>
Ontvangen bedankjes 291
Vluuzak schreef :
ouwe rot schreef : Ik blijf erbij een groot gedeelte zat gratis in de geusselt, door die poortjes kan dat niet meer ook vrijkaarten van oa Q Park zijn minder. in mijn vak zaten altijd mensen die zeiden als ik moest betalen kwam ik niet en nu zie ik ze niet meer.[/quote
Mensen die alleen komen met gratiskaartjes heb je bij iedere club, maar ik ben benieuwd wat het resultaat van die poortjes gaat zijn qua bezoekersaantallen/valse kaartjes/fraude/omzet losse kaartverkoop enz.
Het resultaat van die poortjes is dat alleen suporters die betalen naar mvv komen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Richard schreef : Zegk gooije jong.... wee bis diech um te bepaole wienie iemes naor hoes tow geit?
Mesjiens kinne veer opweeg naor Almere ut dao ins euver höbbe!!!
Richard schreef : Jao iech snap diech wel huur. Meh doeg diech gewoen dien dink en laot die aandere doen wat zie wille.... Dao kins diech tog niks aon verandere en ut is neet good veur diene blooddrök. Este zellevers veur de volle 100% derveur geis....daan f*ck die aandere!
ouwe rot schreef : Ik blijf erbij een groot gedeelte zat gratis in de geusselt, door die poortjes kan dat niet meer ook vrijkaarten van oa Q Park zijn minder. in mijn vak zaten altijd mensen die zeiden als ik moest betalen kwam ik niet en nu zie ik ze niet meer.
MVVke schreef :
Richard schreef : Jao iech snap diech wel huur. Meh doeg diech gewoen dien dink en laot die aandere doen wat zie wille.... Dao kins diech tog niks aon verandere en ut is neet good veur diene blooddrök. Este zellevers veur de volle 100% derveur geis....daan f*ck die aandere!
Bringk miech daan geliek op punt 2: Bij us op Trepke B zinge v'r us de stum allemaol kepot. Meh es 't dudelek weurt toty de vocale support neet euversleit, werrek dat neet bepaold motiverend.
Stèrker nog, bepaolde luij loere d'ch ouch nog koed aon este begins mèt zinge .
Tot 't speul mesjiens k-u-t is, a la, tot de sfeer al eve vaginaal is, soit.
Iech kin m'ch dus wel veurstèlle tot de 100% steun soms eigelek veur de bok z'n kloete is.
Meh daodoor wegloupe? Jamais!
Meh eve get aanders: Vies gebaar vaan Ruud Bossen nao Trepke B nao aofloup, lekker volwasse....
Peter Pan schreef :
MVVke schreef :
Bringk miech daan geliek op punt 2: Bij us op Trepke B zinge v'r us de stum allemaol kepot. Meh es 't dudelek weurt toty de vocale support neet euversleit, werrek dat neet bepaold motiverend.
Stèrker nog, bepaolde luij loere d'ch ouch nog koed aon este begins mèt zinge .
Tot 't speul mesjiens k-u-t is, a la, tot de sfeer al eve vaginaal is, soit.
Iech kin m'ch dus wel veurstèlle tot de 100% steun soms eigelek veur de bok z'n kloete is.
Meh daodoor wegloupe? Jamais!
Meh eve get aanders: Vies gebaar vaan Ruud Bossen nao Trepke B nao aofloup, lekker volwasse....
Maag iech wete wat veur 'n gebaar??? Is miech namelijk neet opgevalle vaanoaf den aandere kant.