Helmond-MVV (7-8-2015)

09 aug 2015 17:31
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #91
Wat triest was... voor de zoveelste keer een... buscombi en dan express de supporters vijf minuten voor acht de supporters afleveren aan het stadion... Nota bene eerste wedstrijd van het seizoen. Dit zal mede debet er aan zijn dat de volgende keer minder supporters weer mee zullen gaan (wat natuurlijk ook de opzet is).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 17:33
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #92
Wat de wedstrijd betreft een zwakke wedstrijd gezien... Twee matige ploegen... Gelijk spel was een eerlijke uitslag geweest. Ben bang dat dit een heeeel matig seizoen gaat worden en dat de playoffs een utopie zal zijn... geen creativiteit en scorend vermogen. Hopelijk heb ik het natuurlijk bij het verkeerde eind.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 08:43 10 aug 2015 08:45 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #93

Napoleon schreef : Tuurlijk was hij mede verantwoordelijk samen met goumans en Jef Willems toen penningmeester, daarna ook met de noorderzon vertrokken
Jongen had geen bestuurs functie, maar we kennen zijn rol natuurlijk

Mensen het is heel simpel, dat oude bestuur heeft onze club op de rand van de afgrond gebracht, dat staat toch in de geschiedenis boeken geschreven, totale schuld toen iets van 6 miljoen euro
Een type Hub Knops is in principe een nobody , die wil zich graag profileren via een BVO in dit geval MVV , heeft daar moeten slikken want Goumans en Jongen bepaalde , maar tekende wel mee als t om stukken ging richting KNVB etc , hij was immers bestuurder.

Jullie mogen er van denken wat je wilt, mijn stelling is gewoon die tijd is geweest laat die mensen ver bij MVV vandaan blijven en zorg er in ieder geval niet voor ( Bert Kersten en Frans Erens) dat je samen op een tribune gaat zitten in een eerste officiele match als voorzitter met een "foute"oud bestuurder waar een smet omheen hangt
Houdt gepast afstand , dat zou ik doen als Kersten was.... maar goed dat wordt nog leuk met deze voorzitter, of hij is totaal niet op de hoogte van de geschiedenis van MVV maar dat kan ik me niet voorstellen.


Ik kan mij eigenlijk heel goed vinden in deze post van Napoleon. Dus omdat Knops nooit op de voorgrond getreden is zoals Jongen en Goumans dat wel deden is het allemaal OK? En wat als volgende wedstrijd Nico Jongen naast onze voorzitter zit? Zijn jullie dan ook nog allemaal zo kalm en coulant? Voor mij is ook het HELE oude bestuur verantwoordelijk voor de ellende waar we ingezeten hebben. Sommige misschien meer als andere (met voor mijn gevoel met een hoofdrol voor Nico Jongen) maar ook ik weet niet precies wie wat deed in dat oude bestuur en ik denk dus idd dat je zeker gelet op het verleden gepaste afstand moet bewaren van deze types. Ze mogen best naar een wedstrijd komen kijken als betalende klant maar hou dan wel (gepast) afstand.

Er zijn genoeg (huidige) sponsors en bedrijven die destijds geen cent meer van MVV gekregen hebben / ervoor onder druk besloten hebben hun schuld te laten vallen die nu nog steeds aan MVV gelieerd zijn. Wil je dan echt als huidige bestuur weer gezien worden met dit soort gasten? Voor sommige van deze bedrijven kan dit echt wel een klap in het gezicht zijn.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo, Peter Pan, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 09:35
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #94
1) Buscombis zijn gewoon klote. Niet roken, niet zuipen, biet kunnen gebruiken, stil zitten en bek houden( muv de Ultra's). Maar ja zonder dit geen uitwedstrijden.

2) Bravo, we beginnen het seizoen alweer geweldig. Van psv winnen is nu al een must wil het seizoen niet nu al naar de klote zijn.

3) Only in M town

4) Het verlagen van de hekken in de Geusselt :thumbsup: Alleen we weten allemaal dat je dit niet moet doen bij MVV. Dit gaat fout jongens.......dr is altijd wel een ezel die......

5) RedWhiteArmy is de komende 3 maanden niet aanwezig bij thuis -en uitwedstrijden dus ook niet op dit forum. Ik mag de komende maanden het eten op een andere plaats gaan proeven als je begrijpt wat ik bedoel :thumbsdown: :daag:

Vakkie F boschpoort, see you soon agian.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 09:55
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #95

middenstip schreef : Dus mag dhr. Knops geen nieuwe sponsor worden?
Nou begin ik te begrijpen, dat we altijd geld tekort hebben!!


Zelfs NA de overname van de club zijn deze mensen doorgegaan met het bewust benadelen van MVV. Dat was de directe aanleiding om de "afspraak" te maken met deze mensen dat wij ze niet rondom MVV willen zien. Het vertrouwen in deze mensen is er niet om ze in de buurt van MVV te hebben, laat staan op de hoofdtribune/BC.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Napoleon, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 11:02
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #96
Geloof mij nu maar! Ik ken Dhr. Knops ontzettend goed. Hij heeft heel veel liefde voor de club! Ook na Helmond - MVV heb ik met Dhr. Knops gepraat. Hij gaat ook elke thuiswedstrijd als het mogelijk is. Deze man is een liefhebber van voetbal en gaat bijna elke dag een wedstrijd bezoeken. Al is het niet bij MVV, dan is het bij Genk of Meerssen of een andere prof- amateurclub..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 11:20 10 aug 2015 11:21 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #97

jasonke7 schreef : Geloof mij nu maar! Ik ken Dhr. Knops ontzettend goed. Hij heeft heel veel liefde voor de club! Ook na Helmond - MVV heb ik met Dhr. Knops gepraat. Hij gaat ook elke thuiswedstrijd als het mogelijk is. Deze man is een liefhebber van voetbal en gaat bijna elke dag een wedstrijd bezoeken. Al is het niet bij MVV, dan is het bij Genk of Meerssen of een andere prof- amateurclub..


Dhr Knops heeft zoveel liefde voor MVV dat hij destijds samen met de andere bestuurders onze club wilde verpatsen aan een Turk ( Bilgic) voor 750.000 euro, en Dhr Knops had zoveel liefde voor de club dat ondanks de belabberde situatie van de club wel nog Ernst Faber met een salaris van 180.000 aangetrokken werd als nieuwe trainer, geld wat we natuurlijk niet hadden, om maar eens 2 voorbeelden te noemen

Laat de liefhebber Knops zich profileren bij andere clubs, hij heeft aantoonbaar gemaakt dat bij MVV mede onze club bijna de klote heeft geholpen en bijna verkwanselt aan en vage turkse investeerder of ben je dat al weer vergeten !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 11:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #98
Naar mijn weten, ten minste dat heb ik gehoord, is het ook nog een van de weinigen met wat geld die in MVV kan investeren. Dan moeten we ook niet meer zeuren dat een Melchior, Mosa, Mora etc etc geld moet pompen in MVV. Als de man iets voor MVV over heeft is hij voor mij welkom. Dat oude bestuur is al lang weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 12:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #99

Schapendonk schreef : Naar mijn weten, ten minste dat heb ik gehoord, is het ook nog een van de weinigen met wat geld die in MVV kan investeren. Dan moeten we ook niet meer zeuren dat een Melchior, Mosa, Mora etc etc geld moet pompen in MVV. Als de man iets voor MVV over heeft is hij voor mij welkom. Dat oude bestuur is al lang weg.


dat is toch wel te veel eer als je Knops met Melchior vergelijkt, Knops werkt bij Servatius wonen, en had vroeger zijn eigen Knops Vastgoed BV , dat stelde allemaal niets voor
Vergeet die investering maar of denk je dat met Knops de zilver vloot binnen komt
Nee deze mensen zijn op zoek naar een podium om zich te kunnen profileren nu Rinckens weg is verschijnen ze ineens weer in het openbaar met de nieuwe voorzitter , willen we dat dan, willen wij weer straks in t zelfde gezeik terecht komen als jaren geleden !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 12:09
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #100
Ik moet jasonke gelijk geven, ik spreek de heer Knops nog regelmatig. Hij is een vaste supporter op de Noord tribune bij elke wedstrijd. In het oude bestuur deelde Jongen en Goumans de lakens uit, wat zei wilde dat gebeurde ook. Ik denk dat de heer Knops het beste met MVV voor heeft. Sinds zijn aftreden in het bestuur is hij toch altijd blijven komen kijken, het is dus absoluut niet zo dat hij zich wil profileren nu Rinkens weg is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 12:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #101

Napoleon schreef :

Schapendonk schreef : Naar mijn weten, ten minste dat heb ik gehoord, is het ook nog een van de weinigen met wat geld die in MVV kan investeren. Dan moeten we ook niet meer zeuren dat een Melchior, Mosa, Mora etc etc geld moet pompen in MVV. Als de man iets voor MVV over heeft is hij voor mij welkom. Dat oude bestuur is al lang weg.


dat is toch wel te veel eer als je Knops met Melchior vergelijkt, Knops werkt bij Servatius wonen, en had vroeger zijn eigen Knops Vastgoed BV , dat stelde allemaal niets voor
Vergeet die investering maar of denk je dat met Knops de zilver vloot binnen komt
Nee deze mensen zijn op zoek naar een podium om zich te kunnen profileren nu Rinckens weg is verschijnen ze ineens weer in het openbaar met de nieuwe voorzitter , willen we dat dan, willen wij weer straks in t zelfde gezeik terecht komen als jaren geleden !!


Nee ik wil hem niet vergelijken met Melchior maar enkel met iemand van de weinigen met een beetje geld. Want ik denk niet dat MVV nog veel mensen heeft met een beetje vermogen. Ik weet dat Melchior een uitzonderlijk iets is, maar ik denk dat we aangezien zijn leeftijd hier niet meer veel van mogen verwachten. Ik snap je onrust ook wel, maar in Nederland ben je enkel schuldig als het tegendeel is bewezen. En schijnbaar heeft Knops zich destijds nergens aan schuldig gemaakt. Hij was er bij maar niet verantwoordelijk. Misschien heeft hij ook niet alles geweten. We roepen hier eigenlijk maar wat, maar de echte feiten kennen we niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 12:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #102

Schapendonk schreef :

Napoleon schreef :

Schapendonk schreef : Naar mijn weten, ten minste dat heb ik gehoord, is het ook nog een van de weinigen met wat geld die in MVV kan investeren. Dan moeten we ook niet meer zeuren dat een Melchior, Mosa, Mora etc etc geld moet pompen in MVV. Als de man iets voor MVV over heeft is hij voor mij welkom. Dat oude bestuur is al lang weg.


dat is toch wel te veel eer als je Knops met Melchior vergelijkt, Knops werkt bij Servatius wonen, en had vroeger zijn eigen Knops Vastgoed BV , dat stelde allemaal niets voor
Vergeet die investering maar of denk je dat met Knops de zilver vloot binnen komt
Nee deze mensen zijn op zoek naar een podium om zich te kunnen profileren nu Rinckens weg is verschijnen ze ineens weer in het openbaar met de nieuwe voorzitter , willen we dat dan, willen wij weer straks in t zelfde gezeik terecht komen als jaren geleden !!


Nee ik wil hem niet vergelijken met Melchior maar enkel met iemand van de weinigen met een beetje geld. Want ik denk niet dat MVV nog veel mensen heeft met een beetje vermogen. Ik weet dat Melchior een uitzonderlijk iets is, maar ik denk dat we aangezien zijn leeftijd hier niet meer veel van mogen verwachten. Ik snap je onrust ook wel, maar in Nederland ben je enkel schuldig als het tegendeel is bewezen. En schijnbaar heeft Knops zich destijds nergens aan schuldig gemaakt. Hij was er bij maar niet verantwoordelijk. Misschien heeft hij ook niet alles geweten. We roepen hier eigenlijk maar wat, maar de echte feiten kennen we niet.


Knops heeft geen geld, vergeet dat nu maar echt.
En ik roep niet echt zomaar wat Schapendonk, Knops wist veel meer dan hij doet vermoeden, lees zijn interviews maar eens terug op radio en Dagblad.
Ik blijf stellig van mening dat gezien t verleden we deze mensen moeten mijden, jammer voor Knops maar wij hebben hem niet nodig
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 12:57 10 aug 2015 12:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #103

Napoleon schreef :

jasonke7 schreef : Geloof mij nu maar! Ik ken Dhr. Knops ontzettend goed. Hij heeft heel veel liefde voor de club! Ook na Helmond - MVV heb ik met Dhr. Knops gepraat. Hij gaat ook elke thuiswedstrijd als het mogelijk is. Deze man is een liefhebber van voetbal en gaat bijna elke dag een wedstrijd bezoeken. Al is het niet bij MVV, dan is het bij Genk of Meerssen of een andere prof- amateurclub..


Dhr Knops heeft zoveel liefde voor MVV dat hij destijds samen met de andere bestuurders onze club wilde verpatsen aan een Turk ( Bilgic) voor 750.000 euro, en Dhr Knops had zoveel liefde voor de club dat ondanks de belabberde situatie van de club wel nog Ernst Faber met een salaris van 180.000 aangetrokken werd als nieuwe trainer, geld wat we natuurlijk niet hadden, om maar eens 2 voorbeelden te noemen

Laat de liefhebber Knops zich profileren bij andere clubs, hij heeft aantoonbaar gemaakt dat bij MVV mede onze club bijna de klote heeft geholpen en bijna verkwanselt aan en vage turkse investeerder of ben je dat al weer vergeten !!


Dan hadden ze Elsen ook de laan uit moeten sturen toen hij opeens 32 contract spelers moest binnenhalen plus het grootste talent van België, waarvan sommige meer verdienden dan de minister president in Den Haag, bij hem had toen ook een belletje moeten gaan rinkelen. Dat wil niet zeggen dat Elsen hier iets mee te maken had, maar zo kun je iedereen wel de verantwoordelijkheid in de schoenen gaan schuiven.

Ik vind dat dergelijke uitspraken/afkeuringen vanuit het nieuwe bestuur moeten komen, die hebben het totale papierwerk gezien en kunnen beoordelen of iemand schuldig is of niet. Natuurlijk kan niet alles op tafel vanwege 'damage control', maar dat is dan geluk hebben voor de desbetreffende persoon. Stel hij was ook slachtoffer van misleiding, dan ben je niet blij wat je hier allemaal leest. Natuurlijk is gevoelsmatig de kans groot dat hij meer weet, vooral als je overal aan meetekent, maar laat het bestuur dit bepalen niet de supporters. Eisen is bewijzen, ik lees hier alleen maar geruchten.

Jongen en Goumans zijn bewezen, zowel door de media als het nieuwe bestuur. Knops moet nog bewezen worden. Ik vind deze discussie momenteel veel te persoonlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #104

Greun graas schreef : Ik moet jasonke gelijk geven, ik spreek de heer Knops nog regelmatig. Hij is een vaste supporter op de Noord tribune bij elke wedstrijd. In het oude bestuur deelde Jongen en Goumans de lakens uit, wat zei wilde dat gebeurde ook. Ik denk dat de heer Knops het beste met MVV voor heeft. Sinds zijn aftreden in het bestuur is hij toch altijd blijven komen kijken, het is dus absoluut niet zo dat hij zich wil profileren nu Rinkens weg is.


voor mij gevoel valt t kwartje niet....blijkbaar heeft bij jullie die bewuste tijd er niet echt ingehakt en is er geen angst op herhaling
MVV is gered door een miracel, door Marcel en Huub in eerste instantie en toen door de groep van 13 , daarna heeft Luc Winants zijn nek uitgestoken
Komen we ooit weer in zo'n situatie met alle nieuwe regels dan kunnen we bij de gemeente niet meer aankloppen er is niks meer wat ze kunnen overnemen of kopen immers

Laat Knops lekker op Noord naar MVV kijken dat vind ik prima, maar laten wij nu eens verstandig zijn en dit gewoon niet meer willen, nooit meer Goumans, Jongen, Willems en Knops in welke vorm binnen MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #105
Van mij mag iemand gerust naar MVV komen kijken hoor. Ik denk niet dat MVV er slechter van wordt. We hebben met Knops niet de duivel in huis of zo. Dat kan ik me maar moeilijk voorstellen. Ik denk dat je het maar even naast je moet neerleggen Napoleon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden