Helmond-MVV (7-8-2015)

06 aug 2015 17:55
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #31

Karakter schreef : Wordt de wedstrijd ergens uitgezonden? Een stream of iets dergelijks?


Nee nac-volendam en jong psv-eagles wel. Dus dat wordt plusjes kijken :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 18:25
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #32
In het uitduel met Helmond Sport van vrijdagavond (20.00 uur) kan MVV-trainer Ron Elsen beschikken over verdediger Steven Pereira en spits Prince Rajcomar.
Het tweetal sluit op amateurbasis aan bij de Maastrichtenaren en is meteen speelgerechtigd.
Kjell Knops
Achterin ontbreekt Nick Kuipers nog door een blessure. Trainer Ron Elsen ziet wel Kjell Knops terugkeren in de ploeg. "Kjell is er vrijdag bij. Hij zou in principe kunnen beginnen in de basis. Wie er gaan spelen, daar doe ik geen uitlatingen over. Dat krijgen de jongens eerst zelf te horen."
Laten zien
Over de beschikbaarheid van Rajcomar en Pereira is Elsen te spreken. "Ze beginnen als amateur en als ze zich laten zien kan er een contract uitrollen. Prince ken ik nog vanuit een vorige periode. Toen deed hij het goed. Hopelijk kan hij dat niveau weer halen."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 08:30
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond-MVV (7-8-2015) #33

tuutsje schreef : Achterin ontbreekt Nick Kuipers nog door een blessure. Trainer Ron Elsen ziet wel Kjell Knops terugkeren in de ploeg. "Kjell is er vrijdag bij. Hij zou in principe kunnen beginnen in de basis. Wie er gaan spelen, daar doe ik geen uitlatingen over. Dat krijgen de jongens eerst zelf te horen."


Coppens
Moustafa-Pereira-Knops-Labylle
Nijs-Ippel-Peeters
Polizzi-Prince-Croux

Dat zal het wel worden neem ik aan, veel andere opties hebben we nog niet. Eventueel Baur en de broertjes Martina, maar dan heb je het ver gehad...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 08:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #34
Op papier niet eens zo dramatisch als we begin van de week vreesden. Maar Pereira heeft weinig ervaring/komt eigenlijk nog wat te kort, Knops was uit vorm en is lang geblesseerd geweest. Polizzi rechtsbuiten is niet ideaal en ook Prince is net terug van een blessure. Op de bank is het ook magertjes. Daar staat tegenover dat Helmond Sport ook nog niet klaar is; die willen nog drie spelers halen. We zullen zien.

Helmond-uit is overigens natuurlijk niet een wedstirjd die je móet winnen. Ben het wel eens met Schapendonk, lekker op de counter spelen, laat Helmond maar komen. 0-0 of 1-1 is ook goed, en een vieze overwinning nog veel heerlijker.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 08:39
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #35
ik weet niet hoe het bij de rest van jullie zit maar ik ben positief gestemd betreft de wedstrijd. Vooral door het goede nieuws van gister. Echter Helmond sport heeft meen ik de laatste oefenwedstrijd 1-1 gespeeld tegen Willem 2 wat ik een knappe prestatie vindt gezien het feit willem 2 ajax 2 is! al om al denk ik dat mvv ke een behoorlijk goede selectie heeft voor jupilerleauge begrippen! :thumbsup:

voorzichtig doe ik een voorspelling 1-3 1x croux 1xPrince 1x eigen goal!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 10:18
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #36
Vaanop de site vaan MVV:

MVV speelt voor de punten in Helmond
Donderdag 06 augustus 2015

Na een voorbereidingsperiode die op maandag 29 juni jl. startte, staat vrijdag 7 augustus voor MVV Maastricht de eerste competitiewedstrijd van het seizoen op het programma. Helmond Sport ontvangt de equipe van trainer Ron Elsen op het eigen Sportpark De Braak (aanvang 20.00 uur).

Ten opzichte van het team dat afgelopen seizoen, te weten op 6 december jl., op het veld stond in Helmond, zullen er vrijdag veel nieuwe gezichten te zien zijn. Vijf spelers die tijdens de met 3-2 verloren wedstrijd in de basiself stonden (Smeets, Braken, Brouwers, Vorthoren en Ospitalieri) zijn er niet meer bij. Nick Kuipers zit nog wel bij de MVV-selectie, maar is momenteel geblesseerd.

De nieuwe jongens die vrijdag naar verwachting hun opwachting gaan maken zijn dan ook Steven Pereira, Prince Rajcomar, Luca Polizzi, Pieter Nys en Ricardo Ippel. Leroy Labylle, die MVV Maastricht vorig seizoen pas na de winterstop huurde van PEC Zwolle, completeert het zestal.

Naast de geblesseerde Nick Kuipers, zal de kersverse nieuwe spits Thomas Verheydt de wedstrijd ook moeten bekijken vanaf de tribune. Verheydt is licht geblesseerd en daarnaast nog niet speelgerechtigd voor MVV Maastricht.

Koste wat het kost willen spelers en technische staf voorkomen dat de eerste competitiewedstrijd van het seizoen uitloopt op een fiasco zoals afgelopen seizoen in Almere (5-0 verlies). Iedereen is dan ook gefocust op een goede start. In Helmond zal het moeten gebeuren. #DnAoftrap van het seizoen 2015-2016.

Zorg dat je erbij bent. #SameSjevraoje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 14:15
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #37
Zou mooi zijn als we konden beginnen met 3 punten. Maar ben bang dat we toch met 0 punten huiswaarts keren.

Overigens wel apart, op ons forum zijn we vooral negatief terwijl op het forum van Fortuna ze zich al in de top 5 wanen :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 14:16
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #38
Vanavond tegen de verrekeskup... ik denk een 1-2 op de valreep in de 88e minuut

1-0 in eerste helft
1e helft 1-1 door croux na een solo slalom
en 2e helft in slotfase 1-2 door prince na een mooie assist van leroy.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 14:25
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #39
Ik hoop eigenlijk dat MVV echt heeft geleerd van vorig jaar. Al "parkeren ze de bus" voor het doel, als ze maar de 0 houden. Dan hebben we tenminste een punt en begin je niet meteen met zo een domper als vorig jaar (5-0 nederlaag). Hopelijk lukt dit en kunnen ze in eigen huis, met Verheijdt erbij vol voor de winst spelen!

Kom op MVV!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 14:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #40

Audiowaste schreef : Zou mooi zijn als we konden beginnen met 3 punten. Maar ben bang dat we toch met 0 punten huiswaarts keren.

Overigens wel apart, op ons forum zijn we vooral negatief terwijl op het forum van Fortuna ze zich al in de top 5 wanen :lachen:


Zoals ik al eerder ergens anders zei, zo gaat het al jarenlang. En al jarenlang eindigen we boven Fortuna. Zo ook dit jaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 14:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #41
ID controle vanavond in Helmond. Dus neem je ID mee!

Bron: MVV

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 14:40
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #42
Vandaag begint mijn vakantie. (Paar daog niks doen, op die luie kloete zitte)
En ben ook nog eens jarig.
Maar mijn dag is pas compleet als MVV vanavond wint vaan die verrekeskup!
Kom op die roeie !!!!!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 16:10
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #43
Hoe laat vertrekken de bussen? En kan ik kaartje alleen nog online bestellen? ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 16:15
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #44

Boe is dat feeske? schreef : ID controle vanavond in Helmond. Dus neem je ID mee!

Bron: MVV


is bij de wet verplicht om een ID bij je te hebben, klinkt hard maar mensen die het niet meenemen zijn niet de slimste ( aangezien het al jaren verplicht is ) of hebben iets te verbergen ;)
in ieder geval succes vanavond en laat het je horen !!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 17:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #45

Ster_Drager schreef : Hoe laat vertrekken de bussen? En kan ik kaartje alleen nog online bestellen? ?


Vraag me soms af waarom MVV een website heeft: www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/ti...sport-mvv-maastricht

Tickets konden tot 12:00 besteld worden. Over een half uurtje + Mestreechs keteerke vertrekken de bussen. Was genoeg plek om op de bonnefooi richting De Geusselt te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden