Tini Ruijs.

22 juli 2013 23:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tini Ruijs. #46
Interview met Tini Ruijs. 'We gaan hopelijk weer meedoen om de prijzen'.

www.l1.nl/video/presentatie-mvv-trainer-...ul-2013#.Ue2jnlkazCQ

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 12:57
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Tini Ruijs. #47
Opvallend in dit intervieuw is het feit dat Tini leroy zeker niet linksback opsteld, maar meer ziet in zijn aanvallende kwaliteiten.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 13:25
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #48
Als Labylle blijft zal hij een aanvallende rol op links krijgen, zeg maar de positie van Esajas.
Middenveld: Smeets, Van Hyfte en Rutjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 13:50
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Tini Ruijs. #49
Wederom, als Labylle blijft, is het een goede keus van Ruijs om Leroy voorin in de aanval de posteren. Hij zorgde tegen KVC Westerlo toch voor veel meer dreiging in de aanval, en zette een doelpunt op. Labylle laat verdedigend toch soms nog een steek vallen. Dan kan Ospitalieri op links-back gaan spelen, die ik overigens geen slechte vervanger vind voor op de LB positie.

Laten we hopen dat hij blijft!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 13:52
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #50
Ben ik het helemaak mee eens!
Tenzij je natuurlijk een goeie prijs kunt vangen voor Labylle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 14:20
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Tini Ruijs. #51
Linksback vond ik Ospitalieri stukken minder als op het middenveld.
Volgens mij heeft trost afgelopen seizoen wel eens Labylle op het middenveld gezet, daar kwam labylle stukken minder uit de verf als op de linksback positie.
Daarnaast verslechterd dan de linksback positie ,met Winkens. Ik zie liever gewoon labylle linksback en Ospitaliere op het middenveld.

Maar volgens mij heeft het allemaal te maken met het gebrek aan geld voor een fatsoenlijke aanvaller , zonder labylle in de aanval heeft MVV helemaal niks voorin.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 14:27
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Tini Ruijs. #52

Lummel schreef : Wederom, als Labylle blijft, is het een goede keus van Ruijs om Leroy voorin in de aanval de posteren.


Probleem is alleen dat Labylle een duidelijke voorkeur voor de linksback positie heeft en zich op die plaats het liefst verder zou willen ontwikkelen. Dat kan dus blijkbaar niet bij MVV. Net als Sjotelsplak zie ook ik Labylle liever als linkerverdediger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 14:58 23 juli 2013 14:59 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Onderwerp Auteur
Tini Ruijs. #53
Ik denk dat Winkens weer eens een kans gaat krijgen als linksback. Labylle wordt aanvallender gebruikt, Ospitalieri is kwetsbaar op linksbackpositie, dan zal Ruijs wel voor Winkens kiezen.

Castro

Stankov-Verdellen-Knops-Winkens

=========Rutjes=========
====Labylle=====van Hyfte===

Braken====Veldmate=====Maria

Smeets hoeft voor mij niet in de basis te staan. Laat hem er maar eerst voor werken op de training.
Labylle kan ook eventueel linksbuiten spelen, Maria dan naar rechts. Dan komt er plek vrij op het middenveld voor Ospitalieri.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 15:01 23 juli 2013 15:04 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #54
Labylle heeft misschien wel het probleem dat hij "multifunctioneel" is en dan weer linksachter/middenveld/aanval wordt ingezet. Trost heeft met Labylle beoogt hem om te scholen tot een aanvallende linkerverdediger, mede ook hopend op een leuke transfer, omdat linkerverdedigers nu eenmaal niet voor het oprapen liggen.
Ik vind Labylle minder als linkerverdediger, verdedigend nog niet echt goed, te veel risico's nemend opbouwend.
Op het middenveld of voorin zijn die risico's minder bij balverlies, maar vindt dat hij de bal te lang bij zich houdt vaak.
Ospitalieri vind ik op 't middenveld ook beter dan linksback.
Linksbackpositie is dus nog weat discutabel, wat mij betreft.
Met de huidige selectie, met nauwelijks aanvallers kan ik me voorstellen dat Ruijs Labylle links aanvallend opstelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 17:57
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Tini Ruijs. #55

Mie leef Mestreech schreef : Smeets hoeft voor mij niet in de basis te staan. Laat hem er maar eerst voor werken op de training.



Totaal geen verstand van voetbal dus .........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 19:32
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Tini Ruijs. #56

peter ruiver schreef : Opvallend in dit intervieuw is het feit dat Tini leroy zeker niet linksback opsteld, maar meer ziet in zijn aanvallende kwaliteiten.


Nou, ik heb het altijd belachelijk gevonden dat onze beste speler linksback speelde én dat de speler zijn positie bepaalde in plaats van de trainer ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 20:04
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Tini Ruijs. #57

Fabrice schreef :

peter ruiver schreef : Opvallend in dit intervieuw is het feit dat Tini leroy zeker niet linksback opsteld, maar meer ziet in zijn aanvallende kwaliteiten.


Nou, ik heb het altijd belachelijk gevonden dat onze beste speler linksback speelde én dat de speler zijn positie bepaalde in plaats van de trainer ....


Dit ben ik 100% met je eens.
Zeker in dit geval; een leek ziet nog dat hij of op het middenveld, of aanvallend ,beter tot zijn recht komt.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 21:53
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Tini Ruijs. #58
Die afspraak is destijds gemaakt, kijkend en gokkend op de potentie op de transfermarkt. Als die transfer deze zomer niet doorgaat, kan die afspraak vanzelfsprekend van tafel worden geveegd aangezien Labylle volgend jaar gratis de deur uit wandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 13:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #59
De trainer bepaalt waar hij speelt natuurlijk.
Heb al eerder aangegeven dat ik Labylle niet echt geweldig op linksachter vind.
Maar Ospitalieri heeft in de oefenwedstrijden laten zien dat hij op het middenveld goed speelt en ook minder op linksback.
Als Labylle kost wat kost achterin wil spelen, kan hij zijn creativiteit met opkomen laten zien.Ospitalieri kan dan linksmidden spelen.
Ik vind Labylle voorin (links) tot nu toe niet echt lekker spelen, te lang bal bij zich houden.
Een ontevreden Labylle op zijn niet favoriete plek, is ook niet echt goed voor MVV.
Het is aan Ruijs om dit op te lossen en keuzes te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 14:10
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Tini Ruijs. #60

Mienclub1902 schreef : De trainer bepaalt waar hij speelt natuurlijk.
Heb al eerder aangegeven dat ik Labylle niet echt geweldig op linksachter vind.
Maar Ospitalieri heeft in de oefenwedstrijden laten zien dat hij op het middenveld goed speelt en ook minder op linksback.
Als Labylle kost wat kost achterin wil spelen, kan hij zijn creativiteit met opkomen laten zien.Ospitalieri kan dan linksmidden spelen.
Ik vind Labylle voorin (links) tot nu toe niet echt lekker spelen, te lang bal bij zich houden.
Een ontevreden Labylle op zijn niet favoriete plek, is ook niet echt goed voor MVV.
Het is aan Ruijs om dit op te lossen en keuzes te maken.


De trainer bepaalt en zolang er niemand vertrekt zit Ruijs met Labylle in zijn maag. Hij komt het beste tot zijn recht op het middenveld, maar deze linie is reeds 'gevuld', waardoor Ruijs hem noodgedwongen op de vacante linksbuitenplaats opstelt. Een gemotiveerde Labylle is in iedere linie een meerwaarde voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden