>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef : Ik heb mij laten vertellen dat die Cambuur suppoters op de hoofdtribune zaten omdat MVV het uitvak niet voor 5 supporters wou open gooien te duur? Wie kan hier meer over vertellen?
Netjes en eerlijk respect wens jullie ook t beste toenulvijf8 schreef : Eerlijk is eerlijk, bij ons gebeurde hetzelfde toen Excelsior op bezoek kwam. Er was geen catering voor het gastenvak geregeld en men moest maar plaatsnemen in Vak 9. Jullie raden wel waar dat zit, natuurlijk tegen de fanatieke aanhang aan. Dat leverde ook enige onrust op.
Ik ben zelf met mijn zoon van 8 op eigen gelegenheid naar Maastricht geweest en kwam in vak F terecht. Geen centje pijn gehad, niet met supporters en ook niet met controles. Ook na de wedstrijd zijn we probleemloos vertrokken, ondanks de "boze gezichten". Ik ben zeker geschrokken van de matige publieke opkomst en ook van de sfeer, dit was wel de beroerdste die ik meegemaakt heb en toch al verschillende keren in Maastricht geweest. In mijn beleving leefde MVV voorheen toch veel meer, ook qua sfeer.
De wedstrijd was niet groots, wel spannend. En als ik eerlijk moet zijn waren wij de gelukkigste gisteren. Net zoals jullie in Leeuwarden de gelukkigste waren. Het zorgde in ieder geval wel voor een aangename terugreis naar Leeuwarden.
Ik wens jullie deze competitie nog heel veel succes en ik hoop echt dat beide clubs tot het laatst voor de titel kunnen strijden. Dat gun ik de enige volksclub van Limburg zeker wel!
opadiehard schreef :
Danny1983 schreef : Hoop morgen in ieder geval op een beter gevuld stadion
OPA ZEET:
IK schat tussen de 2500 en 3000 toeschouwers...gr opa .
Raffalaldo schreef :
Danny1983 schreef : Ik heb mij laten vertellen dat die Cambuur suppoters op de hoofdtribune zaten omdat MVV het uitvak niet voor 5 supporters wou open gooien te duur? Wie kan hier meer over vertellen?
MVV wist dat er 4 supporters van CL aanwezig waren. Ze hebben de heren ook verteld dat ze op de hoofdtribune mochten plaatsnemen, als ze maar niet zouden juichen als CL zou scoren. Dit hebben ze echter wel gedaan.
Zie toch wel een fout vanuit MVV. Waarom zo kort bij de aanhang van MVV laten zitten?
Hadden ze in vak F/G gezeten op de Hoofdtribune, was er totaal geen probleem ontstaan.
Tevens moet ik er wel bij vermelden dat de steward die een MVV supporter terug naar de Angel Side bracht wel erg aan het provoceren was. Dat de jonge man door de hekken was geglipt en in op de Hoofdtribune was (de gracht), is fout geweest, maar de steward heeft deze jongen de hele tijd geduwd, terwijl de jongen gewoon richting de Angel Side aan het lopen was.
Totaal overbodige actie. Als die jongen een SV krijgt, dan moet de steward ook uit zijn functie ontheven worden.
opadiehard schreef :
Raffalaldo schreef :
MVV wist dat er 4 supporters van CL aanwezig waren. Ze hebben de heren ook verteld dat ze op de hoofdtribune mochten plaatsnemen, als ze maar niet zouden juichen als CL zou scoren. Dit hebben ze echter wel gedaan.
Zie toch wel een fout vanuit MVV. Waarom zo kort bij de aanhang van MVV laten zitten?
Hadden ze in vak F/G gezeten op de Hoofdtribune, was er totaal geen probleem ontstaan.
Tevens moet ik er wel bij vermelden dat de steward die een MVV supporter terug naar de Angel Side bracht wel erg aan het provoceren was. Dat de jonge man door de hekken was geglipt en in op de Hoofdtribune was (de gracht), is fout geweest, maar de steward heeft deze jongen de hele tijd geduwd, terwijl de jongen gewoon richting de Angel Side aan het lopen was.
Totaal overbodige actie. Als die jongen een SV krijgt, dan moet de steward ook uit zijn functie ontheven worden.
OPA ZEET:
Ik geloof dat niet dat ze niet mochten juichen...ik denk dat je bedoeld provoceren...gr opa .