MVV Maastricht - SC Cambuur

11 feb 2013 10:18
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #16
Niet goed voor het bezoekersaantal dat het live is op tv, wel fijn voor mensen zoals ik die in het buitenland wonen en op deze manier onze liefde moeten volgen.

Dit wordt geen makkelijke pot, maar er moet uiteraard gewoon gewonnen worden. Hele lastige periode voor de boeg met Helmond, de Graafschap en Sparta als tegenstanders.

Die laatste wedstrijd tegen Fortuna zou nog wel eens heel spannend kunnen gaan worden...

3-1 MVV, met 2 assists van Koen Daerden want tegen Excelsior had hij ook al mooie inspiraties
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 17:37
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #17

Danny1983 schreef : gewoon afdrogen die friezen!!! ik zeg 5-0 ;)


In dat geval moet MVV als elftal druk zetten en daar hebben ze heel veel moeite mee. Nu is het zo dat de spitsen druk naar voren zetten en de verdediging blijft hangen, waardoor de middenvelders komen te 'zwemmen'. iedere thuiswedstrijd zie ik dat euvel terugkeren, en als dan ook nog, zoals tegen Volendam, de scherpte ontbreekt is het moeilijk voetballen en kun je de tegenstander niet je wil opleggen.
En omdat ik dit vrijwel iedere thuiswedstrijd terug zie verwacht ik ook niet dat het tegen Cambuur anders zal zijn, al denk ik wel dat Trost hier op wijst en dat er afspraken over worden gemaakt. Of je zet met z'n allen druk of je zakt wat in, ondanks de hogere klassering van MVV vind ik het geen schande ook thuis tegen Cambuur wat afwachtender te spelen om zo te kunnen toeslaan. Zolang het spel maar niet angstig wordt, want dat accepteert het publiek niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 18:11 11 feb 2013 18:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #18
in het verleden waren de wedstrijden tegen de " Fierljeppende Fries-kes" ook niet altijd makkelijk, pittig zelfs...
waarbij de Noorderlingen vaak met gesloten bilspieren naar het verre diepe "donkere" Zuiden kwamen....

getuige deze krantenkop uit 1993 ( Twan Scheppers op de foto)





Mer es die vaan us draan ginge....
jao daan brandde de lamp....!
en ginge die gaste draon......!!!

wie in 1983...











en umtot uzze treiner nao de sjaole ging um ekstra pebliek te hoole..waore dao get vaan die "Fierljieppers"koed um...
maakte die kinder en us veur "hoeligens"oet....
Tja, dao kreigste reaksies op....





wel waor dao oets get met e marsreepke dat 't veld op vloog, mer dat waor umtot eine vaan us dacht tot iemes vaan die get eenerzjie kos gebruuke... ( dat veurval kinne sommige dink iech ziech bes nog wel rappeleere)....

en zjus wie toen in de reaksie vaan mevrow Miltenburg, heet us MVV-ke noe aoch uzze steun nuudig ium te presteere !
Dus laote veer us noe daan allemaol good, hiel good huure ! en laote uzze jonges neet in de steek !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 18:23 11 feb 2013 18:24 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #19
en aoch e paar jäörkes later woorte die gaste gesjróbt wie die vaan us graas ginge vreete !











dus zegk iech 2:0 veur die van us !

( zeker es Marianne's "Jeroen-sje" weer zoe sjiek en sjoen steit aon te moedige wie in R'dam ! :thumbsup: )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 19:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #20

Hughes schreef :

Danny1983 schreef : gewoon afdrogen die friezen!!! ik zeg 5-0 ;)


In dat geval moet MVV als elftal druk zetten en daar hebben ze heel veel moeite mee. Nu is het zo dat de spitsen druk naar voren zetten en de verdediging blijft hangen, waardoor de middenvelders komen te 'zwemmen'. iedere thuiswedstrijd zie ik dat euvel terugkeren, en als dan ook nog, zoals tegen Volendam, de scherpte ontbreekt is het moeilijk voetballen en kun je de tegenstander niet je wil opleggen.
En omdat ik dit vrijwel iedere thuiswedstrijd terug zie verwacht ik ook niet dat het tegen Cambuur anders zal zijn, al denk ik wel dat Trost hier op wijst en dat er afspraken over worden gemaakt. Of je zet met z'n allen druk of je zakt wat in, ondanks de hogere klassering van MVV vind ik het geen schande ook thuis tegen Cambuur wat afwachtender te spelen om zo te kunnen toeslaan. Zolang het spel maar niet angstig wordt, want dat accepteert het publiek niet.


Klopt je merkt dat t in uitwedstrijden beter gaat omdat we dan het spel niet hoeven te maken en lekker kunne counteren.
Ik denk dat we thuis ook zo moeten spelen Cambuur komt toch zeker voor de 3 punten want ze doen nog volop mee,,
Laat ze maar komen lekker afwachten en snel eruit scoren

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2013 19:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #21
Scheidsrechter bij #mvvcamb vrijdag a.s. is Ruud Bossen.



Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2013 19:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #22
René, hierbij een korte maar duidelijke analyse van het technisch en tactisch vernuft dat we komende vrijdag in de Geusselt gaan treffen...

haha van iemand van FB gehaald geweldig zal gezzelig worden vrijdag in de geusselt kleedkamers


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 12:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #23
De vraag is al vaker gesteld....

Ik ga naar het buitenland dit weekend (België) en wil toch de livestream kunnen kijken op mijn computer die ik daarmet een kabel in een modem prik. Eredivisie live kan niet in buitenland.

Wie heeft er een link waar je niet eerst geld moet storten (unibet) maar die wel goede kwaliteit is? Wil overigens best de €7 ervoor betalen, zolang ik maar kan kijken!

Iemand? Daanke!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 12:53
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #24

Boe is dat feeske? schreef : De vraag is al vaker gesteld....

Ik ga naar het buitenland dit weekend (België) en wil toch de livestream kunnen kijken op mijn computer die ik daarmet een kabel in een modem prik. Eredivisie live kan niet in buitenland.

Wie heeft er een link waar je niet eerst geld moet storten (unibet) maar die wel goede kwaliteit is? Wil overigens best de €7 ervoor betalen, zolang ik maar kan kijken!

Iemand? Daanke!


www.thefirstrow.eu , daar kijk ik altijd op en ik woon in Israel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 14:00
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #25
Dankjewel! Ik heb de sites eens bekeken, het probleem is dat ze allemaal een programma installeren willen (p2p). Eigenlijk wil ik dat niet (Eredivisie live hoeftvdat ook niet), daarnaast heb ik een Mac.

ik zoek dus een site waar je naartoe surft, op 'play' klikt en de streaming begint (in flash/html of whatever)...hoe moeilijk kan het zijn?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 14:23
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #26

Boe is dat feeske? schreef : Dankjewel! Ik heb de sites eens bekeken, het probleem is dat ze allemaal een programma installeren willen (p2p). Eigenlijk wil ik dat niet (Eredivisie live hoeftvdat ook niet), daarnaast heb ik een Mac.

ik zoek dus een site waar je naartoe surft, op 'play' klikt en de streaming begint (in flash/html of whatever)...hoe moeilijk kan het zijn?


en weer kan ik je van dienst zijn.

1. ik heb ook een Mac (wel open ik de site met Google Chrome)
2. Ik heb nooit een extern programma geinstalleerd
3. Als je klikt op een van de kleinere links, en niet die van HD Streaming, dan opent hij in een nieuwe Tab en dan moet je even 20/30 seconden wachten totdat je alle reclame kunt wegklikken (je hoort wel al van het begin geluid)
4. Als je het dan op Full Screen doet, komt de reclame niet meer terug.

Alsteblief!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 14:25
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SC Cambuur #27
Niet lullig bedoeld ;) maar probeer janlul.com eens op de wedstrijddag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 14:42
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #28
Super Donny, ik ga het straks uitproberen! Thanks!!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 15:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #29
Labylle speelt niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 15:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #30
MVV zonder Labylle tegen Cambuur


Een forse tegenvaller voor MVV in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur vrijdagavond: Leroy Labylle is er niet bij. De matchwinnaar vorige week in de uitwedstrijd tegen Excelsior kreeg eerder deze week op de training een knietje op zijn ribben en heeft daar erg veel last van. “We weten nog niet of er een rib gebroken of alleen zwaar gekneusd is, maar wat pijn betreft is een gekneusde rib misschien nog wel erger”, zegt coach René Trost.

Van onze verslaggever
MAASTRICHT


“Hij heeft nu bij iedere ademhaling veel pijn, Leroy laten spelen zou echt onverantwoord zijn. Ik hoop dat Leroy er maandagavond als we thuis tegen Veendam spelen weer bij is maar daar valt nu nog niks zinnigs over te zeggen. Rust is op dit moment de enige remedie voor hem.”
Sjoerd Winkens en Nick Kuipers trainen wel weer mee maar zijn nog niet wedstrijdfit. Om nog aan te kunnen haken bij de titelkandidaten moet SC Cambuur morgen in Maastricht zien te winnen. Trost: “Al verwacht ik ook weer niet dat ze als een raket van start gaan tegen ons. Qua fysiek is Cambuur de sterkste ploeg in de eerste divisie. Vooral bij corners en vrije trappen zijn ze met hun kracht en lengte levensgevaarlijk. Als je daar niet volledig geconcentreerd tegen bent, gaat het mis. Uit wonnen we weliswaar met 1-3 maar het was een enorm gevecht. Een wedstrijd waar alles in zat.”

bron DDL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.529 seconden