>
Ontvangen bedankjes 176
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef : Bedankt voor de link naar dat filmpje, Sandro. Ik had allerlei twijfels over Ruijs, maar ik vind dit echt een geweldig interview, waardoor ik veel vertrouwen krijg in Ruijs. Zoals hij spreekt over Labille (minuut 4.04)... Ruijs ziet en zegt dat hij Labille een goede voetballer vindt, maar Ruijs vindt ook dat Labille als opbouwend linksachter vaak te veel steken laat vallen en daardoor een gevaar voor de ploeg is. Dat is wat mij betreft een perfecte analyse! Jaja, iedereen (ook voormalige trainer Trost) wist en weet dat Labille om de een of andere reden het liefst vanuit de linksbackpositie speelt. Maar Ruijs zegt eigenlijk gewoon dat hij daar geen flikker mee te maken heeft: hoppa, Labille hoort met zijn opbouwende kwaliteiten gewoon op het middenveld (of voorhoede?) thuis. En zo is het ook! Dan de analyse van MVV bij stilstaande situaties als de tegenstander de bal heeft op minuut 5.35: "Ze doen maar wat." Heerlijke analyse. Ik vond Trost al goed; ik denk dat Ruijs nog beter is...
Ben Salemans schreef : Bedankt voor de link naar dat filmpje, Sandro. Ik had allerlei twijfels over Ruijs, maar ik vind dit echt een geweldig interview, waardoor ik veel vertrouwen krijg in Ruijs. Zoals hij spreekt over Labille (minuut 4.04)... Ruijs zegt dat hij Labille een goede voetballer vindt, maar Ruijs vindt ook dat Labille als opbouwend linksachter vaak te veel steken laat vallen en daardoor een gevaar voor de ploeg is. Dat is wat mij betreft een perfecte analyse! Jaja, iedereen (ook voormalige trainer Trost) wist en weet dat Labille om de een of andere reden het liefst vanuit de linksbackpositie speelt en die plaats opeist. Maar Ruijs zegt eigenlijk gewoon dat hij daar geen flikker mee te maken heeft: hoppa, Labille hoort met zijn opbouwende kwaliteiten gewoon op het middenveld (of voorhoede?) thuis. En zo is het ook! Dan de analyse van MVV bij stilstaande situaties als de tegenstander de bal heeft op minuut 5.35: "Ze doen maar wat." Heerlijke analyse. Ik vond Trost al goed; ik denk dat Ruijs nog beter is...