Tini Ruijs.

04 sept 2013 12:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #136
Lekker kortzichtig van sommigen hier:
Trost presteert een half seizoen zeer matig en wordt op handen gedragen.
Met nagenoeg dezelfde selectie, doet Ruijs ongeveer hetzelfde en hij wordt afgeschoten.

Tuurlijk, Trost had zich al bewezen, maar Ruijs heeft deze kans nog niet gekregen.
Het is niet reëel te verwachten dat Ruijs met dezelfde selectie het opeens veel beter gaat doen. Tenzij Ruijs een tovenaar is.

Het is erg makkelijk om de trainer maar de schuld te geven.
Wees realistisch, verwacht geen wonderen en geef de man een fatsoenlijke kans.

(P.S.: neemt niet weg dat ook ik teleurgesteld ben in deze seizoensstart)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2013 13:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #137

Och jeh schreef : Napoleon, we weten ondertussen al dat je de uitstraling en presentatie van Ruijs niks vind, dit hoef je niet 100x te vermelden. Jij komt over als een zeikbeer eerste klas. Eerst je sponsor gezeur...100x en nu is het Ruijs weer. We weten je mening, bedankt daarvoor, maar hou aub op met dat gezeur

ik bepaal zelf wat ik wel en niet schrijf op dit forum....zoals jij dat ook doet !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster, opadiehard, marke

04 sept 2013 13:54
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #138
Zelf had ik MVV vooraf ingeschat rond plek 7.
De competitie is pas vijf wedstrijden onderweg en de verschillen zijn zeer klein (tussen nr. 7 en nr.19 zit slechts 3 punten).
De beloften elftallen van de grote clubs steken er niet met kop en schouders boven uit, kortom: iedereen kan van iedereen winnen. Opvallend is de goede start van Dordrecht, Telstar en Eindhoven.

Alhoewel ik vraagtekens heb bij zijn aanstelling, krijgt Ruijs van mij nog het voordeel van de twijfel.
Nu hij zijn gewenste versterkingen erbij heeft (waar hij lang over heeft lopen zeuren, iets dat Trost dus nooit deed!) zal het de komende vijf wedstrijden moeten gaan gebeuren.
Tegen Excelsior mag er nog wel een puntje gemorst worden, maar daarna komen 3 wedstrijden waar je mag verwachten dat er met het huidige spelersmateriaal 9 punten gepakt worden voordat de clash tegen Fortuna gaat plaatsvinden.
Doe je dat niet dan wordt de kloof met de top van de JL, die nu al meer dan 8 punten is, onoverbrugbaar.

Voor mij begint het seizoen nu pas echt!

04 sept 2013 14:04
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #139
Tini Ruijs is nu allereerst bezig de pijnhopen van vorig seizoen op te ruimen.
Tini is geen tovenaar die problemen die al tijden spelen op kan lossen.

Geef die beste man de tijd om dit voor elkaar te krijgen

04 sept 2013 15:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #140
ik ben er natuurlijk ook voor om Ruijs en kans te geven, ik heb wel mijn mening over deze man.

Je moet toch maar eens het interview eens goed luisteren, er staat zoveel in wat stuitend is richting zijn ploeg, maar de laatste zinnen geven misschien wel de echte onkunde van Tiny Ruijs aan, hij zegt namelijk dat sommige spelers onder hoogspanning beginnen !!! 1 ) Tiny is de trainer en moet dat wegnemen 2) waarom stelt hij ze dan op !!!, er straalt totaal geen vertrouwen uit het betoog van Tiny naar zijn spelers groep op het moment dat het niet lekker loopt....tja daar ben je dus trainer voor om die jongens te steunen en te helpen om daar uit te komen.
Ik blijf het zoals velen onbegrijpelijk vinden dat Tiny Stankov zo afbrand.....wie creeert die hoogspanning vraag ik me dan af...is dat Tiny zelf niet , ben bang ondanks dat ik Tiny zeker een kans geef dat hij richting nievau Capa gaat !!!

www.l1.nl/audio/tini-ruijs-haalt-uit-naar-mvv-2-sep-2013
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster, marke, αναρχος

04 sept 2013 16:37 04 sept 2013 16:37 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #141
Aon 't begin vaan 't sezoen höb 'ch al gerope tot zien maneer vaan communicatie probleme geit oplievere. Heer zèt speulers neer esof 't klein kinder zien en dao weurt de zaak neet beter op.
Dees maneer vaan communicatie geit, es heer zoe sprik tege manne es Castro, Rutjes en van Hyfte, allein meh tege häöm wèrke.
't Zien de 11 in 't veld die mote prestere, dao heet heer volkoume geliek in, meh de maneer boe op heer sprik....zoe sprikste tege öppedöpkes oet gróp 2 ofzoe..

Meh enfin, 't sezoen is nog joonk, laote v'r 'm toch meh 'ns 'ne kans geve :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

04 sept 2013 16:51
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #142

Napoleon schreef : ik ben er natuurlijk ook voor om Ruijs en kans te geven, ik heb wel mijn mening over deze man.

Je moet toch maar eens het interview eens goed luisteren, er staat zoveel in wat stuitend is richting zijn ploeg, maar de laatste zinnen geven misschien wel de echte onkunde van Tiny Ruijs aan, hij zegt namelijk dat sommige spelers onder hoogspanning beginnen !!! 1 ) Tiny is de trainer en moet dat wegnemen 2) waarom stelt hij ze dan op !!!, er straalt totaal geen vertrouwen uit het betoog van Tiny naar zijn spelers groep op het moment dat het niet lekker loopt....tja daar ben je dus trainer voor om die jongens te steunen en te helpen om daar uit te komen.
Ik blijf het zoals velen onbegrijpelijk vinden dat Tiny Stankov zo afbrand.....wie creeert die hoogspanning vraag ik me dan af...is dat Tiny zelf niet , ben bang ondanks dat ik Tiny zeker een kans geef dat hij richting nievau Capa gaat !!!

www.l1.nl/audio/tini-ruijs-haalt-uit-naar-mvv-2-sep-2013

Daarom had ik ook vooraf al mijn twijfels en die worden met de week bevestigd. Voor iemand die het beste uit de jeugd kan halen houdt hij er een wazige communicatie richting de media op na.

Het begint met zeuren over de gewenste aanvaller en het afkraken van zijn team om de gemiste kansen (Dat misschien wel zo kan zijn, maar je werkt met een jonge groep op een niveau waarbij je niet kunt verwachten dat ze iedere kans afmaken) en vervolgens de openlijke kritiek op Stankov (Die een keer een foutje maakt maar vorig jaar toch altijd wel een stabiele speler is geweest).

Het lijkt er op dat hij met Stankov een stok zoekt om te slaan en vervolgens Rick Geenen in de basis wil zetten, als van Zaanen komt zal nog wel een speler geslachtofferd gaan worden.

04 sept 2013 17:50 04 sept 2013 17:52 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #143
We zijn 5 wedstrijden onderweg en Napoleon begint alweer te kotsen over de trainer, als van Marwijk trainer was, zou hij nog negatief zijn, dit om aandacht schreeuwend persoontje kun je toch niet serieus nemen, erg lachwekkend allemaal. :lachen: :P :lachen:

04 sept 2013 17:51 04 sept 2013 17:51 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #144
Ruijs is gewoon een goeie trainer, fanatiek en die gewoon wil winnen. In de hitte van de strijd roep je wel eens iets, wat niet goed te praten is, maar wel begrijpelijk. Zeker als je dotten van kansen mist en ziet hoe sommige tegendoelpunten weggegeven worden. Gewoon frustraties. Zeker als je zo lang op versterking moet wachten. Maar idd te veel kritiek komt het zelfvertrouwen van de spelers niet ten goede.

04 sept 2013 18:47
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #145

Vluuzak schreef : We zijn 5 wedstrijden onderweg en Napoleon begint alweer te kotsen over de trainer, als van Marwijk trainer was, zou hij nog negatief zijn, dit om aandacht schreeuwend persoontje kun je toch niet serieus nemen, erg lachwekkend allemaal. :lachen: :P :lachen:

Ten eerste zijn we 6 wedstrijden onderweg. Ten tweede heeft napoleon gewoon terechte kritiek. Dus respecteer zijn mening gewoon zonder hem belachelijk te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

04 sept 2013 19:00
Bradam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #146
Ik vond Tini tegen Telstar niet echt fanatisme uitstralen vanaf de kant. Maar erger nog, ik zag te weinig simpel goed voetbal. Bijna geen 1-2'tjes. Weinig diepgang in t spel, geen driehoekjes. Dit is echt wel te trainen en te beïnvloeden dmv tactiek. Ik hoop dat hij MVV aan de praat krijgt. Een goede 2de seizoenshelft doet wonderen.

Ik heb trouwens Trost wel wat hoger zitten dan Tini.

04 sept 2013 19:14 04 sept 2013 19:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #147

Bradam schreef : Ik vond Tini tegen Telstar niet echt fanatisme uitstralen vanaf de kant. Maar erger nog, ik zag te weinig simpel goed voetbal. Bijna geen 1-2'tjes. Weinig diepgang in t spel, geen driehoekjes. Dit is echt wel te trainen en te beïnvloeden dmv tactiek. Ik hoop dat hij MVV aan de praat krijgt. Een goede 2de seizoenshelft doet wonderen.

Grappig dat je het zegt want bijv. thuis tegen VVV zag ik veel meer 'simpel goed voetbal' dan het laatste half jaar onder Trost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

04 sept 2013 19:25
Bradam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #148
Ik baseer dat idd op wat ik oa bij Telstar zag. VVV heb ik niet live gezien. Ik hoop dat MVV nog veel goed voetbal laat zien. Toch blijft Trost qua prestatie onbetwistbaar in mijn optiek.

04 sept 2013 19:27
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #149

αναρχος schreef :

Vluuzak schreef : We zijn 5 wedstrijden onderweg en Napoleon begint alweer te kotsen over de trainer, als van Marwijk trainer was, zou hij nog negatief zijn, dit om aandacht schreeuwend persoontje kun je toch niet serieus nemen, erg lachwekkend allemaal. :lachen: :P :lachen:

Ten eerste zijn we 6 wedstrijden onderweg. Ten tweede heeft napoleon gewoon terechte kritiek. Dus respecteer zijn mening gewoon zonder hem belachelijk te maken.

Napoleon maakt zich zelf belachelijk met zijn niet aflatend commentaar op alles wat met MVV te maken heeft of het nou de trainer, het bestuur, de terreinknecht enz. is, hij heeft altijd iets te zeiken. Ik vraag me af waar zijn frustraties ieder seizoen weer vandaan komen, het begint echt lachwekkend te worden. :lachen: :P :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, tcb, Och jeh

04 sept 2013 23:06
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #150

Bradam schreef : .... ik zag te weinig simpel goed voetbal. Bijna geen 1-2'tjes. Weinig diepgang in t spel, geen driehoekjes. Dit is echt wel te trainen en te beïnvloeden dmv tactiek. Ik hoop dat hij MVV aan de praat krijgt. Een goede 2de seizoenshelft doet wonderen.

Hier moet ik je tegenspreken, want op de trainingen word meer op combinaties en afwerking getraind dan onder Trost,
en behoorlijk scherp, zeker het laatste half uur tot drie kwartier van de ochtend.
Ter info: ik had en heb een goede relatie met Trots, maar je doet beiden onrecht aan door ze te vergelijken. Zeker nu al.

We moeten geduldig zijn en Ruijs gewoon de tijd geven. Vergeet niet dat bij Trost ons vaak veel mee zat en we daardoor op een roze wolkje geleefd hebben, zonder Rene en zijn prestatie tekort te willen doen !

Laten we blij zijn dat :

- we een bestuur hebben dat de club op financieel in rustig vaarwater heeft gebracht en dit nog steeds uitstekend doet !
- dat we prachtige supporters hebben die voor een magnifieke sfeer kunnen zorgen !
- dat we een trainer hebben, die geen praatjesmaker is en die samen met z'n staf er iets moois van probeert te maken !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden