MVV Maastricht - SC Cambuur

15 feb 2013 23:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #91

peter ruiver schreef : Een gezapig MVV gezien vandaag. Tom en Nathan probeerden met het nodige loopwerk de boel overeind te houden. De dubbele wissel van Rene was een prima zet, alhoewel Melcom wel een man van momenten is. Positief: wordt de inhaalwedstrijd winnend afgesloten, dan staan we 2e op 1 punt achterstand van Sparta.Sven en Koen verdienen volgende wedstrijd een basisplaats.

Denk niet dat Trost veel andere opties heeft , aangezien Schreurs er hoogs waarschijnlijk niet bij is en Nathan geschorst is .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 23:35
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #92
Ik vraag me af wat met de scheidsrechter was waar iedereeen het over heeft zo slecht was hij niet hoor,Zelfde geld krijgt rutjess rood met die trap vanachter verder floot hij prima,

15 feb 2013 23:36 15 feb 2013 23:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #93
Was alweer de 4 of 5e penalty in Maastricht tegen MVV door de KNVB. (sparta,eindhoven,excelsior,cambuur) het gaat op rolletjes. Positief genoeg zo?

15 feb 2013 23:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #94
Wederom een vrij dramatisch optreden van MVV. Net als tegen Volendam en Excelsior.
Complimenten voor Rutjes en Van Hyfte die tenminste er vol voor gingen! Helaas kon dat niet van iedereen gezegd worden...
Misschien moeten we strijdpremies gaan invoeren....?
Veel onzorgvuldige passes (gewoon blind naar voren schieten), te weinig inzet bij het gros, veel te weinig goed voetbal....

Ik heb vaker kritiek op het wisselbeleid van Trost, maar (buiten het inbrengen van Voorjans, waar ik voor Timmermans had gekozen) ik vond de wissel van Esajas en Smeets prima! Die lamzakken denken dat ze het met hun kwaliteit/techniek wel redden en dat de rest wel voor hen rent.
Geen inzet? Wegwezen! Maandag mogen Daerden en Braeken in de basis beginnen!

Ik vrees dat MVV bezig is aan de vrije val. Het voetbal na de winterstop is dramatisch. Als we zo blijven aanmodderen, staan we binnen 5 weken 10e.

Het toeschouwersaantal was ook dramatisch. Schandalig laag.
Gaat gezellig worden maandag tegen Veendam; alle facetten aanwezig voor een topduel voor 2000 toeschouwers....!
Zooooooooooo.....nu ff bijkomen van het getetter van Boileau en wat een dramatische avond en maandag weer volle bak voor de 3 punten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, mvv1902

15 feb 2013 23:38
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #95

Schapendonk schreef : Was alweer de 4 of 5e penalty in Maastricht tegen MVV door de KNVB. (sparta,eindhoven,excelsior,cambuur) het gaat op rolletjes. Positief genoeg zo?

Het was een duidelijke penalty gewoon dom van de mvv speler

15 feb 2013 23:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #96
Boh ik was er al bang voor maar wat een deceptie. 3700 man op de tribune voor een club die voor de bovenste plekken strijdt. Ik denk dat ik het helaas ook maar onder ogen moet gaan zien. Wij zijn geen Eredivisiewaardige club (meer). De sfeer was bedroevend, heb een schorre stem voor niks. MVV verdiende best wat support hoor, als je ziet hoe een Veldmate meteen keeper Telgenkamp opjaagt dan zie je toch wel dat ze wel degelijk wilden winnen. Helaas sloeg het maar amper over naar de tribunes. Het werd nog tevergeefs geprobeerd door een kleine groep op bij de Ultras en Trepke B, maar het was helaas weer eens tegen beter weten in. Ben echt ontgoocheld zoals ze dat in België zo mooi kunnen zeggen. Zo geweldig was dat Cambuur ook niet laten we eerlijk zijn. Als die kopbal erin gaat, weet nog steeds niet hoe die Telgenkamp die bal uit de kruising ronselt dan leek me het verzet van Cambuur toch gebroken. Na die fase was het helaas wel wachten tot zij zouden toeslaan met een geniepige speler als Bakker. Natuurlijk niet slim van die Cambuur supporters om daar te gaan jagen. Had begrepen dat er al eerder een middelvingertje de lucht in was gegaan dus dan kan je zo'n tegenreactie verwachten natuurlijk. Vind het ook niet sjiek dat MVV het uitvak net als tegen Volendam niet open gooit gezien het kleine aantal bezoekers. Ongeacht hoeveel dat er ook mogen zijn.
De malaise werd nog maar eens onderstreept toen nota bene Castro tot Man of the Match werd uitgeroepen (speaker bedankt voor het afleiden) en hij de houdbare bal van Barto die vaak tegen MVV scoort onder zich door liet glippen. Ik begin me dan toch serieus zorgen te maken als er van die 3700 dan zo'n aantal dan opnieuw de weg naar huis zoekt.

Overigens had ik begrepen dat Danny Schreurs zijn kruisbanden had afgescheurd. Dat betekent dus maanden en maanden lang revalideren. Deze tegenslag kan er ook nog wel bij.

Ook was ik trouwens niet blij met de wissels van Trost vlak voor de rust. Ik snap de argumenten dat hij iets wilde losmaken en dat zowel Esajas en Smeets totaal niet in de wedstrijd zaten. Echter vind ik het niet sjiek om zo je statement te maken zo vlak voor de rust. Met zo'n signaal breek je zeker zo'n trotse jongen als Esajas is. Die zal nu Schreurs dus lang uit de roulatie is toch wel voorin komen te staan. Bovendien is het natuurlijk een momentenvoetballer pur sang. Hoeveel van die wedstrijden heeft hij al niet afgewerkt en dat hij dan toch die actie maakte die de wedstrijd openbrak. Nee, ik had hem zeker niet gewisseld. Daerden en Braken hebben het toch ook niet kunnen brengen toen ze erin kwamen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

15 feb 2013 23:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #97

Schapendonk schreef : Was alweer de 4 of 5e penalty in Maastricht tegen MVV door de KNVB. (sparta,eindhoven,excelsior,cambuur) het gaat op rolletjes. Positief genoeg zo?

Je wil toch niet beweren dat het geen strafschop was ??? Ik geef toe dat ik in het stadion ook mijn twijffels had . Maar kijk maar eens op TV . Het was wel degelijk een strafschop , zoals Knops er dit seizoen al TIG tegen had moeten krijgen .

15 feb 2013 23:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #98

Sjonnie schreef :

Je wil toch niet beweren dat het geen strafschop was ??? Ik geef toe dat ik in het stadion ook mijn twijffels had . Maar kijk maar eens op TV . Het was wel degelijk een strafschop , zoals Knops er dit seizoen al TIG tegen had moeten krijgen .

Ik vind dat MVV in eigen huis veel penaltys tegen krijgt. Ze moeten eens oefenen om zelf ook eens lekker snel in het strafschop gebied door te stoten en vervolgens de vleugels uit te slaan. En zeker als je mee bovenaan staat. Gegarandeerd succes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

15 feb 2013 23:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #99

Anna D. schreef : Boh ik was er al bang voor maar wat een deceptie. 3700 man op de tribune voor een club die voor de bovenste plekken strijdt. Ik denk dat ik het helaas ook maar onder ogen moet gaan zien. Wij zijn geen Eredivisiewaardige club (meer). De sfeer was bedroevend, heb een schorre stem voor niks. MVV verdiende best wat support hoor, als je ziet hoe een Veldmate meteen keeper Telgenkamp opjaagt dan zie je toch wel dat ze wel degelijk wilden winnen. Helaas sloeg het maar amper over naar de tribunes. Het werd nog tevergeefs geprobeerd door een kleine groep op bij de Ultras en Trepke B, maar het was helaas weer eens tegen beter weten in. Ben echt ontgoocheld zoals ze dat in België zo mooi kunnen zeggen. Zo geweldig was dat Cambuur ook niet laten we eerlijk zijn. Als die kopbal erin gaat, weet nog steeds niet hoe die Telgenkamp die bal uit de kruising ronselt dan leek me het verzet van Cambuur toch gebroken. Na die fase was het helaas wel wachten tot zij zouden toeslaan met een geniepige speler als Bakker. Natuurlijk niet slim van die Cambuur supporters om daar te gaan jagen. Had begrepen dat er al eerder een middelvingertje de lucht in was gegaan dus dan kan je zo'n tegenreactie verwachten natuurlijk. Vind het ook niet sjiek dat MVV het uitvak net als tegen Volendam niet open gooit gezien het kleine aantal bezoekers. Ongeacht hoeveel dat er ook mogen zijn.
De malaise werd nog maar eens onderstreept toen nota bene Castro tot Man of the Match werd uitgeroepen (speaker bedankt voor het afleiden) en hij de houdbare bal van Barto die vaak tegen MVV scoort onder zich door liet glippen. Ik begin me dan toch serieus zorgen te maken als er van die 3700 dan zo'n aantal dan opnieuw de weg naar huis zoekt.

