MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

03 sept 2020 10:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #31
18:45 is de juiste tijd.

Staat ook in competitie schema dat op de MVV site is gepubliceerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 10:40 03 sept 2020 10:45 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #32

007 schreef : Wij helaas (nog) niet. Had op de eerste “per abuis” gepubliceerde formulieren ingetekend. Hoop maar dat daar niets mee is misgegaan, want ik heb daarna niet meer opnieuw ingetekend.


Hier hetzelfde. Wellicht handig als ieder actief forumlid die het formulier al vóór de officiële publicatie had ingevuld hier even laat weten of diegene ook geen mail en dus geen eticket voor de wedstrijd zaterdag tegen Cambuur heeft ontvangen. MVV zal hier zelf waarschijnlijk geen "onderzoek" naar doen c.q. tijd aan verspillen, dus als we er zelf niet achter proberen te komen zullen we het nooit weten. Zou mij namelijk niet verbazen als het toch mis is gegaan bij MVV met die te vroeg ingevulde formulieren, ondanks dat ze zelf hebben gezegd dat ook die ongevulde formulieren gewoon worden meegenomen.

Als er een aantal mensen wél een eticket hebben ontvangen en óók al te vroeg het formulier hadden ingevuld weten we ook voldoende, dan kan mijn stelling de prullenbak in en is het gewoon toeval.

Edit: gezien de bijdrage van Boer kan dit dus naar alle waarschijnlijkheid de prullenbak in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 10:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #33

Komopdieroeie schreef :

007 schreef : Wij helaas (nog) niet. Had op de eerste “per abuis” gepubliceerde formulieren ingetekend. Hoop maar dat daar niets mee is misgegaan, want ik heb daarna niet meer opnieuw ingetekend.


Hier hetzelfde. Wellicht handig als ieder actief forumlid die het formulier al vóór de officiële publicatie had ingevuld hier even laat weten of diegene ook geen mail en dus geen eticket voor de wedstrijd zaterdag tegen Cambuur heeft ontvangen. MVV zal hier zelf waarschijnlijk geen "onderzoek" naar doen c.q. tijd aan verspillen, dus als we er zelf niet achter proberen te komen zullen we het nooit weten. Zou mij namelijk niet verbazen als het toch mis is gegaan bij MVV met die te vroeg ingevulde formulieren, ondanks dat ze zelf hebben gezegd dat ook die ongevulde formulieren gewoon worden meegenomen.

Als er een aantal mensen wél een eticket hebben ontvangen en óók al te vroeg het formulier hadden ingevuld weten we ook voldoende, dan kan mijn stelling de prullenbak in en is het gewoon toeval.


Ik heb een ticket voor zaterdag ontvangen en het te vroeg gepubliceerde formulier ingevuld. Maar ik heb voor de zekerheid het daarna verschenen formulier ook maar ingevuld. Dus mij is het niet duidelijk op basis van welk formulier ik het ticket heb gekregen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 10:52 03 sept 2020 10:54 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #34
Aĺleen eerste formulier ingevuld en e-ticket ontvangen, heb na eerste formulier wel bevestiging van ontvangst gekregen per email

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 12:32
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 460
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #35
Bevestiging ontvangen, wij zijn met 3 man en zijn ook "vroegboekers"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 12:43
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #36
OK, blijkbaar gewoon pech dat we niet ingeloot zijn. Kan gebeuren. Ik hoop wel dat we tegen Go Ahead kunnen gaan kijken. Degene die zaterdag wel gaat wens ik een leuke wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 12:53
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #37
Kans op een positieve loting voor de wedstrijd tegen Cambuur lijkt aardig groot. Zijn met 10 uit 10 aanwezig op Boschpoort.
Kan me voorstellen dat er redelijk wat mensen zijn die de eerste wedstrijden niet willen komen, waardoor de kans een stuk hoger is dan 50%.

Blijft uiteraard zuur voor de mensen die naast een plekje grijpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 12:57
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #38
Yes, ik mag. Op het gastenvak..... Maar goed, beter als niks.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 13:24
john68
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #39
Vreemd, ik heb bij de keuze duidelijk aangegeven dat ik (en mijn dochter) niet kan tegen Cambuur. Toch hebben we allebei een mail ontvangen dat we a.s. zaterdag welkom zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 13:56 03 sept 2020 14:01 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #40

Boer458 schreef : Hoera, ik mag zaterdag ook binnen.
In de mail en op het E-ticket staat dat we om 20.00.uur starten, maar de website van de KNVB en ook ons forum zegt 18.45. uur.
Dan maar MVV.NL geraadpleegd: "Geen volgende wedstrijd".
Halllooooo MVV ?

Ik denk toch dat ik maar inzet op 18.45 .
Als iemand van jullie een rondje geeft ben ik nog meer happy, want is heb nog steeds geen SK ontvangen (wegens technische problemen).En dus ook geen drank-tegoed......


zegk jonges....
noe bin iech dao neet beij...
en es dao geine is um op boer oet Merregraote op te passen...
es dee daoneeve nog vreug aon 't beer geit....
daan kin iech neet veur de gevolge instaon en kin de hel los barste...
Geer wet wie de Mergellenders kinne zien es die get gedroonke höbbe...
Laot häöm aoch neet in de buurt vaan e verrekke...:woohoo:
Let geer ezzebleef e bitsje op häöm?
Af en soms e gooj watsj of ein met e hoonkbalknuppelke versajse wul wel ins helpe ! :lachen:

Boer ; väöl plezeer !!!:thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 14:03
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #41
Vroeg ingeschreven als gezin, niks gekregen. Wat 'n farce. Hebben zelf aangegeven dat 't op volgorde zou gaan en opnieuw insturen niet nodig. Ook hebben ze de regels tav kinderen in het uitvak tussentijds veranderd. Communicatie is wederom belabberd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 14:20
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 98
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #42

john68 schreef : Vreemd, ik heb bij de keuze duidelijk aangegeven dat ik (en mijn dochter) niet kan tegen Cambuur. Toch hebben we allebei een mail ontvangen dat we a.s. zaterdag welkom zijn.


Ik heb zelf ook een ticket. Maar gaat u uw kaartje teruggeven zodat iemand anders kan gaan? Of gaat u toch gewoon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 14:35
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #43
communicatie is dus weer als vanouds, als het dan wel niet slechter is dan andere jaren. Kunnen alles wel op corona gooien, maar fatsoenlijk communiceren moet gewoon in iedere professioneel bedrijf goed zijn. Blijkbaar is het MVV weer niet gelukt wat menig andere club wel voor elkaar krijgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 14:39
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #44

Roed en Wit 70 schreef : Vroeg ingeschreven als gezin, niks gekregen. Wat 'n farce. Hebben zelf aangegeven dat 't op volgorde zou gaan en opnieuw insturen niet nodig. Ook hebben ze de regels tav kinderen in het uitvak tussentijds veranderd. Communicatie is wederom belabberd.


Volgens mij heeft MVV toch echt niet aangegeven dat het op volgorde zou gaan, opnieuw insturen was inderdaad niet nodig en dat blijkt ook maar want er zijn dus mensen die óók vroegtijdig hebben ingevuld en wel een eticket hebben gehad.

Zelf vind ik het ook jammer want was een van de eersten, maar ook ik heb geen ticket gekregen. Je wist toch dat die kans er in zat? Vind je opmerking/commentaar nu dan ook niet terecht.

Dat de communicatie niet goed is dat klopt natuurlijk wel, ik vind bijvoorbeeld dat ook wanneer je géén eticket krijgt voor a.s. zaterdag je op zijn minst bericht moet krijgen dat je het helaas niet bent geworden. Alleen al om er zeker van te zijn dat er niks fout is gegaan met het invullen van het formulier. Maar goed, daar hebben ze op dit moment geen capaciteit én geen tijd voor dus ook daar moeten we maar even mee dealen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 15:11 03 sept 2020 15:11 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #45
Kan het ff niet terugvinden, maar ergens in de reacties op fb van mvv of op mvv.nl is aangegeven dat de reserveringvolgorde werd gehanteerd zoals berichten binnenkwamen. Op mvv.nl is het eerste bericht weggehaald. Misschien zit ik fout. Van het woord loting vanuit mvv was deze week pas sprake. Daarop kwamen ook reacties van anderen. Maakt niet uit, maar in de communicatie van begin tot nu klopt het niet. De regels tav gastenvak en alle kinderen daarin plaatsen is ook tussentijds gewijzigd. Ook is het slordig dat nu mensen kaarten toegewezen krijgen die niet kunnen. Wat zie je nu op Facebook, kaarten worden doodleuk doorgegeven. Misschien leuk item voor mvv tv, hoe de loting plaatsvindt. Hoe het ook zij, ik ga er in ieder geval vanuit dat iedereen 1 van de 2 topwedstrijden krijgt. Als dat niet zo is, krijgt men van velen de volle lading.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden