>
Ontvangen bedankjes 351
Gohf schreef :
Schapendonk schreef : Was alweer de 4 of 5e penalty in Maastricht tegen MVV door de KNVB. (sparta,eindhoven,excelsior,cambuur) het gaat op rolletjes. Positief genoeg zo?
Pingel was terecht mijn inziens, heb wedstrijd gezien op EL. Matige wedstrijd, maar MVV had net zo goed kunnen winnen als het een beetje meer had meegezeten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny 72 schreef : Wedstrijd op tv gezien wegens griep,
Jongenswat zijn we slecht op het moment,alleen lange ballen en geen lijn in ons spel.
Sjonnie schreef :
Nao Väöre schreef : Cambuur is gewoon een titelkandidaat. In een andere post heb ik al geschreven dat ik niet Sparta maar Cambuur als grootste concurrent zie.
Cambuur combineerde gewoon beter en heeft verdiend gewonnen. Zij hebben ons weer met beide beentjes op de grond gezet.
Wat ik niet kan (wil) begrijpen is dat veel mensen MVV als een baksteen laten vallen als er eens verloren wordt (Volendam). 3750 toeschouwers en dat voor de koploper , triest, triest en nog eens triest. Ben benieuwd hoeveel supporters er komende maandag tegen Veendam aanwezig zullen zijn.
Cambuur heeft ECHT niet verdiend gewonnen . Gezien de kansen verhouding had het iets van 7-4 moeten zijn !! Maar in Leeuwarden was het andersom .
jeoff schreef :
Danny 72 schreef : Wedstrijd op tv gezien wegens griep,
Jongenswat zijn we slecht op het moment,alleen lange ballen en geen lijn in ons spel.
Dat lag ook wel een beetje aan het goede spel van Cambuur. Steeds als MVV wilde gaan opbouwen vanuit Castro en de verdediging bleven de Cambuur spelers erg vroeg storen en sloten hun middenveld en verdedigingslinies daar zeer compact op aan. Dan moet je OF zeer goed combineren op het middenveld om er doorheen te komen, OF proberen gebruik te maken van de ruimte die dan vanzelf achter de verdediging van Cambuur komt te liggen. MVV is helaas geen Barcelona dus werd er vrij vaak de lange bal gehanteerd.
Armand schreef : Ik vraag me af wat met de scheidsrechter was waar iedereeen het over heeft zo slecht was hij niet hoor,Zelfde geld krijgt rutjess rood met die trap vanachter verder floot hij prima,
Jacques schreef : Ik ga me er toch weer eens aan wagen. De toeschouwersaantallen. Het steekt me ook, ik zie ook veel liever een volle Geusselt. De reden dat dat niet zo is, is een combinatie van factoren. Maar de doemdenkers die verwachten dat het alleen maar minder zal worden, daar ben ik het niet mee eens. Want wat zijn zoal die factoren?
- En zo zijn er vast nog meer redenen.
.
ouwe rot schreef : Ik blijf erbij een groot gedeelte zat gratis in de geusselt, door die poortjes kan dat niet meer ook vrijkaarten van oa Q Park zijn minder. in mijn vak zaten altijd mensen die zeiden als ik moest betalen kwam ik niet en nu zie ik ze niet meer.[/quote
Mensen die alleen komen met gratiskaartjes heb je bij iedere club, maar ik ben benieuwd wat het resultaat van die poortjes gaat zijn qua bezoekersaantallen/valse kaartjes/fraude/omzet losse kaartverkoop enz.