Helmond-MVV (7-8-2015)

02 aug 2015 14:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #16
Misschien kunnen ze de reserve keeper eens proberen in de spits deze week op de training.Hij heeft lengte :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 17:04
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #17
geit de wedstrijd wel door komende vriedig mit de stakingen bie de politie???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 20:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #18
Jazeker! En Bus 1 van de SC is al uitverkocht, bus 2 is online! Daarnaast denk ik een bus Ultras?

Komop mensen, geef je snel op, MVV heeft ons nodig!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 23:37
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #19
Ultras bus is al best lang uitverkocht, en de party bus rijd ook, dus minimaal 3 bussen tot zo ver :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2015 09:41
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #20
MVV heeft een spits nodig!

Boe is dat feeske? schreef : Jazeker! En Bus 1 van de SC is al uitverkocht, bus 2 is online! Daarnaast denk ik een bus Ultras?

Komop mensen, geef je snel op, MVV heeft ons nodig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2015 13:30
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #21
Ik hoop dat wegens staking politie de wedstrijd niet doorgaat, geeft MVV een week extra om selectie versterkt en ingespeeld te krijgen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2015 13:39
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #22
Kwatsch, laat de wedsstrijd gewoon door gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2015 14:18
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #23
Ja, waarom zou je de wedstrijd afschaffen. Als ik het goed begrijp, is de politie vaak de oorzaak van rellen en heeft dat niks te maken met de MVV supporters, die over het algemeen meestal onrechtvaardig en onbehoorlijk worden benaderd. Dus alleen maar minder kans op opstootjes op deze manier :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2015 14:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #24

Sjappie schreef : Ik hoop dat wegens staking politie de wedstrijd niet doorgaat, geeft MVV een week extra om selectie versterkt en ingespeeld te krijgen..


Maar Helmond, dat ook nog niet compleet is, heeft hetzelfde. Even op een fansite van hun geneusd en je leest zaken als:

We zijn inderdaad niet breed in de selectie, maar zie het wel positief tegemoed

graag defensief dr wat bij

Mario, ga Guvenc snel vastleggen nu het nog kan

Ben benieuwd of we voor vrijdag a.s, nog nieuwe spelers kumnen verwelkomen


Dat is van de eerste drie bladzijden van het gastenboek aldaar en dan moet ik vooral door allerlei internethooliganberichten heen zoeken. Daar zijn ze echt nog niet van mening dat de selectie compleet is. Overigens zijn ze daar wel overwegend positief over de spelers die ze wel hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 13:22 06 aug 2015 13:23 door Sjop.
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #25
Voor Verheijdt komt de wedstrijd tegen Helmond te vroeg. Niet fit genoeg. Ik hoop dat Pereira en Raijcomar speel gerechtigd zijn. Dat wordt kort dag.
Ook Nick zal het denk ik niet halen. Dat gaat een kleine groep worden zo. Dan maar een centrum met Knops en Martina. Ik zou zeggen Erik Meijer in de spits. :cheer: :lachen: Hij zou het niet slecht doen. Het is niet anders in deze fase. :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #26
www.ed.nl/sport/voetbal/helmond-sport/ee...t&utm_medium=twitter

Voorspelling van het Eindhovens Dagblad voor onze tegenstander van vrijdag:

HELMOND SPORT (TUSSEN PLEK 6 EN 12)

Naar het stadion voor:
Stanley Elbers, vorig seizoen topscorer en bovendien verkozen tot speler van het jaar. De buitenspeler heeft de snelheid en de acties in huis om altijd iets te forceren in de laatste linie van de tegenstander. Dat soort spelers zijn er steeds minder. Bradford City meldde zich deze zomer bij Elbers, maar tot een akkoord tussen beide clubs kwam het niet. Als Elbers dit seizoen opnieuw excelleert, dan zal Helmond Sport hem zeker willen verkopen. Zijn contract loopt namelijk nog tot medio 2017.

Zwakke plek:
De backposities, die momenteel nog onderbezet zijn. Maiky Fecunda heeft het vaak lastig, terwijl Gillian Justiana nogal grillig is. Op de rechtsbackpositie kan ook Stephen Warmolts nog spelen. Duidelijk is in ieder geval dat er in de verdediging nog iets moet gaan bij komen. Waarschijnlijk een rechtspoot.
De ploeg van Jan van Dijk kwam vorig jaar mentaliteitsspelers tekort. Maar duidelijk is nu al dat het met het testosteron wel goed zit in de selectie. De staf van Helmond Sport zal echter in de gaten moeten houden dat de mouwen niet te ver worden opgestroopt. Want tijdens de oefenduels in de voorbereiding ging het er niet altijd even vriendschappelijk aan toe. Een vechtmachine is wat anders dan een knokploeg.

Wie gaan ze missen?
Eigenlijk niemand. Het voorgaande seizoen was zo abominabel dat er schoon schip is gemaakt in de selectie. Een derde jaar waarin Helmond Sport geen rol van betekenis speelt, kan wel eens grote gevolgen gaan hebben.

Voorspelling sportredactie:
De eerste divisie kent elk jaar uitschieters en tegenvallers. Ook met Helmond Sport lijkt het allebei de kanten op te kunnen gaan. Door de kleine selecties kan er nou eenmaal vanalles gebeuren in de competitie. De nieuwelingen manifesteren zich goed in Helmond, maar er mogen geen wonderen worden verwacht. Helmond Sport zal waarschijnlijk gaan spelen om de plaatsen tussen 6 en 12.




backposities zijn blijkbaar erg zwak. Nou, Croux is juist de enige speler in de voorbereiding - samen wellicht met Coppens - die nu al in bloedvorm lijkt. Ik zou zeggen, alle ballen op Jordy, laat Leroy er ook nog lekker overheen denderen en we slopen ze over de flanken. :applaus: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 15:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #27
Pereira en Rajcomar zijn speelgerechtigd :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 15:26 06 aug 2015 15:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #28
@jacques

Laten we niet te vroeg juichen. De spil van onze achterhoede is momenteel vergelijkbaar met twee hijskranen op een ponton. Duo Knops <=> Perreira zag er niet al te zeker uit tijdens de voorbereiding. Dat is onze achilleshiel morgen. Met een puntje zou ik zeer tevreden zijn. Ik zeg 2-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 16:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #29
Als MVV niet te zier op de aanval gaat spelen, en een Maastrichtse muur opzet en wacht op de kansjes voor een tegenstoot kan het wel eens goed aflopen. Helmond wilt bovendien de 1e wedstrijd aan het thuispubliek laten zien wat het kan. Een beetje laf spel voor eigen bestwil kan dan geen kwaad, want dat heeft de tegenpartij in Maastricht al vaak genoeg geflikt. Wat de uitslag wordt zou ik niet weten, want ik kan er even geen touw aan vastknopen. Maar als ik trainer was, zou ik dus voor dit advies gaan. MVV Succes!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 17:17
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #30
Wordt de wedstrijd ergens uitgezonden? Een stream of iets dergelijks?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden