Tini Ruijs.

05 sept 2013 14:10 05 sept 2013 14:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #151
Nu wil ik wel eens een lans breken voor de huidige technische staf...doe ik niet snel maar als ik positief ben over een oud *oda speler en zeer sympatieke (voormalige MVV) trainer, dan gebiedt de eerlijkheid mij nu dit ook te doen.
Vooral gezien een aantal reacties hier !

We weten allemaal dat we een land zijn met 15 miljoen bondscoaches, dus waarom zal het dan bij us MVV-ke anders zijn...?
Niet dus ! denken ook veel supporters, sponsoren en of ex sponsoren en vinden dat ze het buskruit hebben uitgevonden en meteen na een maand in het seizoen al weten wat er goed of fout gaat en dus waar de trainer ( en zijn staf... die ze nooit noemen) faalt en weet men meteen wat de juiste correctieve actie is....
Heb ik het nog niet eens over het feit dat we een tijdje door de successen verbloemd boven onze stand hebben geleefd en nu weer met beide voetjes op de grond komen. Doet pijn en is hard!

Leuk als dit soort verhaaltjes en kritiek aan de toog plaats vindt en daar blijft, maar "minder elegant" als dit op een publiekelijk terrein zoals op dit forum gebeurd...met nog 'De Leugeneer"op de loer ....
Dan krijg je snel de kans op negatieve, incorrecte en incomplete beeldvorming, die ver van de realiteit af staat.

Tegen al die mensen zou ik eens zeggen, neem nou eens de moeite om een training bij te wonen. Niet alleen is dit een genot voor de neutrale voetbalfan, maar voor de MVV supporter openbaart zich een zeer interessante en mooie wereld.
Niet dat ik nu hallelujah sta te zingen voor onze technische staf en onze "Trots" Rene afval, zeer zeker niet, maar het is best genieten van wat je op de training ziet ( en hoort !!!).

Na de standaard warming up, conditie training e.d., ontspint er zich een mooi scenario, waarbij de spelers niet alleen of niet zo zeer op hun individuele kwaliteiten worden getraind, maar week na week steeds nieuwe situaties worden geoefend, waarbij de spelers aan het denken worden gezet ( positiespel, spel zonder bal, aanspeelbaarheid en vervolgactie, coachen van medespelers en en anticiperen op hetgeen er gebeurd).
Bij verkeerde of domme acties wordt het spel meteen stilgelegd, de schuldigen krijgen de "oortjes gewassen"en wordt er meteen de juiste actie voor gedaan door de trainer. Met uitleg over het hoe en waarom en meteen wordt dit opgepikt in het vervolg van de training. Prima dus, daar worden ze beter van en wordt het koren van het kaf gescheiden.
Om hiervan het resultaat te zien in een wedstrijd, heeft tijd nodig. Bij de een wat meer dan de ander, maar uiteindelijk komt het succes er wel. Dit wordt trouwens ook bevestigd door niet MVV spelers die onder Ruijs getraind hebben...
Ook Cooky heeft deze insteek & aanpak (en is zijn kritiek en zijn opmerking op de training terecht) en past daardoor uitstekend samen met onze huidge coach. Hier wordt het team en de spelers beter van.

Iech höb dao wel fiduussie in en es geer dink wat heet dee awkut vaan 'ne LRB noe gezope of gerouk, daan vraog mer ins aon Serke. Dee vertelt geine kwatsj en kin wat iech euver de treiningk zegk bevestige. ;) Is ut neet zoe, Serke ?

Dus criticasters...ga eens naar de training!

Bovendien is het daarnaast ook eens gezellig door hetgeen de MVV oudgedienden er te vertellen hebben,
en staan zowel Tini als Cooky altijd open voor een gesprek voor of na de training :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 14:22
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #152

les rouges blancs schreef : Nu wil ik wel eens een lans breken voor de huidige technische staf...doe ik niet snel maar als ik positief ben over een oud *oda speler en zeer sympatieke (voormalige MVV) trainer, dan gebiedt de eerlijkheid mij nu dit ook te doen.

We weten allemaal dat we een land zijn met 15 miljoen bondscoaches, dus waarom zal het dan bij us MVV-ke anders zijn...?
Niet dus ! denken ook veel supporters, sponsoren en of ex sponsoren en vinden dat ze het buskruit hebben uitgevonden en meteen na een maand in het seizoen al weten wat er goed of fout gaat en dus waar de trainer ( en zijn staf... die ze nooit noemen) faalt en weet men meteen wat de juiste correctieve actie is....
Heb ik het nog niet eens over het feit dat we een tijdje door de successen verbloemd boven onze stand hebben geleefd en nu weer met beide voetjes op de grond komen. Doet pijn en is hard!

Leuk als dit soort verhaaltjes en kritiek aan de toog plaats vindt en daar blijft, maar "minder elegant" als dit op een publiekelijk terrein zoals op dit forum gebeurd...met nog 'De Leugeneer"op de loer ....
Dan krijg je snel de kans op negatieve, incorrecte en incomplete beeldvorming, die ver van de realiteit af staat.

Tegen al die mensen zou ik eens zeggen, neem nou eens de moeite om een training bij te wonen. Niet alleen is dit een genot voor de neutrale voetbalfan, maar voor de MVV supporter openbaart zich een zeer interessante en mooie wereld.
Niet dat ik nu hallelujah sta te zingen voor onze technische staf en onze "Trots" Rene afval, zeer zeker niet, maar het is best genieten van wat je op de training ziet ( en hoort !!!).

Na de standaard warming up, conditie training e.d., ontspint er zich een mooi scenario, waarbij de spelers niet alleen of niet zo zeer op hun individuele kwaliteiten worden getraind, maar week na week steeds nieuwe situaties worden geoefend, waarbij de spelers aan het denken worden gezet ( positiespel, spel zonder bal, aanspeelbaarheid en vervolgactie, coachen van medespelers en en anticiperen op hetgeen er gebeurd).
Bij verkeerde of domme acties wordt het spel meteen stilgelegd, de schuldigen krijgen de "oortjes gewassen"en wordt er meteen de juiste actie voor gedaan door de trainer. Met uitleg over het hoe en waarom en meteen wordt dit opgepikt in het vervolg van de training. Prima dus, daar worden ze beter van en wordt het koren van het kaf gescheiden.
Om hiervan het resultaat te zien in een wedstrijd, heeft tijd nodig. Bij de een wat meer dan de ander, maar uiteindelijk komt het succes er wel. Dit wordt trouwens ook bevestigd door niet MVV spelers die onder Ruijs getraind hebben...
Ook Cooky heeft deze insteek & aanpak (en is zijn kritiek en zijn opmerking op de training terecht) en past daardoor uitstekend samen met onze huidge coach. Hier wordt het team en de spelers beter van.

Iech höb dao wel fiduussie in en es geer dink wat heet dee awkut vaan 'ne LRB noe gezope of gerouk, daan vraog mer ins aon Serke. Dee vertelt geine kwatsj en kin wat iech euver de treiningk zegk bevestige. ;) Is ut neet zoe, Serke ?

Bovendien is het daarnaast ook eens gezellig door hetgeen de MVV oudgedienden er te vertellen hebben,
en staan zowel Tini als Cooky altijd open voor een gesprek voor of na de training :thumbsup:

Je slaat de spijker op zijn kop LRB.
Je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen, maar IK ben ervan overtuigd dat dit zijn vruchten gaat afwerpen :thumbsup:
En inderdaad kun je bij Tiny of Cooky ook terecht met vragen, hier zul je zeker weten eerlijk antwoord op krijgen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, middenstip, tcb

05 sept 2013 15:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #153

les rouges blancs schreef : Nu wil ik wel eens een lans breken voor de huidige technische staf...doe ik niet snel maar als ik positief ben over een oud *oda speler en zeer sympatieke (voormalige MVV) trainer, dan gebiedt de eerlijkheid mij nu dit ook te doen.

Je hebt zeker gelijk over een aantal zaken, en ik betwist zelf ook helemaal niet dat Ruijs of zijn staff incompetent is , sterker nog heb zelf al regelmatig aangegeven dat ze wat mij betreft de tijd krijgen.
Waar ik wel gewoon moeite mee heb is het media optreden van Ruijs, hier straalt ( voor mij dan althans) vaak onvrede uit.
Dit laatste werd verstrekt door zijn aanpak richting Stankov, tja die maakte een fout maar Ruijs brand hem werkelijk helemaal af voor l1 presentator John Banier die door de meeste MVV supporters toch al niet serieus genomen wordt.
Wat mij tevens daaraan stoorde was dat die zelfde Tiny Ruijs, niet Bram Castro met de grond gelijk maakte na zijn enorme blunder tegen VVV waaruit de 0-1 viel en wij achter de feite aan liepen toen we nog goed speelde.

Een trainer moet in deze fase niet via de media zijn spelers afbranden, Nathan rutjes nam het gelukkig op voor Stankov en toonde zijn klasse door hem de fout te vergeven en tevens toe te voegen dat de ploeg dan maar samen de winst moest behalen en dat lieten ze ook achter....Die Nathan Rutjes zegt zowiezo verstandige zaken vind ik... dat vind ik van Tiny Ruijs niet, ik kan dat ook niet veranderen dat is mijn mening op dit moment over Ruijs, zijn media optreden is zwak

En verder heb ik me hier nog helemaal niet beklaagt over de resultaten ...laten we hopen dat Sema gaat scoren, MVV beter gaat draaien en dat Ruijs een nadenkt voordat hij iets zegt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Aloy Agu

05 sept 2013 15:54 05 sept 2013 15:57 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #154

Napoleon schreef : Je hebt zeker gelijk over een aantal zaken, en ik betwist zelf ook helemaal niet dat Ruijs of zijn staff incompetent is , sterker nog heb zelf al regelmatig aangegeven dat ze wat mij betreft de tijd krijgen.
Waar ik wel gewoon moeite mee heb is het media optreden van Ruijs, hier straalt ( voor mij dan althans) vaak onvrede uit.
Dit laatste werd verstrekt door zijn aanpak richting Stankov, tja die maakte een fout maar Ruijs brand hem werkelijk helemaal af voor l1 presentator John Banier die door de meeste MVV supporters toch al niet serieus genomen wordt.
Wat mij tevens daaraan stoorde was dat die zelfde Tiny Ruijs, niet Bram Castro met de grond gelijk maakte na zijn enorme blunder tegen VVV waaruit de 0-1 viel en wij achter de feite aan liepen toen we nog goed speelde.

Een trainer moet in deze fase niet via de media zijn spelers afbranden, Nathan rutjes nam het gelukkig op voor Stankov en toonde zijn klasse door hem de fout te vergeven en tevens toe te voegen dat de ploeg dan maar samen de winst moest behalen en dat lieten ze ook achter....Die Nathan Rutjes zegt zowiezo verstandige zaken vind ik... dat vind ik van Tiny Ruijs niet, ik kan dat ook niet veranderen dat is mijn mening op dit moment over Ruijs, zijn media optreden is zwak

En verder heb ik me hier nog helemaal niet beklaagt over de resultaten ...laten we hopen dat Sema gaat scoren, MVV beter gaat draaien en dat Ruijs een nadenkt voordat hij iets zegt .

Ik snap je niet Napoleon...

eerst was ik "het varken"( je zei letterlijk op dit forum "ik hoop dat jouw soort supporters uitsterft") en vervolgens ga je wel in op mijn uitgestoken hand destijds om eens onder het genot van een pislje te "klasjeneren" maar laat je nooit meer iets van je horen...
Daarna was Ron Elzen de gebeten hond tijdens een praatcafe... over respect van jonge spelers naar supporters toe
Vervolgens kraakte je spelers op dit forum af, zonder eens met hen te spreken of daar je verhaal te halen...
Toen was het bestuur het volgende slachtoffer en werden die openlijk "gnadenlos" met de grond gelijk gemaakt...
Nu is onze trainer "de zak" en breng je in deze rubriek hierboven in je stukkie niets nieuws ter sprake,
behalve dat je jezelf maar blijft herhalen...
( trouwens van een aai over het bolletje wordt niemand beter van, en laat hem eens emotioneel uit z'n slof schieten als zijn opdrachten en die van Cooky niet worden uitgevoerd... "soit" zow Roei Baank zegke! :thumbsup: Opstaan en doorgaan !!!).

Ga gewoon eens naar de training en spreek met die beste man aan en laat het daarbij...ga hier niet de boel verstieren.
Hetgeen je hier schrijft en hoe jij je hier profileert, is voor mij reden om nooit iets bij jou te kopen of zaken met jou te doen.
Besef je zelf niet dat je naast ONZE club, jezelf hiermee veel schade aandoet...of wacht je op Waterloo?
Kom op man! Geef jezelf eens een nieuwe kans en maak er wat positiefs van ! :thumbsup:
We hebben al genoeg aan een Bannier.... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb, Och jeh

05 sept 2013 16:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #155

les rouges blancs schreef :

Napoleon schreef : Je hebt zeker gelijk over een aantal zaken, en ik betwist zelf ook helemaal niet dat Ruijs of zijn staff incompetent is , sterker nog heb zelf al regelmatig aangegeven dat ze wat mij betreft de tijd krijgen.

Ik snap je niet Napoleon...

eerst was ik "het varken"( je zei letterlijk op dit forum "ik hoop dat jouw soort supporters uitsterft") en vervolgens ga je wel in op mijn uitgestoken hand destijds om eens onder het genot van een pislje te "klasjeneren" maar laat je nooit meer iets van je horen...
Daarna was Ron Elzen de gebeten hond tijdens een praatcafe... over respect van jonge spelers naar supporters toe
Vervolgens kraakte je spelers op dit forum af, zonder eens met hen te spreken of daar je verhaal te halen...
Toen was het bestuur het volgende slachtoffer en werden die openlijk "gnadenlos" met de grond gelijk gemaakt...
Nu is onze trainer "de zak" en breng je in deze rubriek hierboven in je stukkie niets nieuws ter sprake,
behalve dat je jezelf maar blijft herhalen...
( trouwens van een aai over het bolletje wordt niemand beter van, en laat hem eens emotioneel uit z'n slof schieten als zijn opdrachten en die van Cooky niet worden uitgevoerd... "soit" zow Roei Baank zegke! :thumbsup: Opstaan en doorgaan !!!).

Ga gewoon eens naar de training en spreek met die beste man aan en laat het daarbij...ga hier niet de boel verstieren.
Hetgeen je hier schrijft en hoe jij je hier profileert, is voor mij reden om nooit iets bij jou te kopen of zaken met jou te doen.
Besef je zelf niet dat je naast ONZE club, jezelf hiermee veel schade aandoet...of wacht je op Waterloo?
Kom op man! Geef jezelf eens een nieuwe kans en maak er wat positiefs van ! :thumbsup:
We hebben al genoeg aan een Bannier.... ;)

Wacht even..... Je haalt er van alles bij maar je vergeet te benoemen waarop ik reageer, dat is het zwakke media optreden en het willekeurig danwel bewust afbranden van Stankov....daar hebben we hier over
Graag daar je reactie op

05 sept 2013 16:28
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #156
Napoleon, wordt jij niet moe van jezelf. Volgens mij doe jij al je teksten copy en pasten.
Jij mag je mening geven maar je lijkt wel een papegaai van je eigen woorden.
Herhaaldelijk wordt aangegeven om eens positief te zijn, maar jij blijft je eigen gebazel
maar herhalen.

Als Stankov een fout maakt mag hij hier best op gewezen worden, Koeman deed precies
hetzelfde bij Feyenoord, wat is het probleem??? Als ik een fout maak op het werk krijg ik
ze ook op mijn kloten. Logisch toch?

Kortom...stop aub met jezelf te herhalen, je kunt een mening hebben, maar herhaal die niet
tot vervelends toe estebleef!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

05 sept 2013 16:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #157

Vluuzak schreef : , dit om aandacht schreeuwend persoontje kun je toch niet serieus nemen, erg lachwekkend allemaal. :lachen: :P :lachen:

Je mag het best met Napoleon oneens zijn maar wel graag met argumenten. Als je zelf alleen maar op de man kunt spelen en de kritiek niet inhoudelijk weerspreekt ben je zelf ook niet serieus te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, marke

05 sept 2013 17:28 05 sept 2013 17:33 door tcb.
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #158
Ben regelmatig op klein geusselt om de training te volgen,
En het is fijn om te zien hoe getraind word en met veel plezier ,
Wat betrefd stankov tiny heeft op eerste training na telstar heel gesprek met hem gehad,
En als iemand tijd vóór een goed gesprek heeft met de supporters
,en overal eerlijk antwoordt geeft is het wel onze trainer

Als ik zag hoe blij hij was toen hij sema kon voorstellen,
Zag ik genoeg,deze man brengt ons terug waar
We horen, geef hem maar de kans,!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Jacques, damske, Sjotelsplak, serke, opadiehard, SoerenBusk

05 sept 2013 17:38 05 sept 2013 17:42 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #159
Napoleon heeft best een punt (het mediaoptreden van Ruijs), René van der Gijp zou zich onder de tafel lachen als zo'n interview van Ruijs bij VI voorbij zou komen. Dit is misschien wel de reden dat Ruijs trainer van MVV is en niet bij grotere club, maar ik vind het wel heerlijk dat deze man gewoon zegt wat hij denkt en van zijn hart geen moordkuil maakt. Al vraag ik me wel af of hij zelf achteraf hiervan geen spijt heeft. Emotie of niet, ik ben er blij mee dat hij er niet om heen draait en man en paard noemt.
Napoleon maakte de vergelijking tussen de fouten van Stankov en Castro, maar volgens mij gaat het daar niet om. Ruijs lijkt zich al sinds de voorbereiding aan de instelling van Stankov te storen en wil hem niet meer in bescherming nemen. Dat is wat anders dan een hard schot verkeerd verwerken (Castro), zoiets kan gebeuren.
Ik hoop dat Ruijs de tijd krijgt (en neemt) om de boel op de rails te krijgen, al zal de stijgende lijn wel snel ingezet moeten worden, want hij is natuurlijk eindverantwoordelijk.

05 sept 2013 18:27
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #160
inderdaad tcb deze man heeft verstand van voetbal, ik vind zijn interviews juist wel goed: hard schieten de bal het net in of het stadion uit! Wat dacht je dat van Gaal tegen zijn spelers vloekt (en in de media) als ze hun taken niet uitvoeren. Klare taal : de tijden van goedbetaalde voetballer worden zonder talent zijn voorbij. Dat merk je het beste aan de jeugd die krijgen ook steeds meer een houding van no-nonsense
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjotelsplak

05 sept 2013 18:31
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #161

Napoleon schreef : Wacht even..... Je haalt er van alles bij maar je vergeet te benoemen waarop ik reageer, dat is het zwakke media optreden en het willekeurig danwel bewust afbranden van Stankov....daar hebben we hier over
Graag daar je reactie op

Napoleon, als je effe een paar pagina's in deze rubriek terug leest, dan zie je al dat ik eerder iets over dit stukje "communicatie" geschreven had en heb er verder geen enkele reden voor om er weer op terug te komen... is voltooid verleden tijd.

Ik vind het belangrijker om in het heden te zijn en weer te geven wat er nu deze week op de training gebeurd en wat voor een indruk deze trainer nu achter laat..
Schijnbaar hebben Serke en TCB ( alias "the King") dezelfde indruk over deze trainer !
Ga gewoon eens kijken ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Ivinho

05 sept 2013 23:18 05 sept 2013 23:19 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #162
Jonges wat 'n discussies...
Iech bin ut met Boschpoort eins, kom mèt feite en voer 'n inhaijdelikke discussie.

Euver de discussie, Napoleon stelt gèt aon de kaak en dao heet heer bès e punt. Ut optreije vaan uzze Tini waor neet ech diplomatiek en heer zal ouch bès 'n aontal zake vergete zien.

Laote veer zörrege tot d'r weer snel e praotkaffee keump, zoedat veer us vraoge kin stelle aon de trainer en us opmerkinge kinne maake. Um heij derop te blieve doorgoon heet geine zin.
Ut is duudelik es iech de aander verhaole lees tot Tini opesteit veur kritiek en es heer ut demet eins is, dao ouch get met deit.
Daan liekent ut miech beter um ut gesprek aon te goon, zoedat zake neet te hoeg oplope en d'r (nog) get aon gedoon kin weure.

Heer is nog noets trainer gewees vaan 'n ploog met fanatieke supporters en zeker noets vaan die fanatieke wie in Mestreech. Qua kommunikaasie, zal d'r neet gaw 'ne betere gevoonde weure es Trost, dee waor riechting supporters 'n natuurtalent.
Dus verwach ouch neet tot dit oets e sterrek punt vaan Tini geit weure, mèr hellep heum daan door op tied gèt dinger aon te geve, zoedat die sjerpe kaante deraof goon.

Napoleon heet al dekser dinger aongekaart, sommige vinde daan tot heer aon ut zeike is. De kins ut ouch aanders bekieke, heer is es sponsor weggeloupe, terwijl heer ouch supporter is. Dat is toch jaomer? Wat es miejer sponsors wegloupe um dezelfde reije, mer niks laote huure? Is ut neet beter um de oorzaak weg te pakke? Zoedat sponsors blieve. Eigelik zow dao nao gekeke motte weure, MVV zow d'r daan get vaan kinne liere.

LRB, neet eederein kin op de training aonwezig zien. Dus alle info dao euver is welkom! Boeveur daank! Feit is ouch tot uzze trainer bij interviews ut geziech is vaan MVV en in die optreijes kin d'r nog hiel get verbeterd weure.
Mer gezeen eur verhaole, höb iech alle vertrowwe derin tot dat good keump!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

06 sept 2013 11:30
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #163

Hughes schreef : Napoleon maakte de vergelijking tussen de fouten van Stankov en Castro, maar volgens mij gaat het daar niet om. Ruijs lijkt zich al sinds de voorbereiding aan de instelling van Stankov te storen en wil hem niet meer in bescherming nemen.

...en dus worden er vriendjes van de trainer binnen gehaald (gebeurde natuurlijk ook onder Trost) en bestaat MVV MAASTRICHT uit ex-spelers van VVV, RODA JC en FORTUNA aangevuld met een paar spartaanen en een exotische verrassing uit Zweden. De eigen kweek wordt weggestuurd omdat ze "niet goed genoeg" zijn.

verkapt FC Limburg noem ik het, maar dan spelend in Maastricht.

06 sept 2013 11:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #164

reddevil1408 schreef :

Hughes schreef : Napoleon maakte de vergelijking tussen de fouten van Stankov en Castro, maar volgens mij gaat het daar niet om. Ruijs lijkt zich al sinds de voorbereiding aan de instelling van Stankov te storen en wil hem niet meer in bescherming nemen.

...en dus worden er vriendjes van de trainer binnen gehaald (gebeurde natuurlijk ook onder Trost) en bestaat MVV MAASTRICHT uit ex-spelers van VVV, RODA JC en FORTUNA aangevuld met een paar spartaanen en een exotische verrassing uit Zweden. De eigen kweek wordt weggestuurd omdat ze "niet goed genoeg" zijn.

verkapt FC Limburg noem ik het, maar dan spelend in Maastricht.

Je punt is?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

06 sept 2013 13:53 06 sept 2013 14:13 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #165
Allereerst dank aan de nieuwe MVV fotograaf S. Erku voor het ondersteunend materiaal! :thumbsup:

Vandaag had Cooky een "rustdag" :lachen:...tja het is ook geen "teenniebopper"meer ... :whistle:
en nam Tini Ruijs het overgrote deel van de training voor z'n rekening.

Voorop stond de komende wedstrijd en zal ik niet op details ingaan, want ik wil geen slapende honden uit Rotturdam wakker maken ( nee Opadiehard... ik bedoel jou deze keer niet... :P maar die gozerds uit Kralingen)

Voordat de officiële training (om 10.00 uur) begon,was de trainer al om 09.40 uur met "de Kuuper" individueel bezig.
Mooi om te zien hoe hij met spelers omgaat en om ze via individuele training en persoonlijke gesprekken beter te maken,
(voor de criticasters : hetgeen ook met Toonie afgelopen week gebeurde en er dus tussen de heren niks mis is...).

Heb mezelf maar van de foto afgeknipt, want niemand zit op een foto van mij te wachten :lachen:

Mooi om deze investering in het individu te zien, ook al zit deze in dit geval ( de Kuuper) op de bank,
vooral omdat je tijdens de groepstraining hier al de vooruitgang bij ziet.
Nu wel nog afwachten of ze het in de wedstrijd ook doen.
Zal wel, want de staf laat er geen gras over groeien en uzze jonges pikken het bovendien snel en goed op.

Minpunten werden nu op de training feller afgestraft en het goed uitvoeren van de opdrachten met complimenten beloond.
Je ziet dat de spelers het goed oppikken en "gochemer" worden, ergernissen van Cooky achterwege blijven en opmerking van Tini "juist, dat is het...prima doelpunt, uitstekende combinatie), enzv. " bewijzen dat we op de goede weg zijn.

Tijdens de korte minuut rustpauze ( vanwege de hitte) werd er weinig gesproken; moe en afgepeigerd als ze door de training en warmte waren ( en zo hoort het!), om er vervolgens weer goed te staan.
De "basiself" kreeg het tijdens een partijtje hard te verduren, omdat "de reserves" niet alleen de trainer zijn ongelijk wilden bewijzen of hun plaats in het eerste willen opeisen, maar vooral omdat ze het tactische concept en het coachen in het veld goed opnamen.
De "basiself"kreeg het nog wat zwaarder toen in de "tweede helft" Bryan uitstekend als verdediger meespeelde bij "de reserves".
Ook mooi om te zien waren een paar prachtige passes van "de Kuuper". Dit schept voorwaarden en belooft wel iets goeds voor morgen!
Serke was er vandaag ook bij ( langs de lijn natuurlijk) en zag dat het goed was !

Nu de nieuwkomers dan:

Het is mooi om te zien hoe moeiteloos Rick Geenen zich aangepast heeft en al meespeelt alsof hij al een lange tijd deel uitmaakt van de selectie. Goede inzet en mooi positiespel, beloont met een prachtig doelpunt vanuit de 2de linie.

"Magic Majk" dan:

Ondanks wat taalproblemen ( heb hem gezegd dat Serke op zoek gaat naar een mooi Mestreechs Meitske, zodat dit wat sneller gaat...jammergenog is Marke al bezat...maar geinteresseerde dames mogen zich bij Serke melden...).
Niettemin zie je dat hij aanvallend instinct heeft; op de juiste (aanspeelbare) plaats staat, goed combineert en technisch zeer vaardig is. Iemand die de potentie heeft om prima de plaats van Schreurs en Labylle in te nemen en Bryan, Mark en Tom kan aanspelen of scoringspositie brengen. Moet het natuurlijk wel waar maken, maar de potentie is er.
Nu moeten ook wij wel wat geduld hebben en hem de kans geven...

Last but not leat Adnan, de "bosantsjeroo"...

helaas voor hem geen basisplaats, maar op de training komen zijn kwaliteiten wel goed uit de verf: technisch goed onderlegd en een mooie pass in zijn benen. Aan hem nu om het waar te maken! Maar als hij dat doet, kunnen we ook aan hem plezier beleven.

Kortom... je ziet door de weken heen wel wat vordering en het feit dat de selectie niet alleen kwantitatief maar ook kwalitatief beter geworden is, brengt een goed competitie element met zich mee om een basisplaats af te dwingen. Daar hebben we alleen maar voordeel van ! En voor morgen : de "Hollenders uit Rotjeknor" zullen een goed gemotiveerd team aantreffen !

Trouwens de TV was ook op bezoek . John B van de radio niet...

Leuk was nog het feit dat Leroy ( Labylle dus) aan het eind van de training even op bezoek kwam en we nog wat leuk babbelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, opadiehard, marke, Och jeh

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden