Tini Ruijs.

26 juni 2013 18:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Tini Ruijs. #1
Tini Ruijs nieuwe trainer van MVV

Tini Ruijs wordt de nieuwe trainer van MVV-Maastricht

Dat is het gevolg van een uitspraak van de arbitragecommissie van de KNVB. De Maastrichtse club had interesse in Ruijs, maar die was nog onder contract bij Roda JC Kerkrade als trainer van de A1. Dat contract was nog niet verlopen, en de Kerkraadse club wilde de trainer niet laten gaan zolang het contract nog liep.

De arbitragecommissie ontbond het contract, omdat Ruijs zijn positie in Maastricht aanzienlijk kon verbeteren.

Welkom, Tini!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:43
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Tini Ruijs. #2
Welkom bij de echte trots van het zuiden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tini Ruijs. #3
Welkom Tini of Tiny, dat weet ik nog steeds niet. Ook al had ik oorspronkelijk liever een andere kandidaat gezien wens ik hem veel succes in Maastricht. Wat betreft het omgaan met jeugd heeft hij zeker zijn kwaliteiten. Hopelijk komt dit ook tot uiting met de ervaren spelers zoals Verdellen en Van Hyfte. Die zitten niet te wachten op een schoolmeester. Vond hem altijd vrij kleurloos als hij zich in de media presenteerde. Als de resultaten goed zijn hoor je mij in ieder geval niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Tini Ruijs. #4

Anna D. schreef : Welkom Tini of Tiny, dat weet ik nog steeds niet. Ook al had ik oorspronkelijk liever een andere kandidaat gezien wens ik hem veel succes in Maastricht. Wat betreft het omgaan met jeugd heeft hij zeker zijn kwaliteiten. Hopelijk komt dit ook tot uiting met de ervaren spelers zoals Verdellen en Van Hyfte. Die zitten niet te wachten op een schoolmeester. Vond hem altijd vrij kleurloos als hij zich in de media presenteerde. Als de resultaten goed zijn hoor je mij in ieder geval niet.




Voor hoe lang heeft hij getekent Anna ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:53 26 juni 2013 19:54 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Tini Ruijs. #5
Tini, welkom bij de mooiste, de beste, de warmste club van het zuiden.
Hopelijk kun je de prestaties van je voorganger René Trost overtreffen.
Op naar de eredivisie :thumbsup: :thumbsup:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:53
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Tini Ruijs. #6
Welkom Tini.

Overigens staat op L1.nl dat Roda een afkoopsom van MVV krijgt. Wat is hiervan waar en ev. hoeveel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 21:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Tini Ruijs. #7

Sjonnie schreef :

Anna D. schreef : Welkom Tini of Tiny, dat weet ik nog steeds niet. Ook al had ik oorspronkelijk liever een andere kandidaat gezien wens ik hem veel succes in Maastricht. Wat betreft het omgaan met jeugd heeft hij zeker zijn kwaliteiten. Hopelijk komt dit ook tot uiting met de ervaren spelers zoals Verdellen en Van Hyfte. Die zitten niet te wachten op een schoolmeester. Vond hem altijd vrij kleurloos als hij zich in de media presenteerde. Als de resultaten goed zijn hoor je mij in ieder geval niet.




Voor hoe lang heeft hij getekent Anna ??


Volgens L1 voor 2 seizoenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 21:40 26 juni 2013 21:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Tini Ruijs. #8
Tini ik ga niet zeiken of je bij mvv wel je contract uit diend maar wens je veel succes(leuk voor ons) bij de mooiste club binnen het limburgse :thumbsup: ...maar dat zul je wel ervaren...gelukkig dat die oet kirchrao eindelijk niet aan het onterecht eind zouden trekken,ik en pinobel zijn superblij dat die ondergrondse deze rechtzaak niet gewonnen hebbben
En die zo genaamde super boeren labylle niet ,,gekregen,,hebben,eikels...gerechtigheid eindelijk kunnen we een dikke en super lange neus trekken...ik ben super gelukkig...kortom tini welkom...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 21:47
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Tini Ruijs. #9

pinobel schreef : Welkom Tini.

Overigens staat op L1.nl dat Roda een afkoopsom van MVV krijgt. Wat is hiervan waar en ev. hoeveel?


L1 neem ik al jaren niet meer serieus. Op de Nederlandse teletekst staat niets over een afkoopsom.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 21:51 26 juni 2013 21:53 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Tini Ruijs. #10
Ruijs trainer van MVV na uitspraak arbitragecommissie

26/06/2013 21:00

Tini Ruijs kan aan de slag als hoofdtrainer van MVV Maastricht. De arbitragecommissie van de KNVB heeft woensdagavond besloten dat hij Roda JC Kerkrade mag verlaten. :P :P

De 56-jarige Ruijs verscheen vorige week woensdag voor de arbitragecommissie in Zeist, waar hij het besluit van zijn huidige werkgever Roda JC aanvocht om hem aan zijn doorlopende contract te houden. Ruijs was in Kerkrade trainer van de A1-junioren en had nog een contract dat één jaar doorliep. Roda ziet in hem een belangrijke schakel in de jeugdopleiding en wil hem niet laten gaan.

André Brantjes, de advocaat van Ruijs, zette vol in op positieverbetering. Hij hield de arbitragecommissie voor dat zijn cliënt bij MVV drie keer zoveel geld kan verdienen. En dat een baan als hoofdcoach in het betaalde voetbal een duidelijke stap vooruit is ten opzichte van een functie als jeugdtrainer.

En met succes, want de arbitragecommissie oordeelde dat Ruijs naar MVV mocht. Daar is hij erg blij mee. 'Ik vind MVV een fantastische kans, de club wil bouwen, elk jaar verbeteren, jonge spelers uit stad en regio beter maken en daar verheug ik me zeer op. MVV is een club met traditie, De Geusselt is een prachtig stadion en de fans zijn geweldig en zorgen voor een mooie sfeer.' :applaus: :applaus: :thumbsup: :thumbsup:

Ook Ron Else, manager voetbalzaken van MVV, is blij dat in Ruijs eindelijk een nieuwe trainer is vastgelegd. 'Tini was na de procedure die we gevolgd hebben om een nieuwe hoofdtrainer te vinden echt onze keus en we zijn ongelofelijk blij dat hij nu aan boord komt. Wij denken dat Tini uitstekend past bij MVV, de cultuur, de ambities en de mogelijkheden van de club.'

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 22:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tini Ruijs. #11

Sjonnie schreef : Voor hoe lang heeft hij getekent Anna ??


Sjonnie, L1 heeft in dit geval gelijk hij heeft inderdaad voor 2 jaar getekend. Apart dat mvv.nl dit niet erbij vermeldt.

Zag toevallig nog dit stukje ergens staan van sportdome.nl. De kwaliteit gaat er met al die nieuwssites niet op vooruit als je dit zo leest.

MVV vindt nieuwe trainer

Tini Ruijs heeft van de arbitragecomissie van de KNVB groen licht gekregen om de nieuwe trainer van MVV te worden. De 56-jarige Ruijs had een doorlopend contact als trainer van de A1 bij Roda JC, en de club uit Kerkrade wilden hem hier aan houden.
Ruijs heeft dat nu dus succesvol aangevochten bij de arbitragecommissie. Dat heeft MVV woensdag bekendgemaakt. Ruijs volgt René Trost op bij the sleeping giant uit het verder tamelijk saaie Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 22:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Tini Ruijs. #12
Nogmaals geniet van deze nederlaag van de geburen uit de mijnstreek....zou nog wel 20 keer met de zelfde post wilen komen :lachen: :thumbsup: opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 23:24
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Tini Ruijs. #13
Tiny, zeer welkom bij MVV.
Dit is echt zeer goed nieuws.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 23:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Tini Ruijs. #14
Tini, welkom beij de sjoenste club, met de groetste historie, met e good bestuur, met de allerbeste supporters en in de sjoenste stad!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2013 06:30
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Tini Ruijs. #15
Wat een arrogantie wat die vreselijke club uit de mijnstreek uitstraalt. Een zeer slechte verliezer! Ruijs welkom bij de mooiste club in Limburg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden