>
Ontvangen bedankjes 1603
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvvkeoleeke schreef : Begrijp sowieso niet waar Tini mee bezig is. mustafa werd afgelopen zaterdag al gebracht als rechtsbuiten. Als je zoiets wilt doen, zet dan minimaal Stankov voor en Mustafa rechtsback.
Ik moet zeggen dat Tini na de wedstrijd naar de Gouden Ster is gekomen. Dat is natuurlijk prima. Maar dat hij daar dan gaat lopen feesten dat vind ik not-done. De DJ zette You Never Walk Alone op, pakt hij een sjaal van één van de supporters mee en gaat mee zingen. Doet ook dingen op een podium met die artiest van die avond, biertjes vloeide behoorlijk. Allemaal leuk en aardig, maar dat soort positiviteit na een VERLOREN DERBY vind ik pure amateurisme.
Napoleon schreef : Wordt tijd voor een praatcafe !!!
Nao Väöre schreef :
Napoleon schreef : Wordt tijd voor een praatcafe !!!
Ben alleen "bang" dat je hier niets mee opschiet.
Hij geeft dan antwoorden waar je niets aan hebt. Net zoals Goumans destijds deed.
Indien er een praotkaffee komt (hoe eerder hoe liever) verwacht ik wel eerlijke antwoorden van onze trainer.
Antwoorden waar wij als supporters iets mee kunnen.
Jacques schreef : Tsjongejongejonge. Een trainer die na een wedstrijd een biertje drinkt en gezellig meedoet met de supporters. Die aangeeft dat een speler een slechte dag had. Nou, wat een problemen weer.
Boe is dat feeske? schreef : Ik heb nergens signalen gehoord dat spelers en de trainer niet door 1 deur zouden kunnen. Wel is het duidelijk dat dhr Ruys niet altijd dezelfde mensen opstelt, waar Trost dat wel deed. Ik denk dat ie gewoon wil aangeven, je moet vechten voor je basisplaats, en die is niet zomaar zeker! Dat er voorin niet gescoord word is bekend maar daar hebben we 0 alternatieven dus hij kan niet anders dan die mensen opstellen.
We moeten het ook niet overdrijven, Ronald Koeman verliest 3-4 keer met Feyenoord, laat zich in de pers ook persoonlijk negatief uit over 1 speler...heeft ie dan ook geen chemie meer met het team? Is gewoon een punt maken, al kan het wel zeker tactischer.
Laat Tini eerst eens bouwen, tegen excelsior verwacht ik een ommekeer MET nieuwe spits!
Boe is dat feeske? schreef : Ik heb nergens signalen gehoord dat spelers en de trainer niet door 1 deur zouden kunnen. Wel is het duidelijk dat dhr Ruys niet altijd dezelfde mensen opstelt, waar Trost dat wel deed. Ik denk dat ie gewoon wil aangeven, je moet vechten voor je basisplaats, en die is niet zomaar zeker! Dat er voorin niet gescoord word is bekend maar daar hebben we 0 alternatieven dus hij kan niet anders dan die mensen opstellen.
We moeten het ook niet overdrijven, Ronald Koeman verliest 3-4 keer met Feyenoord, laat zich in de pers ook persoonlijk negatief uit over 1 speler...heeft ie dan ook geen chemie meer met het team? Is gewoon een punt maken, al kan het wel zeker tactischer.
Laat Tini eerst eens bouwen, tegen excelsior verwacht ik een ommekeer MET nieuwe spits!