>
Ontvangen bedankjes 420
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Overzicht gemaakt van stand @jupilerleague #jupilerleague na winterstop. Derde plek @FortunaSittard #FortunaSittard.
Als Van Hyfte het over de eerste seizoenshelft heeft, dan is dat de seizoenshelft onder leiding van Ruijs.houtengerard schreef : Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.
Jacques schreef : ? Ik durf die stelling niet aan, ook onder Elsen zakte MVV hard door het ijs tegen mindere tegenstanders als Almere en Oss. Ik ben het eens met Boschpoort in een ander topic: het probleem is niet de trainer maar de selectie, mag flink de bezem door.
Sjotelsplak schreef :
Als Van Hyfte het over de eerste seizoenshelft heeft, dan is dat de seizoenshelft onder leiding van Ruijs.houtengerard schreef : Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.
Lambik schreef :
En als er al een goede speler kwam was N. Jongen hier verantwoordelijk voor en echt niet Dhr Elsen.
(waarmee ik niet zeg dat N. Jongen hier goed werk heeft verricht)
houtengerard schreef : Ik weet niet wat de bron is van het bericht van Sjotelsplak. Maar dit interview komt er in de buurt van, maar dan met een nettere verwoording en geen woord over Ruijs.
Het tweede gedeelte is volgens mij een persoonlijke mening van Sjotelsplak, niet de woorden van van Hyfte. toch?
www.l1.nl/audio/voortijdig-einde-van-hyfte-met-mvv-21-apr-2014
Lijkt me duideiljk dat als De Graafschap of De Eagles zich melden, dat hij weg is.