MVV Maastricht - SC Cambuur
15 feb 2013 16:54
Zou toch mooi zijn als de GEHELE Angelside tribune vandaag weer eens ouderwets tekeer gaat. De spelers hebben vanavond net dat zetje in de rug nodig bij deze belangrijke wedstrijd. Een betere sfeer begint bij jezelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk, middenstip, De_Lange
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
15 feb 2013 21:59
Helaas Anna. Blijkbaar is 'Stadionverboden Present' nog altijd belangrijker dan de spelers steunen...
15 feb 2013 22:01
15 feb 2013 22:07 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
ongelofelijk wat een kut scheids kut sfeer en hoe kun je zulke kansen missen totaal onverdiend 1-2 niet leuk kut Friezen
ben je er 2 keer niet bij thuis verlies je onterecht van sparta en van cambuur!!! Uit alles mee geweest niks verloren@Balen kut bossen
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
15 feb 2013 22:07
15 feb 2013 22:08 door Armand.
Geen sfeer geen geld geen toeschouwers geen punten geen kampioen en geen danny
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
15 feb 2013 22:13
Het blijkt dat Us MVVke rond de carnaval moeilijk wedstrijden kan winnen. Dit was in het verleden zo en ook dit jaar is het weer prijs. Waar het aan ligt? Geen idee. Zullen we de carnaval maar afschaffen??
15 feb 2013 22:17
Danny1983 schreef : ongelofelijk wat een kut scheids kut sfeer en hoe kun je zulke kansen missen totaal onverdiend 1-2 niet leuk kut Friezen
ben je er 2 keer niet bij thuis verlies je onterecht van sparta en van cambuur!!! Uit alles mee geweest niks verloren@Balen kut bossen
Onverdiend verloren ja , maar op het eind van het seizoen sta je op de plaats die je verdiend . Voor de winterstop hebben we het nodige geluk gehad . Nathan geschorst tegen Veendam ( Als ik het goed heb ) Schreurs en Labyle in de ziektewet .
15 feb 2013 22:18
Vertoonde spel: triest
Sfeer: triest
Aantal toeschouwers: diep, dieper, diepst triest (3700, ik kan het amper geloven)
15 feb 2013 22:19
15 feb 2013 22:19 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Sjonnie schreef :
Danny1983 schreef : ongelofelijk wat een kut scheids kut sfeer en hoe kun je zulke kansen missen totaal onverdiend 1-2 niet leuk kut Friezen
Onverdiend verloren ja , maar op het eind van het seizoen sta je op de plaats die je verdiend . Voor de winterstop hebben we het nodige geluk gehad . Nathan geschorst tegen Veendam ( Als ik het goed heb ) Schreurs en Labyle in de ziektewet .
ja echt kut ben ik er 2 keer niet bij 2 keer verliezen
diep triest 3700 man
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
15 feb 2013 22:22
Aon de geng!
Expert Boarder
Es MVV vaan Us allemaol is.....motte de speulers ooch allemaol voetballe veur Us! Sommige zien dat vergete
15 feb 2013 22:26
Aon de geng! schreef : Es MVV vaan Us allemaol is.....motte de speulers ooch allemaol voetballe veur Us! Sommige zien dat vergete
bin ich neet mit dich eins, groete deile van de wedstrijd hub ich wel degelik strijd gezeen. Ut lukde gewoen ins neet.
Vergeet neet Cambuur is gewoen unne titelkandidaat en woar beter, niks mis mit huur.
Mer 3750 bezoekers, dat is welliech ut ergste teike aan de waand.....
15 feb 2013 22:28
Mer 3750 bezoekers,Geloof maar dat komt een heel groot deel door erediv live
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
15 feb 2013 22:29
Denk dat we onze portie geluk wel gehad hebben in de eerste seizoens helft . Als je de 3 wedstrijden na de winterstop bekijkt hebben we met 3 punten precies wat we verdienden .
15 feb 2013 22:30
Armand schreef : Mer 3750 bezoekers,Geloof maar dat komt een heel groot deel door erediv live
Dat komt zeker door Eredivisie live . Vraag me af wat dat MVV op brengt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
15 feb 2013 22:32
Sjonnie schreef : Denk dat we onze portie geluk wel gehad hebben in de eerste seizoens helft . Als je de 3 wedstrijden na de winterstop bekijkt hebben we met 3 punten precies wat we verdienden .
Hebben we vorige week geluk gehad anders hadden we 1 punt gehad,Ohja ik heb het altyd gezegt de eerste seizoens helft hebben we aan geluk niks te klagen gehad 3,4,5 plaats zit erin dit jaar meer niet sparta is niet meer te stuiten
15 feb 2013 22:35
15 feb 2013 22:37 door seppo.
Het is veel te makkelijk om het af te schuiven op Eredivisie live. Uiteraard begrijp ik de mensen die voor deze optie kiezen. Maar als er sfeer als vanouds zou zijn in het stadion dan kiezen deze mensen voor een bezoek aan de Geusselt.
Want wat is nu het verschil met thuis voor de buis of in t stadion zitten? Enige wat ik nu kan bedenken is dat het thuis warmer is en je niet naar het maatschappelijke verhaal hoeft te luisteren.
Het ontbreken aan sfeer gaat de club kapot maken. De resultaten in 1e seizoenshelft hadden dit nog verbloemd, maar er blijft nu bar weinig over.
Maar ja, op naar maandag. Zullen we de 3000 halen?
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden