MVV Maastricht - SC Cambuur

18 feb 2013 09:43 18 feb 2013 09:47 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #151
Dat juichen was niet zozeer het echte probleem (alhoewel de manier waarop.. echt uitbundig juichen). Het voornamelijke probleem was dat nadat deze personen gejuicht hadden ze begonnen met provocerende reacties.
Middelvingers richting AS-tribune, gebaartje met de hand van 'kom maar' en nog verschillende andere uitdagende reacties.

In mijn ogen vraag je dan om een reactie.


En dit had simpel voorkomen kunnen worden door deze CL-supporters op een ander vak te zetten. Vak F of G van de hoofdtribune bijv. Naar wat ik heb gehoord zaten er ook CL-supporters op Noord zelf?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 10:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #152
Oh, ik heb het allemaal nauwelijks meegekregen hoor, er was opeens wat gedoe in die hoek van het stadion maar de aanleiding heb ik gemist, ik zat om eerlijk te zijn rond die tijd verslagen voor me uit te staren op mijn stoeltje, me af te vragen waarom het na de winterstop helemaal niet meer loopt. Als men middelvingers gaat opsteken en dat soort onzin, dan kun je een reactie verwachten. Dat is ook niet zoals ik me op de hoofdtribune van de tegenstander gedraag, als ik daar zit. Gewoon juichen als je club scoort, dat vind ik vanzelfsprekend en normaal en moet gerespecteerd worden. Maar provoceren is not done.

Van de andere kant: deze supporters hadden verwacht in het uitvak plaats te mogen nemen. Dan reis je toch met een heel andere instelling naar een wedstrijd af dan als je al vooraf weet (zoals ik) dat je op een hoofdtribune ergens gaat zitten. Supporters in een uitvak hebben toch vaak de neiging een beetje te provoceren en daar is niets mis mee, doen wij zelf ook vaak genoeg. Ik praat hun gedrag niet goed, maar MVV had dit ook slimmer kunnen oplossen, desnoods met een paar stewards er bij op Noord direct naast het uitvak. Al krijg je dan weer misschien discussie of je dit wel op de gezinstribune wilt hebben...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 12:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #153

wsly schreef : Dat juichen was niet zozeer het echte probleem (alhoewel de manier waarop.. echt uitbundig juichen). Het voornamelijke probleem was dat nadat deze personen gejuicht hadden ze begonnen met provocerende reacties.
Middelvingers richting AS-tribune, gebaartje met de hand van 'kom maar' en nog verschillende andere uitdagende reacties.

In mijn ogen vraag je dan om een reactie.


En dit had simpel voorkomen kunnen worden door deze CL-supporters op een ander vak te zetten. Vak F of G van de hoofdtribune bijv. Naar wat ik heb gehoord zaten er ook CL-supporters op Noord zelf?


Dus 't is normaal um d'r aof te goon es iemes d'ch perbeert te provocere mèt slechs 'ne maan of 5??
De geis d'ch toch neet verliege tot 't niveau vaan die vaan Cambuur, meh huurste gewoen 'ns vruntelek oet te lache ofzoe..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 13:22 18 feb 2013 13:29 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SC Cambuur #154

wsly schreef : Dat juichen was niet zozeer het echte probleem (alhoewel de manier waarop.. echt uitbundig juichen). Het voornamelijke probleem was dat nadat deze personen gejuicht hadden ze begonnen met provocerende reacties.
Middelvingers richting AS-tribune, gebaartje met de hand van 'kom maar' en nog verschillende andere uitdagende reacties.

In mijn ogen vraag je dan om een reactie.


En dit had simpel voorkomen kunnen worden door deze CL-supporters op een ander vak te zetten. Vak F of G van de hoofdtribune bijv. Naar wat ik heb gehoord zaten er ook CL-supporters op Noord zelf?

Als je te gast bent in andermans huis (en je in een zetel mag zitten ipv op een kruk) hoor je je gesofisticeerd te gedragen, dat je blij bent moet en mag je tonen maar je gedraagt je verder wel mijns inziens net zoals de gastheer/dame dat betaamt en hoort te doen.

Hamvraag; Waarom was het gastenvak eigenlijk dicht, zijn daar "openingskosten" aan verbonden dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 13:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #155
Iedereen is nog altijd verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Ga niet wijzen naar de club, de beveiliging of de cambuur fans en dan roepen dat ze erom vroegen. Niemand heeft om agressie op de hoofdtribune gevraagd. Daar zitten gvd onze sponsors, de mensen die met hun geld de club in leven hebben gehouden. Hoe dom kun je zijn?

Wie het nodig vindt om met een capuchon op zijn hoofd een hoofdtribune te bestormen vanwege 4 cambuur supportertjes verdient geen respect maar een stadionverbod.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983, Jacques, MVVFR08

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 14:24
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #156
Haha fantastisch boschpoort nog meer mensen een stadionverbod wensen. Krijgen we vast meer supporters door in het stadion! Mensen moeten zich niet zo aanstellen er is niks noemenswaardigs gebeurd. En als je op deze manier provoceerd mag je best een reactie verwachten. Maar ja blijkbaar is elk kleine incidentje een heftige gebeurtenis bij hockeyclub maastricht :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 14:37
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #157

αναρχος schreef : er is niks noemenswaardigs gebeurd.


Door het ingrijpen van een paar supporters met verstand.
Ik had wel eens willen zien hoe het was afgelopen als deze er niet waren.
Maar goed, is het discussiëren niet waard...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 14:43 18 feb 2013 14:44 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #158

αναρχος schreef : Mensen moeten zich niet zo aanstellen er is niks noemenswaardigs gebeurd. En als je op deze manier provoceerd mag je best een reactie verwachten. Maar ja blijkbaar is elk kleine incidentje een heftige gebeurtenis bij hockeyclub maastricht :puke:


Ik wil even een ander ding aan het licht brengen. Het bericht ging hier enkele weken geleden rond dat MVV achter de schermen bezig was om het hek weg te halen. Juist dat hek heeft vrijdag erger voorkomen, toen men er tegenaan liep, kwam pas de bezinning. Ik wil wel eens zien hoe het was afgelopen als dat hek er niet had gestaan..

Voor mij mag dat hele plan in de prullenbak. Dat is gewoon een utopie, MVV is geen Biesland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 14:43 18 feb 2013 14:46 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #159

αναρχος schreef : Haha fantastisch boschpoort nog meer mensen een stadionverbod wensen. Krijgen we vast meer supporters door in het stadion! Mensen moeten zich niet zo aanstellen er is niks noemenswaardigs gebeurd. En als je op deze manier provoceerd mag je best een reactie verwachten. Maar ja blijkbaar is elk kleine incidentje een heftige gebeurtenis bij hockeyclub maastricht :puke:

Iech snap dien reaksie, natuurlik geit dien blood koke es dao vaan die eikels diech zoe oetdaage (dat vaan miech ouch). Mer de hads d'r ouch bove kinne stoon en ze oetlache. Es iemand daan toch reageert, kins diech evegood reaksie verwachte vaan de aonwezige suppooste, dat wet eederein. Dat risico nump iemand dus dee derop aof lup.
Euverigens vin iech ut gedraag vaan dee suppoos ouch neet good te keure, dee had duudelik zien training nog neet gehad...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 19:36
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #160
Nieuwe kansen vandaag denk niet dat er veendam supporters bij ons op de tribune zitten :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2013 16:11 22 feb 2013 16:12 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SC Cambuur #161

MVVFR08 schreef : Hamvraag; Waarom was het gastenvak eigenlijk dicht, zijn daar "openingskosten" aan verbonden dan?

Het gastenvak bij MVV Maastricht - SC Veendam was nu wel open zag ik en ik zag op Jupleague.nl dat het vak "uitpuilde" ;) van de Veendam fans.

Waarom was nu dat vak wel open?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden