MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

06 sept 2020 12:59 06 sept 2020 13:02 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #136

Kotspoejer schreef : MVVke, volgens mij lees jij graag wat je wíl lezen! Zoewiezoe zegt juist het tegenovergestelde!


Iech zouw toch zwere tot dao ies toch ech get aanders toont, gezen de aonpassing, mer enfin. Daan nog blijf stoon tot 'ch gehuurd höb, wat 'ch gehuurd höb, en neet vaan zoemer eve Sjeng vaan rij 3 stool 12.
Datste dat daan net geluifs, es weier neet mien probleem, geine zin veur e kinderechtege wel/neet späölserke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 13:05
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #137
Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik.
waarom kan mvv niet verliezen van Cambuur Met 7-1
Barcelona verliest met 8-2.
Feyenoord met 10-1 van psv.
In 2007 wonnen wij met 0-7 van fortuna..
Kom op Mvv.
Na 63 jaar mvv laat ik je niet in de steek.
Je blijft in mijn hart.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 13:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #138

Peter Pan schreef : Die rechtsbuiten van Cambuur, Kallon, beweert nu voor het derde jaar op rij dat hij in De Geusselt racistisch is bejegend. Ben ik selectief doof als ik zeg dat ik niks heb gehoord? Zou tegenwoordig toch makkelijk hoorbaar moeten zijn ook op TV? Wanneer heeft het zich dan voorgedaan?

Over de wedstrijd zullen we het maar niet hebben.


V'r kinne gerös zien. Veer zien neet de einegste supporters boe heer euver jenk. Menier Kallon heet dit kansloze verhaol wel bij mier clubs (oa den bosch en de graafschap) opgehaange. Mer es daan ein vaan de speulers vaan Den Bosch aongief wat Kallon de tegestanders in 't oer fluustert, dao huurste daan weer geine euver.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 13:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #139
@charmeur ...ja die zijn wel heel smerig !!
Dat is onacceptabel ben ik met je eens ... ik had t over wat stof of zand ...weet je daar kijk ik niet meer na , maar dit kan niet
Een algemeen directeur moet toezien dat het stadion netjes is als er gespeeld wordt ! Rondje door t stadion lopen dag van te voren of iets en checken .
Maar wat ik ook al schreef , buiten de hoofdtribune zie je nooit directie of bestuur op andere tribunes niet voor de match , niet tijdens ...nooit !!
Onno Hoes ging als burgemeester van Maastricht als hij kwam , 1 helft op de hoofdtribune en de andere op de Angel Side !! Die man snapte het !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 13:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #140

ouwe rot schreef : Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik.
waarom kan mvv niet verliezen van Cambuur Met 7-1
Barcelona verliest met 8-2.
Feyenoord met 10-1 van psv.
In 2007 wonnen wij met 0-7 van fortuna..
Kom op Mvv.
Na 63 jaar mvv laat ik je niet in de steek.
Je blijft in mijn hart.


Natuurlijk @ ouwe rot dat is zo. Maar het komt gewoon hard aan. Net zoals het in Barcelona ook hard aan kwam/komt. Ach ja, als straks weer met 3-1 wordt gewonnen van de oosterburen, is iedereen het weer vergeten....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 13:44
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #141
Een dag later... nog altijd zuur... Na de match tegen Almere uit toch hoop gekregen... achteraf tegen beter weten in.
Compact spelen of hoe je het wilt noemen en dan met uitval gevaar stichten... dat zal de tactiek wel worden en is ook realistisch. Om aanvallend of dominant te voetballen hebben we helaas niet het geld en dus ook niet de spelers voor. En tegen onze categorie tegenstanders Oss, Helmond, Telstar, (helaas) is er nog een gelijkwaardige partij. Maar tegen sterke tegenstanders kan als het verloop meezit best tegenstand geboden worden, dat zag je in de eerste 15 minuten tot het tegendoelpunt. Maar dan is het ook over.
En geld bepaalt... dat zag je gisteren Cambuur heeft spelers in de basis staan zoals Stevens, Antonio, Kallon, Muhren die voor ons onhaalbaar zijn. Tsja en wat maakt het verschil. Cambuur heeft zo'n drie investeerders die dit dus ook ieder jaar mogelijk maken...
Daarom hopen dat bij ons sponsors zich samen pakken of 1 à 2 investeerders die de potentie zien van usclubke want de stad Maastricht en haar supporters hebben wel potentie :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 14:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #142
je moet ook stalen zenuwen hebben voor het eerst voor het Maastrichts volk te spellen :woohoo:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 14:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #143

Boete speul schreef : Ach ach, een vuurwerkshow. Weten die mensen wat de stand is? 1-5. Hoe zet je jezelf voor schut als club


Ach jongen, de supportersscene van MVV zorgt ervoor dat we geen doorsnee clubje worden als Telstar, met 1500 lamballen op de tribune zoals jou.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Karakter, De Zwarte Vogel, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 14:57 06 sept 2020 15:21 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #144
Op nao de volgende wedstrijd ! Vol gooje mood en volle petaj !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 15:08 06 sept 2020 15:13 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #145
Wat een crap komt er toch uit jouw teksten LRB , lees ze de helft van de tijd niet eens. Onno was een prima burgemeester en bestuurder. Kon me enkel niet vinden met zijn ingezetenen criterium. Voor de rest was hij prima burgemeester voor de MVV supporter. Liet zich regelmatig zien op de tribunes , PR technisch was hij een prima ambassadeur voor de Club. Had geen repressief en agressief beleid in zijn rol als korpsbeheerder voor de voetbalsupporter. Hij heeft dit jaar aangeboden om als verbinder achter de schermen politiek en bedrijfsleven nader tot MVV te brengen. En als voorzitter van de grootste makelaarsorganisatie in Nederland (NVM) een zwaargewicht om bijvoorbeeld in te zetten in de impasse die er is met het stadion. Heeft MVV hier iets mee gedaan? Nee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 16:43
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #146
Lang laote bezinke veur tot te reagere. Trainer kin iech niks verwiete dee moot ut doen met de speulers die Elsen oet ziene hoege hood touvert. Tot noch tow faalt heer grandioos. Met Elsen en zoonder investeerders blijf ut dabbele

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 20:13
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #147

MVVke schreef :

Kotspoejer schreef : MVVke, volgens mij lees jij graag wat je wíl lezen! Zoewiezoe zegt juist het tegenovergestelde!


Iech zouw toch zwere tot dao ies toch ech get aanders toont, gezen de aonpassing, mer enfin. Daan nog blijf stoon tot 'ch gehuurd höb, wat 'ch gehuurd höb, en neet vaan zoemer eve Sjeng vaan rij 3 stool 12.
Datste dat daan net geluifs, es weier neet mien probleem, geine zin veur e kinderechtege wel/neet späölserke.


MVVke. Mien einigste aonpassing waor en letter.....iech staon allerweijl vaol weijer vaan ut vuur ers totste deenks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 20:19
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #148
m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/372080/knvb-...v-fans-tegen-kallon/

Kan er ook nog wel bij..... we waren al zo positief in het nieuws na de wedstrijd van gister..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 21:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #149
Bericht kan zo naar de prullenbak, er waren boe-geroep en fluitconcerten (zelfs die waren beperkt) vanwege wat onsportief gedrag van Kallon, verder helemaal niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 21:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #150

Dennis schreef : m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/372080/knvb-...v-fans-tegen-kallon/

Kan er ook nog wel bij..... we waren al zo positief in het nieuws na de wedstrijd van gister..


Het is ook werkelijk iedere keer met deze reus raak he...ieder jaar kaarten aannaaien, penalty’s versieren en het publiek opjennen. Maar als iemand iets terugroept , is meneer op zijn leuter getrapt...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden