MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45

05 sept 2020 21:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #106
Houtengerard

Je stukjes en grapjes zijn minder dan het spel vanavond van MVV tegen Cambuur .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 21:46
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #107

bokkesprongen schreef : Houtengerard

Je stukjes en grapjes zijn minder dan het spel vanavond van MVV tegen Cambuur .....


Ik wist niet dat dat technisch mogelijk was..
Wel genoten van het spel bok? Maarliefst 8 doelpunten vanavond gezien en technisch voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 21:51
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #108

mvvke4life schreef : Ik kom al 25 jaar naar MVV. We zijn al heel wat tegenslag gewend maar blijven toch terug komen. Ieder seizoen hopend op een betere tijd, eredivisie tijd. Maar jongens wat zijn we daar ver van weg. En ja we blijven terugkomen, iedere wedstrijd, ieder seizoen hopend op een wonder. Dus een verloren wedstrijd (ook al is het niet mals om met 1-7 te verliezen) is nog geen verloren seizoen. We zijn sterk en we zijn wat gewend.
Maar wat ik langzaam wel begin te verliezen is hoop, hoop op betere tijden, bang dat we langzaam een amateurclub worden bang om het lachertje van Limburg te worden.
Maar toch blijf ik komen, zolang MVV bestaat of tot dat ik dood ben blijf ik MVV supporter.


Dat is wat we al supporter kunnen blijven doen usclubke steunen... Dat usclubke blijft leven en aantrekkelijk is en wordt voor investeerders.
Wel investeerders waar je wat aan hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 21:52
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #109
Ik vind het te makkelijk om het gelijk te hebben over de kwaliteit van de spelersgroep. Grotendeels dezelfde spelersgroep deed het vorige week prima bij een sterke ploeg als Almere en in het eerste kwartier was MVV gewoon de betere ploeg. Ik vond het vooral schrikwekkend dat 1 ongelukkige tegentreffer onmiddellijk alles in elkaar deed storten, alsof het hele tactische plan bestond uit niet achter komen. Het leek wel of gelijk alle kopjes naar beneden gingen en in geen tijd stond het 0-3. Je vraagt je toch af waar dit gebrek aan vertrouwen en de collectieve inzinking opeens vandaan komt. Een groot verschil vandaag was ook de efficiëntie. Cambuur scoorde zeer makkelijk, terwijl MVV toch ook een handvol grote kansen heeft verprutst. Als Schroijen na vijf minuten goed aflegt of zelf een goede afwerking heeft, sta je gewoon 1-0 voor. En wat Van Acker mist op die corner, maakt Antonia wel in de tweede helft. Dat maakt natuurlijk ook het verschil en in dat soort momenten zie je wel het kwaliteitsverschil tussen MVV en Cambuur. Maar het kwaliteitsverschil mag natuurlijk nooit leiden tot een 1-7 nederlaag. Zelfs onder Usta vorig seizoen deden we het met name thuis prima tegen op papier veel sterkere ploegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 21:56
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #110
We begonnen beter, maar na 1 tegengoal stort alles in elkaar, gaan de kopjes hangen en kan Cambuur doen wat ze willen zonder enige moeite... krijg dat er maar eens uit Kalezic, ik geef het hem te doen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 21:59
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #111
Ik vraag me af of je niet beter een aantal jeugdspelers kunt opstellen. Wat ik als leek kon zien in de oefenwedstrijden tegen Ado en Eindhoven was dat als na rust de jeugdspelers erin kwamen dat het er beter uit zag.
En tuurlijk Zegers heeft zijn beperkingen maar is hij zoveel minder als Zack? En is er geen goede keeper hier in de regio, die even goed is als Lathouwers? En Vissers of Delrock zijn die zoveel minder als Mickels?
Ik hoop dat we de slechtste wedstrijd van het seizoen gehad hebben.
Mooiste actie van de angels-side met het het vuurwerk en de aanmoedingen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 22:31
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #112
Leek wel n wedstrijd in de voorbereiding. Dat je op alle posities 3 klassen minder bent okee maar zet daar dan vechtlust tegenover. De linksbuiten moet de hekken over ipv poeslief er naast blijven lopen. Van alle met tamtam binnen gehaalde nieuwelingen niet een die wat extras brengt. Als die Zack n groot talent is bij Arsenal vrees ik voor die club. Zo iemand moet je uit eigen jeugd kunnen halen. Heerings en Mares in centrum n lachtertje . Hopelijk nu al bodem bereikt anders mag je komende wedstrijden nog blij zijn dat mensen willen komen ipv loten. En schandalig veel lege vakken en Boschpoort vak f zaten we hutje mutje onderaan. Terug naar de coronatekentafel. Evenals vakken een voor een naar buiten. Braafste jongetje van de klas weer willen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 22:33
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 186
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #113
Aan de Martina”s heeft het dit keer in ieder geval niet gelegen….die deden niet mee. Vorige week tegen Almere dacht ik al hadden ze de andere Martina nog maar als invaller..was niet duur en was beter als Kostons en Mares...
Martina had goede passes over 30 m en een van beide een perfecte timing bij koppen..won bijna alle kop duels.
Zet Shermar nu maar centraal achter in (zoals tegen Almere) …dat is de beste verdediger die we hebben (3 jaar geleden bijna eredivisie nivo samen met Steven Pereira…die ook verguisd werd net als Smeets).
Schrooijen moet die kans natuurlijk maken in de 10-e minuut (normaal gaat hij voor eigen success voor veel minder goede kansen).
Dit verlies was ingecalculeerd, er is nog niks verloren.
Heb slechts TV gezien, zal vertikken een formulier in te vullen om een wedstrijd te MOGEN bezoeken terwijl ik een seizoenskaart heb gekocht (en hier wordt je niet eens over geïnformeerd). Naja is eigenlijk ook niet zo extreem belangrijk.
In Duitsland zijn er iedere dag 2500 Doden te beklagen, waarvan 1 tgv Corona (en dat al sinds zeer geruime tijd). Zullen we dan ook maar stoppen met het verkeer..want dat vergt veel meer slachtoffers?
2100 seizoenskaart houders in het stadion zou geen probleem moeten zijn.
Ps. Vliegmaatschappijen overboeken een vliegtuig want 5% komt toch niet opdagen. Als ze vol zijn krijgt die enkeling een vergoeding+compensatie.
Ja ik dacht ook wat een sfeerloze bedoeling en zoveel open plekken (je kunt toch voor de wedstrijd naar de WC...zoals bij een vlucht).
Bij MVV zijn ze dus een beetje simpel van geest wat dit betreft, maar dat past bij het nieuwe Maastricht wat een soort Valkenburg is geworden met alle gevolgen van dien….geen industrie meer, mensen die iets waardevols kunnen zijn vertrokken, etc en die er nog zijn ….
Optimistisch blijven, ze hebben genoeg voetballers + jeugd; ze moeten alleen de goede keuzes maken, dat zal wel een half seizoen duren. Tegen die tijd mag ik er ook weer in zoals normaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 22:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #114
Dit was een collectieve wanprestatie. Maar dat dit elftal niet ingespeeld is, moge duidelijk zijn. Dat begint met een centraal blok achterin dat geen regie neemt. Geen enkele speler scoorde een voldoende, maar Mares centraal achterin vond ik te nonchalant en kleurloos (daar staat iemand als Werker veel solider). Net als Kostons.

De nieuwe rechtsback heeft bijna geen bal goed geraakt. Links deed Last het iets beter; zijn spelopvatting heeft in ieder geval wilskracht. Net als Deom overigens. Ik vond van Acker zwemmen op het middenveld; die speelt beter als hij het spel voor zich heeft vanuit het hart van de verdediging. Of op het middenveld als controleur centraal achterin. Mickels heb ik nauwelijks hezien. Schroijen is op de tribune de gebeten hond, maar die probeerde tenminste nog iets. Enig lichtpuntje vond ik de invalbeurt van Duin, al miste die wel een opgelegde kans. Maar dat is tenminste iemand die als diepere spits wil spelen.

MVV betaalt hier toch ook de boete voor een laat samengestelde en incomplete, niet ingespeelde selectie. Laten we wellicht ook een beetje blij zijn met deze zeperd, zodat de trainer duidelijk heeft kunnen zien waar het allemaal aan schort. Hij zal zijn handen eraan vol hebben. Maar het is een goede trainer, daar ben ik van overtuigd. Het moet wel op het veld gebeuren. Met deze mentaliteit verlies je van amateurclubs (en niet eens van het hoogste niveau). Kop omhoog, MVV! Knokken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 23:06 05 sept 2020 23:07 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #115
Een aardig begin, zelf de score niet openen en dan binnen een paar minuten 2 uitermate ongelukkige momenten en de wedstrijd is eigenlijk gespeeld. Daarna verdedigen we een paar keer als oude wijven en doen zelf niks met een paar hele goede kansen. Cambuur, de gedoodverfde kampioen van afgelopen jaar met een goed ingespeelde ploeg, grotendeels gelijk aan vorig seizoen, tegen een MVV dat weer vanaf eigenlijk nul moet beginnen. Gek he dat je dan tegen een vette zeperd kunt oplopen. Maar 1-7 is natuurlijk van de zotte. Laat het gelijk maar het dieptepunt van dit seizoen zijn.
Ik zat in het uitvak en de stoeltjes daar waren inderdaad vreselijk. Ik verwacht geen leren zitje maar een stoel vol vogelpoep, dikke stof en 3 stoeltjes verder aangekoekte kots.....brrr. Dat hoeft toch ook niet.
Overigens: de opmerkingen mbt het royale strooien met vrijkaarten voor de hoofdtribune kan ik niet plaatsen. Zelfs het bestuur doet mee in de verloting, Ik weet van een bestuurslid die zelf een seizoenkaart heeft, sponsor is, bestuurslid is en geen kaart heeft gewonnen voor vanavond.....dus enige nuancering lijkt me wel op zijn plaats.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frank Salemans, opadiehard, Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 23:11 05 sept 2020 23:17 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #116
Mensen, ik ben uit de tijd dat Ajax, Feyenoord en Psv met knikkende knieën naar Maastricht kwamen. Als Ajax heden ten dage met 1-7 zou verliezen van Cambuur zou een schokgolf door Amsterdam gaan.....en in Maastricht anno 2020 is het normaal geworden. Maar het voelt voor mij toch anders. Ja het was niet best, en MVV onwaardig maar zoals beschreven, zonder geld zal het nooit meer worden zoals het was. Ik zou zeggen, alles laten bezinken en op naar de volgende horde. Shit happens. Het went nooit, maar shit happens. Van de andere kant moesten nu eigenlijk de klokken luiden van de Sint Servaas....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 23:20
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #117
Als je na 190 dagen zonder officiële wedstrijd in De Geusselt kampioenskandidaat Cambuur ontvangt, verwacht je een leuke pot. Een club met betere spelers en meer budget kun je bestrijden met venijn, gogme, passie, gedrevenheid, inzet en vechtlust. Jammer dat dat bij het grootste deel van het elftal ontbrak. Je zou het gezien de uitslag niet verwachten, maar MVV had toch zeker drie keer mogen scoren: Schroijen die slap aflegt en er waren kansen voor Van Acker en Duin. Maar goed, je krijgt dus een ongenadig pak op de broek. De grootste nederlaag sinds... Ja, sinds wanneer eigenlijk?
Ten opzichte van vorige week speelde je nu net Mares, Swanson en Mickels in de basis. Drie zwakke spelers vandaag. Mares was te lief en niet alert genoeg. Swanson speelde alle ballen terug of liep zich vast en van Mickels hebben we ook niet veel gezien.
Tel daarbij op dat Kostons wel op het wedstrijdformulier stond, maar verder onzichtbaar was, Lathouwers veelvuldig blunderde (verkeerd opgesteld bij 0-1, ballen in de voeten van de tegenstander) en Schroijen de verkeerde beslissingen nam en je hebt een recept voor een vette nederlaag. En Cambuur heeft de kwaliteit om dit soort klusjes met twee vingers in de neus te klaren. Pijnlijk om te zien.
Overigens speelde de rest ook maar matig, maar spelers zoals Deom, Van Acker en de later ingevallen Duin en Salasiwa lieten nog wat strijd zien.
Volgende keer toch maar weer gewoon met Zeegers op rechtsback en Martina (indien hersteld) weer in het centrum? Laat Havekotte maar staan op doel, die kan Lathouwers even uit de wind houden en laat Kostons maar eens op de bank beginnen.
Ik hoopte op een puntje, misschien wel op een stuntje, maar het werd een pijnlijke en gênante vertoning. De wonden likken, kop op en keihard vechten voor een resultaat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Robin, opadiehard, Lassie80, Brncic, Tommyd, peeke, Zoewiezoe, Medusa, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 23:41 05 sept 2020 23:54 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #118
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hoe kan het verschil met Cambuur - de eeuwige promovendus/degradant club - zo groot zijn geworden.

Nu had Cambuur wel een paar echt goede spelers, bv die nummer 7.

Onze selectie is niet zo slecht als de uitslag doet vermoeden. Maar we missen wel echte toppers, zoals we vroeger Bv een Labylle of een Croux of een Nwakali hadden. Je mist toch wel die extra kwaliteit. Daarnaast hadden Zamouri en Deom ook moeilijke tegenstanders, de verdediging die door de mand viel zonder Martina (mag Werker AUB snel een contract?), Lathouwers die talent heeft maar duidelijk nog niet klaar ervoor is. Dat 4-4-2 experiment hoeft van mij ook geen vervolg te krijgen.
Qua voetbal een droevige avond. Hoewel het ook wel echt weer iets voor MVV is om na een record periode zonder wedstrijd in de Geusselt met zo n klootzakken-uitslag thuis te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 00:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #119
Wat 'ch eigelek nog erger vin es 't werkelek abominabele niveau vaan de speulers venaovend;

Sezoenskaarthawwers boete de boot laote valle en daan wel vrijkaarte uitdeile.... Zum kotzen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2020 07:28
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
MVV Maastricht - Cambuur Leeuwarden 05-09-2020 || 18.45 #120

MVVke schreef :
Sezoenskaarthawwers boete de boot laote valle en daan wel vrijkaarte uitdeile.... Zum kotzen!!


Er waren geen vrijkaarten uitgegeven. Iedereen die daar was heeft een seizoenskaart. Waarschijnlijk heeft niet iedereen voor die seizoenskaart moeten betalen om wat voor reden dan ook, maar ze doen net als alle anderen gewoon mee met de loting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden