Helmond-MVV (7-8-2015)
- Mappie
-
Topic Author
- Elite Member
-
Helmond-MVV (7-8-2015)
30 Jul 2015 08:47MVV begint de competitie met een uitwedstrijd tegen Verkes... ehehehm Helmond Sport.
Wat zijn jullie verwachtingen? En wie gaat er mee met de bus? (helaas buscombi)
Voor meer info:
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/ti...sport-mvv-maastricht
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: Helmond-MVV (7-8-2015)
30 Jul 2015 08:54 - 30 Jul 2015 08:55Ook dit seizoen organiseert de Supportersclub MVV Maastricht, namens MVV, de busreizen naar uitwedstrijden. Vanaf dit seizoen loopt het boeken van bustickets voor uitwedstrijden echter niet meer via de webshop van de Supportersclub maar via de website van MVV Maastricht.
Je kreeg daar reeds de e-tickets voor thuiswedstrijden, nú kun je dus ook bij MVV.nl terecht voor de bustickets voor de bus(sen), die door de Supportersclub worden georganiseerd.
De 'gebruiksaanwijzing' is simpel. Het gebruiksgemak is toegenomen. De korting bij niet buscombi-wedstrijden voor leden van de Supportersclub en donateurs van Veer zien MVV blijft onverkort van kracht.
Houd er rekening mee dat de ticketverkoop op de wedstrijddag om 12.00 uur sluit.
De uitwedstrijd tegen Helmond Sport is een verplichte buscombi. Het eenheidstarief van € 25 is van toepassing.
Gebruiksaanwijzing opgeven Busreizen Supportersclub MVV Maastricht 2015-2016
Ga naar www.mvv.nl/tickets
Selecteer de wedstrijd:
Promotiecode: niets mee doen.
Aantal tickets kiezen (1 of 2)
Klik op: Ga Verder
Dan: Registreer je en accepteer de algemene voorwaarden.
Klik op: Ga Verder
Ten behoeve van het omwisselbiljet dienen de gegevens per persoon, voor wie het ticket bestemd is, opgegeven te worden.Klik op: GA Verder
En dan betalen volgens de door jou gekozen betaalmethode.
Klik hierna op Bevestiging Betaling.
- jesfen
-
- Elite Member
-
30 Jul 2015 12:07hopen op een vol uitvak(je)
kom op die roeije!!!
- Schapendonk
-
- Banned
-
30 Jul 2015 13:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- La Chouffe
-
- Premium Member
-
30 Jul 2015 13:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
30 Jul 2015 14:47Schapendonk wrote: Zonder aanvallers 5-0 en met degelijke aanvallers 2-2
Helmond heeft ook geen spits dus die maken er zeker geen 5....1 misschien. Dus mvv moet 1x scoren minimaal en dat zie ik wel gebeuren.
- Schapendonk
-
- Banned
-
30 Jul 2015 15:00 - 30 Jul 2015 15:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 21:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 22:28Boredass wrote: Als we met de huidige contractspelers deze wedstrijd ingaan verlies je deze match gewoon.
Kan me niet herinneren de laatste keer MVV het seizoen begonnen is met een uit overwinning . Ik reken op een nederlaag .
- seppo
-
- Platinum Member
-
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2015 13:03Opstelling (4-3-3 formatie):
Wouter van der Steen - Maiky Fecunda, Stephen Warmolts, Aleksander Bjelica, Gillian Justiana - Kevin Visser, Mounir el Allouchi, Steven Edwards - Damiano Schet (46' Thomas Schilders), Charlton Vicento, Stanley Elbers.
Ook nog geen geweldig elftal als je het mij vraagt. Voorin met Elbers een leuke speler. Vicento heeft bij zijn vorige werkgevers nimmer kunnen overtuigen. Schet is nog op proef daar. Tot nu toe hebben wij alleen Croux voorin helaas. Wij hebben een beter middenveld in mijn ogen dus daar moet de slag gewonnen worden. Achterhoede van hun wel redelijk. Voorspelling van mijn kant 0-0.
- Schapendonk
-
- Banned
-
02 Aug 2015 13:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Helmond-MVV (7-8-2015)
02 Aug 2015 13:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2015 13:35Hopelijk gaan ze ons verrassen en winnen ze de eerste wedstrijd.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2015 13:35Anna D. wrote: Alle ogen nu gericht op de 1e competitiewedstrijd. Helmond Sport speelde uit bij Antwerp in de volgende formatie:
Opstelling (4-3-3 formatie):
Wouter van der Steen - Maiky Fecunda, Stephen Warmolts, Aleksander Bjelica, Gillian Justiana - Kevin Visser, Mounir el Allouchi, Steven Edwards - Damiano Schet (46' Thomas Schilders), Charlton Vicento, Stanley Elbers.
Ook nog geen geweldig elftal als je het mij vraagt. Voorin met Elbers een leuke speler. Vicento heeft bij zijn vorige werkgevers nimmer kunnen overtuigen. Schet is nog op proef daar. Tot nu toe hebben wij alleen Croux voorin helaas. Wij hebben een beter middenveld in mijn ogen dus daar moet de slag gewonnen worden. Achterhoede van hun wel redelijk. Voorspelling van mijn kant 0-0.
Die Damiano Schet had ik ook wel graag gezien. Ik hoop dat er maandag of dinsdag een nieuwe spits (of 2) wordt gepresenteerd. Wat alleen met Croux en Baur red je het niet tegen Helmond. Geen Kuipers tegen Helmond. Knops is nog een vraagteken of die 90 minuten kan spelen. Wellicht met 2 aanvallers spelen, mits je geen nieuwe aanvallers aantrekt voor vrijdag.
Coppens
Moustafa (?) Knops(?) Labylle
Nys Ippel Peeters (?)
Polizzi Croux
Enkele vraagtekens. Wie speelt voor Kuipers? Shermar Martina kan, maar dan gooi je hem ook voor de leeuwen, zoals bv Borgers die te vroeg is gebracht. Of krijgt Pereira een contract? Mits er een nieuwe spits komt, kan die naast Croux spelen en kan Polizzi op '10' spelen of een vrije rol vanaf de rechterkant. Van Melick of Shermaine Martina zou dan eventueel links op het middenveld kunnen spelen. Maar dan krijg je hetzelfde verhaal. Baur zou ik als reserve houden. Alles afhankelijk of er nog een nieuwe spits wordt gepresenteerd. Een fitte spits zou fijn zijn.