Tini Ruijs.
- Rebel
-
- Senior Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: Tini Ruijs.
08 Oct 2013 11:03 - 08 Oct 2013 11:05Qua prestaties zit er een enorme vooruitgang in het elftal. Tiny heeft meer krediet bij me gekregen. Ook gelijkspelen tegen Emmen was geen schande, want Emmen legt de ene na de andere topper over de knie. Dat Tiny geen mediamens is en zich te direct verwoord, daar ben ik het mee eens, maar als trainer boekt hij ten opzichte van zijn voorganger wel progressie na een doodpunt. Hopelijk kan hij de komende weken deze lijn doortrekken.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 12:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
08 Oct 2013 12:12Sjus. Iech hub ouch al begrepe intusse dat d'r oetspraake volledig oet zien verband zien getrokke.Vluuzak wrote: Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- middenstip
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 12:25hier geen woord over gezegd, maar was het wel innerlijk met Boesten eens ,of mag dit ook niet!
Dit is dus weer typisch een verhaal van de Limburger.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 14:12MVV4life wrote:Sjus. Iech hub ouch al begrepe intusse dat d'r oetspraake volledig oet zien verband zien getrokke.Vluuzak wrote: Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.
Klopt en los van het feit hoe ik over de trainer denk, moeten we geen heksenjacht op hem openen.
Trost heeft zelf ook de afgelopen seizoenen duidelijk aangegeven als een belofte team financieel niet haalbaar is,
een gemeenschappelijke jeugdteam de oplossing is.
Dat zei hij zelf niet alleen prive maar ook openlijk op meerdere "praotkaffees"!
Zonder dat hij op dit forum zo aangepakt werd als Tini nu...
Je kunt als MVV niet structureel / wekelijks wedstrijdjes inplannen zoals tegen Meerssen en vanavond tegen Bekkerveld.
En toch moeten jongens die terugkomen. tegen het eerste aanzitten of bankzitters zijn wedstrijden spelen om er klaar voor te zijn als ze er moeten staan...
Nu zijn dit Danny, Sven, de Kuuper, Stankov, Smeets en Veldmate. Daar komen Sjoerd en Kjell nog eens bij...
- tcb
-
- Premium Member
-
10 Oct 2013 21:48(samen met lrb) hoe meer ik met deze man vertel hoe meer
Ik er van overtuigd ben dat dit de juiste man op de juiste plaats is
Vooral belangrijk is de persoonlijke aandacht dit iedere speler na afloop van de training krijgt
Daarom alleen zou ik al willen dat iedereen dit critiek op tinij heeft eens een keer na de training kon komen kijken
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
11 Oct 2013 10:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
11 Oct 2013 10:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 Oct 2013 10:59αναρχος wrote: Tiny is dan misschien wel een prima trainer. Echter hoort media optreden ook in het taken pakket van een coach. Laat hem lekker het eerste trainen en verder zijn mond houden over een RJO.
:!:middenstip wrote: vanmorgen met Tiny, hier over gesproken en volgens hem heeft hij
hier geen woord over gezegd (..)
Dit is dus weer typisch een verhaal van de Limburger.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
11 Oct 2013 11:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2013 10:27In het interview met Kuipers hoorde ik dat Nick na de training nog met Tini extra werkt.
In de voorbereiding was ie al bezig met onkruid wieden op het trainingsveld.
Ik waardeer deze extra inzet van Tini!
Hij zet in ieder geval zelf flink de schouders er onder. Dat is het juiste voorbeeld voor de spelers!
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2013 10:32Maosbrögk wrote: Lees net op mvv.nl dat Tini kaartjes gaat verkopen voor MVV-Den Haag.
In het interview met Kuipers hoorde ik dat Nick na de training nog met Tini extra werkt.
In de voorbereiding was ie al bezig met onkruid wieden op het trainingsveld.
Ik waardeer deze extra inzet van Tini!
Hij zet in ieder geval zelf flink de schouders er onder. Dat is het juiste voorbeeld voor de spelers!
Moet ook eerlijk zeggen, dat vind ik goed om te lezen !!! klasse van Tini
- Punker73
-
- Administrator
-
27 Oct 2013 11:48I want to be a fan again!!!
- Hughes
-
- Elite Member
-
27 Oct 2013 20:55Punker73 wrote: Tot nog toe heb ik eigenlijk nooit lopen zeiken over Tini maar nadat ik vandaag toch het interview op JL.nl heb zitten kijken denk ik toch echt dat hij een goede media training moet krijgen ..... ik vind het leuk dat je eerlijk bent maar je kunt ook te eerlijk zijn. Hou eens een keer op met namen noemen (in dit geval had Geenen het gevreten) en geef alleen antwoord op vragen (ga dus niet zomaar een heel verhaal afsteken over het "slechte" nieuws en het nul moraal binnen de groep). Dat soort dingen bespreek je intern en gooi je niet ongevraagd op de tv / internet.
Ik vind met dit interview helemaal niks mis. Ik houd er wel van dat we nu een uitgesproken trainer hebben en ik vind dat hij niks miszegt heeft. Wij willen toch dat hij open is en dat we inzicht krijgen in het wel en wee van de club. Zo creëert hij ook begrip voor zijn spelers als hij uitlegt dat hoe de groep het slechte nieuws gereageerd heeft. En iedereen kon toch zien dat Rick Geenen een domme overtreding maakte, dat mag hij dan toch ook zeggen en dit plaatst zijn kritiek op Stankov ook in een ander daglicht, Ruijs ontziet niemand.