>
Ontvangen bedankjes 891
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : We kunnen er wel heel makkelijk overheen stappen maar hij was hoe dan ook bestuurslid in het bestuur Goumans Jongen en wist dus van zaken die MVV tot op heden geschaad hebben, MVV heeft toen bewust van diverse mensen afscheid genomen uit die tijd , vaste persoonsleden,bestuursleden etc , het nieuwe bestuur koos voor een andere weg, een weg die er voor heeft gezorgd dat MVV een tweede kans geeft.
Knops mag van mij supporter zijn ik heb daar geen moeite mee,ik vind gezien de aard van de schade die t oude bestuur toe heeft gebracht aan onze club waar hij mede bestuurder van was en waar vele offers zijn gevallen het gewoon weg niet slim dat de nieuwe voorzitter Bert Kersten bij de eerste de beste uit wedstrijd langs Knops gaat zitten , ik zag ze samen de tribune op gaan en gebroedelijk de wedstrijd bekijken dat geldt ook voor Frans Erens.
Boe is dat feeske? schreef : Ik snap dat mensen een zondebok zoeken bij een teleurstelling.
Maar Jo word altijd extra afgezeikt. Beetje meer respect voor onze goalie mag wel. Heeft veel te weinig credit.
Geen hond die kraaide naar het verhaal achter zijn onzekerheid vorig jaar eerste seizoenhelft, zijn pa was zeer jong overleden en jo had t er fakking moeilijk mee! En wij maar bakken zeik over hem gooien.
2de helft seizoen herpakt hij zich goed, en ik vind hem dit seizoen op die goede weg doorgaan!
Maar goed dit is mijn mening!
Napoleon ook altijd onrust stoker. Zeg dit in gezicht van Bert maar niet op dit medium waar de pers meeleest, bereik je alleen gezeik mee.
Verder die bullshit van: als we de eerste wedstrijd verliezen loop je meteen achter de feiten aan...jeh duhh!! NAC moet Maaskant misschien maar ook ontslaan dan nu?! 1-4 daar!!
En braken, die gaat zeker megaveel scoren in Almere he Ouwe Rot?
Azijnzeikers, ik word er moe van. Forum maar eens weekje links laten liggen, wat een nivo
middenstip schreef : Dus mag dhr. Knops geen nieuwe sponsor worden?
Nou begin ik te begrijpen, dat we altijd geld tekort hebben!!
izzo schreef : Beste Napoleon,
In hoeverre was dhr knops medeverantwoordelijk? kon hij in zijn eentje er een stokje voor steken? Ik weet niet veel over deze personage..mijn kennis over hem is in feite nihil!
voor hetzelfde geef deze meneer raad aan ons nieuwe bestuur over hoe het waarschijnlijk NIET moet... wat er allemaal is misgegaan etc... zo'n info is natuurlijk ook handig! Maarja you never know!
Sjop schreef : beste Napoleon we hebben je standpunt gehoord. Je mag nu voor mij ophouden. Pfff. het gaat nu zeuren worden. Knops heeft zelf een kaart gekocht voor de hoofdtribune. Hij is naast Kersten gaan zitten. Denk je nu echt dat ze weer zaken gaan doen?