>
Ontvangen bedankjes 958
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Och jeh schreef : Napoleon, we weten ondertussen al dat je de uitstraling en presentatie van Ruijs niks vind, dit hoef je niet 100x te vermelden. Jij komt over als een zeikbeer eerste klas. Eerst je sponsor gezeur...100x en nu is het Ruijs weer. We weten je mening, bedankt daarvoor, maar hou aub op met dat gezeur
Napoleon schreef : ik ben er natuurlijk ook voor om Ruijs en kans te geven, ik heb wel mijn mening over deze man.
Je moet toch maar eens het interview eens goed luisteren, er staat zoveel in wat stuitend is richting zijn ploeg, maar de laatste zinnen geven misschien wel de echte onkunde van Tiny Ruijs aan, hij zegt namelijk dat sommige spelers onder hoogspanning beginnen !!! 1 ) Tiny is de trainer en moet dat wegnemen 2) waarom stelt hij ze dan op !!!, er straalt totaal geen vertrouwen uit het betoog van Tiny naar zijn spelers groep op het moment dat het niet lekker loopt....tja daar ben je dus trainer voor om die jongens te steunen en te helpen om daar uit te komen.
Ik blijf het zoals velen onbegrijpelijk vinden dat Tiny Stankov zo afbrand.....wie creeert die hoogspanning vraag ik me dan af...is dat Tiny zelf niet , ben bang ondanks dat ik Tiny zeker een kans geef dat hij richting nievau Capa gaat !!!
www.l1.nl/audio/tini-ruijs-haalt-uit-naar-mvv-2-sep-2013
Vluuzak schreef : We zijn 5 wedstrijden onderweg en Napoleon begint alweer te kotsen over de trainer, als van Marwijk trainer was, zou hij nog negatief zijn, dit om aandacht schreeuwend persoontje kun je toch niet serieus nemen, erg lachwekkend allemaal.
Bradam schreef : Ik vond Tini tegen Telstar niet echt fanatisme uitstralen vanaf de kant. Maar erger nog, ik zag te weinig simpel goed voetbal. Bijna geen 1-2'tjes. Weinig diepgang in t spel, geen driehoekjes. Dit is echt wel te trainen en te beïnvloeden dmv tactiek. Ik hoop dat hij MVV aan de praat krijgt. Een goede 2de seizoenshelft doet wonderen.
Ik heb trouwens Trost wel wat hoger zitten dan Tini.
αναρχος schreef :
Vluuzak schreef : We zijn 5 wedstrijden onderweg en Napoleon begint alweer te kotsen over de trainer, als van Marwijk trainer was, zou hij nog negatief zijn, dit om aandacht schreeuwend persoontje kun je toch niet serieus nemen, erg lachwekkend allemaal.
Ten eerste zijn we 6 wedstrijden onderweg. Ten tweede heeft napoleon gewoon terechte kritiek. Dus respecteer zijn mening gewoon zonder hem belachelijk te maken.
Bradam schreef : .... ik zag te weinig simpel goed voetbal. Bijna geen 1-2'tjes. Weinig diepgang in t spel, geen driehoekjes. Dit is echt wel te trainen en te beïnvloeden dmv tactiek. Ik hoop dat hij MVV aan de praat krijgt. Een goede 2de seizoenshelft doet wonderen.
Ik heb trouwens Trost wel wat hoger zitten dan Tini.