Tini Ruijs.

08 sept 2013 19:41
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #181
Ik denk dat de komende tijd gaat blijken hoe het verder gaat met MVV . Maar het lijkt me toch duidelijk dat je voor het plezier gaat kijken naar MVV. En de toeschouwers zijn een belangrijke graadmeter van hoe zij tegen MVV aankijken. Bovendien mag iedereen zijn eigen mening hebben over onze club.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 01:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #182

gaston satijn schreef : Nee karakter,
je zou zeggen dat het op een gegeven moment gedaan moet zijn en genoeg is geweest!!!
We kunnen ook nog wel ff een tussenseizoen inlassen en hopen op volgend jaar...

Dat snap ik ook en ben ik ook volledig met je eens, maar de laatste jaren zijn we vaker dramatisch begonnen aan het seizoen. Uiteindelijk kwam het nog redelijk goed. We hebben flink wat kwaliteit ingeboet in vergelijking met de laatste 2/3 seizoenen, terwijl er toen al bar weinig kwaliteit op het veld stond, maar wél een team. Ik stoor me met name aan de berichten die nu al roepen om het ontslag van de trainer. Ik vraag mij oprecht af welke trainer het op dit moment beter zou doen bij MVV (met dit materiaal). Het zal wederom een seizoen van uitzingen zijn en misschien volgend seizoen weer. Er zit nu eenmaal niets anders op voor ons. Of wil je na elke nederlaag een nieuwe trainer aanstellen? Ben je straks 5 ton kwijt (minimaal) aan ontslagregelingen en je schiet er geen reet mee op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Ivinho

09 sept 2013 08:43 09 sept 2013 08:44 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #183
Ruijs kan er helemaal niks aan doen slaat nergens op dat hij ontslagen moet worden,Dat slechte voetbal is vorig jaar onder trost begonnen de tweede helf van de competitie was het niet voor aan te zien meer!!
En dat die toeschouwers flink omlaag gaan is sinds rinkens hier de baas is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kalemaan

09 sept 2013 08:56
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #184
Hij hoeft ook niet ontslagen te worden, maar hij wist bij aanvang waar hij aan begon (gehavend elftal dat idd vorig seizoen plots niet meer liep).
hem zijn taak was het om het zelfvertrouwen waar het dus aan ontbrak terug te brengen en de ploeg weer met flair te laten spelen. Tot nu toe zie ik hier niets van....
hij zal wel op zeker proberen te spelen totdat schreurs terug is..maar nou stel dat het herstel van schreurs toch nog een week of 8 langer duurt. Moeten we hier dan nog 3 a 4 maanden naar dat saaie laffe spel kijken... hoop dat hij de mannen op het goede spoor krijgt is het niet met hoogstaand voetbal...dan met vechtlust en bluf...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip

09 sept 2013 09:10
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #185
Nog ff verder,
Met saai en laf voetbal jaag je de mensen het stadion uit...met spektakel en sensatie niet..dan hoef je nog niet eens te winnen.
Eigenlijk vreemd toch dat je in een thuiswedstrijd die maar niet wil lopen en waar je de hele wedstrijd aangemoedigd word door de fans je maar een gele kaart krijgt...??? en dat ook nog voor een schwalbe! Buiten dat we administratief het netste jongetje van de klas zijn worden we dat dadelijk ook nog op het veld....vroeger stonden er in zo'n wedstijd nog wel eens spelers op die net even over de schreef gingen, pakten dan wel een kaart maar zetten daarmee wel de wedstrijd op zijn kop (bijv. daemen, vermast) waarna vaak het spektakel en sensatie er vanaf vloog. Ook dan verloren we wel eens maar dan ging je met een tevreden gevoel naar huis en verheugde je alweer op de volgende wedstrijd waarbij je je vrienden ervan overtuigde toch eens mee te gaan omdat er altijd wel iets te beleven viel. Zo zorg je voor meer publiek!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, daan4suz, Nao Väöre, opadiehard, De_Lange, Boer458

09 sept 2013 09:40
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #186

gaston satijn schreef : Nog ff verder,
Met saai en laf voetbal jaag je de mensen het stadion uit...met spektakel en sensatie niet..dan hoef je nog niet eens te winnen.
Eigenlijk vreemd toch dat je in een thuiswedstrijd die maar niet wil lopen en waar je de hele wedstrijd aangemoedigd word door de fans je maar een gele kaart krijgt...??? en dat ook nog voor een schwalbe! Buiten dat we administratief het netste jongetje van de klas zijn worden we dat dadelijk ook nog op het veld....vroeger stonden er in zo'n wedstijd nog wel eens spelers op die net even over de schreef gingen, pakten dan wel een kaart maar zetten daarmee wel de wedstrijd op zijn kop (bijv. daemen, vermast) waarna vaak het spektakel en sensatie er vanaf vloog. Ook dan verloren we wel eens maar dan ging je met een tevreden gevoel naar huis en verheugde je alweer op de volgende wedstrijd waarbij je je vrienden ervan overtuigde toch eens mee te gaan omdat er altijd wel iets te beleven viel. Zo zorg je voor meer publiek!!!

Gaston, hierbij sluit ik mij volledig aan. Jammer, dat je maar een keer dank u kunt aanklikken.

Aon de géng

09 sept 2013 10:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #187
Vond de omzettingen van Ruijs in de 2de helft tegen Excelsior goed... Braken en Veldmate eruit .
We kregen ook meer beleving en hadden gewoon 1-0 moeten maken.
Hoop dat hij daar iets mee kan en daar op verder gaat en komende vrijdag wel tot resultaat komt anders gaat het een lijdensweg worden ben ik bang.

Het klopt dat we ieder jaar veel kwaliteit verliezen...een paar jaar geleden speelde we nog met Thiebaut maakte 42 doelpunten in 2 seizoenen....

09 sept 2013 11:15 09 sept 2013 11:15 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #188
Volgens mij werd Veldmate gewisseld omdat hij geblesseerd was.. een gedwongen omzetting dus.
De wissel Stankov voor Braken snapte ik ook wel aangezien Stankov veel drang naar voren heeft. Hij werd ook niet als verdediger ingebracht (er was wat kritiek op deze wissel in het wedstrijdtopic).

09 sept 2013 12:23
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #189

Napoleon schreef : Vond de omzettingen van Ruijs in de 2de helft tegen Excelsior goed... Braken en Veldmate eruit .
Hoop dat hij daar iets mee kan en daar op verder gaat en komende vrijdag wel tot resultaat komt anders gaat het een lijdensweg worden ben ik bang.

Het klopt dat we ieder jaar veel kwaliteit verliezen...een paar jaar geleden speelde we nog met Thiebaut maakte 42 doelpunten in 2 seizoenen....

Napoleon........ Sorry hoor maar er zijn geen tactische ozettingen gedaan in de 2e helft Braken en Veldmate zijn in de kleedkamer gebleven vanwege kleine blessures. MVV moet in de Geusselt zijn eigenspeelstijl opdringen aan de tegenstander en zich niet gaan aanpassen aan de tegenstander.

09 sept 2013 12:27 09 sept 2013 12:28 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #190
Ik pleit echt voor Nick Kuijpers in de spits. Nogmaals deze gast heeft de hele jeugdopleiding in de spits gespeeld. We heben nu toch al rare opstellingen gezien, dus deze optie zou ik heel serieus nemen. Van Hyfte...... is de laatste wedstrijden onzichtbaar?

09 sept 2013 14:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #191

Aloy Agu schreef :

Napoleon schreef : Vond de omzettingen van Ruijs in de 2de helft tegen Excelsior goed... Braken en Veldmate eruit .

Napoleon........ Sorry hoor maar er zijn geen tactische ozettingen gedaan in de 2e helft Braken en Veldmate zijn in de kleedkamer gebleven vanwege kleine blessures. MVV moet in de Geusselt zijn eigenspeelstijl opdringen aan de tegenstander en zich niet gaan aanpassen aan de tegenstander.

iedere wissel is toch een vorm van wijzigen van je strategie, misschien in dit geval noodzakelijk door blessures maar het spel werd er in ieder geval beter op, dus zou ik als ik Ruijs was daar op verder gaan, temeer omdat Veldmate gewoon niet uit de verf komt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu

09 sept 2013 15:20
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #192

Aloy Agu schreef : Ik pleit echt voor Nick Kuijpers in de spits. Nogmaals deze gast heeft de hele jeugdopleiding in de spits gespeeld. We heben nu toch al rare opstellingen gezien, dus deze optie zou ik heel serieus nemen. Van Hyfte...... is de laatste wedstrijden onzichtbaar?

Verander je vraagteken maar in een uitroepteken. :!:
Tom, normaal gesproken een zekerheidje bevindt zich momenteel (helaas) in een neerwaartse spiraal.
Wat betreft Nick Kujipers: Ik zou hem ook eens in de spits laten acteren. Gedurende zijn speelminuten in en tegen Eindhoven kwam hij zeer solide over en verloor vrijwel geen luchtduel.
Wellicht lukt het hem wel met zijn lengte om oorlog te maken. :applaus: :applaus:

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu

09 sept 2013 17:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #193
Als er mensen komen zeiken dan Tini weg moet snap ik het niet.
Wat heeft Trost vorig seizoen in tweede seizoenshelft laten zien zonder schreurs?
Ook 10x niks....Nu is het andersom nu gaat het totaal kut op begin van het seizoen en straks als Schreurs terug komt winnen ze weer elke wedstrijd en dan is Tini straks wel de held net zoals Trost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Kalemaan

09 sept 2013 18:08
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #194

mvv4ever schreef : Als er mensen komen zeiken dan Tini weg moet snap ik het niet.
Wat heeft Trost vorig seizoen in tweede seizoenshelft laten zien zonder schreurs?
Ook 10x niks....Nu is het andersom nu gaat het totaal kut op begin van het seizoen en straks als Schreurs terug komt winnen ze weer elke wedstrijd en dan is Tini straks wel de held net zoals Trost.

Inderdaad, Ruijs heeft aangegeven dat hij tijd nodig heeft om MVV naar zijn idee te laten voetballen, bij zijn vorige clubs draaide het in de eerste wedstrijden ook niet en daarna begon men punten te pakken, dus geen paniek en heb ff geduld, ook al is dat lastig. Ik denk zelfs dat MVV ook al punten gaat pakken voordat Schreurs terug is. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, mvv4ever, serke

09 sept 2013 21:13
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #195
Sprak net een paar mensen gisteren was Ruijs te gast bij rkvvl voor een Voetbalontbijt,De meeste vonden het maar een domme man kwam niks fatsoenlijk uit en had het alleen over zichzelfs .

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden