vanuit de supportersgroepen?


Hoe goed zulke initiatieven ook bedoeld zijn; het is beter om één grote, goed gecoördineerde actie op poten te zetten met voldoende exposure dan wanneer allerlei individuen dit gaan doen. Zulke individuele, kleinschalige geld-ophaal-acties brengen meestal weinig op, wat dan weer beschamend overkomt.

De oproep om het stadion de resterende wedstrijden uit te verkopen is dan wel weer een mooie actie. Dit brengt concreet behoorlijk wat geld in het laatje voor onze club en je toont aan de buitenwereld dat de club leeft en dat men begaan is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.470 seconden