Tini Ruijs.

20 dec 2013 19:29
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Tini Ruijs. #436

Raffalaldo schreef : Is het misschien niet een idee om Tini en zijn vrouw een weekend weg te geven vanuit de supporters?

Zijn keuze hierin is zeker te begrijpen. Iedereen zou dit doen. En het is gewoon triest dat dit is gebeurd.
Al heb ik hem in het begin de tijd te geven om zijn visie in te brengen binnen het elftal, werd ik later teleurgesteld door zijn speelstijl. Maar zo'n einde gun je niemand.

Tini bedankt en ik hoop dat jij en je vrouw snel weer rust vinden.

Goed plan! Een idee voor de volgende collecte? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 19:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Tini Ruijs. #437

ouwe rot schreef :

Maosbrögk schreef : Goed dat ie weg is, alleen de reden is natuurlijk niet goed. Snap hem wel. Zoiets zet je hele wereld op de kop en Tini heeft de inkomsten niet meer nodig, deed het puur voor plezier.
Zoals ik al eerder schreef: ik zie geen vooruitgang of positieve zaken onder Ruijs. Langer aanmodderen heeft geen zin.
Wel dank ik hem voor alle tijd en energie die hij in de club heeft gestoken!
Het ga je goed.

Gaan we voor een tussenpaus, of een structurele oplossing? Het moment om als trainer nu binnen te komen is heel erg slecht. Geen geld, geen kwaliteit, geen vertrouwen. Op alle gebieden een dalende lijn.
Wordt dus niet gemakkelijk om iemand te vinden.




We hebben geen trainer meer nodig

Mvv is overleden.


Tot zoe'n jaor of 2 geleie hadste altied goje informatie, dee 9 vaan de 10 kier ouch nog klopde ouch. Noe kumste eders kier meh weer wat vage one-liners. Kap 'ns mèt dee kwatsj, 't weurt vervelend um constant 't zelfde te leze in eder beriech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Knuvelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 19:36
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Tini Ruijs. #438

Punker73 schreef : Wat ik niet begrijp is hoe nu gereageerd wordt ..... Geloof mij Capa heeft nog wel meer naar zijn hoofd gekregen (niet fysiek maar wel aan bedreigingen en woorden) toen hij opstapte interesseerde niemand dat hier een biet en waren we allemaal aan het juichen en op Goumans aan het zeiken dat hij ons als racist neerzette ..... nu 4 jaar later is de situatie niet gek veel erger het ineens het ergste wat we OOIT gedaan hebben. Ik heb bij Tini nog geen spandoeken gezien met zijn naam en op rotten.

Relativeren is ook een kunst ......


Ik denk dat het nu ook een opstapeling is van vanalles.

En ook familie van Capa is niet bedreigd geworden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 20:07
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Tini Ruijs. #439

Punker73 schreef : Wat ik niet begrijp is hoe nu gereageerd wordt ..... Geloof mij Capa heeft nog wel meer naar zijn hoofd gekregen (niet fysiek maar wel aan bedreigingen en woorden) toen hij opstapte interesseerde niemand dat hier een biet en waren we allemaal aan het juichen en op Goumans aan het zeiken dat hij ons als racist neerzette ..... nu 4 jaar later is de situatie niet gek veel erger het ineens het ergste wat we OOIT gedaan hebben. Ik heb bij Tini nog geen spandoeken gezien met zijn naam en op rotten.

Daarmee praat ik overigens niet goed wat er gebeurd is (in tegendeel) maar probeer ik wel aan te geven dat relativeren ook een kunst is ......

Ik vind dat typisch een verschijnsel van de laatste jaren dat politieke correcte gedoe waarin iedereen om het hardst schreeuwt wat anderen wel en niet moeten doen.



Nee dit is heel normaal gedrag. De trainer op zijn gezicht slaan, zijn vrouw bedreigen, roepen hem de keel door te snijden, zijn huis in brand te steken. Inderdaad politiek correct.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 20:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Tini Ruijs. #440
Ongelofelijk dat sommige mensen het nog willen recht praten wat er gebeurd is !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Gamin, Knuvelke, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 21:59 20 dec 2013 21:59 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Tini Ruijs. #441

Belgske schreef :

Raffalaldo schreef : Is het misschien niet een idee om Tini en zijn vrouw een weekend weg te geven vanuit de supporters?

Zijn keuze hierin is zeker te begrijpen. Iedereen zou dit doen. En het is gewoon triest dat dit is gebeurd.
Al heb ik hem in het begin de tijd te geven om zijn visie in te brengen binnen het elftal, werd ik later teleurgesteld door zijn speelstijl. Maar zo'n einde gun je niemand.

Tini bedankt en ik hoop dat jij en je vrouw snel weer rust vinden.

Goed plan! Een idee voor de volgende collecte? :)

Miech liekent ut ouch e good idee um get vaanoet de supporters te doen.

Laote veer naomes de supporters get same legke en euverhandige aon Tini en zien vrow.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Knuvelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 22:18
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Tini Ruijs. #442
Pluim voor Tini. Op L1 hem horen spreken. Hij blijft positief over MVV.
Ik houd me maar vast aan het gegeven dat uit de grootste shit uiteindelijk iets moois voort komt.
Vanuit de echte supporters iets doen voor Tini is een goed plan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Knuvelke, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 22:35
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Tini Ruijs. #443
Nu ook al op Hart van Nederland..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2013 10:30
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Tini Ruijs. #444
Hoi wat der gebeurd is is neet goot te praten mer bij Heracles-Feijenoord waore och relle op de tribune daor stoonte de Feijenoord supporters gewoen tusse die van Heracles in, toen dee penalty gestopt waort zangstem op de achter grond och vrouwe, kinderen enz vluchte, mer daor heurste geine in Nederland euver allein dat wat der in cuijck gebeurd is dit is toch och dubbel op. Let op iech spreekgestoelte neet goot wat der gebeurt is en dat veer nou met de ellende zitten. Gr en nog eun fijn weekend allemaol.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2013 10:37
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Tini Ruijs. #445
Sorry stoon get foute in hihi zangstem moot zouchste zien en spreekgestoelte moot spreek dit zien poeh poeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 12:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Tini Ruijs. #446
Wat ik wel nog even wil melden is dat Tini en Coocky ervoor gezorgd hebben dat MVV zonder enige schade verder kan, deze mannen hebben het echt goed voor met MVV en hebben de club nimmer laten zaken, andere trainers hadden ervoor gezorgd dat de club met een flinke afkoopsom te maken hadden gehad .

Ze verdienen van ons ( de supporters) een waardig afscheid en groot respect ( je mag verschillen van mening over hun tactiek en strategie) maar beide mannen zijn grote sportmensen met een MVV hart !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, middenstip, Boschpoort, Peter Pan, tcb, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 12:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Tini Ruijs. #447

Napoleon schreef : Wat ik wel nog even wil melden is dat Tini en Coocky ervoor gezorgd hebben dat MVV zonder enige schade verder kan, deze mannen hebben het echt goed voor met MVV en hebben de club nimmer laten zaken, andere trainers hadden ervoor gezorgd dat de club met een flinke afkoopsom te maken hadden gehad .


Ik bedank voor dit deel. En Tja over de rest, ben ik best blij met dat Tini vertrokken is. Dit heeft te maken met de prestaties en niet als persoon. En ik ben niet iemand die in Quijk was en hou ook niet van geweld tegen een trainer. Nee verre van dat. Maar wil het toch nu even opnemen voor Breurske even terug in het verhaal. Erg bedreigend vond ik het niet. Zoals Breurske al zei, de jongen van 15 was dichtbij genoeg om echt bedreigend te zijn. Ik vind het heel erg overtrokken. Het is ook duidelijk te merken dat sommigen nooit de jaren 80 hebben meegemaakt. Dat was pas bedreigend soms. De trainer doet nu net of zoiets iedere week kan gaan gebeuren. Het waren de emoties van dat moment en dat moment is al lang over en vergeten. Zoiets was bovendien mogelijk omdat het op een amateur terrein plaatsvond. MVV liet het ongelooflijk afweten en ook in de competitie, en ik denk dat dit behoorlijk meeweegt in het besluit van Tini en niet dat 15 jarig jongetje. Als het aan sommigen ligt (als ik dat lees) moeten ze hem opknopen. Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar om nu een inzamelingsactie te doen enz... gaat me veels te ver(mijn mening).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, marke, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 13:31
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Tini Ruijs. #448

Schapendonk schreef :

Napoleon schreef : Wat ik wel nog even wil melden is dat Tini en Coocky ervoor gezorgd hebben dat MVV zonder enige schade verder kan, deze mannen hebben het echt goed voor met MVV en hebben de club nimmer laten zaken, andere trainers hadden ervoor gezorgd dat de club met een flinke afkoopsom te maken hadden gehad .


Ik bedank voor dit deel. En Tja over de rest, ben ik best blij met dat Tini vertrokken is. Dit heeft te maken met de prestaties en niet als persoon. En ik ben niet iemand die in Quijk was en hou ook niet van geweld tegen een trainer. Nee verre van dat. Maar wil het toch nu even opnemen voor Breurske even terug in het verhaal. Erg bedreigend vond ik het niet. Zoals Breurske al zei, de jongen van 15 was dichtbij genoeg om echt bedreigend te zijn. Ik vind het heel erg overtrokken. Het is ook duidelijk te merken dat sommigen nooit de jaren 80 hebben meegemaakt. Dat was pas bedreigend soms. De trainer doet nu net of zoiets iedere week kan gaan gebeuren. Het waren de emoties van dat moment en dat moment is al lang over en vergeten. Zoiets was bovendien mogelijk omdat het op een amateur terrein plaatsvond. MVV liet het ongelooflijk afweten en ook in de competitie, en ik denk dat dit behoorlijk meeweegt in het besluit van Tini en niet dat 15 jarig jongetje. Als het aan sommigen ligt (als ik dat lees) moeten ze hem opknopen. Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar om nu een inzamelingsactie te doen enz... gaat me veels te ver(mijn mening).




In de jaren 80 waren het echte kerels.

Maar bleven wel met de poten van de trainer af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 16:08 28 dec 2013 16:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Tini Ruijs. #449

ouwe rot schreef :

Schapendonk schreef :

Napoleon schreef : Wat ik wel nog even wil melden is dat Tini en Coocky ervoor gezorgd hebben dat MVV zonder enige schade verder kan, deze mannen hebben het echt goed voor met MVV en hebben de club nimmer laten zaken, andere trainers hadden ervoor gezorgd dat de club met een flinke afkoopsom te maken hadden gehad .


Ik bedank voor dit deel. En Tja over de rest, ben ik best blij met dat Tini vertrokken is. Dit heeft te maken met de prestaties en niet als persoon. En ik ben niet iemand die in Quijk was en hou ook niet van geweld tegen een trainer. Nee verre van dat. Maar wil het toch nu even opnemen voor Breurske even terug in het verhaal. Erg bedreigend vond ik het niet. Zoals Breurske al zei, de jongen van 15 was dichtbij genoeg om echt bedreigend te zijn. Ik vind het heel erg overtrokken. Het is ook duidelijk te merken dat sommigen nooit de jaren 80 hebben meegemaakt. Dat was pas bedreigend soms. De trainer doet nu net of zoiets iedere week kan gaan gebeuren. Het waren de emoties van dat moment en dat moment is al lang over en vergeten. Zoiets was bovendien mogelijk omdat het op een amateur terrein plaatsvond. MVV liet het ongelooflijk afweten en ook in de competitie, en ik denk dat dit behoorlijk meeweegt in het besluit van Tini en niet dat 15 jarig jongetje. Als het aan sommigen ligt (als ik dat lees) moeten ze hem opknopen. Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar om nu een inzamelingsactie te doen enz... gaat me veels te ver(mijn mening).




In de jaren 80 waren het echte kerels.

Maar bleven wel met de poten van de trainer af.



HEE opa ff: Ook barry hughes werd bedreigd rond de jaren 80 durfde ook niet meer verder en gooide toen de handdoek in de ring!...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 21:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Tini Ruijs. #450

ouwe rot schreef :

Schapendonk schreef :

Napoleon schreef : Wat ik wel nog even wil melden is dat Tini en Coocky ervoor gezorgd hebben dat MVV zonder enige schade verder kan, deze mannen hebben het echt goed voor met MVV en hebben de club nimmer laten zaken, andere trainers hadden ervoor gezorgd dat de club met een flinke afkoopsom te maken hadden gehad .


Ik bedank voor dit deel. En Tja over de rest, ben ik best blij met dat Tini vertrokken is. Dit heeft te maken met de prestaties en niet als persoon. En ik ben niet iemand die in Quijk was en hou ook niet van geweld tegen een trainer. Nee verre van dat. Maar wil het toch nu even opnemen voor Breurske even terug in het verhaal. Erg bedreigend vond ik het niet. Zoals Breurske al zei, de jongen van 15 was dichtbij genoeg om echt bedreigend te zijn. Ik vind het heel erg overtrokken. Het is ook duidelijk te merken dat sommigen nooit de jaren 80 hebben meegemaakt. Dat was pas bedreigend soms. De trainer doet nu net of zoiets iedere week kan gaan gebeuren. Het waren de emoties van dat moment en dat moment is al lang over en vergeten. Zoiets was bovendien mogelijk omdat het op een amateur terrein plaatsvond. MVV liet het ongelooflijk afweten en ook in de competitie, en ik denk dat dit behoorlijk meeweegt in het besluit van Tini en niet dat 15 jarig jongetje. Als het aan sommigen ligt (als ik dat lees) moeten ze hem opknopen. Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar om nu een inzamelingsactie te doen enz... gaat me veels te ver(mijn mening).




In de jaren 80 waren het echte kerels.

Maar bleven wel met de poten van de trainer af.


Nu zijn het 15 jarige jongetjes die niet in bedwang kunnen gehouden worden...
Stel je voor het waren echte kerels....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden