>
Ontvangen bedankjes 17
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjus. Iech hub ouch al begrepe intusse dat d'r oetspraake volledig oet zien verband zien getrokke.Vluuzak schreef : Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.
MVV4life schreef :
Sjus. Iech hub ouch al begrepe intusse dat d'r oetspraake volledig oet zien verband zien getrokke.Vluuzak schreef : Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.
αναρχος schreef : Tiny is dan misschien wel een prima trainer. Echter hoort media optreden ook in het taken pakket van een coach. Laat hem lekker het eerste trainen en verder zijn mond houden over een RJO.
middenstip schreef : vanmorgen met Tiny, hier over gesproken en volgens hem heeft hij
hier geen woord over gezegd (..)
Dit is dus weer typisch een verhaal van de Limburger.
Maosbrögk schreef : Lees net op mvv.nl dat Tini kaartjes gaat verkopen voor MVV-Den Haag.
In het interview met Kuipers hoorde ik dat Nick na de training nog met Tini extra werkt.
In de voorbereiding was ie al bezig met onkruid wieden op het trainingsveld.
Ik waardeer deze extra inzet van Tini!
Hij zet in ieder geval zelf flink de schouders er onder. Dat is het juiste voorbeeld voor de spelers!
Punker73 schreef : Tot nog toe heb ik eigenlijk nooit lopen zeiken over Tini maar nadat ik vandaag toch het interview op JL.nl heb zitten kijken denk ik toch echt dat hij een goede media training moet krijgen ..... ik vind het leuk dat je eerlijk bent maar je kunt ook te eerlijk zijn. Hou eens een keer op met namen noemen (in dit geval had Geenen het gevreten) en geef alleen antwoord op vragen (ga dus niet zomaar een heel verhaal afsteken over het "slechte" nieuws en het nul moraal binnen de groep). Dat soort dingen bespreek je intern en gooi je niet ongevraagd op de tv / internet.