MVV Maastricht - SC Cambuur

14 feb 2013 15:51 14 feb 2013 15:52 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #31

jeoff schreef : MVV zonder Labylle tegen Cambuur


Een forse tegenvaller voor MVV in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur vrijdagavond: Leroy Labylle is er niet bij. De matchwinnaar vorige week in de uitwedstrijd tegen Excelsior kreeg eerder deze week op de training een knietje op zijn ribben en heeft daar erg veel last van. “We weten nog niet of er een rib gebroken of alleen zwaar gekneusd is, maar wat pijn betreft is een gekneusde rib misschien nog wel erger”, zegt coach René Trost.

Van onze verslaggever
MAASTRICHT






“Hij heeft nu bij iedere ademhaling veel pijn, Leroy laten spelen zou echt onverantwoord zijn. Ik hoop dat Leroy er maandagavond als we thuis tegen Veendam spelen weer bij is maar daar valt nu nog niks zinnigs over te zeggen. Rust is op dit moment de enige remedie voor hem.”
Sjoerd Winkens en Nick Kuipers trainen wel weer mee maar zijn nog niet wedstrijdfit. Om nog aan te kunnen haken bij de titelkandidaten moet SC Cambuur morgen in Maastricht zien te winnen. Trost: “Al verwacht ik ook weer niet dat ze als een raket van start gaan tegen ons. Qua fysiek is Cambuur de sterkste ploeg in de eerste divisie. Vooral bij corners en vrije trappen zijn ze met hun kracht en lengte levensgevaarlijk. Als je daar niet volledig geconcentreerd tegen bent, gaat het mis. Uit wonnen we weliswaar met 1-3 maar het was een enorm gevecht. Een wedstrijd waar alles in zat.”

bron DDL










Ik hoop dat de wedstrijd van Morgen afgelast word.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 15:56 14 feb 2013 15:58 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #32

Sjonnie schreef :

jeoff schreef : MVV zonder Labylle tegen Cambuur


Een forse tegenvaller voor MVV in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur vrijdagavond: Leroy Labylle is er niet bij. De matchwinnaar vorige week in de uitwedstrijd tegen Excelsior kreeg eerder deze week op de training een knietje op zijn ribben en heeft daar erg veel last van. “We weten nog niet of er een rib gebroken of alleen zwaar gekneusd is, maar wat pijn betreft is een gekneusde rib misschien nog wel erger”, zegt coach René Trost.

Van onze verslaggever
MAASTRICHT






“Hij heeft nu bij iedere ademhaling veel pijn, Leroy laten spelen zou echt onverantwoord zijn. Ik hoop dat Leroy er maandagavond als we thuis tegen Veendam spelen weer bij is maar daar valt nu nog niks zinnigs over te zeggen. Rust is op dit moment de enige remedie voor hem.”
Sjoerd Winkens en Nick Kuipers trainen wel weer mee maar zijn nog niet wedstrijdfit. Om nog aan te kunnen haken bij de titelkandidaten moet SC Cambuur morgen in Maastricht zien te winnen. Trost: “Al verwacht ik ook weer niet dat ze als een raket van start gaan tegen ons. Qua fysiek is Cambuur de sterkste ploeg in de eerste divisie. Vooral bij corners en vrije trappen zijn ze met hun kracht en lengte levensgevaarlijk. Als je daar niet volledig geconcentreerd tegen bent, gaat het mis. Uit wonnen we weliswaar met 1-3 maar het was een enorm gevecht. Een wedstrijd waar alles in zat.”

bron DDL










Ik hoop dat de wedstrijd van Morgen afgelast word.


ja aflassen ;) mocht het door gaan wie speelt er dan op links Moustafa?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 16:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #33
Cambuur nagenoeg fit voor duel met MVV

Gepubliceerd op 14 februari 2013, 14:49 Laatst bijgewerkt op 14 februari 2013, 15:12

NIEUWEHORNE - Cambuur beschikt over een nagenoeg fitte selectie voor de wedstrijd tegen het op de tweede plaats staande MVV.

Tim Bakens en Yuri Rose doen weer volop met de groep mee, al zullen ze vrijdagavond waarschijnlijk niet in de basis beginnen. Mark Diemers (elleboog) is nog niet volledig fit. Marco van der Heide (naweeën hersenschudding) heeft opnieuw een terugslag gekregen. Léon Broekhof zit door een enkelblessure ook niet bij de selectie.

Cambuur trainde deze week op kunstgras in Nieuwehorne. Het trainingsveld in Leeuwarden was onbespeelbaar.

Vermoedelijke opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Keurntjes; Schokker, Hemmen, Tighadouini.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 16:43 14 feb 2013 16:45 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #34

Danny1983 schreef :

Sjonnie schreef :

jeoff schreef : MVV zonder Labylle tegen Cambuur

Een forse tegenvaller voor MVV in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur vrijdagavond: Leroy Labylle is er niet bij. De matchwinnaar vorige week in de uitwedstrijd tegen Excelsior kreeg eerder deze week op de training een knietje op zijn ribben en heeft daar erg veel last van. “We weten nog niet of er een rib gebroken of alleen zwaar gekneusd is, maar wat pijn betreft is een gekneusde rib misschien nog wel erger”, zegt coach René Trost.

Van onze verslaggever
MAASTRICHT

“Hij heeft nu bij iedere ademhaling veel pijn, Leroy laten spelen zou echt onverantwoord zijn. Ik hoop dat Leroy er maandagavond als we thuis tegen Veendam spelen weer bij is maar daar valt nu nog niks zinnigs over te zeggen. Rust is op dit moment de enige remedie voor hem.”
Sjoerd Winkens en Nick Kuipers trainen wel weer mee maar zijn nog niet wedstrijdfit. Om nog aan te kunnen haken bij de titelkandidaten moet SC Cambuur morgen in Maastricht zien te winnen. Trost: “Al verwacht ik ook weer niet dat ze als een raket van start gaan tegen ons. Qua fysiek is Cambuur de sterkste ploeg in de eerste divisie. Vooral bij corners en vrije trappen zijn ze met hun kracht en lengte levensgevaarlijk. Als je daar niet volledig geconcentreerd tegen bent, gaat het mis. Uit wonnen we weliswaar met 1-3 maar het was een enorm gevecht. Een wedstrijd waar alles in zat.”

bron DDL


Ik hoop dat de wedstrijd van Morgen afgelast word.


ja aflassen ;) mocht het door gaan wie speelt er dan op links Moustafa?



Hawbir Moustafa zou als linksback kunnen spelen evenals b.v. Koen Daerden die bij Brugge ook wel eens als linksback heeft gespeeld.
www.blue-army.com/nieuws/2009/07/club-br...-met-de-billen-bloot
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 17:53 14 feb 2013 17:53 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #35
Inzet MVV-speler Labylle onzeker

Het is onzeker of MVV'er Leroy Labylle speelklaar zal zijn voor de wedstrijd van vrijdagavond tegen Cambuur.

Labylle kreeg tijdens de training een knie tegen zijn ribben en heeft daar veel last van. Er wordt zelfs voor een ribbreuk of kneuzing gevreesd. Met een ingetapete borstkas zou hij eventueel toch kunnen spelen.

Zijn afwezigheid zou een grote aderlating voor de club zijn. Afgelopen weekend was de Belg nog matchwinnaar na een laat doelpunt tegen Excelsior.

Hmmm was dit nieuws na of voor de publicatie van de Limburger? Bron: L1

Normaal staat er ook een opstelling in de limburger maar nu niet. Misschien toch wat veranderingen?

Zwaar bevochten 1-1

Het gaat dooien in de middag dus denk dat het wel doorgaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 18:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #36

tuutsje schreef : Inzet MVV-speler Labylle onzeker

Het is onzeker of MVV'er Leroy Labylle speelklaar zal zijn voor de wedstrijd van vrijdagavond tegen Cambuur.

Labylle kreeg tijdens de training een knie tegen zijn ribben en heeft daar veel last van. Er wordt zelfs voor een ribbreuk of kneuzing gevreesd. Met een ingetapete borstkas zou hij eventueel toch kunnen spelen.

Zijn afwezigheid zou een grote aderlating voor de club zijn. Afgelopen weekend was de Belg nog matchwinnaar na een laat doelpunt tegen Excelsior.

Hmmm was dit nieuws na of voor de publicatie van de Limburger? Bron: L1

Normaal staat er ook een opstelling in de limburger maar nu niet. Misschien toch wat veranderingen?

Zwaar bevochten 1-1

Het gaat dooien in de middag dus denk dat het wel doorgaat.


denk dat dat hier door komt...

Hoor maar wat Rene trost zegt over Leroy hij is wel inzetbaar.
Mischien dat er daarom nog geen opstelling bij staat ;)
Of hij wil verrassen met Moustafa op links :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 19:21
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #37
Ik denk het eigelijk niet Danny. Deze MVV TV zal wel eerder opgenomen zijn. Denk dat het erger is geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 20:26
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #38
Mocht Labylle niet meedoen, dan ben ik benieuwd hoe Trost van plan is. Hij kan kiezen voor de onervaren Moustafa, die dit seizoen wel al een goede invalbeurt had. Hij kan kiezen voor de ervarenere Daerden, die wel van origine een middenvelder is. Of gaat hij het sterk presterende centrale duo Knops-Verdellen uit elkaar halen, aangezien Knops ook op links back kan spelen, en Gillis dan centraal achterin posteren? Opties genoeg lijkt me, het is aan de trainer te bepalen hoe hij dit wil invullen.

Uitzending MVV-TV zegt niet veel. Kan inderdaad eerder opgenomen zijn en er zit nog 24 uur tussen vandaag en de wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 20:37
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #39
Mocht Labylle niet spelen dan hoop ik op Moustafa.
Die keren dat ik hem heb zien spelen vond ik hem zeer gretig en goed spelen, echt een bijtertje!
Maar hopelijk dat Labylle fit genoeg is morgen om te spelen.

Ik zeg 3-1 winnen :thumbsup:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 20:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #40
MVV speelt thuis. Cambuur moet over de knie, net als Veendam maandag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 21:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #41

Danny1983 schreef : René, hierbij een korte maar duidelijke analyse van het technisch en tactisch vernuft dat we komende vrijdag in de Geusselt gaan treffen...

haha van iemand van FB gehaald geweldig zal gezzelig worden vrijdag in de geusselt kleedkamers


haha iedereen die Fb heeft zal t wel gezien hebben maar de MVV selectie heeft heel leuk gereageerd op dit filmpje door zelf ook een filmpje te maken als reactie hierop.
Echt hilarisch het filmpje staat niet op You tube dus kan het er niet op zetten

Van FB Sjoerd Winkens

Wij konden natuurlijk ook niet achterblijven!
Harlem Shake MVV ;-) — met Angelique Rutjes-Wakly, Mark Veldmate, Bryan Smeets, Kjell Knops, Nick Kuipers, Lance Voorjans en Sven Braken bij Klein Geusselt - MVV.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 22:29
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #42
Wel leuk al deze reacties (vooral die 10 van uzze Danny), maar ik begin het toch bloedirritant te vinden dat ik even wil kijken of er nog interessant nieuws is mbt tot de WEDSTRIJD, en dat ik dan weer 2 pagina's verder moet scrollen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 23:31
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #43
Leuk stukje bij TVL met onze "Fidel" : goed en mooi interview met Castro :thumbsup: over dit seizoen, het team en de komende wedstrijd(en).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 09:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #44
Koen Daerden staat links back.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 10:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV Maastricht - SC Cambuur #45
Om 11uur is er een veldkeuring.

Neem aan dat het gewoon doorgaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden