MVV Maastricht - SC Cambuur

16 feb 2013 12:20
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #121

Vluuzak schreef :

ouwe rot schreef : Ik blijf erbij een groot gedeelte zat gratis in de geusselt, door die poortjes kan dat niet meer ook vrijkaarten van oa Q Park zijn minder. in mijn vak zaten altijd mensen die zeiden als ik moest betalen kwam ik niet en nu zie ik ze niet meer.[/quote

Mensen die alleen komen met gratiskaartjes heb je bij iedere club, maar ik ben benieuwd wat het resultaat van die poortjes gaat zijn qua bezoekersaantallen/valse kaartjes/fraude/omzet losse kaartverkoop enz. :pinch:

Het resultaat van die poortjes is dat alleen suporters die betalen naar mvv komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2013 12:30
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #122

Vluuzak schreef : Ik zat zoals half Maastricht ook thuis met een flinke verkoudheid, probeer maandag weer aanwezig te zijn.

M2

Natus et suscitavit in Marsana

16 feb 2013 12:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #123
Ik vond Cor goed spelen centraal, maar Knops is duidelijk geen linksback. Hij deed het overigens wel goed, maar ik zie hem toch liever centraal spelen.

Ik snap die 2 wissels voor rust. Beide zaten ze niet in de wedstrijd en het is wat ik al vaker heb gehoord en gezegt dat die 2 (Smeets, Esajas) lamzakken veel arrogantie uitstralen. En dan bij balverlies niet achter de tegenstander aan om de bal terug te veroveren (vooral Esajas, Smeets ging nog wel).

Wat ik niet snap is de derde wissel: Voorjans voor Schreurs. Terwijl je ook La Rosa of Timmermans kon brengen.
Voorjans is geen rechtsbuiten. Persoonlijk had ik eerder voor Timmermans gekozen, snelheid aan de zijkant. Voorjans had een aardige kopbal en verder heb ik hem niet gezien.

Maandag is Nathan geschorst en Danny zal zeker een langere periode afwezig zijn.
Ik zou gaan voor:

Castro
Stankov-Verdellen-Gillis-Moustafa/Labylle
Daerden-Knops-van Hyfte
Timmermans/La Rosa-Veldmate-Braken

Smeets en Esajas mogen van mij op de bank beginnen en daar blijven.

16 feb 2013 12:40 16 feb 2013 12:42 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #124
En weeral loupe ''supporters'' massaal weg, 5 menute veur tied.

''Mien vrouw geit bevalle en iech moot ech weg noe.....''

''Es iech noe neet vertrèk, mis iech mien lèste bös...''

''Jeh, iech had eigelek neet wèlle koume, voolt m'ch neet good, die lèste 5 menute trèk iech ech neet.....''

''Iech moot vaan mien vrouw nog eve gaw 'n tuut eerappele hole bij d'n Appie oppe Sjanerweeg, en es iech noe neet gaon es heer touw....''

Sodeflikker toch allemaol op mèt al dat goodpraote. Mits d'r gein ech dringende en op WOERHEID gebaseerde arguminte zien, huurste d'n club gewoen te steune. op wat veur maneer daan ouch.

VAAN BEGIN TOT 'T ALLERLÈSTE IND

De joonger ginneratie geit noe meh eve google euver wee iech 't noe gaon höbbe, meh iech zègk:

Waldorf en Statler höbbe meh 1 gebaar veur dit soort ''supporters'': :thumbsdown: :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, WickeD, mvv1902

16 feb 2013 12:53
Richard
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #125
Zegk gooije jong.... wee bis diech um te bepaole wienie iemes naor hoes tow geit?
Mesjiens kinne veer opweeg naor Almere ut dao ins euver höbbe!!! ;)

Mestreech............. en niks aanders!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

16 feb 2013 12:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #126

Richard schreef : Zegk gooije jong.... wee bis diech um te bepaole wienie iemes naor hoes tow geit?
Mesjiens kinne veer opweeg naor Almere ut dao ins euver höbbe!!! ;)

Wat miech d'r aon stoort is tot 't eeders kier 't zelfde gesodemieter is. 9 vaan de 10 kier zien dat zjus de lui die wel 't hèlste weite wie 't allemaol moot binne de club, en die bij 't kampioensjap vaan mvv massaal veuraon wèlle stoon en rope tot ze al jaore eeder wedstrijd dao zien.

16 feb 2013 12:59
Richard
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #127
Jao iech snap diech wel huur. Meh doeg diech gewoen dien dink en laot die aandere doen wat zie wille.... Dao kins diech tog niks aon verandere en ut is neet good veur diene blooddrök. Este zellevers veur de volle 100% derveur geis....daan f*ck die aandere!

Mestreech............. en niks aanders!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk

16 feb 2013 13:00
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #128
Over het aantal toeschouwers zal ik het maar niet meer hebben,dat was gewoon schandalig en respectloos bah!
Verder word ik er een beetje moe van dat bepaalde spelers nooit wat goed kunnen doen,en anderen niks fout.

Cor Gillis was mede schuldig aan de penalty,en het tegendoelpunt.In de duels matig en bijna iedere pass behalve de breedte passes op Knops gingen mis.Geen probleem kan gebeuren,volgende keer beter.Maar als ik dan lees dat sommigen hem de man of the match vonden??!!
Sven Braeken loopt veel maar mist techniek en rust aan de bal om gevaarlijk te zijn,verder vond ik het erg arrogant dat hij enkele malen verkeerd inspeelde en vervolgens begon de foeteren op medespelers(Stankov,Voorjans) alsof zij de schuldige waren.Ook geen probleem,de jongen heeft misschien tijd nodig.
We weten allemaal dat een jongen als Esajas wat flegmatiek oogt,maar met een actie de wedstrijd kan beslissen,dat heeft hij vaak genoeg bewezen,maar blijft ongewaardeerd.

Kom op man support de mannen die we hebben en kap eens met die negatieve onzin! Als we maandag winnen staan we op 1 punt van Sparta....we helpen onze club echt niet met al dat gezever.

16 feb 2013 13:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #129

Richard schreef : Jao iech snap diech wel huur. Meh doeg diech gewoen dien dink en laot die aandere doen wat zie wille.... Dao kins diech tog niks aon verandere en ut is neet good veur diene blooddrök. Este zellevers veur de volle 100% derveur geis....daan f*ck die aandere!

Bringk miech daan geliek op punt 2: Bij us op Trepke B zinge v'r us de stum allemaol kepot. Meh es 't dudelek weurt toty de vocale support neet euversleit, werrek dat neet bepaold motiverend.
Stèrker nog, bepaolde luij loere d'ch ouch nog koed aon este begins mèt zinge :huh: .
Tot 't speul mesjiens k-u-t is, a la, tot de sfeer al eve vaginaal is, soit.
Iech kin m'ch dus wel veurstèlle tot de 100% steun soms eigelek veur de bok z'n kloete is.

Meh daodoor wegloupe? Jamais!

Meh eve get aanders: Vies gebaar vaan Ruud Bossen nao Trepke B nao aofloup, lekker volwasse....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

16 feb 2013 13:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #130
Als het even minder loopt moet een trainer keuzes gaan maken. Je ziet dan helaas meteen dat Trost hard door de mand valt en mijn - nooit bijgestelde - mening over hem helaas nog steeds terecht is. Als je in dit MVV Esajas, de enige die met een individuele actie het verschil kan maken - wisselt na een half uur, dan snap je er gewoon helemaal niks van. Een minuut voor zijn wissel scoort hij nog bijna ook.

Wissel Smeets was terecht, maar ook dat geef ik al maanden aan. Jee ik lijk Louis van Gaal wel..

Hopen erop dat het team zich herpakt, op een snel herstel van Labylle en minder oliedomme keuzes van Trost.. Het is niet voor het eerst dit seizoen dat een domme wissel ons punten kost (denk o.a. aan niet opstellen Labylle thuis tegen Sparta)

16 feb 2013 13:31
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #131

ouwe rot schreef : Ik blijf erbij een groot gedeelte zat gratis in de geusselt, door die poortjes kan dat niet meer ook vrijkaarten van oa Q Park zijn minder. in mijn vak zaten altijd mensen die zeiden als ik moest betalen kwam ik niet en nu zie ik ze niet meer.

Mensen die zonder kaartje binnen komen worden niet meegeteld in de toeschouwersaantallen, dus die waaier gaat niet op.
Als er minder kaarten gratis worden weggegeven staat dit los van de poortjes, toch?

16 feb 2013 13:51
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #132

MVVke schreef :

Richard schreef : Jao iech snap diech wel huur. Meh doeg diech gewoen dien dink en laot die aandere doen wat zie wille.... Dao kins diech tog niks aon verandere en ut is neet good veur diene blooddrök. Este zellevers veur de volle 100% derveur geis....daan f*ck die aandere!

Bringk miech daan geliek op punt 2: Bij us op Trepke B zinge v'r us de stum allemaol kepot. Meh es 't dudelek weurt toty de vocale support neet euversleit, werrek dat neet bepaold motiverend.
Stèrker nog, bepaolde luij loere d'ch ouch nog koed aon este begins mèt zinge :huh: .
Iech kin m'ch dus wel veurstèlle tot de 100% steun soms eigelek veur de bok z'n kloete is.

Meh eve get aanders: Vies gebaar vaan Ruud Bossen nao Trepke B nao aofloup, lekker volwasse....

Maag iech wete wat veur 'n gebaar??? Is miech namelijk neet opgevalle vaanoaf den aandere kant.

16 feb 2013 13:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #133
Ik heb mij laten vertellen dat die Cambuur suppoters op de hoofdtribune zaten omdat MVV het uitvak niet voor 5 supporters wou open gooien te duur? Wie kan hier meer over vertellen?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

16 feb 2013 13:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #134

Peter Pan schreef :

MVVke schreef :

Maag iech wete wat veur 'n gebaar??? Is miech namelijk neet opgevalle vaanoaf den aandere kant.

Die lachte en stak zijn duim op.

16 feb 2013 14:04 16 feb 2013 14:06 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #135
MVV loopt inderdaad recettes mis door de uitzendingen op Eredivisie Live en zouden daarom ook meer geld voor die uitzendingen moeten ontvangen, lijkt me logisch zoiets.

Over de wedstrijd. De eerste helft was een drama, bijna alle duels werden verloren. Ik had gehoopt dat MVV compacter zou spelen, maar met bravoure. Maar in de praktijk sloeg dat om in angst. Dat was volgens mij ook de reden van de wissel van Smeets, want vlak daarvoor speelde hij de bal terug op Stankov ipv Schreurs de diepte in te sturen, want daar lag de ruimte. De creatieve mensen faalden opzichtig, Braken en Daerden brachten nieuw elan, waarbij de onbevangheid van Sven Braken echt iets toevoegde.
Zeker na die gemiste penalty kreeg ik het gevoel dat MVV minimaal gelijk zou spelen, en met een punt kon ik ook leven. Helaas is MVV defensief toch zo kwetsbaar dat het in een typische 0-0 wedstrijd, ondanks compact spel, zomaar een grote kans weggeeft.
Ondanks alles hoeven we niet te wanhopen, want MVV had deze wedstrijd ook kunnen winnen. En als het uit de winterslaap ontwaakt zullen er nog genoeg punten gepakt worden, en de concurrentie zal ook nog genoeg morsen waardoor ik zeker een top 3 positie verwacht. Er is nog niks verloren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden