Tini Ruijs.

28 juni 2013 18:44
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Tini Ruijs. #31

Mienclub1902 schreef : Zie hier de uitspraak: brotusalaris Ruijs € 2000 per maand exclusief vakantietoeslag bij Roda JC A1
bin617-01.website-voetbal.nl/sites/voetb...nis_Ruijs_RodaJC.pdf


Duidelijk stuk :)

Goed om te lezen en geeft maar weer duidelijk aan dat die van Roda JC en stelletje jankerds zijn.
Blijkt wel weer uit het argument dat ontbinding van de overeenkomst niet zou hoeven omdat Roda JC 1 al 41 jaar in de Eredivisie voetbalt en MVV al sinds 2000 in de JL....

MVV - RodaJC 1 -0

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 19:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Tini Ruijs. #32
Guido Brepoels STVV was niet eerlijk.
Hadden ze mij zes of vier weken laten weten dat ik moest vertrekken was Maastricht nog een optie geweest.
Dus hij is toch in beeld geweest bij MVV (bron teletekst sporza belgie 1 pagina 558)
Het verhaal schijnt ook in het Laatste Nieuws te staan.
Maar toch wens ik Tini Ruijs veel succes bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 19:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Tini Ruijs. #33
Dit is weer typisch Nederland . Er is bewezen dat ruijs zich financieel en sportief duidelijk verbetert , waarom moet MVV dan nog een schade vergoeding betalen ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 19:29
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Tini Ruijs. #34

Sjonnie schreef : Dit is weer typisch Nederland . Er is bewezen dat ruijs zich financieel en sportief duidelijk verbetert , waarom moet MVV dan nog een schade vergoeding betalen ??


Veur miech ouch 'n raodsel...

Meh ach Sjonnie, aon 't eind vaan 't sezoen zinge veer ''Schade'' R*da alles ist vorbei....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 19:46
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Tini Ruijs. #35

Sjonnie schreef : Dit is weer typisch Nederland . Er is bewezen dat ruijs zich financieel en sportief duidelijk verbetert , waarom moet MVV dan nog een schade vergoeding betalen ??


Dat zou mooi worden hé. Als je kunt bewijzen dat je hogerop kunt voetballen/trainen, zou je dus transfervrije de stap mogen maken? Dan hadden ze bij FC Groningen toentertijd Suarez transfervrij moeten laten gaan en Neymar transfervrij naar Barcelona. Conclusie: Het hek zou van de dam zijn.. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een doorlopend contract af moet kopen, maar het is wel mooi dat een club zijn werknemer niet altijd kan tegenhouden als er een verbetering van positie in zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 19:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Tini Ruijs. #36

Karakter schreef :

Sjonnie schreef : Dit is weer typisch Nederland . Er is bewezen dat ruijs zich financieel en sportief duidelijk verbetert , waarom moet MVV dan nog een schade vergoeding betalen ??


Dat zou mooi worden hé. Als je kunt bewijzen dat je hogerop kunt voetballen/trainen, zou je dus transfervrije de stap mogen maken? Dan hadden ze bij FC Groningen toentertijd Suarez transfervrij moeten laten gaan en Neymar transfervrij naar Barcelona. Conclusie: Het hek zou van de dam zijn.. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een doorlopend contract af moet kopen, maar het is wel mooi dat een club zijn werknemer niet altijd kan tegenhouden als er een verbetering van positie in zit.



IDD daar heb je een punt ..lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 20:33
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Tini Ruijs. #37

Karakter schreef :

Sjonnie schreef : Dit is weer typisch Nederland . Er is bewezen dat ruijs zich financieel en sportief duidelijk verbetert , waarom moet MVV dan nog een schade vergoeding betalen ??


Dat zou mooi worden hé. Als je kunt bewijzen dat je hogerop kunt voetballen/trainen, zou je dus transfervrije de stap mogen maken? Dan hadden ze bij FC Groningen toentertijd Suarez transfervrij moeten laten gaan en Neymar transfervrij naar Barcelona. Conclusie: Het hek zou van de dam zijn.. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een doorlopend contract af moet kopen, maar het is wel mooi dat een club zijn werknemer niet altijd kan tegenhouden als er een verbetering van positie in zit.


Deze trainersovergang staat los van de voorbeelden die je noemt, omdat Ruijs deze clausule in zijn contract had staan dat hij bij positieverbetering weg mocht. Het hele punt van deze arbitragezaak was het aantonen van positieverbetering. Aangezien de uitkomst is dat er sprake is van positieverbetering snap ik inderdaad niet waarom we een schadevergoeding van 15.000 moeten betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 01:03
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Tini Ruijs. #38
Kijk, dán is het wat anders. Maar wat hield de clausule in.. Mocht hij bij positieverbetering transfervrij weg, of mocht Roda hem bij positieverbetering geen strobreed in de weg leggen? Bij de eerstgenoemde clausule zou hij dus gratis mogen vertrekken, bij de tweede zou Roda hem niet tegen mogen houden, maar moet het contract wel afgekocht worden.. Zijn twee verschillende optie's. Als het de transfervrije clausule zou betekenen, dan zou MVV dit natuurlijk moeten aanvechten, maar ga er maar vanuit dat Ruijs dus géén clausule had dat hij gratis weg mocht bij positieverbetering..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:02 29 juni 2013 15:05 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tini Ruijs. #39
Het verslag van L1 over de eerste dag van Tini Ruijs en dito training. Wel grappig dat de geinterviewde supporters denken dat hij een Limburger is.

www.l1.nl/video/eerste-dag-tini-ruijs-bi...un-2013#.Uc7Z0PlA0_Q

Denk dat gezien het bericht van ouwe rot over Brepoels de 3 trainerskandidaten wel juist was trouwens. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Tini Ruijs. #40

Anna D. schreef : ... Wel grappig dat de geinterviewde supporters denken dat hij een Limburger is.

Heer heet ouch 'n zachte G, welliech dat dat daodoor keump en volges miech praot heer ouch Mestreechs (mèr daan door zien vrow). Heer keump toch oorspronkelik oet Brabant.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 17:32
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Tini Ruijs. #41
Maar we mogen in onze handen klappen dat we hem hebben!

Nu nog een aanvaller en op naar de eredivsie.

(hmm tequila op zaterdagmiddag maakt me overmoedig)

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 19:03 29 juni 2013 19:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Tini Ruijs. #42
Tini ...vaan harte welkom :thumbsup:





Sjoen totste veur us höbs gekoze, mer sjieker vind iech tots diech couraasj höbs :applaus:
Want 't is neet meekelik nao wat uzzen Trots en de tot Sjeng geadopteerde feine mins oet ut verbooje dörrep im Osten hei heet neergezat.

Tot noet tow (wat kwa oetspraake en intervjoews door de jaore heen oet diene moond kaom ) höbste geine kwatsj verkoch (zjus wie Rene) en hoop iech totste dien mentaliteit oet diene tied es speuler (lekkere böttele) zjus wie Rene op uzze roedwitte jonges kins euverbringe !

Daan zölle veer es supporters hiel geer achter zoe iemes stoon !

Dao is in Mestreech 'n fijn voetbalklub.
Häör treiner is 'nne vent oet Cuijk.
Wie altied zien Veer op Geusselt weer present.
Wulle daan zegke Tini's werrek da's Puik
Veer stoon langs de lijn en doen trouw Us bès,
Zinge steeds opnuy dit leed,
Vaan de klub oet Mestreech - die al gong 't ins neet,
Noets de mood verlore heet !


"Jao dat is us MVV" - Iere klas KNVB.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Tini laot ze mèr good droan goon,
Jeh! Daan zeet Veer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - ès Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

M!V!V!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 19:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 19:19
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Tini Ruijs. #44
Mooi stukje in de Ster:

"Roda JC is hypocriet"

De broze vriendschap tussen Roda JC en MVV brokkelt verder af door de kwestie Tini Ruijs. Roda schermt met het respecteren van contracten. Maar: Malki mag voor veel euro's weg, terwijl zijn contract nog tot 2014 loopt.

:)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2013 11:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tini Ruijs. #45
MVV toont veerkracht, rekent op vertrek Labylle en bouwt op

MAASTRICHT – Voetballend gezien gebeuren er in de voorbereiding interessante dingen bij MVV Maastricht. Op sommige momenten loopt het alleen nog niet helemaal lekker, zoals zaterdag tegen Westerlo (3-2 winst). Pas toen Leroy Labylle er in kwam, gebeurde er iets. Het is de vraag hoelang hij nog smaakmaker van de club uit de Jupiler League is.

“Nou, nog wel een maand, denk ik.” Zolang heeft trainer Tini Ruijs nog nodig om van zijn groep een Jupiler League-waardig geheel te smeden. “We staan er wel redelijk op, maar gedurende het seizoen gaat het altijd beter. Bovendien hebben we wat nieuwe jongens. Het kost tijd om hen in te passen”, zei de oefenmeester na de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Westerlo in gesprek met Voetbal Centraal.

De deze zomer van de jeugd van Roda JC Kerkrade overgekomen trainer geeft in de vriendschappelijke wedstrijden iedereen een kans. Zo krijgt hij een goed beeld van de (on-)mogelijkheden die zijn ploeg heeft. Tegen Westerlo speelden achterin Antonio Stankov, Cor Gillis, Nick Kuipers en Sjoerd Winkens voor het eerst met elkaar samen.

In de tweede helft werd Marco Ospitalieri de linksachter. MVV Maastricht gaf in de vijftigste en 53ste minuut een doelpunt weg. “Dat gebeurde nogal naïef”, vond Ruijs. “We kunnen goed via de opbouw de bal in de ploeg houden, maar gingen ineens lange ballen spelen. Een keer stond Marco helemaal verkeerd, een keer werd geen druk op de bal gegeven. Dat was niet goed.”

De Limburgers zorgden wel voor een passend antwoord. Dankzij goed voorbereidend werd van invaller Leroy Labylle konden Gianluca Maria en Bryan Smeets in stelling worden gebracht. Zodoende werd het alsnog 3-2. Labylle was niet helemaal fit en voelde zich ook na afloop niet helemaal top, liet hij weten.

Maar zelfs een niet geheel fitte Labylle is een plaag voor elke tegenstander. Het is niet zo verwonderlijk dat clubs hem graag een contract aan willen bieden. “Ik ben niet bang dat Leroy vertrekt”, zei Ruijs over zijn voetballer. “Daar heb ik namelijk al rekening mee gehouden. Hij is een rasvoetballer. Ik verwacht dat er een eredivisieclub is die hem op gaat pikken. Dat is jammer, want het liefst heb ik vijftien van zulke goede spelers bij MVV. Ik snap het wel als hij gaat, want nu kan de club geld voor hem krijgen. De financiën zijn ook belangrijk. Als hij blijft, ben ik daar natuurlijk wel blij mee.”

In plan-b-scenario’s wilde de trainer nog niet denken. Als Labylle gaat, kan de club dat proberen intern op te vangen. “Maar ik denk eerder dat er dan geld vrij komt om een nieuwe speler te halen. Dat zullen we dan moeten bekijken”, gaf Ruijs aan. Hij wil sowieso nog versterking. “We zouden graag een rechterspits halen en een middenvelder. We hebben nu maar drie middenvelders. Eventueel zou Marco Ospitalieri daar kunnen staan, dus dan zijn dat er vier.”

Het aantrekken van een spits is ook omdat Danny Schreurs nog revalideert van een kruisbandblessure. Ruijs verwacht de spits voorlopig nog niet terug. “Dat wordt oktober, november, denk ik. En voordat hij er weer helemaal staat, is het januari. We hebben een gesprek gehad met Leandro Trossard, de rechtsbuiten van Westerlo. Hij speelde sterk vandaag. Jammer dat hij voor Westerlo heeft gekozen.”

MVV Maastricht zoekt dus nog even verder. In ieder geval zijn er voetballend aanknopingspunten. Het team hamerde de afgelopen weken op de opbouw en die ziet er nu vrij aardig uit. “We spelen niet zomaar de lange bal en proberen echt voetbal in de ploeg te krijgen, ook met combinatiespel”, zei Ruijs. “Ook zijn we bezig spelers in beweging te krijgen, door 3-4 of 2-3 combinaties aan te gaan. Die heb ik tegen Westerlo ook een paar keer gezien. We gaan dus de goede kant op, maar ik heb nog wel een maand nodig om klaar te zijn voor het nieuwe seizoen.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.505 seconden