>
Ontvangen bedankjes 33
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef : gewoon afdrogen die friezen!!! ik zeg 5-0
Hughes schreef :
Danny1983 schreef : gewoon afdrogen die friezen!!! ik zeg 5-0
In dat geval moet MVV als elftal druk zetten en daar hebben ze heel veel moeite mee. Nu is het zo dat de spitsen druk naar voren zetten en de verdediging blijft hangen, waardoor de middenvelders komen te 'zwemmen'. iedere thuiswedstrijd zie ik dat euvel terugkeren, en als dan ook nog, zoals tegen Volendam, de scherpte ontbreekt is het moeilijk voetballen en kun je de tegenstander niet je wil opleggen.
En omdat ik dit vrijwel iedere thuiswedstrijd terug zie verwacht ik ook niet dat het tegen Cambuur anders zal zijn, al denk ik wel dat Trost hier op wijst en dat er afspraken over worden gemaakt. Of je zet met z'n allen druk of je zakt wat in, ondanks de hogere klassering van MVV vind ik het geen schande ook thuis tegen Cambuur wat afwachtender te spelen om zo te kunnen toeslaan. Zolang het spel maar niet angstig wordt, want dat accepteert het publiek niet.
Boe is dat feeske? schreef : De vraag is al vaker gesteld....
Ik ga naar het buitenland dit weekend (België) en wil toch de livestream kunnen kijken op mijn computer die ik daarmet een kabel in een modem prik. Eredivisie live kan niet in buitenland.
Wie heeft er een link waar je niet eerst geld moet storten (unibet) maar die wel goede kwaliteit is? Wil overigens best de €7 ervoor betalen, zolang ik maar kan kijken!
Iemand? Daanke!
Boe is dat feeske? schreef : Dankjewel! Ik heb de sites eens bekeken, het probleem is dat ze allemaal een programma installeren willen (p2p). Eigenlijk wil ik dat niet (Eredivisie live hoeftvdat ook niet), daarnaast heb ik een Mac.
ik zoek dus een site waar je naartoe surft, op 'play' klikt en de streaming begint (in flash/html of whatever)...hoe moeilijk kan het zijn?