MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

05 sept 2020 20:25
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #91
Dat je verliest kan natuurlijk, maar dit is gewoon slechter dan slecht. Ze mogen zich echt wel schamen hiervoor.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 20:28
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #92
Gewoon een te groot klasse verschil.

05 sept 2020 20:34 05 sept 2020 20:36 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #93
ach... men kin altied teege 'n tet aonloupe...
vraog 't Barcelona mer...
leuk is aanders en pijn deid 't zeeker.
volgende kier beter!
zeet LRB dee aoch al ging 't ins neet...
noets de mood verloore heet !
;)
Veer zie us

05 sept 2020 20:40 05 sept 2020 20:45 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #94
Wat een armeterig elftal heb ik vandaag gezien zeg.
Als je bij de rust al met 4-1 achter staat dan doe je normaal gesproken toch de deur op slot en hou je de schade beperkt. Maar MVV niet hoor, welnee, die laten er gewoon nog 3 binnen in de 2e helft.
Ik dacht te lezen, en te horen dat we een behoorlijk aardige verdediging hadden, nou dat is na vandaag ook niet meer geloofwaardig. Cambuur is goed maar niet zo goed. Cambuur gaat uit dit seizoen van NIEMAND nog met 7-1 winnen; daar ben ik 200% zeker van. Deze uitslag ligt VOLLEDIG aan ons en niet aan hun zogenaamde 'superieuriteit'. Het is te hopen dat we het volgend weekend tegen Telstar wel waar maken, want als we dan ook slaag krijgen, en 3 wedstrijden 1 punt op het bord hebben staan, met evt. al 10+ tegen doelpunten, dan gaan we wéér een heel lang en vervelend seizoen tegemoet!!

05 sept 2020 20:41
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #95
Er is niemand in de ploeg met een over mijn lijk mentaliteit. Een type Ippel...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

05 sept 2020 20:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #96
Nou is er nog iemand die hier een verontschuldiging heeft ik niet wat een slecht elftal,wie heeft deze spelers bij elkaar gezocht.

05 sept 2020 20:50 05 sept 2020 20:51 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #97
Kunnen we degraderen dit seizoen?
Als we zo blijven spelen zijn we kandidaat nr1

Maar ondanks dat, blijven lachen en de spelers steunen. Die kunnen er niks aan doen dat we geen geld en geen beleid hebben. Samen achter de ploeg en noets de mood verloren heet.

05 sept 2020 21:03 05 sept 2020 21:04 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #98
Poeh...nóg slechter dan onder Usta...ook dat is blijkbaar mogelijk...
Vorige week positief verrast, vanavond duidelijk negatief verrast.
Complete vernedering.
Gek genoeg was MVV eerste kwartier de betere. Schroijen had moeten scoren. Daarna de domme handsbal van Deom waaruit de 0-1 valt. 0-2 pech van richting verandert. 0-3...Tsja...keeper???
Gelukkig heeft MVV die keeper nog geen vast contract gegeven waar sommigen hier vorige week om vroegen. Hij was héél slecht. Blessure kwam hem (en MVV) denk ik goed uit. Die komt er niet meer in denk ik.
Er is geen speler die in de buurt van een voldoende kwam. Rechtsback had uitermate slecht debuut. Centraal was het ook waardeloos. Schop die Kostons en Mares eens uit het elftal. Vreselijk!

Ook nog goed nieuws? Ja, we verliezen slechts 3 punten in een wedstrijd waar de nederlaag al was ingecalculeerd. En we kunnen niet degraderen!

Hoogtepunt aan MVV-zijde was het vuurwerk. Toen viel er tenminste even iets te beleven.

05 sept 2020 21:06 05 sept 2020 21:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #99
Laten we nog meer amateurcontracten uitdelen, wie weet spelen we dan gelijk..
Ik quoteer Fox Sports. "Het was een speeltuin voor Cambuur". "Ze speelden tegen een vierde klasser". Wat hebben we weer schitterende reclame gemaakt.

Dat je verliest is niet erg, maar 1-7 tegen een ploeg die maar op 40% van hun kracht speelden, dat mag echt niet gebeuren. Je moet een beetje tegenstribbelen, vooral als je verkracht wordt. Cambuur mocht werkelijk overal op, de wip, het klimrek, de skelterbaan, aan het touw hangen, het mocht allemaal onder het toeziend oog van onze BOA's achterin. En die vrij-trap (0-1) was volgens mij goed houdbaar als je zin hebt om te springen. En dan was er ook nog de primeur van dat Efteling lied wat ze bedacht hebben voor de competitie, dat was ook een nieuw soort dieptepunt voor het Nederlandse betaald voetbal, de Josti band had zonder dirigent vast iets beter geïmproviseerd. Wie hier zijn goedkeuring aan heeft gegeven mogen ze ook een amateurcontract voorschotelen.

Weet je wat het enige verschil tussen MVV en SV Meerssen is momenteel? Meerssen heeft tijdelijk geen kantine. Met weemoed keek ik naar het profvoetbal van Cambuur. Ik weet het 30% minder, is niet 100% vooruit, maar wat een confronterende afgang vanavond...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Boer458

05 sept 2020 21:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #100
Eens met Maosbrögk, MVV opende eigenlijk heel goed. Als toen de 1-0 was gevallen was het denk ik geen 1-7 geworden. Tja, een lullige vrije trap op de 16 vliegt er onderkant lat zomaar in. En daarna ging het snel. Schiet maar raak voor een knaak en 0-3. Waar ligt dit aan vraag je je dan af. Ik denk meer aan het benutten van kansen. Cambuur heeft aan 1 kans genoeg en MVV moet er 10 hebben, en dan is het nog maar de vraag of die erin gaat. Snel vergeten dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

05 sept 2020 21:15 05 sept 2020 21:16 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #101
We slaan echt letterlijk op alle punten toch wel de plank mis. Het spel zelf was bedroevend, we hebben nog steeds geen shirtsponsor, het veld lijkt ook weer een groot drama, en als ik via Facebook weer zie hoe de stoeltjes en het stadion kwa netheid erbij ligt dan moet je wel één ding concluderen. Dat je supporter bent voor MVV ongeacht de situatie.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

05 sept 2020 21:20
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #102
Natuurlijk was Cambuur minimaal vier klassen beter, maar ik wil in de eigen Geusselt geen MVV zien dat zich aanpast aan de tegenstander. Kalezic speelt en traint voor 4-3-3 en gaat nu opeens 4-4-2 spelen, met Schroijen en Mickels voorin. Waarschijnlijk om Cambuur zo lang mogelijk van scoren af te houden. En eerlijk is eerlijk: de eerste tien minuten pakte dat niet eens onaardig uit. Maar na de 0-1 zag je het hele team zoeken en diep, heel diep wegzakken. Ik vond de wissel van Zamouri vreemd, die speelde niet eens heel slecht. Kostons was veeeel slechter (wat deed die op linkshalf?). Centraal achterin was het een zeef, de backs dramatisch, alleen Deom en Salasiwa waren nog enigszins bedrijvig.

Maar laten we alsjeblieft de deur open zetten voor een investeerder. We komen nu echt geen steek verder. Sterker nog: we hebben nul spelers met verkoopwaarde (huurlingen, eenjarige contracten) dus geen enkele basis om op te bouwen. Niet financieel en niet sportief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Sjotelsplak, opadiehard, jovkle, Kletswief, Boer458, Ekstertjj, Burgundian043, Charmeur, Medusa en1 andere mensen hebben ook bedankt..

05 sept 2020 21:23
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #103
Elsen

05 sept 2020 21:29
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #104
Mijn MVV-hart huilt...waarom? Troosteloos, werkelijk. Nog niet zo zeer de 1-7, Cambuur is drie klassen beter, met Kerst al kampioen neem ik aan.
Maar de stoeltjes, het veld, de shirts zonder sponsor, de geluidsinstallatie.. alles ademt amateurvoetbal. Zet alstublieft de deur voor een investeerder wagenwijd open, dit heeft echt geen zin meer op deze manier...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, serke, opadiehard, Kletswief, Boer458, Burgundian043, Hier menier

05 sept 2020 21:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #105
Ik kom al 25 jaar naar MVV. We zijn al heel wat tegenslag gewend maar blijven toch terug komen. Ieder seizoen hopend op een betere tijd, eredivisie tijd. Maar jongens wat zijn we daar ver van weg. En ja we blijven terugkomen, iedere wedstrijd, ieder seizoen hopend op een wonder. Dus een verloren wedstrijd (ook al is het niet mals om met 1-7 te verliezen) is nog geen verloren seizoen. We zijn sterk en we zijn wat gewend.
Maar wat ik langzaam wel begin te verliezen is hoop, hoop op betere tijden, bang dat we langzaam een amateurclub worden bang om het lachertje van Limburg te worden.
Maar toch blijf ik komen, zolang MVV bestaat of tot dat ik dood ben blijf ik MVV supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Tijd voor maken pagina: 0.617 seconden