Helmond-MVV (7-8-2015)

30 juli 2015 08:47
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond-MVV (7-8-2015) #1
Een dikke week voor de eerste competitiewedstrijd, dus tijd om een apart topic aan te maken.
MVV begint de competitie met een uitwedstrijd tegen Verkes... ehehehm Helmond Sport.
Wat zijn jullie verwachtingen? En wie gaat er mee met de bus? (helaas buscombi)

Voor meer info:
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/ti...sport-mvv-maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 08:54 30 juli 2015 08:55 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #2
Update 27-7 Let op:
Ook dit seizoen organiseert de Supportersclub MVV Maastricht, namens MVV, de busreizen naar uitwedstrijden. Vanaf dit seizoen loopt het boeken van bustickets voor uitwedstrijden echter niet meer via de webshop van de Supportersclub maar via de website van MVV Maastricht.
Je kreeg daar reeds de e-tickets voor thuiswedstrijden, nú kun je dus ook bij MVV.nl terecht voor de bustickets voor de bus(sen), die door de Supportersclub worden georganiseerd.
De 'gebruiksaanwijzing' is simpel. Het gebruiksgemak is toegenomen. De korting bij niet buscombi-wedstrijden voor leden van de Supportersclub en donateurs van Veer zien MVV blijft onverkort van kracht.
Houd er rekening mee dat de ticketverkoop op de wedstrijddag om 12.00 uur sluit.
De uitwedstrijd tegen Helmond Sport is een verplichte buscombi. Het eenheidstarief van € 25 is van toepassing.
Gebruiksaanwijzing opgeven Busreizen Supportersclub MVV Maastricht 2015-2016
Ga naar www.mvv.nl/tickets
Selecteer de wedstrijd:
Promotiecode: niets mee doen.
Aantal tickets kiezen (1 of 2)
Klik op: Ga Verder
Dan: Registreer je en accepteer de algemene voorwaarden.
Klik op: Ga Verder
Ten behoeve van het omwisselbiljet dienen de gegevens per persoon, voor wie het ticket bestemd is, opgegeven te worden.Klik op: GA Verder
En dan betalen volgens de door jou gekozen betaalmethode.
Klik hierna op Bevestiging Betaling.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 12:07
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #3
Tickets in de pocket..
hopen op een vol uitvak(je)

kom op die roeije!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 13:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #4
Zonder aanvallers 5-0 en met degelijke aanvallers 2-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 13:50
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #5
Ben erbij! Lekker positief blijven, dus we gaan gewoon winnen! 1-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 14:47
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #6

Schapendonk schreef : Zonder aanvallers 5-0 en met degelijke aanvallers 2-2


Helmond heeft ook geen spits dus die maken er zeker geen 5....1 misschien. Dus mvv moet 1x scoren minimaal en dat zie ik wel gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 15:00 30 juli 2015 15:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #7
Als Croux en Bauer dit klusje klaren hoor je mij niet meer. Ik hoop trouwens niet dat Croux geblesseerd raakt want dan is het hek van de dam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 21:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #8
Als we met de huidige contractspelers deze wedstrijd ingaan verlies je deze match gewoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 22:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #9

Boredass schreef : Als we met de huidige contractspelers deze wedstrijd ingaan verlies je deze match gewoon.




Kan me niet herinneren de laatste keer MVV het seizoen begonnen is met een uit overwinning . Ik reken op een nederlaag .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 23:46
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #10
De "gestolen" 2-3 in Eindhoven onder Trost?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 13:03
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #11
Alle ogen nu gericht op de 1e competitiewedstrijd. Helmond Sport speelde uit bij Antwerp in de volgende formatie:

Opstelling (4-3-3 formatie):
Wouter van der Steen - Maiky Fecunda, Stephen Warmolts, Aleksander Bjelica, Gillian Justiana - Kevin Visser, Mounir el Allouchi, Steven Edwards - Damiano Schet (46' Thomas Schilders), Charlton Vicento, Stanley Elbers.

Ook nog geen geweldig elftal als je het mij vraagt. Voorin met Elbers een leuke speler. Vicento heeft bij zijn vorige werkgevers nimmer kunnen overtuigen. Schet is nog op proef daar. Tot nu toe hebben wij alleen Croux voorin helaas. Wij hebben een beter middenveld in mijn ogen dus daar moet de slag gewonnen worden. Achterhoede van hun wel redelijk. Voorspelling van mijn kant 0-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 13:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #12
Wie weet is verheijdt of rajcomar vrijdag weer inzetbaar. Dan is MVV een beetje uit de brand. Daar ligt mijn hoop nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 13:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #13
Verheijdt zou mits hij een contract krijgt natuurlijk 7 augustus net kunnen halen. Zijn blessure neemt normaal 2 tot 2,5 week in beslag. Zit nu dus op de 10e dag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 13:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #14
Dat je al op hun moet hopen zegt al genoeg..

Hopelijk gaan ze ons verrassen en winnen ze de eerste wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 13:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #15

Anna D. schreef : Alle ogen nu gericht op de 1e competitiewedstrijd. Helmond Sport speelde uit bij Antwerp in de volgende formatie:

Opstelling (4-3-3 formatie):
Wouter van der Steen - Maiky Fecunda, Stephen Warmolts, Aleksander Bjelica, Gillian Justiana - Kevin Visser, Mounir el Allouchi, Steven Edwards - Damiano Schet (46' Thomas Schilders), Charlton Vicento, Stanley Elbers.

Ook nog geen geweldig elftal als je het mij vraagt. Voorin met Elbers een leuke speler. Vicento heeft bij zijn vorige werkgevers nimmer kunnen overtuigen. Schet is nog op proef daar. Tot nu toe hebben wij alleen Croux voorin helaas. Wij hebben een beter middenveld in mijn ogen dus daar moet de slag gewonnen worden. Achterhoede van hun wel redelijk. Voorspelling van mijn kant 0-0.


Die Damiano Schet had ik ook wel graag gezien. Ik hoop dat er maandag of dinsdag een nieuwe spits (of 2) wordt gepresenteerd. Wat alleen met Croux en Baur red je het niet tegen Helmond. Geen Kuipers tegen Helmond. Knops is nog een vraagteken of die 90 minuten kan spelen. Wellicht met 2 aanvallers spelen, mits je geen nieuwe aanvallers aantrekt voor vrijdag.

Coppens
Moustafa (?) Knops(?) Labylle
Nys Ippel Peeters (?)
Polizzi Croux

Enkele vraagtekens. Wie speelt voor Kuipers? Shermar Martina kan, maar dan gooi je hem ook voor de leeuwen, zoals bv Borgers die te vroeg is gebracht. Of krijgt Pereira een contract? Mits er een nieuwe spits komt, kan die naast Croux spelen en kan Polizzi op '10' spelen of een vrije rol vanaf de rechterkant. Van Melick of Shermaine Martina zou dan eventueel links op het middenveld kunnen spelen. Maar dan krijg je hetzelfde verhaal. Baur zou ik als reserve houden. Alles afhankelijk of er nog een nieuwe spits wordt gepresenteerd. Een fitte spits zou fijn zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden