Tini Ruijs.

22 apr 2014 17:22
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Tini Ruijs. #466
Heeft van Hyfte dit seizoen als aanvoerder uberhaubt wat laten zien bij MVV ? Zelfs als aanvoerder kon hij zich niet aan de malaise onttrekken. Knakker kan beter over zijn eigen falen praten en gaan voetballen ipv een beetje goedkoop lopen na te schoppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Tini Ruijs. #467
Los van dat, Boschpoort (je hebt overigens gelijk), inhoudelijk ben ik het niet met hem eens. We hebben onder Elsen wel iets beter gepresteerd adn onder Ruijs, maar ook weer niet gigantisch veel beter. Goed tegen de grote clubs en Fortuna, maar zodra het op intrinsieke motivatie aankomt tegen de kleine clubs, geven we niet thuis. Dat was onder beide trainers zo. Vind het veel te gemakkelijk om te stellen dat we met een heel seizoen Elsen zo gemakkelijk de play offs hadden gehaald. Wie zegt dat we met Elsen voor de winterstop wel zouden hebben gewonnen van Oss en Telstar? Of dat we onder Elsen wel van Cuijck hadden gewonnen in de beker? Ik durf die stelling niet aan, ook onder Elsen zakte MVV hard door het ijs tegen mindere tegenstanders als Almere en Oss. Ik ben het eens met Boschpoort in een ander topic: het probleem is niet de trainer maar de selectie, mag flink de bezem door.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:27 22 apr 2014 17:31 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Tini Ruijs. #468
MVV/Fortuna stand vanaf de winterstop.

MVV lag redelijk op play off koers.

3.Fortuna 15 wedstrijden 29 punten
7.MVV 15 wedstrijden 25 punten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:32 22 apr 2014 17:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Tini Ruijs. #469
Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.

Het tweede gedeelte is volgens mij een persoonlijke mening van Sjotelsplak, niet de woorden van van Hyfte. toch?

www.l1.nl/audio/voortijdig-einde-van-hyfte-met-mvv-21-apr-2014

Lijkt me duideiljk dat als De Graafschap of De Eagles zich melden, dat hij weg is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:49 22 apr 2014 17:54 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Tini Ruijs. #470
Het eerste gedeelte wat tussen haakjes staat is van Van Hyfte , zijn exacte uitspraak op de radio. Maar dan op papier.
Al het andere is mijn eigen mening natuurlijk. Ik kan het bericht niet meer aanpassen om het te verduidelijken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Tini Ruijs. #471

houtengerard schreef : Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.

Als Van Hyfte het over de eerste seizoenshelft heeft, dan is dat de seizoenshelft onder leiding van Ruijs.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 18:01
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Tini Ruijs. #472

Jacques schreef : ? Ik durf die stelling niet aan, ook onder Elsen zakte MVV hard door het ijs tegen mindere tegenstanders als Almere en Oss. Ik ben het eens met Boschpoort in een ander topic: het probleem is niet de trainer maar de selectie, mag flink de bezem door.


En de selectie wordt samengesteld door de TD. En laat de trainer en de TD nou net dezelfde persoon zijn. Dhr. Elsen mag voor mij trainer blijven, maar zet er in godsnaam eens een goede TD neer, zodat we weer omhoog kunnen kijken.

Zie bij Dordrecht Marco Boogers, met beperkte middelen een goed team op de been brengen. Is hier in de laatste 14 jaar niet meer gebeurd. En als er al een goede speler kwam was N. Jongen hier verantwoordelijk voor en echt niet Dhr Elsen.
(waarmee ik niet zeg dat N. Jongen hier goed werk heeft verricht)
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 18:19
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Tini Ruijs. #473

Sjotelsplak schreef :

houtengerard schreef : Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.

Als Van Hyfte het over de eerste seizoenshelft heeft, dan is dat de seizoenshelft onder leiding van Ruijs.


Ja dat klopt. Maar dan heeft hij het over het team en de teamprestatie, niet Tiny Ruijs als individu. Dat zijn uitspraken die hij mag maken, hij trapt dan niet na, hij noemt alleen de feiten. Dat maakt het in mijn ogen allemaal wat minder zwaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 18:32 22 apr 2014 18:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Tini Ruijs. #474

Lambik schreef :
En als er al een goede speler kwam was N. Jongen hier verantwoordelijk voor en echt niet Dhr Elsen.
(waarmee ik niet zeg dat N. Jongen hier goed werk heeft verricht)


En dat deed hij door te betalen met steekpenningen en allerlei andere obscure constructies, die later de club bijna de nek kosten. Een Bruls, Linssen, Gomez, Thiebaut, Pappy en de rest van het zigeunerorkest hadden hier nooit mogen rondlopen. Dat waren spelers ver boven het kaliber van MVV (+100.000 jaarsalaris). Spelers die nooit transfervrij richting MVV waren gekomen. Bruls was het grootste talent die Eupen had, die had al in de jeugd naar een Belgische eredivisionist gekund. Die tussenstop in Maastricht was een stap terug, onder de Trabzon vlag. Dat had geen enkele TD volgens het boekje klaargekregen.

Elsen levert geen slecht werk af. Ieder jaar een teruglopende begroting en toch nog transfervrij spelers zover krijgen dat ze in Maastricht willen voetballen. Ondanks de karige secundaire voorwaarden, zoals het eigen boterhammetje meenemen naar de training. Toch weet hij ze vast te leggen. Het waren geen grootmachten, maar met uitzondering van dit seizoen, hebben ze toch hun meerwaarde getoond. Laat Ron Reception maar zijn gang gaan in dat kantoortje, hij doet het goed, commercieel gaat het fout bij de club. Als het op die afdeling goed gaat, krijgt Ron meer ruimte om te kruidenieren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 19:44 22 apr 2014 19:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Tini Ruijs. #475
Je kunt het draaien zoals je wilt ( niet persoonlijk op bovenstaande schrijvers bedoelt, maar eerder in het algemeen).
Ruijs was op zichzelf geen slechte vent; integendeel ( kan iedereen bevestigen die op de training was en de man aansprak).
Maar op resultaten wordt je afgerekend en die waren bij de ploeg niet OK ( mag de ploeg zichzelf trouwens aanrekenen).
Wel zag ik het nut van Geenen niet ( niet dat hij slecht was), maar die stond eerder de ontwikkeling van Toonie en Moustapha in de weg. Maar dat is de keus en het recht van een trainer, bovendien werd dit door onze "TD" Elsen ondersteund...

Daarnaast kan Tom van Hyfte wel iets zeggen (mag hij) maar zijn prestatie is dit jaar ook beneden zijn normaal nivo en zeker de tweede helft van het seizoen ( is ook terug te zien in zijn deels emotionele en protetstreactie ophet veld t.o.v . de scheids en doelpunten of eerder gebrek aan...).

We hebben in ieder geval een opleving gezien na de winterpauze en met als mooi sluitstuk het laatste half uur tegen Fortuna.
Braken heeft mooi wat doelpuntjes gemaakt. Heb genoten van de Kuuper, Toonie was weer terug en ook Sjoerd was de laatste wedstrijden en goede stabiele factor.
Sjiek vond ik ook het tijdelijk samenstaan van alle fanatiekelingen in vak A & B enkele wedstrijden.Sjevraoje!
En last but not least.. Ron ( bekans) Promotion heeft prachtig werk afgeleverd :applaus: nadat Rini niet meer Tuis was...
Maar het mooiste was Marke, haar kracht en herstel en us MVVke maar blijven steunen als het even kon en de manier waarop de supporters , spelers en staf ( middels de kaarten) haar ondersteunden :thumbsup: veer zien ein femilie ! roed en witte femilie ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2014 09:48 25 apr 2014 09:53 door RedWhiteArmy.
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Tini Ruijs. #476

houtengerard schreef : Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.

Het tweede gedeelte is volgens mij een persoonlijke mening van Sjotelsplak, niet de woorden van van Hyfte. toch?

www.l1.nl/audio/voortijdig-einde-van-hyfte-met-mvv-21-apr-2014

Lijkt me duideiljk dat als De Graafschap of De Eagles zich melden, dat hij weg is.



Ik heb vorig jaar op vakantie de voorzitter van de Eagels leren kennen. Daar gaf hij aan dat ze zich concentreren op de beste spelers van de JL. Daar zat van Hyfte ook bij. Vorig seizoen hadden ze hem al graag willen hebben. Denk dat hij weg gaat las de Eagels weer komen. Tis toch een stap hoger voor hem. Trouwens ter info, max salaris bij de Eagels is 7000 euro bruto per maand voor de betere spelers wel te verstaan. Oftewel miljonair word je daar ook niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden