MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

06 sept 2020 07:32 06 sept 2020 07:36 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #121
Mvv is alweer het lachertje van het betaalde voetbal en dat doet pijn voor iedere Mvv supporter.
De keeper maakte geen goede indruk bij een vrije trap en Lathouwers stort mentaal in elkaar, hij kan ineens niet meer keepen omdat hij niet met de druk kan omgaan.
Alle nieuwelingen speelden ver onder de maat, veel talent heb ik (nog) niet kunnen bespeuren.
Ik ben benieuwd hoe Mvv het de komende wedstrijden gaat oppakken want dit is natuurlijk een enorme dreun.
Tja wat moet je het Mvv bestuur verwijten, er is geen geld dus krijg je ook geen goede spelers. Het is te hopen dat Mvv een goede sponsor vindt en hopelijk een betrouwbare investeerder anders wordt het nooit meer wat.
Alle goodwill die Mvv de laatste tijd heeft opgebouwd is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Trouwens puike vuurwerkactie van de Angel Side, jammer dat we toen al met 5 -1 achter stonden.
Tip aan Mvv: laat die stoeltjes volgende keer schoonmaken, want die waren erg smerig, zo ontvang je niet jouw supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 07:37 06 sept 2020 07:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #122
Nog totaal verpopzak...koffie drinkend oet mien mvv mok...wie heet dit kinne gebeure ?Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 08:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #123
Heb gisteren een wedstrijd gezien van mvv die je nog niet in de hoofdklasse bij de amateurs ziet Wat een instelling van sommige spelers die normaal je elftal moeten dragen.ik noem geen namen maar ik. weet niet wie deze spelers aangetrokken heeft maar als je dan wilt gaan bouwen naar de toekomst ga dan verder met jongens uit je eigen jeugd zoals twan vissers ,van Bommel ,kleinen en zo heb ik er nog een paar gezien in die oefenwedstrijd tegen eindhoven. maar wat er gisteravond stond kom je geen stapt verder betaald voetbal onwaardig.Er zal heel snel ingegrepen moeten worden anders houd je geen supporters meer over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 08:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #124
Toch weer leuk om in het stadion te zijn en oude bekende te zien. Het hele corona gedoe liep volgens mij best aardig . Tja en dat de stoeltjes vies waren volgens mij is dat ieder jaar zo ... ze zijn vaker vies dan schoon . Ik erger me daar niet meer aan.

In het begin van de match de goed coachende Kalazic die heel langzaam maar rustig ging zitten op zijn ikea tuinstoeltje en het verloop van de match aanschouwde . Tot het eind zelfs met 5 verdedigers om 1 lijn ging spelen om de 1-8 en de 1-9 niet tegen te krijgen .
MVV heeft zeker 3 goede kansen gehad naast de pingel , maar dat is het probleem van dit jaar en ook van de jaren ervoor , we scoren te weinig

Ik vind het mooi om te zien hoe Cambuur ( zonder investeerder) het al jaren zo goed doet en een goede balans in zijn selectie weet te vinden. Ze speelden ons compleet van de mat . Maar er zijn nog meer van dit soort ploegen in de KKD die goed zijn om ons de 1-5 en de 1-6 om de oren te geven dit jaar .

Kalazic gaf aan in zijn interview dat MVV bezig is met een proces, en dat snap ik .. de groep is amper bij elkaar en moet eerst nog "weken"inspelen .. pressie naar voren en ver van de goal spelen wil men dit jaar ! Goed eens zien hoe dat gaat uitpakken . Ik begrijp als coach dat je de speelstijl die je voor ogen hebt niet wekelijks wil aanpassen , dus vind ik dat prima dat je die hanteert vanaf match 1... of het de juiste gaat dat zien we over een paar weken .

Dat we gister verliezen met 1-7 , ach ja !! vervelend maar het is pas de 2de match dit jaar ... misschien ook wel goed dat velen na vorige week weer wat met de voetjes op de grond staan ...

Wat ik persoonlijk jammer vind en "een gemiste "kans is dat niemand van bestuur of directie rond loopt in het stadion dan op de hoofdtribune.... zeker bij een eerste thuis match is het goed om ook de andere tribunes een rondje te doen en je gezicht te laten zien ... Maar goed dat zeg ik al jaren en dat gebeurd toch niet. En daarnaast als ons spelers budget 700.000 is en onze complete technische staff en trainers kost circa 300.000 dan moeten we ook niet vreemd op kijken dat die verhoudingen ook niet kloppen met wat op het veld staat ( wat moet MVV uberhaupt met een TD ( los of dat elsen of wie dan ook is ) stop dat geld in de selectie en kies voor een trainer/td combi)

Volgende week gaan we naar Telstar dan gaan we tegen een ploeg spelen met het zelfde budget als ons ...eens zien hoe we het daar doen ...

Laten we gister gewoon vergeten... het seizoen is nog heel lang , ik hoop dat Kalazic er iets van kan maken en als dat niet zo is dan wordt het een lang en saai corona voetbal jaar !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 08:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #125
Zou jij dat doen en alle shit over je heen krijgen als je naar zo een wedstrijd zit te kijken ik niet maar zou mij wel eens achter de oren krabben en denken doe ik het wel goed hier met bestuur en directie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 09:22
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #126
Je moet de punten pakken tegen ploegen waar je van mag en moet winnen. Cambuur is niet zo’n ploeg.

MVV voetbalt voor plek 15, Cambuur voor plek 1. Had tegen almere ook 5-0 verlies verwacht dus zo slecht gaat t nog niet.

Fijn dat we weer mogen komen kijken! Blijf gezond allemaal!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 10:18 06 sept 2020 10:24 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #127

M-MVV schreef :

MVVke schreef :
Sezoenskaarthawwers boete de boot laote valle en daan wel vrijkaarte uitdeile.... Zum kotzen!!


Er waren geen vrijkaarten uitgegeven. Iedereen die daar was heeft een seizoenskaart. Waarschijnlijk heeft niet iedereen voor die seizoenskaart moeten betalen om wat voor reden dan ook, maar ze doen net als alle anderen gewoon mee met de loting.


Die zien wel degelek oetgedeild, aanders zouw 'ch dat neet zègke es 'ch dao neet zeker vaan waor. En noe 'ch zoe trök lees, zeen 'ch tot ouch Zoewiezoe hei bekind mèt is. En reken mer tot dee nog väöl korter bij 't vuur zit es iech.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 10:40
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #128
MVVke, volgens mij lees jij graag wat je wíl lezen! Zoewiezoe zegt juist het tegenovergestelde!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 10:52
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #129

Napoleon schreef : Toch weer leuk om in het stadion te zijn en oude bekende te zien. Het hele corona gedoe liep volgens mij best aardig . Tja en dat de stoeltjes vies waren volgens mij is dat ieder jaar zo ... ze zijn vaker vies dan schoon . Ik erger me daar niet meer aan.

In het begin van de match de goed coachende Kalazic die heel langzaam maar rustig ging zitten op zijn ikea tuinstoeltje en het verloop van de match aanschouwde . Tot het eind zelfs met 5 verdedigers om 1 lijn ging spelen om de 1-8 en de 1-9 niet tegen te krijgen .
MVV heeft zeker 3 goede kansen gehad naast de pingel , maar dat is het probleem van dit jaar en ook van de jaren ervoor , we scoren te weinig

Ik vind het mooi om te zien hoe Cambuur ( zonder investeerder) het al jaren zo goed doet en een goede balans in zijn selectie weet te vinden. Ze speelden ons compleet van de mat . Maar er zijn nog meer van dit soort ploegen in de KKD die goed zijn om ons de 1-5 en de 1-6 om de oren te geven dit jaar .

Kalazic gaf aan in zijn interview dat MVV bezig is met een proces, en dat snap ik .. de groep is amper bij elkaar en moet eerst nog "weken"inspelen .. pressie naar voren en ver van de goal spelen wil men dit jaar ! Goed eens zien hoe dat gaat uitpakken . Ik begrijp als coach dat je de speelstijl die je voor ogen hebt niet wekelijks wil aanpassen , dus vind ik dat prima dat je die hanteert vanaf match 1... of het de juiste gaat dat zien we over een paar weken .

Dat we gister verliezen met 1-7 , ach ja !! vervelend maar het is pas de 2de match dit jaar ... misschien ook wel goed dat velen na vorige week weer wat met de voetjes op de grond staan ...

Wat ik persoonlijk jammer vind en "een gemiste "kans is dat niemand van bestuur of directie rond loopt in het stadion dan op de hoofdtribune.... zeker bij een eerste thuis match is het goed om ook de andere tribunes een rondje te doen en je gezicht te laten zien ... Maar goed dat zeg ik al jaren en dat gebeurd toch niet. En daarnaast als ons spelers budget 700.000 is en onze complete technische staff en trainers kost circa 300.000 dan moeten we ook niet vreemd op kijken dat die verhoudingen ook niet kloppen met wat op het veld staat ( wat moet MVV uberhaupt met een TD ( los of dat elsen of wie dan ook is ) stop dat geld in de selectie en kies voor een trainer/td combi)

Volgende week gaan we naar Telstar dan gaan we tegen een ploeg spelen met het zelfde budget als ons ...eens zien hoe we het daar doen ...

Laten we gister gewoon vergeten... het seizoen is nog heel lang , ik hoop dat Kalazic er iets van kan maken en als dat niet zo is dan wordt het een lang en saai corona voetbal jaar !!


Sorry Napoleon, maar hebben de mond vol over afstand houden en hygiëne, maar ondertussen hangt de kots en vogelstront op alle stoelen. Zelfs op menig amateur tribune is het nog schoner. Dit kan dus echt niet. Als je je representatief wilt opstellen voor sponsoren en dergelijke, moet je juist zorgen dat dit soort dingen schoon zijn.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 10:56
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #130
Wat een slechte wedstrijd behalve de eerste 10 min van zowel de eerste als de tweede helft.
Strafschop heel nonchalant geschoten. Maar goed goal is goal.
Bijna iedere club in de 1ste divisie loopt elk seizoen wel eens tegen een zeperd op, hopelijk was dit de eerste en meteen ook onze laatste.

Hoorde ik het goed? want het geluid op noord is verschrikkelijk. ) waren er volgens de scheids spreekkoren?

Wat betreft vrijkaarten? Zijn het wel vrij kaarten wanneer je ze aan sponsors geeft? Tenslotte betalen ze ook en zijn dus net zo klant als wij.
En ook hier zal vast en zeker geloot worden.





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 11:24
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #131
Wat mij gisteren maar weer eens duidelijk werd is hoe belangrijk de twaalfde man op de tribune is. Daar kunnen de mannen op het veld zich aan optrekken. Opjutten van de eigen jongens en onder de huid kruipen van de tegenstander en scheidsrechter. Gisteren was een sfeerloze Geusselt als gevolg van de corona beperkingen. Puike actie buiten het stadion!

Als allerlaatste, de "hymne" van Jan Smit bij het opkomen van de teams lijkt wel gecomponeerd op een speelgoedpiano, wat een droevigheid. Burgerlijke ongehoorzaamheid en het eigen clublied weer spelen. Dit kinderlijke deuntje draagt niets bij aan de sfeer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 11:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #132
Die rechtsbuiten van Cambuur, Kallon, beweert nu voor het derde jaar op rij dat hij in De Geusselt racistisch is bejegend. Ben ik selectief doof als ik zeg dat ik niks heb gehoord? Zou tegenwoordig toch makkelijk hoorbaar moeten zijn ook op TV? Wanneer heeft het zich dan voorgedaan?

Over de wedstrijd zullen we het maar niet hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 11:37 06 sept 2020 12:01 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #133
Het viel me op dat de Vakken G op zowel Hoofd- als Boschpoort tribune leeg waren. Wel goed dat het uitvak werd benut. Maar met die vakken erbij heb je toch voldoende capaciteit zou je zeggen.

Aan de andere kant..als het niet lukt om een schoonmaakteam het stadion in te sturen, zal de hekken weghalen bij een onnodig buffervak ook wel teveel gevraagd zijn.

@PeterPan er waren geen spreekkoren, er werd misschien een paar keer klassiek Boeh geroepen (niet zo gek als je 1-4 achterstaat) maar die Kallon hoort overal wat in kennelijk. Hij heeft daarnaast onsportief gedrag dus ja dat kan wel eens een scheldpartij opleveren. Maar stop alsjeblieft met overal racisme in te zien en horen. Hoeveel witte spelers krijgen niet te maken met de Geusselt als ze zich zo irritant gedragen. Ja als je in ‘foei’ of ‘boeh’ oerwoudgeluiden zoekt dan zul je ze vinden. Pffff wat een farce en de ‘media’ nemen het nog over ook.

Voetballen kan hij dan wel weer. Nadat de speaker uit het niets omriep, dat gestopt moest worden met spreekkoren riepen sommige supporters zijn naam ‘Kallon’ icm een fluitconcert. toen keek hij al als een gebeten hond de tribune omhoog. Ik ga er toch vanuit dat niemand in het stadion racistische spreekkoren bezigt we hebben zelf in Maastricht spelers vanuit de hele wereld en ook altijd gehad zolang ik ga. (de meest memorabele voor mij uit Nigeria en Brazilië)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 12:04
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #134
Alles even laten bezinken, wat niet echt lukt, maarja.
Een nederlaag had ik wel ingecalculeerd, maar zo dramatisch had ik niet verwacht.
Tel daarbij op de sfeer door alle coronaregels, dan voelde ik mij bijna doodongelukkig in eigen stadion.
Voetballend gaan wij het jammergenoeg niet redden met afvallers van tweede elftallen van andere clubs.
Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van onze technische staf, begin er naar aan.
Geld is ons probleem, en dan dat gehele corona gedoe er nog eens bij, dat geldt natuurlijk voor veel clubs, maar als je dan nog wedstrijden wint verzacht dat alle ellende toch wat.
Ik had een klote avond op voetbalgebied, maar ben blij toch weer vele supporters even gezien te hebben na lange tijd, en met vrienden nog een pilsje heb kunnen drinken, dat verzachte het leed een beetje.
Voornu voorzie ik door alle coronamaatregelen en geen geld in kas van onze club een loodzwaar seizoen, en kijk ik nu vooral uit naar de pilsjes met kammeraden na afloop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 12:17 06 sept 2020 12:29 door De Zwarte Vogel. Reden: Aanvulling
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #135
Na een lange terugreis en aankomst onder een hevige regenbui viel mijn stemming me eigenlijk best mee. Gelukkig vind ik dit op dit forum op meerdere plekken terug. Verliezen met 1-7, heel teleurstellend, maar wel een harde les waaruit veel geleerd kan worden. Immers, ook de volgende wedstrijd begint met 0-0! Het is wel hoog tijd dat het flegmatieke bij enkele spelers verdwijnt. Ik noem geen namen, die kunnen jullie zelf gemakkelijk invullen. Ik heb grote twijfels bij enkele nieuwelingen, ik moest in de eerste helft terugdenken aan de namen Olson en Callichio.
In de laatste aflevering van Staantribune staat een aantal artikelen over SC Heerenveen. Wie herinnert zich nog hoe SC Heerenveen in de Eredivisie is gekomen? Ze waren 16de in de Eerste Divisie, maar promoveerden via de nacompetitie. Hoe dichtbij was ook MVV nog maar kort geleden?
Het is voor ons als supporters heel frustrerend dat MVV na de eerste twee ongelukkige doelpunten veranderde in een nogal radeloze warboel. Dit geldt natuurlijk net zo voor de spelers. Alleen samen kunnen we verder, Dus wel achter de ploeg blijven staan, er komen zeker betere dagen!
Met Frank Salemans zeg ik met een diepgeworteld rood-wit gevoel:
Toch blijf ik komen, zolang MVV bestaat of …. totdat ik er niet meer ben, blijf ik MVV-supporter.
Met LRB zeg ik van ganser harte:
Vaan de club oet Mestreech: die al ging ’t ins neet,
Noets de mood verloore heet.

Veer zien us !

PS Veel respect voor de reactie van Darije Kalezic!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden