>
Ontvangen bedankjes 1190
MVV_Mestreech schreef :
Zwegel schreef : Ik vrees dat het niet druk zal worden, als ik die regels zo lees: (vooral regel 1)
BELANGRIJK!
1. Had je één of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 28 graden, benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en ben je daar in de afgelopen 14 dagen bij in de buurt geweest terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?
Antwoord op één van deze vragen JA? Blijf dan thuis!
Met sportieve groet,
MVV Maastricht
Dan zal niemand komen vanavond
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef :
MVV_Mestreech schreef :
Zwegel schreef : Ik vrees dat het niet druk zal worden, als ik die regels zo lees: (vooral regel 1)
BELANGRIJK!
1. Had je één of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 28 graden, benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en ben je daar in de afgelopen 14 dagen bij in de buurt geweest terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?
Antwoord op één van deze vragen JA? Blijf dan thuis!
Met sportieve groet,
MVV Maastricht
Dan zal niemand komen vanavond
Nee , laat staan morgen !
Het is nog maar de vraag met welke achterhoede SC Cambuur zaterdagavond in Maastricht aantreedt tegen MVV. Het meespelen van Sven Nieuwpoort is twijfelachtig en de spoeling in de defensie werd vrijdag nog dunner door een blessure bij Kellian van der Kaap.
Trainer Henk de Jong wist voor het uitduel in Limburg al dat David Sambissa en Alex Bangura niet beschikbaar zouden zijn. Naast beide linksbacks ontbreekt ook centrale verdediger Erik Schouten nog altijd. Hij is op de weg terug. De Jong: ,,Maar deze wedstrijd komt nog net wat te vroeg.”
Nieuwpoort, vorige week doelpuntenmaker in de 2-0 zege op NEC, verving Schouten tot nu toe achterin én in de rol van aanvoerder. Nu hij mogelijk evenmin speelt, zou Van der Kaap op zijn beurt diens logische vervanger zijn. Die kampt echter met een dijbeenblessure en er is sowieso niet bij.
Wie tegen MVV uiteindelijk naast Calvin Mac-Intosch, Doke Schmidt en Jasper ter Heide de Leeuwarder defensie completeert, zal dus nog moeten blijken. Duidelijk is wel dat Cambuur op het middenveld en voorin wel op volle oorlogssterkte is voor wat een lastige uitwedstrijd kan worden; ook door de lange reis.
Boschpoort schreef : Ik zou me maar niet rijk rekenen. Volgens de Leeuwarder Courant is Nieuwpoort een twijfelgeval. en met een middenveld en aanval op volle oorlogssterkte hebben we een hele zware dobber aan
Ruilen?john68 schreef : Vreemd, ik heb bij de keuze duidelijk aangegeven dat ik (en mijn dochter) niet kan tegen Cambuur. Toch hebben we allebei een mail ontvangen dat we a.s. zaterdag welkom zijn.
007 schreef : OK, blijkbaar gewoon pech dat we niet ingeloot zijn. Kan gebeuren. Ik hoop wel dat we tegen Go Ahead kunnen gaan kijken. Degene die zaterdag wel gaat wens ik een leuke wedstrijd.