>
Ontvangen bedankjes 415
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zoewiezoe schreef :
MVVke schreef :
Kotspoejer schreef : MVVke, volgens mij lees jij graag wat je wíl lezen! Zoewiezoe zegt juist het tegenovergestelde!
Iech zouw toch zwere tot dao ies toch ech get aanders toont, gezen de aonpassing, mer enfin. Daan nog blijf stoon tot 'ch gehuurd höb, wat 'ch gehuurd höb, en neet vaan zoemer eve Sjeng vaan rij 3 stool 12.
Datste dat daan net geluifs, es weier neet mien probleem, geine zin veur e kinderechtege wel/neet späölserke.
MVVke. Mien einigste aonpassing waor en letter.....iech staon allerweijl vaol weijer vaan ut vuur ers totste deenks.
αναρχος schreef : Het is inmiddels al het derde jaar op rij dat Kallon het MVV publiek valselijk beschuldigt van racisme. Meneer is gewoon onsportief en vindt het dan raar als mensen boe naar hem roepen na een opstootje. Deze kerel is het zelf schuld maar kruipt keer op keer in de slachtofferrol. Dit is gewoon smaad en laster en ik hoop dat MVV hier eens korte mette mee maakt.
Ps. Dit zogenaamde slachtoffer is een veroordeelde pedofiel: www.lc.nl/sport/Cambuur-speler-Issa-Kall...kstraf-22656222.html
Jim Cemint schreef : Meneer Kallon grijpt een MVV speler bij de keel (afgelopen wedstrijd), meneer Kallon provoceert het MVV publiek (vorige seizoenen) en als er dan reactie van het MVV publiek komt, trekt hij de racisme kaart. Zielig. Als er inderdaad racistische leuzen zijn kant op zijn gegaan, dan keur ik dat absoluut af. Laat dat duidelijk zijn. Maar als het al zo is geweest afgelopen zaterdag, dan is dat afkomstig geweest van een individu en zeker niet massaal. Ik heb niks gehoord.
Dennis schreef : Laat het de KNVB maar uitzoeken of er daadwerkelijk sprake is geweest van racisme. Mocht 1 of meer personen zich racistisch hebben gedragen richting Kallon, een flink stadionverbod geven!!
Zo’n figuren heb je helemaal niks aan en moet je als MVV zijnde zover mogelijk van de Geusselt weghouden. Die schaden je club alleen maar die doorgesnoven idioten!!