MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

07 sept 2020 14:42 07 sept 2020 14:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #166
Ik denk dat deze opstelling niet verkeerd is. Maar dan moet Werker wel nog een contractje. In tegenstelling tot in Almere vond ik Schroijen tegen Cambuur een van de betere spelers. Jammer dat hij in de beginfase niet zelf voor de kans ging. Maar hij is op dit moment de enige speler waar een doelpunt vandaan kan komen. Zamouri vond ik in Almere goed, maar tegen Cambuur ontzettend tegenvallen. In Almere kreeg hij nog een dot van een kans, en tegen Cambuur kwam hij flink tekort. Van Acker vond ik ook nog een voldoende halen. De rest kon het niveau van tegen Almere niet meer halen. Het leek wel of die wedstrijd nog in de benen zat. Tegen Telstar wordt heel moeilijk, maar is niet onmogelijk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 15:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #167
Wat ook zo absurd en tegelijkertijd tekenend is; Almere kwam vorige week niet verder dan schoten vanuit de tweede lijn en twee gevaarlijke kopballen vanuit dood spel. Die hebben we vakkundig lamgelegd. Tegelijkertijd dwongen we daar zelf ook heel weinig af, dus ook Almere stond verdedigend best goed.

Gisteren Excelsior - Almere. 4-6. Leg het mij maar uit hoor. Sowieso veel grote uitslagen al dit jaar. Denk dat het wel eens een heel gek seizoen zou kunnen worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

07 sept 2020 17:07 07 sept 2020 17:11 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #168
Het failliet van de journalistiek zeg. De massale spreekkoren van zaterdag nu ook op het NOS journaal op 3FM..

Stel nu - en ik zeg stel - dat er inderdaad 1 individueel iemand iets heeft geroepen, wat dus verder niemand heeft gehoord terwijl het stadion nagenoeg stil was (op enkele momenten na). In een stad waar we voetballers en studenten welkom heten uit alle windstreken. Bij een club waarvan kinderen de shirts dragen tot in Afrika aan toe.

Is het dan werkelijk landelijk nieuws mocht één iemand iets geroepen he ben? Wél zodra kennelijk het woord ‘racisme’ valt. In dit geval in de strijd gegooid door een onsportieve speler die zijn leuter graag in 14-jarige meisjes steekt. Ik word er echt misselijk van. Riooljournalistiek, in een land dat helemaal gek is geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Klomeleer, serke, opadiehard, Komopdieroeie

07 sept 2020 17:58
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #169
Vandaag veel leedvermaak op mijn werk, helaas werken er veel van die winkbulen die nu weer de grootste mond hebben. De grootste lol dat Mvv met flinke cijfers heeft verloren en hun clubje uit Aken-noord gaat voor het kampioenschap.
Tja de huur kunnen ze niet betalen, wel spelers het driedubbele van het salaris bieden wat ze bij Mvv kunnen verdienen.
De grootste bedelaarsclub van het land met het hoogste woord...pffff

07 sept 2020 18:05
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #170
In ben wel benieuwd wie gloriemvvke is op vi.nl die beweert het ook gehoord te hebben in het stadion (in de comments onder het artikel). Is die hier ook actief?

07 sept 2020 18:08
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #171
Waarom wordt overal gesproken van spreekkoren en weerlegt onze nieuwe topdirecteur deze kwalificatie nergens. Als er al iets geroepen is Hooguit door een of twee personen (en ja dat is al teveel want hoort nergens thuis) maar spreekkoren is alsof 10000 man die mismieter hebben staan toezingen. Mvv stelt zich weer dienstbaar op om dit nergens te weerleggen. Geen idee wat die Noor uberhaupt doet . Zie of hoor die man nergens

07 sept 2020 18:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #172
Dit vond ik toch ook wel enorm opmerkelijk !
Bedoel spreekkoren moeten toch wel duidelijk voor iedereen te horen zijn ...ik stond wel te kijken van dit bericht ! Mij is t compleet ontgaan en heb niks gehoord ! En als er al 3 of 4 iets geroepen hebben geschreeuwd hebben dan is t al veel !! Anyway de betutteling is weer begonnen !!

Heb even het interview van Henk de Jonge gezien, wel mooi hoe hij MVV ( de club) verdedigd tegen de spreekkoren ( die hij blijkbaar we heeft gehoord) ... en verder als het al het landelijk nieuws heeft gehaald dan is t kwaad al geschiedt als het om de beeldvorming gaat

07 sept 2020 18:38 07 sept 2020 18:44 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #173
Sinds wanneer is de mening van enkelingen representatief voor een hele club? Stel een handjevol mensen hebben zich inderdaad racistisch geuit naar deze speler, is dit dan de culturele grondslag voor MVV? Die andere 1390 toeschouwers die wel fatsoen en sportieve respect toonde vertegenwoordigen dan opeens niet meer de club?

Deze kleine maatschappelijke problemen vind je bij iedere voetbalclub, supporters die qua ontwikkeling nog in de tijdgeest van de jaren negentig zijn blijven steken. Ik vind het belachelijk dat MVV wordt neergezet als club met een achterstandsprobleem en waar racisme wordt verheerlijkt, het gaat hier (waarschijnlijk) om enkelingen. Dit moet gewoon op burgerlijk niveau afgewikkeld worden, stadionverbod, klaar. Maar ja, het gaat om het betuttelende voetbal hè, dan wordt je klassikaal als een basisschoolleerling bestraft in dit land door de regelgeving die altijd opzoek is naar het instituut of het hokje waaronder je valt. En die sensatie-zuchtige journalistiek dikt het verhaal nog maar even aan voor de clicks. Naming, blaming, shaming. Dat is eigenlijk nog erger dan racisme: "vooroordelen"!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

07 sept 2020 19:22
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #174
Als er al spreekkoren waren zouden deze op tv toch vrij duidelijk hoorbaar moeten zijn geweest. Zeker in deze tijd. Ik heb van niemand vernomen dat er wat te horen was. Zo jammer dat er aan het gedrag van Kallon van de afgelopen jaren voorbij wordt gegaan. Hij roept de hoon van het publiek met z'n gedrag wel over zich af. Dat moet dan natuurlijk niet racistisch van aard zijn, laten we wel wezen. Maar ik heb er niks van meegekregen en was ook zeer verbaasd door de oproep aan het begin van de 2e helft.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

07 sept 2020 20:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #175
Laat de knvb het maar uitzoeken .ook het gedrag van Kallon ,het is een gegeven als er iemand ( kallon ) aangifte heeft gedaan over racisme moet de knvb .lokale 3 hoek het uitzoeken ,meldt een speler het aan de scheidsrechter moet hij optreden zoals is gebeurt .

Je kunt het beter grondig uitzoeken als onder het tapijt schuiven ... maat leuk is het echter allemaal niet verre van dat .....

Kijk eens naar tennisser Djokovic die een balletje slaat met zeer grote gevolgen .........

07 sept 2020 20:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #176
Als ze dat al spreekkoren noemen. Even het boeh geroep bij de spelers confrontatie met Kallon. Bij spreekkoren denk ik aan het zwarte piet spreekkoor in den Bosch, of het spreekkoor in den Haag over Sylvie van der Vaart, maar dit toch niet....kom op zeg....nou wordt die helemaal mooi.

07 sept 2020 21:12 07 sept 2020 21:19 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #177
Henk de Jong (die ik overigens de sympathiekste trainer in het betaald voetbal vind, maar dat terzijde) kan de spreekkoren nooit gehoord hebben, die is 100% op het verhaal van Kallon afgegaan. Hij stond immers bij de Hoofdtribune, terwijl het opstootje met Kallon vlak voor rust aan de overkant van het veld plaatsvond. Daar zal wel één individu wel wat geroepen hebben (Angle Side of BP), terwijl verder niemand iets ervan heeft meegekregen, zie de reacties hier en op social media.

Maar om Martien Meiland te quoten: wat een gezeik weer. Het is namelijk elk jaar hetzelfde geneuzel met deze speler. Constant dingen uitlokken en als hij dan boegeroep of een fluitconcert terugkrijgt (dus GEEN oerwoudgeluid o.i.d., want ja "boe" en "oe oe oe!" lijken veel op elkaar natuurlijk) dan is hij op zijn pik getrapt en trekt hij de racismekaart. Als het een blanke was geweest had-ie zo’n zelfde reactie teruggekregen van het publiek. Lekker huilie huilie weer, en natuurlijk duiken de media er weer boven op, waardoor mensen die er niet bij zijn geweest een oordeel kunnen vellen vanuit hun luie stoel, waardoor je je weer als echte fan weer moet "verantwoorden" als dit soort mensen daarover beginnen tegen je. Daar word je toch zo moe van… Maja, waar je ogen niet zijn, moet je mond niet praten vind ik.

Verder ben ik zoals 99,99% van alle supporters / weldenkende mensen tegen elke vorm van racisme, en ik vrees ook dat we dit probleem in de maatschappij nooit 100% kwijtraken, maar jongens zoals Kallon plaatsen zichzelf binnen no-time in de slachtofferrol, maar de uiteindelijke slachtoffers zijn MVV en de goede fans zelf (negatief imago door dit soort berichtgeving + financieel gezien in het ergste geval een boete).

houtengerard schreef : Sinds wanneer is de mening van enkelingen representatief voor een hele club? Stel een handjevol mensen hebben zich inderdaad racistisch geuit naar deze speler, is dit dan de culturele grondslag voor MVV? Die andere 1390 toeschouwers die wel fatsoen en sportieve respect toonde vertegenwoordigen dan opeens niet meer de club?

Deze kleine maatschappelijke problemen vind je bij iedere voetbalclub, supporters die qua ontwikkeling nog in de tijdgeest van de jaren negentig zijn blijven steken. Ik vind het belachelijk dat MVV wordt neergezet als club met een achterstandsprobleem en waar racisme wordt verheerlijkt, het gaat hier (waarschijnlijk) om enkelingen. Dit moet gewoon op burgerlijk niveau afgewikkeld worden, stadionverbod, klaar. Maar ja, het gaat om het betuttelende voetbal hè, dan wordt je klassikaal als een basisschoolleerling bestraft in dit land door de regelgeving die altijd opzoek is naar het instituut of het hokje waaronder je valt. En die sensatie-zuchtige journalistiek dikt het verhaal nog maar even aan voor de clicks. Naming, blaming, shaming. Dat is eigenlijk nog erger dan racisme: "vooroordelen"!

En verder dit bovenstaande dus. Amen. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

07 sept 2020 23:48
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #178
Binnenkort op de zwarte lijst van de KNVB: homo, neger, zwarte (lijst), roeie, sjele, dikke, lange, pik, flikker, etc etc.
Kortom: geen emotie meer rondom het voetbalveld en een sterke sturing richting theaterpubliek!
De wereld is gek aan het worden; van de term racisme wordt te pas en te onpas gebruik gemaakt en iedere vorm van humor of emotie wordt verboden. En spreekkoren: schijnbaar wordt hier tegenwoordig onder verstaan: een losse opmerking tegen één bepaalde persoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

08 sept 2020 00:32
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #179
Mooi stuk op de Angel-Side FB pagina ivm Kallon. Gelijk hebben ze.

08 sept 2020 07:53 08 sept 2020 07:55 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #180
Had mijn tekst kunnen zijn... kotspoejer...Gr opa.

....

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden