MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

03 sept 2020 15:17 03 sept 2020 15:20 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #46
Roed en Wit 70, ik weet niet meer wat er precies stond, maar ik heb dat nooit gelezen zoals jij, dat er geloot zou worden was voor mij meteen al duidelijk.

Zoals ik dat bericht las, bedoelden ze dat de indeling in het stadion op volgorde van inschrijving (en dan na loting uiteraard) ging. Dus als je samen wilt zitten, tegelijk dat formulier invullen. Meer niet.

De volle lading krijgt MVV sowieso wel, sommige mensen zijn per definitie boos als ze niet naar alle vier de wedstrijden kunnen gaan. Zie facebook.

MVV heeft overigens uitgelegd waarom er toch anders is beslist inzake uitvak. Er was simpelweg te weinig interesse.

Ik ben verplicht dit er nog bij te zetten; anders vallen er bepaalde types weer over me heen: natuurlijk heeft MVV niet alles perfect aangepakt en laat de communicatie te wensen over. Hebben jullie helemaal gelijk in. Ik had niet anders verwacht, bekijk het organogram op mvv.nl eens en je weet genoeg. MVV heeft simpelweg niet de mankracht om zoiets als dit goed aan te pakken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 15:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #47
Verreweg de meeste vullen Cambuur en Eagles als 1 en 2 in. Dus zal de helft teleurgesteld worden. Ook ik mag niet gaan.
Ik wordt pas kwaad als nr 2 ook niet toegekend wordt. Want dat betekend dat ik al 4 wedstrijden niet kan gaan.
Ik had ook liever gezien dat je kon inschrijven op aanwezigheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 15:52
john68
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #48
Ik ga ze zeker een mail sturen dat wij niet kunnen. Kunnen er twee andere gaan. Zou anders zonde zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Hill28, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 16:33
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #49
Ik heb geen tickets gekregen. Nu kan ik zaterdag overigens alsnog niet, dus geen probleem voor mij.
En bij een loting heb je mazzel of pech.
Maar als je dan leest dat mensen die deze wedstrijd als 4 hadden genoteerd wél kaarten hebben en mensen die dit als 1 hadden genoteerd géén kaarten hebben....dan klopt er toch ergens iets niet...
Nou ja, ieder begin is moeilijk.
Ga er van uit dat het de volgende thuismatch beter geregeld is. Ook dan kan ik overigens niet, dus hoop dan maar dat ik de 2 andere wedstrijden erbij kan zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 16:41
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #50
Als er te weinig interesse is voor het uitvak van de jeugd, dan kunnen andere supporters wellicht de mogelijkheid krijgen om daar plaats te nemen? Nou de lol gaat er wel vanaf zo in elk geval, dat is een ding wat zeker is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 16:43
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #51

john68 schreef : Ik ga ze zeker een mail sturen dat wij niet kunnen. Kunnen er twee andere gaan. Zou anders zonde zijn.


Ik zou die kaarten zelf aan iemand geven, ga er niet vanuit dat MVV het geregeld krijgt om die opnieuw uit te geven...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 16:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #52
Formulier te vroeg online, mensen krijgen dubbele kaarten, mensen krijgen een kaart van een wedstrijd waarbij ze hebben aangegeven niet te kunnen, sommigen hebben nog geen seizoenskaart ontvangen, aanvangstijd klopt niet. Is dit een profclub?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 17:20 03 sept 2020 17:21 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #53
Helaas geen kaartje. Vroeg gereserveerd... zelf een 2e na de officiele bekendmaking, want je weet maar nooit (het gaat wel eens vaker mis).
De wedstrijd een 2 gegeven (Boschpoort).
Hopelijk de volgende wedstrijden wel een kaartje.
Overigens verbaas ik me dus dat er zo weinig beschikbare plekken zijn gezien de capaciteit. Bij andere stadions is dit volgens mij hoger. Is daar de infra, looppaden, toegangspunten dan zoveel beter? Eredivisie geloof ik nog wel, maar KKD toch niet.
Hopelijk zaterdag een puntje, zou ik al prima vinden. Veul plezeer voor de mensen die wel een ticket hebben!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 17:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #54

Hill28 schreef :

john68 schreef : Ik ga ze zeker een mail sturen dat wij niet kunnen. Kunnen er twee andere gaan. Zou anders zonde zijn.


Ik zou die kaarten zelf aan iemand geven, ga er niet vanuit dat MVV het geregeld krijgt om die opnieuw uit te geven...


Ik snap je punt, maar dan ben je dus wel al één van je twee wedstrijden kwijt omdat je de kaarten hebt geaccepteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 17:50 03 sept 2020 17:50 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #55

Komopdieroeie schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Vroeg ingeschreven als gezin, niks gekregen. Wat 'n farce. Hebben zelf aangegeven dat 't op volgorde zou gaan en opnieuw insturen niet nodig. Ook hebben ze de regels tav kinderen in het uitvak tussentijds veranderd. Communicatie is wederom belabberd.


Volgens mij heeft MVV toch echt niet aangegeven dat het op volgorde zou gaan, opnieuw insturen was inderdaad niet nodig en dat blijkt ook maar want er zijn dus mensen die óók vroegtijdig hebben ingevuld en wel een eticket hebben gehad.

Zelf vind ik het ook jammer want was een van de eersten, maar ook ik heb geen ticket gekregen. Je wist toch dat die kans er in zat? Vind je opmerking/commentaar nu dan ook niet terecht.


De opmerking vaan Roed en Wit 70 is wel zeker terech. Iech höb miermaols mèt M.V.V. gebeld um te vraoge of 't noe zoe waor tot este es ierste books, en beveurbeeld Cambuur en de Eagles op 1 en 2 höbs gezat, totste dao daan bij aonwezeg waors.

Wouter vd Berkmortel heet hei tot 3 kier aon touw bevestegend op geantwoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 18:33
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #56
Onderhand wellicht off topic, maar aangezien de meesten al hun voorkeur hebben doorgegeven, zou ik het wel handig vinden om nu al te weten welke van de drie resterende wedstrijden ik kan bezoeken. Maar dit is misschien wat teveel gevraagd. In theorie zou dit toch mogelijk moeten zijn, denk ik zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 22:47 03 sept 2020 22:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #57
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 06:11
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #58
Ik vrees dat het niet druk zal worden, als ik die regels zo lees: (vooral regel 1) :)

BELANGRIJK!

1. Had je één of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 28 graden, benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en ben je daar in de afgelopen 14 dagen bij in de buurt geweest terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Antwoord op één van deze vragen JA? Blijf dan thuis!

Met sportieve groet,

MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 07:26 04 sept 2020 07:28 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #59
Ik zoek toch nog 1 kaart voor Boschpoort, dus mocht nog iemand niet gaan dan heb ik wel interesse om die over te nemen (pm).

Ik vrees wel dat ik boven de 28 graden temperatuur :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 09:18
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #60

Zwegel schreef : Ik vrees dat het niet druk zal worden, als ik die regels zo lees: (vooral regel 1) :)

BELANGRIJK!

1. Had je één of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 28 graden, benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en ben je daar in de afgelopen 14 dagen bij in de buurt geweest terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Antwoord op één van deze vragen JA? Blijf dan thuis!

Met sportieve groet,

MVV Maastricht


Dan zal niemand komen vanavond :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden