Tini Ruijs.

03 sept 2013 08:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #106
Ik begrijp die onrust bij Tiny Ruijs niet.... zijn media optreden is vanaf dag 1 erg zwak.
Voor de eerste wedstrijd tegen Dordt wilde hij zijn moeder al laten debuteren in MVV 1, bedoel met dat soort uitspraken zorg je niet dat er vertrouwen komt

Gister toch met enige verbijstering het interview gehoord met Tiny.... hij mag dan misschien inhoudelijk gelijk hebben, alleen komt het niet over en doet het niet goed.....ben bang dat onze spelers groep snel het vertrouwen in deze trainer gaat verliezen, mits we punten gaan pakken , maar op deze manier is het soms zelfs genant om naar de interviews van Ruijs te luisteren

Wordt tijd voor een praatcafe !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bertocucci

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2013 08:40
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #107
Begrijp sowieso niet waar Tini mee bezig is. mustafa werd afgelopen zaterdag al gebracht als rechtsbuiten. Als je zoiets wilt doen, zet dan minimaal Stankov voor en Mustafa rechtsback.

Ik moet zeggen dat Tini na de wedstrijd naar de Gouden Ster is gekomen. Dat is natuurlijk prima. Maar dat hij daar dan gaat lopen feesten dat vind ik not-done. De DJ zette You Never Walk Alone op, pakt hij een sjaal van één van de supporters mee en gaat mee zingen. Doet ook dingen op een podium met die artiest van die avond, biertjes vloeide behoorlijk. Allemaal leuk en aardig, maar dat soort positiviteit na een VERLOREN DERBY vind ik pure amateurisme.

03 sept 2013 08:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #108

mvvkeoleeke schreef : Begrijp sowieso niet waar Tini mee bezig is. mustafa werd afgelopen zaterdag al gebracht als rechtsbuiten. Als je zoiets wilt doen, zet dan minimaal Stankov voor en Mustafa rechtsback.

Ik moet zeggen dat Tini na de wedstrijd naar de Gouden Ster is gekomen. Dat is natuurlijk prima. Maar dat hij daar dan gaat lopen feesten dat vind ik not-done. De DJ zette You Never Walk Alone op, pakt hij een sjaal van één van de supporters mee en gaat mee zingen. Doet ook dingen op een podium met die artiest van die avond, biertjes vloeide behoorlijk. Allemaal leuk en aardig, maar dat soort positiviteit na een VERLOREN DERBY vind ik pure amateurisme.

hij probeert in ieder geval met de MVV supporters in contact te komen....we moeten nu ook niet alles negatief beoordelen
Kijk Tiny is Rene Trost.....die was gewoon de juiste man voor MVV op dat moment....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

03 sept 2013 09:02
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #109

Napoleon schreef : Wordt tijd voor een praatcafe !!!

Ben alleen "bang" dat je hier niets mee opschiet.

Hij geeft dan antwoorden waar je niets aan hebt. Net zoals Goumans destijds deed.
Indien er een praotkaffee komt (hoe eerder hoe liever) verwacht ik wel eerlijke antwoorden van onze trainer.
Antwoorden waar wij als supporters iets mee kunnen.

Aon de géng

03 sept 2013 09:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #110

Nao Väöre schreef :

Napoleon schreef : Wordt tijd voor een praatcafe !!!

Ben alleen "bang" dat je hier niets mee opschiet.

Hij geeft dan antwoorden waar je niets aan hebt. Net zoals Goumans destijds deed.
Indien er een praotkaffee komt (hoe eerder hoe liever) verwacht ik wel eerlijke antwoorden van onze trainer.
Antwoorden waar wij als supporters iets mee kunnen.

Nou volgens mij is Tiny altijd open , tenminste in interviews verteld hij ook alles ...dus waarom dan niet in tijdens eens praotkaffee....kwestie van een beetje "voeren" ;-)

03 sept 2013 09:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #111
Tsjongejongejonge. Een trainer die na een wedstrijd een biertje drinkt en gezellig meedoet met de supporters. Die aangeeft dat een speler een slechte dag had. Nou, wat een problemen weer.

Ik had ook graag meer punten gehad. Maar Ruijs heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd kunnen beschikken over vier (4!) aanvallers van onze club. Schreurs, Sema, Van Zaanen en La Rosa. Het voetbal is niet slecht. Ook niet geweldig, het is redelijk, niet meer en niet minder dan dat. We maken de kansen niet af en zijn te weinig dreigend voorin, het veldspel op het middenveld is goed verzorgd, achterin ziet het er niet altijd even goed uit. Maar met de komst van de aanvallers kan er zo maar een hele hoop veranderen. Als we voorin meer dreiging hebben, durven tegenstanders minder ver vooruit te voetballen. Als we voorin de bal langer vasthouden, kan de tegenstander minder snel een tegenaanval plaatsen. Dat zal ook de defensie ten goede komen.

Ik ben erg benieuwd naar de komende wedstrijden. Ik vind het veel te vroeg om nu al te oordelen en negatief te zijn. Ook onder Trost hebben we wel vaker een slechte serie gehad, trouwens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Sjotelsplak, 115KiloAonSjeng, Ivinho, tcb

03 sept 2013 10:18
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #112
Degene die het hardst aan stoelpoten van een ander zaagt is zelf geen knip voor de neus waard is mij altijd geleerd...

03 sept 2013 10:47
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #113
Ja dat Tiny ze maar goed de les leest. Als je iedere week zoveel kansen mist dat is bijna werkverweigering. Ik mag toch verwachten dat iedere voetballer een goal kan maken (niet alleen een aanvaller). En niet op zijn benen staat te trillen als hij voor een keeper staat. Anders heb je op dit nivo niks te zoeken.
Ik wed dat als de mvv-ers vrij op de keeper af kunnen gaan de meeste hem erniet in krijgen (egaal hoe ze het proberen via pingelen of schieten). Als je echt niks kunt zou ik zeggen hard schieten (en minimaal binnen het goal vak mikken). Oefenen ze hier wel op?????; of zijn ze alleen bezig de bal hoog te houden en etc. Heb wel de indruk dat ze hoekschoppen (het verdedigen) geoefend hebben want dat ging al beter tegen VVV. Het is goed dat er meer concurrentie komt door de 3 nieuwe spelers.
ps Hoop ook dat ze vanHyfte langer kunnen behouden (met een deel vanhet Geld van Labylle). Deze jongen is een voorbeeld voor iedere voetballer (beschaaft etc)

03 sept 2013 11:17
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #114

Jacques schreef : Tsjongejongejonge. Een trainer die na een wedstrijd een biertje drinkt en gezellig meedoet met de supporters. Die aangeeft dat een speler een slechte dag had. Nou, wat een problemen weer.

Het gaat me er niet om dat ie meedoet. Prima. Maar dan moet er wel een reden voor zijn. Na een verloren derby vind ik de timing ronduit slecht.

Zegt verder niks over zijn functioneren. Meer dat ik het een aantal ongelukkige zaken vind. Het is inderdaad zo dat hij nog niet over een fatsoenlijke aanval heeft kunnen beschikken. Maak er maar 3 van overigens. Van Zaanen is nog niet binnen ;-) Is maar de vraag of hij op amateurbasis wilt komen.

03 sept 2013 11:24
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #115
Iech bin lang stil gebleeve merk Iech hub ut geveul tot de speulers totaal gein vertrouwe hebben in Ruys. Bin bang tot Ruys de verkierde maan op de verkierde plaats is

03 sept 2013 12:40 03 sept 2013 12:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #116
Van alleen maar de les lezen is niemand beter geworden, hoop dat hij dan op de training zorgt dat de door hem bekritiserde zaken niet meer voorkomen.
Kan toch niet dat Toonie ( Stankov) er niets van kan, terwijl hij vaker wel van waarde voor dit elftal is geweest. Bovendien verdient een speler die voor niets speelde en zelfs zijn reisgeld moest ophoesten wat meer krediet ( gezien deze instelling) en hoeft de trainer niet als een geëmotioneerde fan z'n gal publiekelijk te spuien...

Bovendien is zijn (emotionele?) communicatie niet bepaald tactisch correct te noemen; voor de media is dit "gefundes Fressen" en in de voetbalwereld "simply not done ..."!
Net zoals hij supporters n.a.v. een bepaald incident afmaakte, wegzette ( dat is niet aan hem en niet zijn functie) en vervolgens een week later mee "feest" vierend in de ster meedoet. Het geheel lijkt een beetje "zwalkend" op zoek zijn naar een plaatsje...

Tuurlijk is het moeilijk om Trost te vervangen, vooral gezien de resultaten van Rene en de positie die Trost zich binnen de supportersgroep verworven heeft.
Maar bij Rene was het ook niet altijd koek en ei in zijn relatie met bepaalde spelers, alleen zag en merkte je naar buiten toe weinig hiervan ( een paar vaste bezoekers van de training uitgezonderd).
Wel communiceerde Trost naar buiten toe over de spelers zeer ingetogen en gereserveerd ( dat al vanaf zijn presentatie 3 jaar geleden), maar was open en eerlijk naar de supporters toe (zelfs nog voor de wedstrijd van VVV tegen MVV).
Dat laatste doet Ruis ook wel, hij staat wel open voor ons, maar hij heeft nog een leerproces voor zich...

Of het nu aan Trost lag of dat het dubbeltje de afgelopen jaren onze kant opviel is niet meer relevant, het is nu aan Ruis om iets positiefs neer te zetten, ook al verliezen we. Cooky is een goed voorbeeld; hij is fel, hard en eerlijk op de training, maar buiten het veld hoor je van de man weinig tot niets ( terwijl hij best vanuit z'n ervaring veel te vertellen heeft...).

Dus Tiny... "af en soms" op je tong bijten, niet een speler die in vorige wedstrijden wel bewezen heeft van waarde te zijn wegzetten met een vernietigend commentaartje en gewoon eraan werken dat de "jonge honden"die ze nog steeds zijn, bepaalde fouten niet meer maken. ;) Dan komt het wel goed ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

03 sept 2013 13:11
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #117
Bin d'r vaan euvertuig tot 't unne gooije treiner is mer es d'r gein chemie is tusse treiner en speulers daan zegk iech gein chemie,gein team gein resultaate bin iech bang!
Hoop tot iech fout zit mer wie iech de speulers vanach zaog moos iech weer ff aon de tied Capa dinke en geluif miech dat waaor gein fein beeld :(

03 sept 2013 15:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #118
Ik heb nergens signalen gehoord dat spelers en de trainer niet door 1 deur zouden kunnen. Wel is het duidelijk dat dhr Ruys niet altijd dezelfde mensen opstelt, waar Trost dat wel deed. Ik denk dat ie gewoon wil aangeven, je moet vechten voor je basisplaats, en die is niet zomaar zeker! Dat er voorin niet gescoord word is bekend maar daar hebben we 0 alternatieven dus hij kan niet anders dan die mensen opstellen.

We moeten het ook niet overdrijven, Ronald Koeman verliest 3-4 keer met Feyenoord, laat zich in de pers ook persoonlijk negatief uit over 1 speler...heeft ie dan ook geen chemie meer met het team? Is gewoon een punt maken, al kan het wel zeker tactischer.

Laat Tini eerst eens bouwen, tegen excelsior verwacht ik een ommekeer MET nieuwe spits!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u 115KiloAonSjeng, tcb

03 sept 2013 15:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #119

Boe is dat feeske? schreef : Ik heb nergens signalen gehoord dat spelers en de trainer niet door 1 deur zouden kunnen. Wel is het duidelijk dat dhr Ruys niet altijd dezelfde mensen opstelt, waar Trost dat wel deed. Ik denk dat ie gewoon wil aangeven, je moet vechten voor je basisplaats, en die is niet zomaar zeker! Dat er voorin niet gescoord word is bekend maar daar hebben we 0 alternatieven dus hij kan niet anders dan die mensen opstellen.

We moeten het ook niet overdrijven, Ronald Koeman verliest 3-4 keer met Feyenoord, laat zich in de pers ook persoonlijk negatief uit over 1 speler...heeft ie dan ook geen chemie meer met het team? Is gewoon een punt maken, al kan het wel zeker tactischer.

Laat Tini eerst eens bouwen, tegen excelsior verwacht ik een ommekeer MET nieuwe spits!

geef Tiny gewoon een paar weken de tijd en dan zien we wel wat en hoe het elftal speelt...

03 sept 2013 15:45
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #120

Boe is dat feeske? schreef : Ik heb nergens signalen gehoord dat spelers en de trainer niet door 1 deur zouden kunnen. Wel is het duidelijk dat dhr Ruys niet altijd dezelfde mensen opstelt, waar Trost dat wel deed. Ik denk dat ie gewoon wil aangeven, je moet vechten voor je basisplaats, en die is niet zomaar zeker! Dat er voorin niet gescoord word is bekend maar daar hebben we 0 alternatieven dus hij kan niet anders dan die mensen opstellen.

Daorum tot iech ough zegk tot iech hoop tot iech fout zit.
Chemie is dee d'r al gewees daan nog niks vaan gemerk sorry.

Weet nog wie veurig seizoen Bryan zoe oetgefloote woord eederein spraok sjan dreuver mer wat Tiny deit in de media Stankov zoe umlieg hoole zal ough neet erg motiverend werke veur zoene jong.

Hoop tot heer dat ough ingezeen heet vandaog en tot heer spiet heet vaan zien oetspraake in de media,haw die dinger gewoen binnenskamer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden