Helmond-MVV (7-8-2015)

07 aug 2015 17:35
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #46
Kon het niet meteen vinden, omdat het eerst via supportersclub ging, maar uiteindelijk had ik het gevonden. Toch bedankt...Laat jullie horen vanavond in Helmond !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 18:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #47
Ik ben helaas verhinderd. Veel succes voor de mensen die wel kunnen gaan! Ik hoop stiekem wel op een punt. Hopelijk heeft Ron de mannen kunnen klaar stomen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 19:22
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #48
Direct beginnen met winst is een must om niet direct weer achter de feiten te gaan aanlopen. Vertrouwen deze week gegroeid. aon de geng jongens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 19:35
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #49

Mappie schreef :

tuutsje schreef : Achterin ontbreekt Nick Kuipers nog door een blessure. Trainer Ron Elsen ziet wel Kjell Knops terugkeren in de ploeg. "Kjell is er vrijdag bij. Hij zou in principe kunnen beginnen in de basis. Wie er gaan spelen, daar doe ik geen uitlatingen over. Dat krijgen de jongens eerst zelf te horen."


Coppens
Moustafa-Pereira-Knops-Labylle
Nijs-Ippel-Peeters
Polizzi-Prince-Croux

Dat zal het wel worden neem ik aan, veel andere opties hebben we nog niet. Eventueel Baur en de broertjes Martina, maar dan heb je het ver gehad...


Opstelling MVV Maastricht: Coppens, Moustafa, Pereira, Knops, Labylle, Ippel, Nys, Peeters, Croux, Rajcomar en Polizzi ‪#‎helmvv‬

goed geraden ;) was ook te verwachten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 22:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #50
Jammer jongens, maar was te verwachten. Maar ondanks dit ben ik tevreden. Beter dan de 5-0 van vorig seizoen.En vanaf nu gaan we knallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 22:46
Ayrton
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #51
Zodra de Kuuper (en ut Bies) fit zijn en het elftal wat meer op elkaar ingespeeld raakt, zie ik de rest van het seizoen met een goed gevoel tegemoet. Wedstrijd via L1 gevolgd en volgens hun was de tegengoal onnodig (communicatiefout) en was MVV met name in de 2e helft de betere ploeg. Kump good! Tot volgende week :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 23:04
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #52
Communicatiefout Coppens en Knops bij de 1-0, klote goal. Valt deze niet speel je denk ik 0-0, beide ploegen weinig echte kansen. Ron, waarom pas in de 2e helft die pressie naar voren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 23:24 07 aug 2015 23:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #53
Je verlies uiteindelijk een puntje. Dus de schade valt nog mee. Helaas wel door een Comedy Capers goal. Als Knops die bal laat gaan, heeft Coppens hem klemvast, ik mag hopen dat Jo 'los' geroepen heeft..

Aan de andere kant staat weer de pijnlijke nul op het scorebord. Als daar een twee stond, dan was men het gestuntel alweer vergeten. Maar goed hoop blijven houden, in april moet de boel er staan, hopelijk komen we dit keer geen puntje of wedstrijd tekort.. Ik heb er het volste vertrouwen in. [sarcasme]

Hopelijk volgende week met een bredere selectie en wat meer geluk een beter resultaat. Hoewel ik betwijfel of we nog minimaal vier tot zes namen(posities) bij de selectie zullen komen. Elke plek is enkel bezet. Maar met elf man kampioen worden is natuurlijk ook mooi.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 23:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #54
Jammer. Omdat we niet drie punten pakken. En vooral omdat ze naar die verkes gaan.
Maar nog veel vervelender is dat Facebook mijn account geblokkeerd heeft omdat ik zogenaamd niet mijn eigen naam zou gebruiken. Vuile oplichters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 00:07
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #55
Kompleminte veur uzze fans die metginge:

Genoote op de radio en twiede helf oppe sjet !!!
Groete merci :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 00:32 08 aug 2015 00:33 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #56
Door het een 'communicatiefout' te noemen komt Coppens er wel heel goed vanaf. Hij weer als vanouds bij deze tegengoal. Je zou hopen dat er een goede jeugdkeeper aan komt. Het spel op het veld zag er gelukkig beter uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 01:55
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #57
Alle wedstrijden uit in brabant worden sowieso vaak verloren. Incalculeren dus. Het is een feit. Kan er niet meer van maken. Uit naar brabant is 0 punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 02:08
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #58
Godverdomme. Ieder jaar hetzelfde liedje daar; niet de mindere en met een klote gevoel naar huis. De 1e helft was HS met name sterk over hun linkerkant met Stanley Elbers. Prima linksbuiten die ons vorig seizoen ook al op de pijnbank heeft gelegd. Hawbir had het vandaag vooral in de 1e helft weer heel moeilijk tegen hem. Zou trouwens een mooie linksbuiten voor ons zijn. Zowel snel in de counter als goed in de bal en sterk in het 1 op 1 duel. Streppel van W II was blijkbaar vanavond aanwezig voor hem...
Het was een wedstrijd waar veel duelkracht gevraagd werd. Geen zomeravondvoetbal. Weinig echt grote kansen en MVV na rust de dominerende ploeg. Ik vond Prince niet verkeerd vanavond. Prima aanspeelpunt, goed in de kaats. Met hem kunnen we gewoon meerdere systemen spelen. Afgelopen seizoen hadden we geen inspeelbare spits. Nu wel en dat geeft ons zoveel meer opties. Een punt vanavond was verdiend en lekker geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 02:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #59

houtengerard schreef : Als Knops die bal laat gaan, heeft Coppens hem klemvast, ik mag hopen dat Jo 'los' geroepen heeft..



Dat heeft hij. Was tot op de hoofdtribune te horen. Knops ging de fout in.

Hill28 schreef : Door het een 'communicatiefout' te noemen komt Coppens er wel heel goed vanaf. Hij weer als vanouds bij deze tegengoal.


Coppens deed niets verkeerd. Echt niet. Vorig seizoen vaak genoeg wel, maar hier kon hij niets aan doen.


Knops mag zich zorgen maken, zie Pereira zijn plaats overnemen als Kuipers weer fit is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 08:31
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #60
Totaal onnodig en op basis van 2e helft ook geen verdiende nederlaag. Het is te hopen dat Verheijdt en Kuijpers snel fit zijn en dat mvv nog 1 a 2 fatsoenlijke aanvallers vindt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden