Helmond-MVV (7-8-2015)

10 aug 2015 13:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #106

houtengerard schreef :

Napoleon schreef :

jasonke7 schreef : Geloof mij nu maar! Ik ken Dhr. Knops ontzettend goed. Hij heeft heel veel liefde voor de club! Ook na Helmond - MVV heb ik met Dhr. Knops gepraat. Hij gaat ook elke thuiswedstrijd als het mogelijk is. Deze man is een liefhebber van voetbal en gaat bijna elke dag een wedstrijd bezoeken. Al is het niet bij MVV, dan is het bij Genk of Meerssen of een andere prof- amateurclub..


Dhr Knops heeft zoveel liefde voor MVV dat hij destijds samen met de andere bestuurders onze club wilde verpatsen aan een Turk ( Bilgic) voor 750.000 euro, en Dhr Knops had zoveel liefde voor de club dat ondanks de belabberde situatie van de club wel nog Ernst Faber met een salaris van 180.000 aangetrokken werd als nieuwe trainer, geld wat we natuurlijk niet hadden, om maar eens 2 voorbeelden te noemen

Laat de liefhebber Knops zich profileren bij andere clubs, hij heeft aantoonbaar gemaakt dat bij MVV mede onze club bijna de klote heeft geholpen en bijna verkwanselt aan en vage turkse investeerder of ben je dat al weer vergeten !!


Dan hadden ze Elsen ook de laan uit moeten sturen toen hij opeens 32 contract spelers moest binnenhalen plus het grootste talent van België, waarvan sommige meer verdienden dan de minister president in Den Haag, bij hem had toen ook een belletje moeten gaan rinkelen. Dat wil niet zeggen dat Elsen hier iets mee te maken had, maar zo kun je iedereen wel de verantwoordelijkheid in de schoenen gaan schuiven.

Ik vind dat dergelijke uitspraken/afkeuringen vanuit het nieuwe bestuur moeten komen, die hebben het totale papierwerk gezien en kunnen beoordelen of iemand schuldig is of niet. Natuurlijk kan niet alles op tafel vanwege 'damage control', maar dat is dan geluk hebben voor de desbetreffende persoon. Stel hij was ook slachtoffer van misleiding, dan ben je niet blij wat je hier allemaal leest. Natuurlijk is gevoelsmatig de kans groot dat hij meer weet, vooral als je overal aan meetekent, maar laat het bestuur dit bepalen niet de supporters. Eisen is bewijzen, ik lees hier alleen maar geruchten.

Jongen en Goumans zijn bewezen, zowel door de media als het nieuwe bestuur. Knops moet nog bewezen worden. Ik vind deze discussie momenteel veel te persoonlijk.


lees en hoor de oude interviews maar eens terug en uitspraken die Knops deed namens MVV in de media , over Bilgic,spelersfondsen, geen salaris betalingen etc
Dus Knops liet volgens jou zich maar wat influisteren door Goumans en Jongen en zou niet weten of dit zou kloppen en dit gewoon in de media roepen
Schei toch uit, Knops is en was op de hoogte
Maar goed voor jou is t blijkbaar ook geen probleem dat opeens een oud bestuurder samen met onze nieuwe voorzitter op de tribune een wedstrijdje samen kijkt en doet of er nooit iets is gebeurd.
Hoe zouden al die ondernemers die groten delen van hun vorderingen hebben moeten laten vallen hier over denken door t wanbeleid van t oude bestuur en nu is t nieuwe bestuur weer gezellig met oud bestuurders in "gesprek "

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:12 10 aug 2015 13:19 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #107
een paar voorbeelden ,Knops zou niet op de hoogte zijn !!! kom op jongens

in t 2de interview kon MVV het hoofd nog boven water houden volgens Knops !!



www.l1.nl/audio/vice-voorzitter-hub-knops-van-mvv


www.l1.nl/audio/hub-knops-van-mvv-gesprek-met-kim-langeslag


Ook deze, weet je nog dat we in seizoen 1 van Trost met -8 begonnen, volgens Knops was alles op tijd aangeleverd, wat dus niet zo bleek te zijn gezien de straf die we kregen

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113731


Lees deze nog maar eens terug , Han van de Meer ook even bestuurslid stapte al na 3 maanden op omdat hij zich niet kon vinden in t beleid van Goumans en Jongen, Knops zat er al jaren en bleef gewoon zitten !!

www.elfvoetbal.nl/nieuws/101407_spelers-.../reactie-67232/quote

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:18 10 aug 2015 13:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #108
@Napoleon

Nee daar heb ik geen problemen mee. Zolang ze zich maar niet samen presenteren als zijnde MVV (persruimte, samenwerking, functie), want dan stoot je inderdaad de sponsoren voor het hoofd.

Kersten mag persoonlijke vriendschappen hebben, Knops ook. Of ze zich nu op een bankje langs de maas treffen of op de hoofdtribune van de kuusjkes, dat is hun vrijheid en recht, daar heeft MVV of wij als supporters niks mee te maken. Dan had MVV hem zelf moeten weren als lid. Maar dan nog staat het hem vrij uitwedstrijden te bezoeken en naast vrienden te gaan zitten.

Wat er in de krant staat is minder betrouwbaar dan het dossier wat op de tafel van MVV ligt. En zover ik weet, hebben maar weinig mensen dat dossier kunnen en mogen zien. Zelfs de pers heeft dat niet gezien.(begrijpelijk). We mogen hem verdacht vinden, maar wij zijn niet de personen die hem schuldig kunnen bevinden. In het Nederlands rechtssysteem ga je dan vrijuit als niemand je aanklaagt met bewijzen, anders krijg je heksenjachten en maak je alleen maar slachtoffers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #109
@ houtengerard

Mijn stelling is ook gewoon dat ik t niet handig vind van Kersten gezien t verleden

Maar je moet de oud interviews die ik heb geplaatst maar eens lezen en terug horen , Knops wist veel meer dan jullie vermoeden


Ik ben nu gewoon zo enorm fel omdat ik gewoon niet wil dat deze mensen met hun tentakels weer voeding binnen onze club krijgen, want als er 1 binnen is ze nemen altijd hun netwerk en vriendjes mee en voor je t weet zit Jongen weer binnen.

Het klinkt nu als een persoonlijke vete richting Knops en dat is t ook wel om eerlijk te zijn, maar ik heb ook Voorzitter Kersten een mail gestuurd en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en ook de reden waarom , dus ik "bestrijdt " knops niet alleen op ons forum maar zeker ook direct op de man richting Kersten !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:30
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #110
Gezien, gelezen en begrepen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Brncic, Sjop, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #111

Napoleon schreef : @ houtengerard

Mijn stelling is ook gewoon dat ik t niet handig vind van Kersten gezien t verleden

Maar je moet de oud interviews die ik heb geplaatst maar eens lezen en terug horen , Knops wist veel meer dan jullie vermoeden


Ik ben nu gewoon zo enorm fel omdat ik gewoon niet wil dat deze mensen met hun tentakels weer voeding binnen onze club krijgen, want als er 1 binnen is ze nemen altijd hun netwerk en vriendjes mee en voor je t weet zit Jongen weer binnen.

Het klinkt nu als een persoonlijke vete richting Knops en dat is t ook wel om eerlijk te zijn, maar ik heb ook Voorzitter Kersten een mail gestuurd en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en ook de reden waarom , dus ik "bestrijdt " knops niet alleen op ons forum maar zeker ook direct op de man richting Kersten !!


Dan stuur ook maar een email naar MVV, want die hebben Kersten gescreend en binnengehaald. Ik begrijp je angst en ik deel die angst, maar hierna komt nog een stap, en die stap is (nog) niet genomen. Of ze nu in het weekend onder het kaarten over MVV hebben, dat hou je toch niet tegen. Ik hoef Knops niet meer binnen de organisatie, omdat het teveel geworteld is met het verleden, maar ik vertrouw het bestuur dat ze dit inzicht hebben. Een voorzitter alleen is niet bij machte die bedrijfscultuur te veranderen, zolang alle andere organen hun werk doen.

Ja ik ben ook boos wat er met mijn club gebeurd is. Maar uiteindelijk was het de gemeente Maastricht die ze er op de eerste plaats neergezet heeft als vertrouwenspersoon na de doorstart (Jongen en Goumans). Nu de club weer in handen is van supporters, vind ik die dreiging minder reëel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Roei baank, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:43
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #112
Als we niets te zeiken hebben, zoeken we hier wel wat om te zeiken. Wanneer stoppen we eens met zwelgen in negativisme post na post? Je hebt wel een punt Napoleon, het oude bestuur mag nooit meer aan de macht, maar niemand weet waarom Kersten en Knops daar samen waren. Je hebt nu het enige juiste gedaan: Kersten gemaild. Had m.i ook gekund zonder zes pagina's discussie in wedstrijdtopic. Antwoord van Roei Baank is helder, het is goed zo...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Sjop, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #113

Brncic schreef : Als we niets te zeiken hebben, zoeken we hier wel wat om te zeiken. Wanneer stoppen we eens met zwelgen in negativisme post na post? Je hebt wel een punt Napoleon, het oude bestuur mag nooit meer aan de macht, maar niemand weet waarom Kersten en Knops daar samen waren. Je hebt nu het enige juiste gedaan: Kersten gemaild. Had m.i ook gekund zonder zes pagina's discussie in wedstrijdtopic. Antwoord van Roei Baank is helder, het is goed zo...



mee eens het is goed zo.... maar sommige lezen alleen de laatste pagina vandaar mijn eindeloze betoog ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 15:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #114
Napoleon, ik waardeer het dat je als supporter en misschien ook als sponsor, je mening mag zeggen.
Maar het kan niet zo zijn, dat je een persoonlijke vete [wat je zelf aangeeft] met Dhr. Knops , hier op
het forum mag uitvechten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden