Tini Ruijs.
05 aug 2013 09:13
"sarcasme modus aan" ..... dit wordt een verloren seizoen, het zoveelste tussenseizoen op een rij. Jammer dat komende thuiswedstrijd geboycot wordt anders hadden we al met de witte zakdoekjes naar Tini en het bestuur van MVV kunnen zwaaien ...... "sarcasme modus uit".
pfffffffff stelletje zeikers die het allemaal al weten
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Sjotelsplak
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
05 aug 2013 09:16
Aloy Agu schreef : Ruijs en MVV.................. is geen"huwelijk" Dit contract gaat niet lang duren. In de media is Ruijs niet echt sterk.[/]
En waar basseer je dit op? Inzicht? Misschien Smeets in de spits zetten...
Een trainer met inzicht en die spelers naar een hoger plan kan tillen IMO. Ik heb alle vertrouwen in deze man!
Nog een spits erbij en snel herstel van de geblesseerden en we gaan knallen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tcb
05 aug 2013 13:52
Aloy Agu schreef : Ruijs en MVV.................. is geen"huwelijk" Dit contract gaat niet lang duren. In de media is Ruijs niet echt sterk.
Dan wordt ie waarschijnlijk geen opvolger van Toine van Peperstraten bij Studio Sport....foi foi.
Wellicht deze man eens de kans geven en pas na het seizoen oordelen? Vooruit, tot aan de winterstop dan. Ruijs hoeft niet voor de camera voor vuurwerk te zorgen, maar op het veld! De meeste van ons weten wel hoe de vlag erbij hangt en dat we nog niet op volle kracht zijn.
Verder heb ik hem inhoudelijk niet op vreemde uitspraken kunnen betrappen. (tenzij je de Napoleon-translator gebruikt...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb
05 aug 2013 15:19
Mienclub1902
Platinum Boarder
Tini Ruijs is een prima en gedreven trainer, maar net als iedere trainer, afhankelijk van zijn spelers.
Hij kan het niet helpen dat hij te weinig aanvallers heeft en dat spelers kansen missen.
Met meer en vooral betere aanvallers presteert hij beter met MVV.
Terecht dat hij kritiek heeft op zijn spelers, daarvoor is hij toch ook een fanatieke gedreven trainer en natuurlijk wil hij zo snel mogelijk versterking. Als MVV op Schreurs moet blijven wachten, kun je nog wel ff wachten, zonder enige garantie dat het beter gaat, al mis je Danny natuurlijk wel, maar je weet niet hoe die terugkeert na zo'n blessure.
Ik heb alle vertrouwen in Ruijs, ik denk dat hij gedacht had met een voltallige selectie aan de competitie kunnen te beginnen, nu moet hij nog steeds wachten op een nieuwe aanvaller.
05 aug 2013 17:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Jacques schreef : Ja hoor, 1 wedstrijd verloren en Ruijs staat al met een been op straat.
Wacht ff...je vergeet de kansloze nederlagen tegen Porto en AZ... Tiny rot op!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak
05 aug 2013 19:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Maosbrögk schreef :
Jacques schreef : Ja hoor, 1 wedstrijd verloren en Ruijs staat al met een been op straat.
Wacht ff...je vergeet de kansloze nederlagen tegen Porto en AZ... Tiny rot op!
Laat staan zijn monotone stem, dat gaat nooit goed,die past echt niet bij MVV! Ik zeg, haal Frans Körver.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
05 aug 2013 21:07
De goede man heeft nog geen thuiswedstrijd gespeeld en wordt al de laan uitgestuurd hier ppffff.
En voor een nieuwe trainer zou er dan wel geld zijn???
Vind de analyse van Tiny Ruis beter als van Trost (de Foppe de Haan van Maastricht met zijn flechmatieke wissel in de 70-e minute, Smeets eruit.... die geen thuiswedstrijd meer won in de 2-e seizoenshelft).
Ruis zei terecht mvv wordt geen kampioen, het enigste wat hij dus kan doen is 9 maanden bouwen aan een team dat goed ingespeeld raakt voor de nacompetitie en dan vooral goed uitgerust is. GAE en Den-Haag zijn beide zo gepromoveerd (en bereikte beide zelfs niet de top 5 in dat jaar).....
06 aug 2013 07:48
Mienclub1902
Platinum Boarder
Geef deze goeie trainer 2 goeie aanvallers en je doet weer mee bovenin.
Voorlopig moet hij roeien met de riemen die hij heeft.
06 aug 2013 15:21
Die man heeft met zijn volle verstand een contract getekend, wetenede hoe de situatie bij MVV is, dan vindt ik het niet gepast om je in de media hierover uit te laten. Zo geef je Veltmate ook een veeg uit de pan.
12 aug 2013 00:57
12 aug 2013 01:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
noe effe get positiefs !
velt uuch niks op aon dit fulmke...?
www.jupilerleague.nl/video/1012105.php
Nein, neet tot dee mins geine onzin steit te verkoupe ( zjus wie uzze Trots dat aoch neet dee)
uzzen Tinus liet ziech e knievelke stoon...
noe kin iech twie vaan zien veurgengers die aoch zoe get bove hun lip hadde...
Frenske oet Sjinne en Sef oet Pey-Echt....
Toen gebäörde aoch get sjieks en sjoens...
Ut zow tog neet...?
Veur miech maag ut...!
en daonao of oppe Merret of oppe Vriethof?
Mach kein Flaus aus...
Veer stoon langs de lijn en doen trow us bes...
(jaommer tot geine dat Rene heet gezag...
)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin
03 sept 2013 01:43
Je merkt aan alles dat Tini een man is met verstand van het spelletje.
Dat er echter tot afgelopen avond vrij weinig viel te variëren in de voorhoede kunnen we hem niet aanrekenen.
Maar, en een heel grote maar:
Voetbal is een teamsport waarin je samen wint, en samen verliest.
De 2-1 nederlaag is vanavond door een heel team geleden.
Ik persoonlijk vind het dan ook (laat ik me heel licht uitdrukken) helemaal niet chique om Antonio Stankov zo te kakken te zetten in de media. Dit soort uitspraken horen binnenskamers te blijven en onder 4 ogen. Antonio is nota bene een jongen die na het vervallen van de premies vorig jaar voor geen rode cent heeft gevoetbald om in zijn carrière te investeren(dit is uiteraard geen vrijbrief voor een basisplaats, maar zegt wel degelijk iets over de persoon Stankov.)
Wanneer hij een wedstrijd niet functioneert naar behoren, wissel de man en spreek de dag erna met hem, maar om deze jongen zo af te vallen na een blunder vind ik echt niet kunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, recalcitrant!, marke
03 sept 2013 04:54
webmastersfm
Platinum Boarder
Van mij mag mvv een serieus bedrag opzij zetten van de opbrengsten van Leroy om eens serieus te denken aan een andere trainer.
03 sept 2013 07:21
03 sept 2013 07:23 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Tiny doet er goed aan om de spelers eens goed wakker te schudden, dat heeft hij dus nu gedaan.
Wij accepteren een ploeg die onderaan staat niet (natuurlijk) dat doet een trainer ook niet.
Dus volkomen terrecht dat hij spelers ter verrandwoording roept.
Stankov speelde vorig jaar beter, leverde hem terrecht een contract op.
Nu speelt hij waardeloos, dan mag dat ook gezegt worden. Daar zal hij van moeten leren en sterker van moeten worden.
Maar daar ligt het probleem niet, dat is bekend nl. er worden geen goals gemaakt.
Dit komt doordat er geen aanvallers zijn die dat kunnen.
De aanvallers die we hadden zijn weg of geblesseerd.
Van de eerste is afscheid genomen en van de tweede, tja daar zul je op moeten wachten.
Maar het het elftal liep vorig jaar al niet, geen overwinningen in 2013 weg kampioens kansen....
De overwinningen zijn nu al weer behaald (ouderwets alleen thuis) en eindelijk een nieuwe aanvaller.
Ik ben blij dat Maic Sema er nu is.
Hopelijk heeft de scouting het goed gezien.
03 sept 2013 07:24
Dave1902 schreef : Je merkt aan alles dat Tini een man is met verstand van het spelletje.
Dat er echter tot afgelopen avond vrij weinig viel te variëren in de voorhoede kunnen we hem niet aanrekenen.
Maar, en een heel grote maar:
Voetbal is een teamsport waarin je samen wint, en samen verliest.
De 2-1 nederlaag is vanavond door een heel team geleden.
Ik persoonlijk vind het dan ook (laat ik me heel licht uitdrukken) helemaal niet chique om Antonio Stankov zo te kakken te zetten in de media. Dit soort uitspraken horen binnenskamers te blijven en onder 4 ogen. Antonio is nota bene een jongen die na het vervallen van de premies vorig jaar voor geen rode cent heeft gevoetbald om in zijn carrière te investeren(dit is uiteraard geen vrijbrief voor een basisplaats, maar zegt wel degelijk iets over de persoon Stankov.)
Wanneer hij een wedstrijd niet functioneert naar behoren, wissel de man en spreek de dag erna met hem, maar om deze jongen zo af te vallen na een blunder vind ik echt niet kunnen.
Ik heb vanaf het begin aangegeven dat Ruijs in de media een zeer zwakke schakel is. Hij spreekt tegen de journalist alsof het een puber is.
03 sept 2013 08:11
Ik vind wel dat hij spelers terecht mag zetten, we hebben het hier wel over betaald voetbal he,als je jewelste niet goed doet op je werk, wordt je momenteel er ook uitgegooid zonder pardon.
Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden