MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

06 sept 2020 22:17
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #151
Het is inmiddels al het derde jaar op rij dat Kallon het MVV publiek valselijk beschuldigt van racisme. Meneer is gewoon onsportief en vindt het dan raar als mensen boe naar hem roepen na een opstootje. Deze kerel is het zelf schuld maar kruipt keer op keer in de slachtofferrol. Dit is gewoon smaad en laster en ik hoop dat MVV hier eens korte mette mee maakt.

Ps. Dit zogenaamde slachtoffer is een veroordeelde pedofiel: www.lc.nl/sport/Cambuur-speler-Issa-Kall...kstraf-22656222.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 22:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #152

Zoewiezoe schreef :

MVVke schreef :

Kotspoejer schreef : MVVke, volgens mij lees jij graag wat je wíl lezen! Zoewiezoe zegt juist het tegenovergestelde!


Iech zouw toch zwere tot dao ies toch ech get aanders toont, gezen de aonpassing, mer enfin. Daan nog blijf stoon tot 'ch gehuurd höb, wat 'ch gehuurd höb, en neet vaan zoemer eve Sjeng vaan rij 3 stool 12.
Datste dat daan net geluifs, es weier neet mien probleem, geine zin veur e kinderechtege wel/neet späölserke.


MVVke. Mien einigste aonpassing waor en letter.....iech staon allerweijl vaol weijer vaan ut vuur ers totste deenks.


Daan zal dee Bavaria IPA 0,0 m'ch wel gein good gedoon höbbe gister...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 10:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #153
Over de wedstrijd kan ik kort zijn, we beginnen best goed en Schroijen moet gewoon de 1-0 binnen rammen. Krijgen een knullige 0-1 binnen (althans de aanleiding) en dan zakt het werkelijk compleet in elkaar. Schandalig.

Cambuur is natuurlijk de gedoodverfde kampioenskandidaat (ook al is Ekstertje het daar niet mee eens ;) ) en daar kun je van verliezen. 1 punt na Almere-uit en Cambuur-thuis is niet goed, maar op papier ook niet slecht met waar we als MVV nu eenmaal staan. Acceptabel in theorie. Hadden we zaterdag met 0-2 of 1-3 verloren met een ploeg die niet het kopje liet hangen, dan was er eigenlijk niet zo veel aan de hand geweest. Maar 1-7 is onacceptabel - en dan vooral de manier waarop. Tekenend wat dat betreft; maar twee gele kaarten. MVV liet het gebeuren.

Ik verwacht Salasiwa en Duin in de basis de komende weken, dat zal ten koste gaan van Kostons en Zamouri/Mickels/Schroijen. Martina (of Werker?) in plaats van Mares. Swanson speelde onopvallend en helemaal niet zo aanvallend sterk als verwacht, maar ja; zijn eerste wedstrijd en na 27 minuten staat het 0-3, dan zou ik als rechtsback ook niet meer als een Dani Alves langs de lijn omhoog stuiven. Dat zijn zo al vier posities waar ik denk dat MVV de komende weken sterker kan uitkomen. Tegen ploegen als Telstar, Den Bosch en Oss moet je dan punten kunnen pakken. Na dat serietje weten we iets beter hoe MVV er voor staat, was deze 1-7 een incident of wordt het een heel lang seizoen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 10:40
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #154

αναρχος schreef : Het is inmiddels al het derde jaar op rij dat Kallon het MVV publiek valselijk beschuldigt van racisme. Meneer is gewoon onsportief en vindt het dan raar als mensen boe naar hem roepen na een opstootje. Deze kerel is het zelf schuld maar kruipt keer op keer in de slachtofferrol. Dit is gewoon smaad en laster en ik hoop dat MVV hier eens korte mette mee maakt.

Ps. Dit zogenaamde slachtoffer is een veroordeelde pedofiel: www.lc.nl/sport/Cambuur-speler-Issa-Kall...kstraf-22656222.html


KNVB onderzoekt racisme bij MVV-Cambuur
www.lc.nl/sport/KNVB-onderzoekt-racisme-...ambuur-25991204.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 10:44 07 sept 2020 10:46 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #155
Nieuw in het Nederlands voetbal: de racisme-schwalbe. Lekker makkelijk om een club mee in een kwaad daglicht te stellen en tegelijk je eigen zonden te verdoezelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 10:58
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #156
Meneer Kallon grijpt een MVV speler bij de keel (afgelopen wedstrijd), meneer Kallon provoceert het MVV publiek (vorige seizoenen) en als er dan reactie van het MVV publiek komt, trekt hij de racisme kaart. Zielig. Als er inderdaad racistische leuzen zijn kant op zijn gegaan, dan keur ik dat absoluut af. Laat dat duidelijk zijn. Maar als het al zo is geweest afgelopen zaterdag, dan is dat afkomstig geweest van een individu en zeker niet massaal. Ik heb niks gehoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 11:22
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #157

Jim Cemint schreef : Meneer Kallon grijpt een MVV speler bij de keel (afgelopen wedstrijd), meneer Kallon provoceert het MVV publiek (vorige seizoenen) en als er dan reactie van het MVV publiek komt, trekt hij de racisme kaart. Zielig. Als er inderdaad racistische leuzen zijn kant op zijn gegaan, dan keur ik dat absoluut af. Laat dat duidelijk zijn. Maar als het al zo is geweest afgelopen zaterdag, dan is dat afkomstig geweest van een individu en zeker niet massaal. Ik heb niks gehoord.


Ik zat onderaan vak C BP en vanuit daar hoorde ik geen enkel racistisch geluid, alleen boegeroep. Misschien dat mensen denken dat dat oerwoudgeluiden waren, maar dat was echt niet zo. Die Kallon was inderdaad weer behoorlijk irritant...voor 2e/3e jaar op rij...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 11:28
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #158
Ik denk niet dat we kunnen ontkennen dat er nog altijd sprake is van racisme in de maatschappij en dus ook op en rondom de voetbalvelden en stadions. Naar mijn persoonlijke mening zullen we ook nooit helemaal van racisme af gaan komen. Het is van alle tijden, hoe triest dat eigenlijk ook is. Meneer Kallon is echter wel echt iemand die maar al te graag de racismekaart speelt en in een slachtofferrol kruipt. Typisch gevalletje van een pestkop in de brugklas die wel kan uitdelen, maar zodra hij een keer door een ouderejaars in elkaar getikt wordt gaat huilen bij de juf en bij zijn ouders. Geen incasseringsvermogen dus. En nee, daarmee bedoel ik niet te zeggen dat als er daadwerkelijk sprake is van racistische bejegening dat hij dit dan maar als zoete koek moet slikken. Echter, wat ik het meest frappant vindt is dat hij in de Geusselt, en vast en zeker ook bij andere clubs, jaar in jaar uit een ontzettende klier is. Daagt spelers en publiek uit, schwalbes, toneelspel en komt er tot nu toe in mijn ogen ook nog altijd mee weg. Daar maakt hij dus gretig gebruik van, want als je toch weet dat je ergens geen goede reputatie hebt en er volgens jou sprake is van racisme, ga je dan het publiek uitdagen? Ik zou zeggen van niet, Kallon denkt daar anders over. Hij is er als het ware dus naar op zoek, en zodra hij dan ook maar iets hoort dat valt te verklaren als racisme steekt hij zijn vinger op en vraagt aan de meester of die wel gehoord heeft wat er geroepen werd.

Kijk, sommige mensen hebben nou eenmaal ook gewoon een héél slecht gevoel voor humor. Er zijn oprecht mensen die verre van racistisch zijn, maar het wel grappig vinden om een (verkapt) apen of oerwoudgeluid te maken in een voetbalstadion als een donkere speler iets doet wat hem niet aanstaat. Als deze mensen écht racistisch zouden zijn, dan hoor je het toch ook tegen spelers uit je eigen ploeg? Ik geloof niet dat de gebroeders Martina, Nwakali, Pereira, Nkoyi, Prince, Esajas, noem maar op te maken hebben gehad met racisme vanuit het MVV publiek. Er zullen er natuurlijk ook tussen zitten die wél daadwerkelijk racistisch zijn, maar het is mijn overtuiging dat dat een kleine minderheid is. Ik sluit mijn ogen niet voor racisme, en heb het ook echt wel eens gehoord/gezien bij ons in de Geusselt. En of het nou bedoeld is als (slechte) grap of echt komt vanwege racisme, ik keur beiden af. Maar het gedrag van deze joker is ook niet goed te praten. Ze mogen hem bij Cambuur wat mij betreft eens een heel grote spiegel voorhouden. Datzelfde geldt overigens voor de mensen die wél eens een racistische opmerking hebben gemaakt, net wat harder en lacherig boe geroepen hebben bij een donkere speler. Maar het compleet uitbannen van dit soort incidenten en racisme in het voetbalstadion en de maatschappij is ben ik bang een illusie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 11:42
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #159
Laat het de KNVB maar uitzoeken of er daadwerkelijk sprake is geweest van racisme. Mocht 1 of meer personen zich racistisch hebben gedragen richting Kallon, een flink stadionverbod geven!!

Zo’n figuren heb je helemaal niks aan en moet je als MVV zijnde zover mogelijk van de Geusselt weghouden. Die schaden je club alleen maar die doorgesnoven idioten!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 11:57 07 sept 2020 11:57 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #160
Vanuit de boschpoort is niets geroepen, dat had ik gehoord. De Angel Side was er niet. Dan zou het de hoofdtribune zijn geweest? Laat me niet lachen zeg. Maar goed lang genoeg stil gestaan bij die pedo..op naar de volgende wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 12:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #161

Dennis schreef : Laat het de KNVB maar uitzoeken of er daadwerkelijk sprake is geweest van racisme. Mocht 1 of meer personen zich racistisch hebben gedragen richting Kallon, een flink stadionverbod geven!!

Zo’n figuren heb je helemaal niks aan en moet je als MVV zijnde zover mogelijk van de Geusselt weghouden. Die schaden je club alleen maar die doorgesnoven idioten!!


Ik ben ook tegen elke vorm van rascisme, maar laat de KNVB dan ook maar eens onderzoek doen naar het gedrag van zo'n Kallon.
Iemand die veelvuldig provoceert, uitdeelt, maar niet kan incasseren (nogmaals: ben tegen rascisme). Heel irritant mannetje.
Is het toeval dat dit thema altijd een issue is bij MVV als meneer Kallon langs is geweest en nooit een thema is bij andere wedstrijden?
Heb de match van thuis uit gevolgd op TV. Daar hoor je vrijwel alles. Lijkt me dus ook redelijk eenvoudig te controleren dat er niets is gebeurd. Buiten de normale BOEHhh, of Joeeeerie, wat meneer mss schaart onder oerwoudgeluiden.
Ben absoluut tegen rascisme, maar het respectloze gedrag van heren voetballers mag ook wel eens wat meer onderzocht worden. De fans zijn altijd de gebeten hond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 13:32
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #162
Ik heb gezien dat hij iets hoorde roepen en direct al richting scheids wilde gaan. Zijn medespelers duwde hem naar binnen. Ik heb niets gehoord zelf. Wellicht iets geroepen door iemand die beneden bij het veld stond. Geen idee. Wat vast staat is dat dit ventje zwaar irritant is. Die komt nog wel op de koffie ergens. Verder snel vergeten inderdaad en door naar de volgende wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 13:39 07 sept 2020 13:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #163
Ook ik ben 100% tegen rascisme maar....:Ik denk dat deze meneer al langer iets heeft tegen clubs als MVV. En omdat de wereld op dit moment opeens in rep en roer is over rascisme (standbeelden worden van de sokkel gehaald, zwarte piet etc...) maakt Kallon hier extra gebruik van. Bij boeh hoort hij oe oe oe etc....en hij weet gewoon dat hij dan ondanks zijn ongelijk een aai over de bol krijgt, en alles onderzocht gaat worden. Maar eigenlijk wil hij gewoon MVV een oor aannaaien, en de club weer in een verkeerd daglicht stellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 13:42
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #164
Dit is niet het platform om iets dergelijks te bespreken. Ik wil er een ding over kwijt: ik ben 100% tegen racisme!
Ik heb verder niet gezien of gehoord dat deze speler racistisch is bejegend.
Dat mag MVV, de lokale driehoek en de KNVB uitzoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 14:04
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #165
Havekotte

Martina Werker Heerings Last

V/d Acker Deom Salisawa.

Stavitky Duin Schroyen .

Laat dit elftal eens 6 weken achter elkaar staan dat ze op elkaar blindelings kunnen vinden en vertrouwen dan verlies je heus ook nog van Cambuur -De graafschap etc. maar niet meer met 1-7 van ze en kun je toch spelen om de hoogste plaats rechter rijtje en misschien om de hoogste plaatsen in periode als je veel geluk hebt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden