Helmond-MVV (7-8-2015)
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: Helmond-MVV (7-8-2015)
08 Aug 2015 08:49niks een communicatie fout zoals een aantal hierboven omschrijven, Coppens wil in de 16de minuut van de eerste helft eeen hoge bal bijna aan de rand van de 16 vangen waar zeker 5-6 spelers bij staan, totaal onnodig om daar in te grijpen, hij grijpt mis en Helmond scoort 1-0, Knops zal wel gedacht hebben wat komt die Coppens hier doen .
Die achterstand zijn we niet meer te boven gekomen, jammer omdat MVV zeker de 2de helft de betere ploeg was .
Peeters kon gister niet de lijnen bij MVV uitzetten en dat merkte je , weinig creativiteit in de ploeg, ook labylle speelde onder de maat.
Wat wel positief was Rajcomar, goed in de kaats, deed prima werk voorin ( behalve die schwalbe natuurlijk)
Verder was t geen echt specatulaire wedstrijd , een punt was terecht geweest.
Wat we wel opviel , was dat oud bestuurslid Huub Knops aanwezig was in Helmond, Knops was secretaris in het horror bestuur Goumans-Jongen die MVV bijna de kop heeft gekost.
Knops zat lekker relaxt naast nieuwe voorzitter Kersten en Frans Erens op de ere tribune, ik vraag me werkelijk af om bij de eerste officiele match het wel zo verstandig is om als nieuwe voorzitter je gelijk met oud bestuurders een wedstrijd te bekijken , zeker als die oud bestuurders voor veel problemen hebben gezorgd in t verleden.
Knops een no body in het oude bestuur , maar wel op de hoogte van veel zaken , is toch niet de persoon die ik weer graag bij MVV zie rond lopen.
Daarbij snap ik Kersten niet dat hij zo pontificaal hiermee op t toneel verschijnt ....
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
08 Aug 2015 08:59 - 08 Aug 2015 09:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2015 09:03dreekemvvke wrote: Ik zou me daar niet zo druk over maken ,zijn misschien goede vrienden van elkaar en houde beide van us mvvke.mensen kunnen wel veranderen ,enik denk dat jongen en goumans de dienst uitmaakte in het oude bestuur en dat Huub Knoops niet veel in melk te brokkelen had
zou idd goed kunnen wat je zegt, toch vind ik t niet handig van Kersten in zijn eerste officiele wedstrijd om gelijk naast een oud bestuurder te gaan zitten die deel uit maakte van een bestuur waar een behoorlijke smet op zat en die er bijna voor zorgde dat de club dus niet meer heeft bestaan, die Knops is iemand die graag op t pluche zit en zich een bepaalde status daarmee wil verschaffen , een echte ja knikker om er maar bij te horen
- middenstip
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2015 09:21en dat hij ook MVV sponsorde in het verleden.
Trouwens Knops is iedere thuis wedstrijd bij MVV en is een trouwe supporter, ik vindt het niet juist
dat jij hem hier zo aanvalt, Goumans en Jongen is een ander verhaal.
- vakB
-
- Premium Member
-
08 Aug 2015 09:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Helmond-MVV (7-8-2015)
08 Aug 2015 09:40Op naar vrijdag!
- jesfen
-
- Away
- Elite Member
-
08 Aug 2015 10:31als kjell gewoon doet wat ie moet doen is er geen ene fuck aan de hand..
ik vind het juist goed dat de keeper zo zelfverzekerd inziet dat ie daar de bal kan pakken..
hij ziet tenminste dat als ie de bal in handen heeft, er geen gevaar meer is..
je ziet hoe geweldig kjell die bal wegkopt..
het is te hopen dat de kuuper snel terugkomt.
ik denk dat uiteindelijk het sterkste centrale verdedigingsduo kuuper/shermar gaat worden..
maar daar zal aan gewerkt worden..
jammer dat peeters zijn dag niet had, misten toch wel wat aanvallende creativiteit op het middenveld..
sfeer was wel goed in het uitvak..
alleen weer die belachelijke regeltjes met dat wachten en omrijden..
verschrikkelijk!!!
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2015 10:39
- jesfen
-
- Away
- Elite Member
-
08 Aug 2015 10:42zo hadden aan de andere kant ook zeker 5 kaarten gegeven kunnen worden..
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2015 10:42middenstip wrote: Ik wil niet zeggen dat ik Knops goed ken, maar wat ik wel weet dat hij het goed meende met MVV
en dat hij ook MVV sponsorde in het verleden.
Trouwens Knops is iedere thuis wedstrijd bij MVV en is een trouwe supporter, ik vindt het niet juist
dat jij hem hier zo aanvalt, Goumans en Jongen is een ander verhaal.
Knops was niet gewenst door bepaalde leden van t oude bestuur daarom ging hij ook altijd op de noord tribune zitten en kwam hij nooit meer in de business ruimte.
We kunnen er wel heel makkelijk overheen stappen maar hij was hoe dan ook bestuurslid in het bestuur Goumans Jongen en wist dus van zaken die MVV tot op heden geschaad hebben, MVV heeft toen bewust van diverse mensen afscheid genomen uit die tijd , vaste persoonsleden,bestuursleden etc , het nieuwe bestuur koos voor een andere weg, een weg die er voor heeft gezorgd dat MVV een tweede kans geeft.
Knops mag van mij supporter zijn ik heb daar geen moeite mee,ik vind gezien de aard van de schade die t oude bestuur toe heeft gebracht aan onze club waar hij mede bestuurder van was en waar vele offers zijn gevallen het gewoon weg niet slim dat de nieuwe voorzitter Bert Kersten bij de eerste de beste uit wedstrijd langs Knops gaat zitten , ik zag ze samen de tribune op gaan en gebroedelijk de wedstrijd bekijken dat geldt ook voor Frans Erens.
Je mag er van denken wat je wilt, het is financieel met MVV redelijk gegaan de laatste jaren , ten tijde van Knops was t een fiasco bij MVV. Knops ruikt nu weer zijn kans op een of andere manier, er is teveel gebeurd om daar zo maar over heen te stappen, en Kersten moet een gepaste afstand houden gezien t verleden dat geldt ook voor Erens zeker in t openbaar !
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
08 Aug 2015 11:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2015 11:04jesfen wrote: sorry maar ik vind het belachelijk om jo hiervan de schuld te geven..
als kjell gewoon doet wat ie moet doen is er geen ene fuck aan de hand..
ik vind het juist goed dat de keeper zo zelfverzekerd inziet dat ie daar de bal kan pakken..
hij ziet tenminste dat als ie de bal in handen heeft, er geen gevaar meer is..
je ziet hoe geweldig kjell die bal wegkopt..
Ik vind dat Coppens daar niks te zoeken heeft. Er is geen aanvaller van Helmond die bij Knops staat. Hij moet in zijn goal blijven staan. Oke, het uitverdedigen was niet geweldig. Maar ik denk als Coppens in zijn goal was gebleven dat Helmond niet had gescoord.
- Sjop
-
- Premium Member
-
08 Aug 2015 11:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
08 Aug 2015 11:08Het middenveld is niet slecht maar geen scorend vermogen (het type Smeets mis ik op het middenveld).
Sorry ik maak me zorgen over mijn MVV.
PS Braken is al super fit bij Almere.
- Mappie
-
Topic Author
- Elite Member
-
08 Aug 2015 11:10opadiehard wrote: Geen tegenvallend resultaat,maar die 4 gele kaarten waren die nodig wie kan mij antwoord geven?...Gr. Opa
Rajcomar (schwalbe), Ippel (overtreding, geel was terecht), Knops (hands, tja, Helmond maakte volgens mij ook tig keer hands en hebben 0 kaarten gekregen) en Nys (praten). Scheids vond ik gisteravond niet objectief, Helmond had best ook wat kaarten kunnen hebben.
Ik vond het overigens wel een fout van Coppens en niet van Knops. Als keeper zijnde kom je toch niet zó ver uit als er nog zó veel spelers staan? En dan is vervolgens de goal leeg, tja... Jammer dat zoiets je de das omdoet, want verder vond ik Helmond ook niet veel. MVV ook niet, maar dat had ik ook niet echt verwacht met zo'n dunne selectie, een nog niet 100% fitte Knops en Rajcomar, een team dat nog niet op elkaar is ingespeeld door alle nieuwe gezichten waardoor automatismen ontbreken etc. etc. etc. MVV was zelfs de tweede helft de betere ploeg, paar kansjes, maar een afmaker ontbreekt. Te weinig stootkracht en creativiteit voorin.
Ben benieuwd wat Verheijdt gaat brengen de komende weken. En de selectie is ontzettend smal, er moet echt nog wel aangevuld worden, al zullen de financiële middelen niet ruim zijn. Wil je niet nog een keer zo'n slechte eerste seizoenshelft hebben, dan zal er in elke linie minimaal éen speler erbij moeten. Maar goed, we kunnen makkelijk lullen natuurlijk...
Last but not least nog wat opmerkingen:
- De geweldige omweg die de bussen moesten nemen via Eindhoven, sjezus... Kom je om 19.55 uur bij het stadion aan, net op tijd, maar ideaal is het van verre.
- Veel te late en risicoloze wissels. Natuurlijk kun je alleen Baur en de jeugdspelers inbrengen, dus de mogelijkheden zijn beperkt. Maar met een kwartier voor tijd een verdediger voor een verdediger bijvoorbeeld? Dan maar wat meer risico en als het niet lukt met 2-0 verliezen ipv geen risico en met 1-0 verliezen.
- Halverwege tweede helft een MVV-speler die de boarding over moest klimmen om een bal te halen ipv dat een ballenjongen hem een bal toegooit, man man man. Maar volgens mij stond daar ook geen ballenjongen.
- Sfeer in het uitvak was goed.