Overigens had ik begrepen dat Danny Schreurs zijn kruisbanden had afgescheurd. Dat betekent dus maanden en maanden lang revalideren. Deze tegenslag kan er ook nog wel bij.

Ook was ik trouwens niet blij met de wissels van Trost vlak voor de rust. Ik snap de argumenten dat hij iets wilde losmaken en dat zowel Esajas en Smeets totaal niet in de wedstrijd zaten. Echter vind ik het niet sjiek om zo je statement te maken zo vlak voor de rust. Met zo'n signaal breek je zeker zo'n trotse jongen als Esajas is. Die zal nu Schreurs dus lang uit de roulatie is toch wel voorin komen te staan. Bovendien is het natuurlijk een momentenvoetballer pur sang. Hoeveel van die wedstrijden heeft hij al niet afgewerkt en dat hij dan toch die actie maakte die de wedstrijd openbrak. Nee, ik had hem zeker niet gewisseld. Daerden en Braken hebben het toch ook niet kunnen brengen toen ze erin kwamen.

Daerden en Sven maakten het verschil niet ??? Smeets zat totaal niet in de wedstrijd en Sven was veel gevaarlijker dan Malcolm .

16 feb 2013 00:18 16 feb 2013 00:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #100
Helaas... waar het de eerste periode mee zat, zit het nu wat tegen. De strafschop was er volgens mij geen , maar een duik waarop de scheids intrapte. Het was voor hem moeilijk van achter te zien, op de Angelside zag je het beter ( kan me vergissen)
Blijft het feit dat we geen vuist konden maken en dan houdt het op, as simple as that .

Al zou het een andere wedstrijd kunnen zijn geworden, als in het eerste kwartier de bal misschien erin was gegaan.
(Danny op goal had kunnen doorgaan en niet naar de zijkant was gedwongen).

Pas toen het publiek zich gezamelijk ( wat te laat ) in de tweede helft begon te roeren, zag je een kleine kentering, maar het was te laat helaas...ook hier misschien als...
Mer e mesjien steit in e febrik en S is e krom letter, zag miene Peer zaoliger altied...

Win some, lose some ! Wonden likken en er de volgende wedstrijd weer staan.
Ben wel nog steeds blij met "Fidel" in de goal !

16 feb 2013 00:25
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #101

mvv1902 schreef : Zo zien we maar dat veer maar 3750 echte supporters hebben!!!
Wat kin ich mig ergeren oan de lui vooral boschpoort tribun die de wedstrijd 5 min vaan te veuren verloaten.
En daan zien die supporters( ???) Och nog zoe laf om bij de 1-2 toch te blieven stoan en toch mer te blieven en daan noar t eindsignaal boos noar hoes goan en de spelers nog neet eens te bedanken en toe te zingen.

Chapeau Trepke b en andere op dn angelsite!!
Btw wat waren die cambuur supporters toch dom op de hoofdtribune vak a

Wat kan ik me ergeren aan zo een onnozel bericht als hierboven.
Ik ben 1 van die 3700 en ik ben er ook 1 van die bij 0-2 in de 90ste minuut de moed in de schoenen zakt en denkt, verdomme ik ga maar naar huis.
Iedereen die er vanavond zat was in mijn ogen een even goede supporter

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

16 feb 2013 00:29
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #102

les rouges blancs schreef : Helaas... waar het de eerste periode mee zat, zit het nu wat tegen. De strafschop was er volgens mij geen , maar een duik waarop de scheids intrapte. Het was voor hem moeilijk van achter te zien, op de Angelside zag je het beter ( kan me vergissen)
Blijft het feit dat we geen vuist konden maken en dan houdt het op, as simple as that .

Al zou het een andere wedstrijd kunnen zijn geworden, als in het eerste kwartier de bal misschien erin was gegaan.
(Danny op goal had kunnen doorgaan en niet naar de zijkant was gedwongen).

Pas toen het publiek zich gezamelijk ( wat te laat ) in de tweede helft begon te roeren, zag je een kleine kentering, maar het was wat te laat helaas...ook hier misschien als...
Mer e mesjien steit in e febrik en S is e krom letter, zag miene Peer zaoliger altied...

Win some, lose some ! Wonden likken en er de volgende wedstrijd weer staan.
Ben wel nog steeds blij met "Fidel" in de goal !

Wat wel pijnlijk is , dat op het moment de tegenstander op 2 of 3 doelpunten voor komt ( Volendam en Cambuur ) . MVV er in de laatste minuten de aansluitings treffers scoort !!! :(

16 feb 2013 00:55
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #103
3700 toeschouwers....

Volgens mij is het wel duidelijk dat Maastricht niet naar MVV komt voor maatschappelijk geneuzel. Het maastrichts publiek wil een heksenketel en een gezellige geusselt. (Zoals in het laatste seizoen Jonker,Maaskant en het eerste seizoen Capa). En nee, je krijgt geen sfeer en ambiance door altijd A te zeggen. Maar vervolgens B te doen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk, Gohf, αναρχος

16 feb 2013 00:55
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #104
(mineur openen)
Helaas, de flow is er uit en de engel hebben ze van de lat geschoten. Tweede helft met een b-elftal in het veld, dat vooraan helemaal niet meer dreigend kon zijn. De wissel van Esajas was mij totaal onduidelijk, geblesseerd? Een gelijkspel was verdiend geweest voor beide ploegen, als je de kansen tegen elkaar weg streept. Cambuur had het geluk aan haar kant vanavond.

De sfeer was bij vlagen terug, en je zag ook meteen de uitwerking hiervan op het veld, MVV werd hierdoor sterker. Toch viel weer die tergende stilte van ontevredenheid.. Toen de 0-2 viel brak bij mij bij mij op de tribune de pleuris uit, ik weet niet wat de aanleiding was, maar ik zat binnen drie tellen midden in een spaghettiwestern. Volgens mij zaten de Daltons van Cambuur op de tribune? Ik heb niet goed gezien wat er gebeurd was. Gelukkig escaleerde het niet verder dankzij goed ingrijpen van de stewards en enkele oudere Ultra's.

3700 man op de tribune tijdens een titelstrijd, één van de laagste bezoekersaantallen van de afgelopen jaren, in het sportief beste jaar. Eén woord: Triest! Winstpremie of niet, de flyer zegt genoeg: Er moet nog flink worden gespaard komende jaren voor het seizoen waar men van droomt, en met zo'n lage opkomst zul je heel lang moeten sparen. Maandag kun je 1 punt achter Sparta komen staan, laat je het dan weer liggen dan is voor mij duidelijk waar die pizza-plaat bezorgd gaat worden. Negen punten thuis laten liggen tijdens de titelstrijd zal je opbreken, zeker als de concurrent dezelfde tegenstanders wel afdroogt met monsterscores.

(mineur sluiten)

16 feb 2013 01:25 16 feb 2013 01:25 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #105

Pingel was terecht mijn inziens, heb wedstrijd gezien op EL. Matige wedstrijd, maar MVV had net zo goed kunnen winnen als het een beetje meer had meegezeten.

Tijd voor maken pagina: 1.082 seconden