MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

04 sept 2020 09:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #61

MVV_Mestreech schreef :

Zwegel schreef : Ik vrees dat het niet druk zal worden, als ik die regels zo lees: (vooral regel 1) :)

BELANGRIJK!

1. Had je één of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 28 graden, benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en ben je daar in de afgelopen 14 dagen bij in de buurt geweest terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Antwoord op één van deze vragen JA? Blijf dan thuis!

Met sportieve groet,

MVV Maastricht


Dan zal niemand komen vanavond :lol:


Nee , laat staan morgen ! ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV_Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 10:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #62
Ik vrees inderdaad dat er vanavond tegen 20:00 uur mensen voor het stadion staan die er niks van snappen.

Het ook allemaal niet best gecommuniceerd dat de wedstrijd is op

Zaterdag, 5 september om 18:45

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 11:01
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 102
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #63

Lijnsje@tappunt schreef :

MVV_Mestreech schreef :

Zwegel schreef : Ik vrees dat het niet druk zal worden, als ik die regels zo lees: (vooral regel 1) :)

BELANGRIJK!

1. Had je één of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 28 graden, benauwdheidsklachten?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en ben je daar in de afgelopen 14 dagen bij in de buurt geweest terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Antwoord op één van deze vragen JA? Blijf dan thuis!

Met sportieve groet,

MVV Maastricht


Dan zal niemand komen vanavond :lol:


Nee , laat staan morgen ! ;)


Sorry bedoelde morgenavond hahaha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 12:40
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #64
Cambuur kan naar alle waarschijnlijkheid aanstaande zaterdag maar over 3 van de 8 verdedigers in de selectie beschikken. Nieuwpoort (die scoorde tegen NEC) is nu namelijk ook geblesseerd. Ze missen ook al Sambissa, Schouten en Bangura, waarvan zeker de eerste twee uitstekende spelers zijn voor dit niveau.

Zijn de voetbalgoden ons gunstig gezind?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 13:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #65
Ik zou me maar niet rijk rekenen. Volgens de Leeuwarder Courant is Nieuwpoort een twijfelgeval. en met een middenveld en aanval op volle oorlogssterkte hebben we een hele zware dobber aan Cambuur.

Het is nog maar de vraag met welke achterhoede SC Cambuur zaterdagavond in Maastricht aantreedt tegen MVV. Het meespelen van Sven Nieuwpoort is twijfelachtig en de spoeling in de defensie werd vrijdag nog dunner door een blessure bij Kellian van der Kaap.

Trainer Henk de Jong wist voor het uitduel in Limburg al dat David Sambissa en Alex Bangura niet beschikbaar zouden zijn. Naast beide linksbacks ontbreekt ook centrale verdediger Erik Schouten nog altijd. Hij is op de weg terug. De Jong: ,,Maar deze wedstrijd komt nog net wat te vroeg.”

Nieuwpoort, vorige week doelpuntenmaker in de 2-0 zege op NEC, verving Schouten tot nu toe achterin én in de rol van aanvoerder. Nu hij mogelijk evenmin speelt, zou Van der Kaap op zijn beurt diens logische vervanger zijn. Die kampt echter met een dijbeenblessure en er is sowieso niet bij.

Wie tegen MVV uiteindelijk naast Calvin Mac-Intosch, Doke Schmidt en Jasper ter Heide de Leeuwarder defensie completeert, zal dus nog moeten blijken. Duidelijk is wel dat Cambuur op het middenveld en voorin wel op volle oorlogssterkte is voor wat een lastige uitwedstrijd kan worden; ook door de lange reis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 13:40
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #66
Ik ben nog op zoek naar één kaartje voor Boschpoort zodat niemand van onze groep buiten de boot valt. Mocht iemand een kaart overhebben, stuur me een p.m. dan regelen we wat;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 13:52 04 sept 2020 13:56 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #67

Boschpoort schreef : Ik zou me maar niet rijk rekenen. Volgens de Leeuwarder Courant is Nieuwpoort een twijfelgeval. en met een middenveld en aanval op volle oorlogssterkte hebben we een hele zware dobber aan


Bis good op :lachen: weeg um Roeje Pierre tog op te volge ....

Veer höbbe als Leins en de Leugeneer, noe beginnt diech ezzebleef aoch neet met nog pessiemisties getint nuits te bringe....
Strein legk iech diech awwèts euver de knee...:lol:

es Mestreechteneer en MVV fan bin iech vaan meiningk tot die Fierljieppers ziech neet riek motte rekenen,
want die vaan us (wie veer ze veurige week zaoge) en noe nog ins op volle oorlogsterkte...
volle petaj draon goon ...
zien mie es ‘nne zwoere dobber veur die gaste.

Daoneeve ....es die bezeukers de geziechte vaan ‘n maksimaale gevulde Geusselt zuun...
De Boschpoort versterkt met Boer, Serke en nog e paar hoonderd ex Eenzjelsaajt-tribuun gaste ...
Besjiette die Frieze ziech en kump us klubleed oet...“ dan zeet geer neet te sloon”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 18:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #68
Ik vind het jammer dat MVV voor deze optie heeft gekozen met verdelen vd beschikbare plaatsen. Ik ben niet geloot, maar als de volgende thuis wedstrijd wel wordt gekozen ( mijn nr 1 wedstrijd valt af) dan kan ik niet. Daarom vul je een voorkeur in. Als je laat invullen op beschikbaar zijn kun je een betere verdeling maken. En weet je meteen of de persoon in kwestie kan ja of nee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 19:30 04 sept 2020 19:45 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #69
Ik heb zojuist, voor het eerst in lange tijd (mede ook omdat ik na 14 jaar weer een seizoenkaart heb) het programma boekje van een/de eerste thuiswedstrijd van MVV via de e-mail gekregen :)
Ik vind dat super leuk, ik ga dat ook komende week, in de bieb, in kleur, laten uitprinten zodat ik het op papier heb (wat ik altijd het liefste heb) ik spaarde vroeger ook al de programma boekjes, ik vind dat super leuk :)
En, zoals ik gisteren ook al had aangegeven in een berichtje hier, had ik toch gelijk dat we vorig seizoen met 0-0 gelijk hadden gespeeld thuis tegen Cambuur; in het online boekje kan je namelijk de uitslagen zien tussen beide clubs in de afgelopen 8 seizoenen.
Je ziet dan ook dat het bijna elk seizoen, zeker in Geusselt, heel close is tussen MVV en Cambuur: 0-0 en een paar keer 2-1 of 1-2 , en soms ook 0-1 of 1-0 zo'n soort uitslag wordt het morgen ook denk ik.
Ik hoop op 0-0 of 1-0 of 2-1 ik heb namelijk 3 verschillende toto bets op MVV gedaan vanmiddag; op de 1 heb ik 0-0 bij de rust en 2-1 op het einde. Op de ander 1-0 bij de rust en ook 1-0 op het einde en op de laatste 1-1 bij de rust en 2-1 op het einde.
Dus als Cambuur bij rust voor staat of op het einde wint ben ik nergens. Maar ik ga daar niet vanuit ik ben voor MVV en ik zet (al mijn hele leven) alleen geld op clubs of uitslagen waar ik vóór ben en niet op clubs die tegen 'mijn' clubs spelen. Ik denk/doe ook alles met me hart niet met me hoofd. Dus ik ben benieuwd morgenavond!!
Ik zag trouwens ook in het 'boekje' dat er tot dusver 58 wedstrijden zijn gespeeld (morgen dus de 59e) tussen MVV en Cambuur (ik denk dat dat alleen de westrijden in de Geusselt zijn die ze dan rekenen, want thuis en uit bijelkaar hebben de clubs al meer dan 100x tegen elkaar gespeeld volgens mij) en MVV staat op 21 overwinningen, Cambuur op 23 overwinningen en 14x gelijk. Dat zegt genoeg lijkt me; 21 voor ons 23 voor hun, het is elk jaar close en elk jaar kan het muntje de ene of de andere kant opvallen.
Hopelijk pakken wij morgen de 22e overwinning op hun :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 19:45
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #70

john68 schreef : Vreemd, ik heb bij de keuze duidelijk aangegeven dat ik (en mijn dochter) niet kan tegen Cambuur. Toch hebben we allebei een mail ontvangen dat we a.s. zaterdag welkom zijn.

Ruilen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 21:53
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #71

007 schreef : OK, blijkbaar gewoon pech dat we niet ingeloot zijn. Kan gebeuren. Ik hoop wel dat we tegen Go Ahead kunnen gaan kijken. Degene die zaterdag wel gaat wens ik een leuke wedstrijd.


Vanmiddag alsnog tickets via mail gekregen. We zijn er dus bij morgen!!!!:applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 09:46 05 sept 2020 09:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #72
Ach ja rond de 1500 mensen is al heel wat,in deze gekke tijd.
Had gerekend dat ik dit jaar niet mocht gaan kijken ivm voetballen zonder publiek.
Die 1500 is de helft van wat er de laatste wedstrijden van het afgelopen seizoen aanwezig was...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 10:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #73
Sorry, maar ik geef bij MVV aan wanneer ik wel/niet kan en als ik dan een kaart krijg wanneer ik aangeeft dat ik niet kan dan is dat gewoon amateuristisch.
Dit verhaal heb ik nu van meer supporters gehoord (en gezien).
Het is voor iedereen aanpassen en natuurlijk is het makkelijk van af de zijkant kritiek te uiten.
En verreweg de meeste mensen vullen Cambuur Eagles in. Ik ben benieuwd hoeveel er dan uiteindelijk naar jong Ajax gaan....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 11:02
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #74
zo zeker zijn de Friezen ook niet van hun zaak....Bos, Schouten, Sambissa, Van der Kaap, Bangura en Akoy zijn er niet bij

www.lc.nl/sport/Defensieve-zorgen-Cambuu...hp%3Ftopic%3D1990.30

" Het is nog maar de vraag met welke achterhoede SC Cambuur zaterdagavond in Maastricht aantreedt tegen MVV. Het meespelen van Sven Nieuwpoort is twijfelachtig en de spoeling in de defensie werd vrijdag nog dunner door een blessure bij Kellian van der Kaap.

"Trainer Henk de Jong wist voor het uitduel in Limburg al dat David Sambissa en Alex Bangura niet beschikbaar zouden zijn. Naast beide linksbacks ontbreekt ook centrale verdediger Erik Schouten nog altijd. Hij is op de weg terug. De Jong: ,,Maar deze wedstrijd komt nog net wat te vroeg.”

Nieuwpoort, vorige week doelpuntenmaker in de 2-0 zege op NEC, verving Schouten tot nu toe achterin én in de rol van aanvoerder. Nu hij mogelijk evenmin speelt, zou Van der Kaap op zijn beurt diens logische vervanger zijn. Die kampt echter met een dijbeenblessure en er is sowieso niet bij.

Wie tegen MVV uiteindelijk naast Calvin Mac-Intosch, Doke Schmidt en Jasper ter Heide de Leeuwarder defensie completeert, zal dus nog moeten blijken. Duidelijk is wel dat Cambuur op het middenveld en voorin wel op volle oorlogssterkte is voor wat een lastige uitwedstrijd kan worden; ook door de lange reis.
Niet iedereen in spelersbus

Cambuur moet de manier van reizen naar de verre uitwedstrijd aanpassen in het kader van de coronamaatregelen. Om half negen zaterdagochtend wordt weliswaar afgereisd in de spelersbus, maar iedere inzittende draagt een mondkapje en uitgezonderd trainer Henk de Jong gaat de staf in eigen auto’s richting het Zuiden. ‘s Middags rusten de spelers in een hotel, ‘s avonds wordt om 18.45 uur afgetrapt. " bron: Leeuwarder Courant

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 13:01
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #75
Succes gaste.
Ik ga de match volgen op de radio L1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden