MVV Maastricht - SC Cambuur

15 feb 2013 22:36
donny
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #76
3700 toeschouwers, zelfs voor een bekerwedstrijd tegen amateurs op een maandag zou ik me ervoor schamen, maar nu? Nu je bovenin meedraait en op een vrijdag voetbalt??

Als dit zo door gaat spelen ze voor 1200 man als het er straks op aan komt.

Ik kan me nog herinneren dat we gemiddeld 6000 hadden toen we nog niet eens in de middenmoot speelden...

Schandalig
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 22:37
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #77
Kun je nagaan mvv doet nu nog bovenin mee als sparta nog verder uit loopt en mvv kan geen kampioen meer worden komen er nog 2500 man

15 feb 2013 22:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #78
Ik heb me kapot geergerd. En dat ga ik kort even samenvatten:

1. Tegen volendam zag ik al dat MVV niet meer het MVV was van voor de winterstop. Nou zijn Volendam en Cambuur niet de minste maar dan nog. Ik zag tegen Volendam dat de energie op een of andere manier eruit was.
2. Nu de wedstrijd tegen Cambuur: ik hield mijn hart al vast dus voor deze wedstrijd. En het kwam precies uit wat ik dacht, maar met 1 verschil. Ik was vergeten dat Cambuur een ontiegelijke misselijke ploeg was, en tóch ben ik er weer ingetrapt. Jammer van die bal tegen de paal in het begin, en dan die penalty waar clubs als Sparta en Cambuur continue naar op zoek zijn in de Geusselt. En dit lukte voor de 10000000000e keer wéér opnieuw. En hoe kan het dan ook weer anders, dan dat in bijna de laatste minuut de mokerslag wordt uitgedeeld. En dan vergeet ik nog het eruit trappen van een van onze beste aanvallers Danny Scheurs. Nadat dit gelukt was begonnen ze in de verdediging van Cambuur knipoogjes en handjes te geven aan elkaar. Ik heb het echt maar dan ook echt gehad met deze club uit het hoge noorden. Wat een onsportieve wanvertoning.
3. Nadat je dan weer wat rustiger wordt en nog eens terug denkt aan eigenlijk een topwedstrijd en er nog maar 3700 mensen opaf komen dan besef je opeens dat je bijna de enige bent die zich hier schijnbaar druk om maakt en MVV geen kampioenploeg meer is, en dat Maastricht dit zelf schuld is. Met 10000 mensen vreet je die boereploeg op. Maar ja, de rest zat thuis of in de cafe voor de tv, terwijl het niet eens echt koud was. Zend het nog maar wat meer uit op tv dan zitten we straks met 1500!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

15 feb 2013 22:42
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #79
Cambuur is gewoon een titelkandidaat. In een andere post heb ik al geschreven dat ik niet Sparta maar Cambuur als grootste concurrent zie.
Cambuur combineerde gewoon beter en heeft verdiend gewonnen. Zij hebben ons weer met beide beentjes op de grond gezet.
Wat ik niet kan (wil) begrijpen is dat veel mensen MVV als een baksteen laten vallen als er eens verloren wordt (Volendam). 3750 toeschouwers en dat voor de koploper , triest, triest en nog eens triest. Ben benieuwd hoeveel supporters er komende maandag tegen Veendam aanwezig zullen zijn.

Aon de géng

15 feb 2013 22:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #80

Schapendonk schreef : Ik heb me kapot geergerd. En dat ga ik kort even samenvatten:

1. Tegen volendam zag ik al dat MVV niet meer het MVV was van voor de winterstop. Nou zijn Volendam en Cambuur niet de minste maar dan nog. Ik zag tegen Volendam dat de energie op een of andere manier eruit was.
2. Nu de wedstrijd tegen Cambuur: ik hield mijn hart al vast dus voor deze wedstrijd. En het kwam precies uit wat ik dacht, maar met 1 verschil. Ik was vergeten dat Cambuur een ontiegelijke misselijke ploeg was, en tóch ben ik er weer ingetrapt. Jammer van die bal tegen de paal in het begin, en dan die penalty waar clubs als Sparta en Cambuur continue naar op zoek zijn in de Geusselt. En dit lukte voor de 10000000000e keer wéér opnieuw. En hoe kan het dan ook weer anders, dan dat in bijna de laatste minuut de mokerslag wordt uitgedeeld. En dan vergeet ik nog het eruit trappen van een van onze beste aanvallers Danny Scheurs. Nadat dit gelukt was begonnen ze in de verdediging van Cambuur knipoogjes en handjes te geven aan elkaar. Ik heb het echt maar dan ook echt gehad met deze club uit het hoge noorden. Wat een onsportieve wanvertoning.
3. Nadat je dan weer wat rustiger wordt en nog eens terug denkt aan eigenlijk een topwedstrijd en er nog maar 3700 mensen opaf komen dan besef je opeens dat je bijna de enige bent die zich hier schijnbaar druk om maakt en MVV geen kampioenploeg meer is, en dat Maastricht dit zelf schuld is. Met 10000 mensen vreet je die boereploeg op. Maar ja, de rest zat thuis of in de cafe voor de tv, terwijl het niet eens echt koud was. Zend het nog maar wat meer uit op tv dan zitten we straks met 1500!

Heb je ook nog 1 x iets positiefs te melden ??? Wat ben jij een azijn zeiker zeg!!!!

15 feb 2013 22:43
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #81
Zo zien we maar dat veer maar 3750 echte supporters hebben!!!
Wat kin ich mig ergeren oan de lui vooral boschpoort tribun die de wedstrijd 5 min vaan te veuren verloaten.
En daan zien die supporters( ???) Och nog zoe laf om bij de 1-2 toch te blieven stoan en toch mer te blieven en daan noar t eindsignaal boos noar hoes goan en de spelers nog neet eens te bedanken en toe te zingen.

Chapeau Trepke b en andere op dn angelsite!!
Btw wat waren die cambuur supporters toch dom op de hoofdtribune vak a

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

15 feb 2013 22:44
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #82
Onnodige nederlaag. Hoewel MVV misschien niet de overwinning verdiende was een gelijkspel zeker terecht geweest. Jammer dat er voor open goal gemist werd (zag niet wie dit was) en dat die kopbal van Lance net overgetikt werd door de keeper. Zo waren er nog wel een paar kansen.

Al met al was 0-0 of 1-1 terecht geweest denk ik.
MVV begon wederom te slap aan de wedstrijd maar vlak voor de wissels kwam er wat meer vuur in de wedstrijd. Ik snapte de wissels niet zo goed op dat moment, en al helemaal niet die van Esajas.. was hij geblesseerd??

Tsja en het is natuurlijk erg jammer dat er maar zo weinigen aanwezig waren.. redenen kun je genoeg verzinnen: Veel mensen ziek / op vakantie / voor de TV / zonder geld na de carnaval. En de aantallen worden nu natuurlijk veel nauwkeuriger geteld met het nieuwe systeem. Zo zullen de SC houders niet meer standaard allemaal meegeteld worden.

15 feb 2013 22:44
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - SC Cambuur #83
3750 toeschouwers, amen.

15 feb 2013 22:45
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #84
Veer blieve en zullen altied achter MVV Mestreech stoan!!!

Op naor moandaag :thumbsup:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

15 feb 2013 22:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #85

Sjonnie schreef :

Schapendonk schreef : Ik heb me kapot geergerd. En dat ga ik kort even samenvatten:

Heb je ook nog 1 x iets positiefs te melden ??? Wat ben jij een azijn zeiker zeg!!!!

Nee jij bent altijd lekker positief zullen we zeggen!!!!!

15 feb 2013 22:46
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #86

mvv1902 schreef : Btw wat waren die cambuur supporters toch dom op de hoofdtribune vak a

Ik vond de "MVV supporters" die vervolgens verhaal gingen halen nog veel dommer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, seppo, Sandro, Boer458, nulvijf8

15 feb 2013 22:47
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #87

Nao Väöre schreef : Cambuur is gewoon een titelkandidaat. In een andere post heb ik al geschreven dat ik niet Sparta maar Cambuur als grootste concurrent zie.
Cambuur combineerde gewoon beter en heeft verdiend gewonnen. Zij hebben ons weer met beide beentjes op de grond gezet.
Wat ik niet kan (wil) begrijpen is dat veel mensen MVV als een baksteen laten vallen als er eens verloren wordt (Volendam). 3750 toeschouwers en dat voor de koploper , triest, triest en nog eens triest. Ben benieuwd hoeveel supporters er komende maandag tegen Veendam aanwezig zullen zijn.

Cambuur heeft ECHT niet verdiend gewonnen . Gezien de kansen verhouding had het iets van 7-4 moeten zijn !! Maar in Leeuwarden was het andersom .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983

15 feb 2013 22:52
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #88
Het erge is nu dat er weer zal worden gezegd dat er niet genoeg draagvlak is blablabla. BULLSHIT.

Stel je had de oude sfeer + je staat 1e, dan hadden er ook vanavond gewoon minstens 8000 mensen gezeten. Je moet ze een reden geven om het stadion boven de tv te verkiezen, en dat kan alleen met onvergetelijke sfeer/sfeeracties.

Zolang het bestuur dit niet in ziet is MVV ten dode opgeschreven (of een grijze jupiler league club maar dat is dus ongeveer hetzelfde)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Peter Pan

15 feb 2013 23:24 15 feb 2013 23:26 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #89
Een gezapig MVV gezien vandaag. Tom en Nathan probeerden met het nodige loopwerk de boel overeind te houden. De dubbele wissel van Rene was een prima zet, alhoewel Melcom wel een man van momenten is. Positief: wordt de inhaalwedstrijd winnend afgesloten, dan staan we 2e op 1 punt achterstand van Sparta.Sven en Koen verdienen volgende wedstrijd een basisplaats.

Draan wie verkes Wullem !!

15 feb 2013 23:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #90
Weurt weer e kut weekend.
Bah, wat krijg iech heij krom zin vaan.
Niks waor good, ut voetbal, de sjeids, de grensrechter, de sfeer, ut reagere op oetdage, de suppooste wat get stoon te duije, ut aontal luij (iech begin ech te dinke tot ut keump en door de sfeer en door eredivisie-live).
Maondaag 'ne nuije kans, op eeder gebied.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden