Tini Ruijs.
06 sept 2013 14:53
les rouges blancs schreef :
Napoleon schreef : Wacht even..... Je haalt er van alles bij maar je vergeet te benoemen waarop ik reageer, dat is het zwakke media optreden en het willekeurig danwel bewust afbranden van Stankov....daar hebben we hier over
Graag daar je reactie op
Napoleon, als je effe een paar pagina's in deze rubriek terug leest, dan zie je al dat ik eerder iets over dit stukje "communicatie" geschreven had en heb er verder geen enkele reden voor om er weer op terug te komen... is voltooid verleden tijd.
Ik vind het belangrijker om in het heden te zijn en weer te geven wat er nu deze week op de training gebeurd en wat voor een indruk deze trainer nu achter laat..
Schijnbaar hebben Serke en TCB ( alias "the King") dezelfde indruk over deze trainer !
Ga gewoon eens kijken ...
Ruijs moet oppassen dat hij zijn spelers niet te vaak via de media (ver) of beoordeeld. Ik zie dat als onmacht. Ik heb Trost niet kunnen betrappen op zulke akties. Trost sprak altijd over zijn team. Ik weet dat er in de Trost periodebook weleens iets speelde in de selectie of met het bestuur. Maar Trost was en is een HEER. Hij houdt de eer aan zichzelf. Ik heb nog meer respect voor Trost gekregen toen hij bij zijn presentatie bij VVV Venlo eerst MVV bedankte voor de afgelopen 3 jaar!
Chapeau voor deze man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Gamin
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
07 sept 2013 21:52
Mienclub1902
Platinum Boarder
We moeten Ruijs ook de tijd geven, maar hij mag van mij ook in de media wat minder fel reageren, want uitspraken als "die had mijn oma nog gemaakt" of Stankov afbranden voor tv hoeft voor mij ook niet. Hij is afhankelijk van de spelers, daarmee moet ie het doen . Maar hij is wel verantwoordelijk als trainer.
07 sept 2013 22:13
Aon de geng!
Expert Boarder
Jammer, ik oordeel niet snel over een trainer maar deze man mist alle fatsoensnormen. De manier hoe hij over spelers praat in de pers kan echt niet. Voor mij kan er geen applaus meer vanaf voor deze man. Jammer, ik dacht dat dit een goede keus zou zijn voor mvv maar ik moet mijn mening nu al bijstellen.
08 sept 2013 00:27
Aon de geng! schreef : Jammer, ik oordeel niet snel over een trainer maar deze man mist alle fatsoensnormen. De manier hoe hij over spelers praat in de pers kan echt niet. Voor mij kan er geen applaus meer vanaf voor deze man. Jammer, ik dacht dat dit een goede keus zou zijn voor mvv maar ik moet mijn mening nu al bijstellen.
Jij hebt je mening snel klaar. Iets te snel naar mijn mening. Iedere trainer doet het op zijn manier. De ene zegt niets, de ander zegt ongezouten zijn mening. Ruijs doet het op zijn manier, nou en?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
08 sept 2013 00:46
reddevil1408
Fresh Boarder
Sjotelsplak schreef :
reddevil1408 schreef :
Hughes schreef : Napoleon maakte de vergelijking tussen de fouten van Stankov en Castro, maar volgens mij gaat het daar niet om. Ruijs lijkt zich al sinds de voorbereiding aan de instelling van Stankov te storen en wil hem niet meer in bescherming nemen.
...en dus worden er vriendjes van de trainer binnen gehaald (gebeurde natuurlijk ook onder Trost) en bestaat MVV MAASTRICHT uit ex-spelers van VVV, RODA JC en FORTUNA aangevuld met een paar spartaanen en een exotische verrassing uit Zweden. De eigen kweek wordt weggestuurd omdat ze "niet goed genoeg" zijn.
verkapt FC Limburg noem ik het, maar dan spelend in Maastricht.
Je punt is?
We staan 15e, als het tegen zit straks derde van onderen na dit weekend.
Ik zie een passieloos, angstig MVV voetballen en een trainer die de schuld bij de spelers legt.
Komende de drie wedstrijden gaan cruciaal worden, let op mijn woorden.
08 sept 2013 01:26
Bertocucci
Junior Boarder
Wat me met name stoortaan Tiny is zijn geklaag over spelers die hij niet heeft, het persoonlijk afkraken van mensen in de pers en het continu spreken in de e "ze"-vorm.
1. Tiny wist waar hij aan begon en wat er dus mogelijk was. Trost heb ik nooit horen klagen over zijn spelersmateriaal. Het werd in ieer geval niet als excuus aangedragen. Een zwaktebod van Tiny.
2. Hij geeft zelf aan dat er mis is methet vertrouwen in de groep. Geeft de groep dan ook vertrouwen. Schep een veiligewerksfeer en leg fouten (zoals bij Stankov niet onder een vergrootglas.
3. "Ik zei dit, maar ze deden zo", "ze doen dit, en dan moet ik zus..". Allemaal excuses. Samen winnen, samen verliezen. Neem je verantwoordelijkheid als coach in de pers. Jij bent ervoor om te zorgen dat het kader klopt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, jesfen
08 sept 2013 08:30
Mienclub1902
Platinum Boarder
Helemaal met Bertocucci eens!!
08 sept 2013 09:38
Het lijkt wel dat er mentaal een hoop mis is in de koppies van de spelers, hoe zou dat toch komen Tiny?
Maar gelukkig hebben we Coockie nog, met zijn enorme ervaring en inzicht. Die gaat het tij in de koppies we effe keren.
Morgen worden na de training weer koffie, coockies en sterke verhalen geserveerd....
Vannacht droomde ik nog van Frans Korver ......(en het voelde niet als een nachtmerrie).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Rebel
08 sept 2013 10:22
gaston satijn
Platinum Boarder
Als ik een trainer in het interview op tv-maastricht zo vaak hoor zeggen dat hij zijn opstelling niet prijs wil geven om de tegenstander niet slimmer te maken, dan kan iedereen mij zeggen dat dit tactisch slim is, maar op het moment hoe het nu bij MVV gaat vind ik dat laf over komen!
Dit is precies waar het MVV op dit moment aan ontbreekt lef en zelfvertrouwen. geef die opstelling maar prijs en laat de tegenstander zich maar aanpassen aan ons! Die moeten hier weer gewoon met de broek vol schijt het veld opkomen. Het spijt mij voor Ruijs maar met de uitstraling die hij heeft zal dit nooit gebeuren...dan heb ik het nog niet over het openlijk afkraken van je eigen team en spelers individueel. Dit helpt natuurlijk ook niet mee aan het zelfvertrouwen!!! Waar ik bij het aanstellen van Ruijs al bang voor was gaat nu uitkomen, bang om te verliezen en de schuld afschuiven, toon toch eens lef man...misschien ga je dan een keer met 7-0 onderuit maar als dit de rest van het seizoen gecompenseerd word door opportunistisch spel maakt dat geen reet uit....
ik krijg de schijt van dit angsthazen voetbal waarmee je het publiek het stadion uit jaagt...op deze manier worden we het lachertje van de competitie...
Je ziet dat het mis gaat en in het bedrijfsleven moet je dan snel ingrijpen,in het voetbal is dat niet anders, hoe dat mag het bestuur zich bedenken, maar doe in godsnaam iets voordat het te laat is!!!!
08 sept 2013 10:39
Greun graas
Expert Boarder
Volledig met je eens gaston.. Daarbij staat onze nieuwe aanvaller linkshalf te verpieteren en staat Rick geenen rechtsachter, die we jaren lang in de derby's hebben uitgelachen.. Als je dat als trainer niet ziet dan snap je het gewoon niet.
Coocky voorn is niets meer of minder dan een hielenlikker die jarenlang geprofiteerd heeft van toenmalig vriend van Marwijk. Op eigen poten kan hij er niks van. Die zal ook geen redding brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
08 sept 2013 11:27
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Een schande!
Dat was het gister, een regelrechte schande.
Stankov op de bank zetten voor Geenen, die in de 1ste helft totaal niets liet zien? En waarom? Waarschijnlijk omdat die Geenen een vriendje is van Ruys. Zet Stankov terug in de basis!!! Die jongen verdient al het krediet.
Waar ik me het meeste aan stoor is de instelling. Prima als we weinig scorende aanvallers hebben, daar moeten we nou eenmaal mee leven voorloper. Maar als je in de 76ste minuut achter komt te staan dan doe je maar 1 ding: Alles op alles, 1 tegen 1.
En dan kan je wel roepen we hebben geen spitsen, maar het enige wat wij als supporters willen zien is dat het tenminste geprobeerd wordt. Zet Kuipers maar in de spits die tenminste nog kan koppen. Voorzetten met Maria in de spits heeft ook totaal geen zin. En als je dan de 0-2 tegen krijgt heb je het tenminste geprobeerd!
Tiny durft totaal niks! Het zelfvertrouwen wat deze man heeft is terug te zien in het veld, niemand van de spelers heeft er vertrouwen in.
08 sept 2013 12:07
Snap nog steeds niet waarom MVV zoveel moeite deed om Ruijs naar Maastricht te halen.
Het elftal speelt alsof ze nog nooit samen gevoetbald hebben, als ik Ruijs dan gehurkt voor ze stoeltje zie zitten in de dug-out straalt er ook niets vanuit. Totaal geen beleving van zijn kant.
Als het voor geen meter draait verwacht ik een trainer die er alles aan doet langs de kant om te proberen wat te repareren.
Met de wedstrijden tegen Almere en Achilles in het vooruitzicht moet je de maximale 6 punten halen
08 sept 2013 19:14
Mienclub1902
Platinum Boarder
Puur naar de feiten kijken heeft Ruijs het volgende in het Nederlands betaald voetbal gepresteerd als trainer: een half jaartje bij FSC aardig gepresteerd in de J-league. Verder 0,0. En ja. Kampioen met RJC A1.
08 sept 2013 19:35
Karakter
Platinum Boarder
Foeifoei, gaan we nu echt die kant uit? Kijken naar de prestatie's die Ruijs behaald heeft? Welke tastbare prijzen heeft Trost gewonnen? Periode titels zijn leuk, maar heb je weinig aan als je uiteindelijke in de betreffende periode geen kampioen wordt.. Wat een onzin wordt hier weer geluld op het moment dat het minder gaat. MVV heeft al zoveel jaren ellende gehad, je zou toch zeggen dat het op een gegeven moment gaat wennen..
08 sept 2013 19:40
gaston satijn
Platinum Boarder
Karakter schreef : Foeifoei, gaan we nu echt die kant uit? Kijken naar de prestatie's die Ruijs behaald heeft? Welke tastbare prijzen heeft Trost gewonnen? Periode titels zijn leuk, maar heb je weinig aan als je uiteindelijke in de betreffende periode geen kampioen wordt.. Wat een onzin wordt hier weer geluld op het moment dat het minder gaat. MVV heeft al zoveel jaren ellende gehad, je zou toch zeggen dat het op een gegeven moment gaat wennen..
Nee karakter,
je zou zeggen dat het op een gegeven moment gedaan moet zijn en genoeg is geweest!!!
We kunnen ook nog wel ff een tussenseizoen inlassen en hopen op volgend jaar...
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden