Tini Ruijs.

08 okt 2013 10:56
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #256
TINI rot op. Noets same met die stroontmoffe en boere.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2013 11:03 08 okt 2013 11:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #257
Vergeet niet dat Ruijs twee jeugdelftallen van twee potentiële RJO-kandidaten heeft kunnen vergelijken, voordat hij deze uitspraak deed. Hij ziet natuurlijk ook dat bepaalde kwaliteiten/verwachtingen niet gehaald kunnen worden in de huidige opzet. Maar het is wel een enorme schop tegen het been van de 'Veer Zien MVV' donateurs, die hun middelen aan de jeugdopleiding doneren, juist voor de autonomie van MVV in het RJO verhaal te houden. Die mening had hij beter voor zich kunnen houden of na zijn trainerschap mogen delen.

Qua prestaties zit er een enorme vooruitgang in het elftal. Tiny heeft meer krediet bij me gekregen. Ook gelijkspelen tegen Emmen was geen schande, want Emmen legt de ene na de andere topper over de knie. Dat Tiny geen mediamens is en zich te direct verwoord, daar ben ik het mee eens, maar als trainer boekt hij ten opzichte van zijn voorganger wel progressie na een doodpunt. Hopelijk kan hij de komende weken deze lijn doortrekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

08 okt 2013 12:08
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #258
Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, damske, Sjotelsplak, middenstip, opadiehard, tanteke, tcb

08 okt 2013 12:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #259

Vluuzak schreef : Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.

Sjus. Iech hub ouch al begrepe intusse dat d'r oetspraake volledig oet zien verband zien getrokke.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

08 okt 2013 12:25
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #260
Dat klopt wat jij zegt "vluuzak"vanmorgen met Tiny, hier over gesproken en volgens hem heeft hij
hier geen woord over gezegd, maar was het wel innerlijk met Boesten eens ,of mag dit ook niet!
Dit is dus weer typisch een verhaal van de Limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, les rouges blancs, Jacques, opadiehard, tcb

08 okt 2013 14:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #261

MVV4life schreef :

Vluuzak schreef : Wat een ophef weer door steeds de zelfde personen om helemaal niets, Trost was ook voorstander van een gezamenlijke jeugdopleiding, daarbij komt dat de krant wel vaker uitspraken uit zijn verband haalt om het vuurtje wat op te stoken.

Sjus. Iech hub ouch al begrepe intusse dat d'r oetspraake volledig oet zien verband zien getrokke.

Klopt en los van het feit hoe ik over de trainer denk, moeten we geen heksenjacht op hem openen.
Trost heeft zelf ook de afgelopen seizoenen duidelijk aangegeven als een belofte team financieel niet haalbaar is,
een gemeenschappelijke jeugdteam de oplossing is.
Dat zei hij zelf niet alleen prive maar ook openlijk op meerdere "praotkaffees"!
Zonder dat hij op dit forum zo aangepakt werd als Tini nu...

Je kunt als MVV niet structureel / wekelijks wedstrijdjes inplannen zoals tegen Meerssen en vanavond tegen Bekkerveld.
En toch moeten jongens die terugkomen. tegen het eerste aanzitten of bankzitters zijn wedstrijden spelen om er klaar voor te zijn als ze er moeten staan...
Nu zijn dit Danny, Sven, de Kuuper, Stankov, Smeets en Veldmate. Daar komen Sjoerd en Kjell nog eens bij...

10 okt 2013 21:48
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #262
Vanmorgen na de training weer goed gesprek gehad met onze ,trainer
(samen met lrb) hoe meer ik met deze man vertel hoe meer
Ik er van overtuigd ben dat dit de juiste man op de juiste plaats is
Vooral belangrijk is de persoonlijke aandacht dit iedere speler na afloop van de training krijgt
Daarom alleen zou ik al willen dat iedereen dit critiek op tinij heeft eens een keer na de training kon komen kijken
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Ivinho, Peter Pan

11 okt 2013 10:48
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #263
Tiny is dan misschien wel een prima trainer. Echter hoort media optreden ook in het taken pakket van een coach. Laat hem lekker het eerste trainen en verder zijn mond houden over een RJO.

11 okt 2013 10:50
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #264
In de VI van deze week overigens een vrij groot artikel over de 3 Limburgse clubs in de Jup league waarin Ruijs ook veelvuldig 'aan het woord' is.

11 okt 2013 10:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #265

αναρχος schreef : Tiny is dan misschien wel een prima trainer. Echter hoort media optreden ook in het taken pakket van een coach. Laat hem lekker het eerste trainen en verder zijn mond houden over een RJO.

middenstip schreef : vanmorgen met Tiny, hier over gesproken en volgens hem heeft hij
hier geen woord over gezegd (..)
Dit is dus weer typisch een verhaal van de Limburger.

:!:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

11 okt 2013 11:10
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #266
Als er iets in de krant staat wat je niet gezegd hebt laat je het toch rectificeren!! Komt binnen MVV wel heel vaak voor dat iets wat in de krant staat, opeens toch niet gezegd is als er kritiek komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Rebel

25 okt 2013 10:27
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #267
Lees net op mvv.nl dat Tini kaartjes gaat verkopen voor MVV-Den Haag.
In het interview met Kuipers hoorde ik dat Nick na de training nog met Tini extra werkt.
In de voorbereiding was ie al bezig met onkruid wieden op het trainingsveld.
Ik waardeer deze extra inzet van Tini!
Hij zet in ieder geval zelf flink de schouders er onder. Dat is het juiste voorbeeld voor de spelers!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, tcb

25 okt 2013 10:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #268

Maosbrögk schreef : Lees net op mvv.nl dat Tini kaartjes gaat verkopen voor MVV-Den Haag.
In het interview met Kuipers hoorde ik dat Nick na de training nog met Tini extra werkt.
In de voorbereiding was ie al bezig met onkruid wieden op het trainingsveld.
Ik waardeer deze extra inzet van Tini!
Hij zet in ieder geval zelf flink de schouders er onder. Dat is het juiste voorbeeld voor de spelers!

Moet ook eerlijk zeggen, dat vind ik goed om te lezen !!! klasse van Tini
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

27 okt 2013 11:48
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #269
Tot nog toe heb ik eigenlijk nooit lopen zeiken over Tini maar nadat ik vandaag toch het interview op JL.nl heb zitten kijken denk ik toch echt dat hij een goede media training moet krijgen ..... ik vind het leuk dat je eerlijk bent maar je kunt ook te eerlijk zijn. Hou eens een keer op met namen noemen (in dit geval had Geenen het gevreten) en geef alleen antwoord op vragen (ga dus niet zomaar een heel verhaal afsteken over het "slechte" nieuws en het nul moraal binnen de groep). Dat soort dingen bespreek je intern en gooi je niet ongevraagd op de tv / internet.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

27 okt 2013 20:55
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #270

Punker73 schreef : Tot nog toe heb ik eigenlijk nooit lopen zeiken over Tini maar nadat ik vandaag toch het interview op JL.nl heb zitten kijken denk ik toch echt dat hij een goede media training moet krijgen ..... ik vind het leuk dat je eerlijk bent maar je kunt ook te eerlijk zijn. Hou eens een keer op met namen noemen (in dit geval had Geenen het gevreten) en geef alleen antwoord op vragen (ga dus niet zomaar een heel verhaal afsteken over het "slechte" nieuws en het nul moraal binnen de groep). Dat soort dingen bespreek je intern en gooi je niet ongevraagd op de tv / internet.

Ik vind met dit interview helemaal niks mis. Ik houd er wel van dat we nu een uitgesproken trainer hebben en ik vind dat hij niks miszegt heeft. Wij willen toch dat hij open is en dat we inzicht krijgen in het wel en wee van de club. Zo creëert hij ook begrip voor zijn spelers als hij uitlegt dat hoe de groep het slechte nieuws gereageerd heeft. En iedereen kon toch zien dat Rick Geenen een domme overtreding maakte, dat mag hij dan toch ook zeggen en dit plaatst zijn kritiek op Stankov ook in een ander daglicht, Ruijs ontziet niemand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, tcb

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden