Helmond-MVV (7-8-2015)

08 aug 2015 17:20 08 aug 2015 17:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #76
Ik snap dat mensen een zondebok zoeken bij een teleurstelling.

Maar Jo word altijd extra afgezeikt. Beetje meer respect voor onze goalie mag wel. Heeft veel te weinig credit.
Geen hond die kraaide naar het verhaal achter zijn onzekerheid vorig jaar eerste seizoenhelft, zijn pa was zeer jong overleden en jo had t er fakking moeilijk mee! En wij maar bakken zeik over hem gooien.
2de helft seizoen herpakt hij zich goed, en ik vind hem dit seizoen op die goede weg doorgaan!

Maar goed dit is mijn mening!

Napoleon ook altijd onrust stoker. Zeg dit in gezicht van Bert maar niet op dit medium waar de pers meeleest, bereik je alleen gezeik mee.

Verder die bullshit van: als we de eerste wedstrijd verliezen loop je meteen achter de feiten aan...jeh duhh!! NAC moet Maaskant misschien maar ook ontslaan dan nu?! 1-4 daar!!

En braken, die gaat zeker megaveel scoren in Almere he Ouwe Rot?

Azijnzeikers, ik word er moe van. Forum maar eens weekje links laten liggen, wat een nivo

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Ivinho, Sjop, La Chouffe, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 19:33
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #77
Ik weet niet of de knvb regels verandert zijn, maar als een keeper de bal met zijn hand buiten het 16 meter gebied aanraakt, dan staat hier toch de rode kaart tegenover ?
Verder matige wedstrijd, weinig kansen en een laf voetballend mvv de eerste helft.
2 de helft wat meer druk naar voren en je ziet dat je wat meer grip op de wedstrijd krijgt.

Volgende wedstrijd over 2 weken uit naar oss, hopelijk opnieuw een goed gevuld uitvak om de jongens aan te moedigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 20:38 08 aug 2015 20:38 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #78
Volgende week weer boycot tegen Jong PSV begrijp n.a.v. je laatste zin?? :( :(
Snap het principe en de redenering, maar nu valt er niks meer tegen te doen, i.t.t. vorige 2 jaren omdat het toen een pilot was.
Daarbij ook regels zo veranderd dat de jong elftallen vaste selecties hebben (met uitzondering voor 2 spelers) en volgens mij zijn er ook geen degradatie-beperkingen meer komend jaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 23:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #79
Pfft gaan we nu weer die hele discussie opnieuw doen? De volgende wedstrijd is thuis tegen Jong PSV op vrijdag. Maar de ultras en vele anderen zullen daar niet bij zijn. Een hoop anderen weer wel. Dat weten we inmiddels wel, klaar nu. Iedereen mag zijn eigen keuzes maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2015 23:21 08 aug 2015 23:23 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 78
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #80
Ik ben het eens over onze keeper (Boe is dat feeske), in de voorbereiding heb ik van hem genoten.

Ook van Sven Braken die ik afgelopen seizoen vanwege mijn werk vanaf december heb kunnen volgen.
Mooi zoals hij zijn duels aangaat, bij Almere kijk ik met belangstelling naar hem uit en hoop dat hij het er goed doet, alhoewel ik hoop dat hij met jaloezie naar MVV gaat kijken.
Ondanks het eerste verlies heb ik ontzettend zin in het nieuwe seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 01:25
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #81

Napoleon schreef : We kunnen er wel heel makkelijk overheen stappen maar hij was hoe dan ook bestuurslid in het bestuur Goumans Jongen en wist dus van zaken die MVV tot op heden geschaad hebben, MVV heeft toen bewust van diverse mensen afscheid genomen uit die tijd , vaste persoonsleden,bestuursleden etc , het nieuwe bestuur koos voor een andere weg, een weg die er voor heeft gezorgd dat MVV een tweede kans geeft.
Knops mag van mij supporter zijn ik heb daar geen moeite mee,ik vind gezien de aard van de schade die t oude bestuur toe heeft gebracht aan onze club waar hij mede bestuurder van was en waar vele offers zijn gevallen het gewoon weg niet slim dat de nieuwe voorzitter Bert Kersten bij de eerste de beste uit wedstrijd langs Knops gaat zitten , ik zag ze samen de tribune op gaan en gebroedelijk de wedstrijd bekijken dat geldt ook voor Frans Erens.


Ik kan mij nog de eerste wedstrijd in Meerssen rappeleren nadat de club uit de handen van de maffiosi was gerukt. Bepaalde personen zijn daar toen aangepakt, omdat zij zich toch nog met de club bleven bemoeien. Onze woorden waren destijds duidelijk en gelden wat mij betreft nog steeds. Ik vind het dus niet alleen onverstandig van onze nieuwe voorzitter ...

Ik was zelf bang voor een fiasco als verleden jaar, Ondanks alle mooie beloftes hebben we weer te laat een elftal op het veld staan. Zowel het voetbal als de uitslag als de rol van R vielen in mijn ogen deze wedstrijd mee.

Ook dit jaar leek het er wederom op dat de politie een dubbele agenda had. Wie gelooft er nog in de schijnveiligheid van combi's?

De opkomst van onze supporters was in mij ogen het meest positieve aan de dag. Hopelijk zien we dit de volgende wedstrijd weer tegen Oss.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Napoleon, Raffalaldo, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 09:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #82
Dus mag dhr. Knops geen nieuwe sponsor worden?
Nou begin ik te begrijpen, dat we altijd geld tekort hebben!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 10:26 09 aug 2015 10:27 door kribbebieter.
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #83
Breurske, Volgende wedstrijd is toch thuis (helaas) tegen jong psv ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 10:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #84
Wat miech opveel:

Ein vaan de grensrechters waor d'n hier Jeroen Sanders.

Iech vin 't wel hiel opvallend tot al die sjeidsrechters boe M.V.V. noets probleme mèt heet, eders kier weggemoffeld weure en/of gedegradeert weure tot grensrechter.

Sanders, Bekebrede, Olde Olthof.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 11:21
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #85

Boe is dat feeske? schreef : Ik snap dat mensen een zondebok zoeken bij een teleurstelling.

Maar Jo word altijd extra afgezeikt. Beetje meer respect voor onze goalie mag wel. Heeft veel te weinig credit.
Geen hond die kraaide naar het verhaal achter zijn onzekerheid vorig jaar eerste seizoenhelft, zijn pa was zeer jong overleden en jo had t er fakking moeilijk mee! En wij maar bakken zeik over hem gooien.
2de helft seizoen herpakt hij zich goed, en ik vind hem dit seizoen op die goede weg doorgaan!

Maar goed dit is mijn mening!

Napoleon ook altijd onrust stoker. Zeg dit in gezicht van Bert maar niet op dit medium waar de pers meeleest, bereik je alleen gezeik mee.

Verder die bullshit van: als we de eerste wedstrijd verliezen loop je meteen achter de feiten aan...jeh duhh!! NAC moet Maaskant misschien maar ook ontslaan dan nu?! 1-4 daar!!

En braken, die gaat zeker megaveel scoren in Almere he Ouwe Rot?

Azijnzeikers, ik word er moe van. Forum maar eens weekje links laten liggen, wat een nivo


Is het nu zo moeilijk om een andere mening te accepteren?
Ik vind het nog altijd triest dat een Maastrichtse jongen zo snel aan de kant word geschoven .
Bovendien vind ik dat er nog altijd geen aanvallers zijn gecontracteerd die een meerwaarde hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 14:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #86

middenstip schreef : Dus mag dhr. Knops geen nieuwe sponsor worden?
Nou begin ik te begrijpen, dat we altijd geld tekort hebben!!



precies, deze mensen hebben te veel met het negatieve verleden te maken en wellicht nog allerlei lijntje lopen met andere oud bestuurders.... dat hij een kaartje koopt op Noord en daar MVV gaat bekijken dat vind ik prima, maar daar houdt t op
er zijn supporters voor veel minder een stadion verbod gekregen voor jaren, deze bestuurder is mede verantwoordelijk geweest voor bijna t totale verdwijnen van onze club, dringt dat misschien door bij jullie !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 14:32
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #87
Beste Napoleon,

In hoeverre was dhr knops medeverantwoordelijk? kon hij in zijn eentje er een stokje voor steken? Ik weet niet veel over deze personage..mijn kennis over hem is in feite nihil!

voor hetzelfde geef deze meneer raad aan ons nieuwe bestuur over hoe het waarschijnlijk NIET moet... wat er allemaal is misgegaan etc... zo'n info is natuurlijk ook handig! Maarja you never know!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 14:51 09 aug 2015 14:52 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #88

izzo schreef : Beste Napoleon,

In hoeverre was dhr knops medeverantwoordelijk? kon hij in zijn eentje er een stokje voor steken? Ik weet niet veel over deze personage..mijn kennis over hem is in feite nihil!

voor hetzelfde geef deze meneer raad aan ons nieuwe bestuur over hoe het waarschijnlijk NIET moet... wat er allemaal is misgegaan etc... zo'n info is natuurlijk ook handig! Maarja you never know!


Tuurlijk was hij mede verantwoordelijk samen met goumans en Jef Willems toen penningmeester, daarna ook met de noorderzon vertrokken
Jongen had geen bestuurs functie, maar we kennen zijn rol natuurlijk

Mensen het is heel simpel, dat oude bestuur heeft onze club op de rand van de afgrond gebracht, dat staat toch in de geschiedenis boeken geschreven, totale schuld toen iets van 6 miljoen euro
Een type Hub Knops is in principe een nobody , die wil zich graag profileren via een BVO in dit geval MVV , heeft daar moeten slikken want Goumans en Jongen bepaalde , maar tekende wel mee als t om stukken ging richting KNVB etc , hij was immers bestuurder.

Jullie mogen er van denken wat je wilt, mijn stelling is gewoon die tijd is geweest laat die mensen ver bij MVV vandaan blijven en zorg er in ieder geval niet voor ( Bert Kersten en Frans Erens) dat je samen op een tribune gaat zitten in een eerste officiele match als voorzitter met een "foute"oud bestuurder waar een smet omheen hangt
Houdt gepast afstand , dat zou ik doen als Kersten was.... maar goed dat wordt nog leuk met deze voorzitter, of hij is totaal niet op de hoogte van de geschiedenis van MVV maar dat kan ik me niet voorstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Raffalaldo, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 17:04
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #89
beste Napoleon we hebben je standpunt gehoord. Je mag nu voor mij ophouden. Pfff. het gaat nu zeuren worden. Knops heeft zelf een kaart gekocht voor de hoofdtribune. Hij is naast Kersten gaan zitten. Denk je nu echt dat ze weer zaken gaan doen? Topic gaat over de wedstrijd. Toch even terug komen op Jo. Hij keept voortreffelijk. Een flinke mis beoordeling bij de goal. Toch weer prima reddingen. Ik heb veel vertrouwen in hem. De tweede helft doet hopen. Er komen nog wel wat spelers bij. Ik mis het positivisme bij onze supporters. Volgende week tegen PSV hoop ik toch dat veel supporters komen. Die ban tegen tweede elftallen moet ook maar eens stoppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 17:29
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Helmond-MVV (7-8-2015) #90

Sjop schreef : beste Napoleon we hebben je standpunt gehoord. Je mag nu voor mij ophouden. Pfff. het gaat nu zeuren worden. Knops heeft zelf een kaart gekocht voor de hoofdtribune. Hij is naast Kersten gaan zitten. Denk je nu echt dat ze weer zaken gaan doen?


Ben het eens met Napoleon. Rotte appels moet je buiten houden. Als mede bestuurslid heb je mede verantwoording... en in deze aan het op het spel zetten van onze club, het heeft niet veel gescheeld of onze club was er niet meer. Als voorzitter Kersten geef je nu een verkeerd signaal...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden